Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Явно това е въведено със фейслифта, защото при мен го няма това нещо. Аз съм с премиум и навигация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, ceco_accord написа:

Аз съм с Premium Sound System (без навигация). От бутона с който избираш настройките на BASS / TREB / FAD / BAL накрая има и въпросната SVC функция. После с врътката на VOLUME-то си избираш ниска / средна / висока чувствителност или деактивиране на въпросната функция.

Ясно.Аз съм с фейс, без премиум и го нямам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд 2.4 без премиум? Трябва да е тайп С, нали?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.03.2019 г. at 22:31, ВесКо написа:

Акорд 2.4 без премиум? Трябва да е тайп С, нали?

 

Да

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днеска като сменях гумите и видях, че са за смяна тампоните на задната стабилизираща щанга и на задно ляво и на задно дясно колело. Качвам снимки и схема. Въпроса ми е щангата от снимките номер 15/16 или номер 17 е. За смяна е тампона не към колелото, а на другия край на щангата.

IMG_20190330_190522.jpg

IMG_20190330_190743.jpg

e4f8cde637edafe1a3bba25f4e25b2e2-1056x527.gif

IMG_20190330_191343.jpg

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми мяза да е 17, от горната страна на шенкела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 е, на схемата е показано къде на шенкела се захваща и това е допълнителен ориентир. Но това не е стабилизираща щанга. Тя е 3. На първата снимка се вижда по средата на снимката в дясната половина. Средното от трите дебели железа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Благодаря! Мислех, че е на стабилизиращата щанга, но явно не е. 17 е задна напречна щанга и за ляво и дясно колело явно е един и същи тампон и щанга, че не намирам отделни номера. Напукани/нацепени са тампоните и ще се сменят. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги!

 

След дълго време без Хонда - най-накрая се завръщам към марката която преди дълги години обикнах.

Сега съм се спрял на Акорд 7, но въпреки изчитането на цялата тема не ми станаха ясни няколко неща, които вероятно би било добре да се сложат в първия пост в началото на темата:

  1. Каква е разликата между пре-фейс и фейслифт при бензиновите модели освен, че при единия модел няма борд комп, а при другия има. Има ли и други съществени разлики извън външния вид на автомобила и нивото му на оборудване, т.е. нещо специфично което при фейслифта го има, а в предишния модел го няма или пък е проблемно.
  2. Веригата колко често и как трябва да се обслужва? Особено при покупка на автомобил при който не сме сигурни в реалните километри как да процедираме? Смяна на веригата или следене и някакво обслужване?
  3. За по-неопитните като мен: има ли как при оглед на "нов" автомобил да се видят евентуалните възможни тежки проблеми като спукани хидравлични маркучи или колектор?

Аз лично много се колебая между фейслифта и пре-фейс най-вече заради сериозната им финансова разлика. Съответно се чудя дали си заслужава да дам повече пари само заради един борд.комп. или има и други съществени неща, които изпускам. Говоря само за бензинови модели с ръчни скорости.

Също така имате ли информация за търговец в с.Вършец който продава както гледам само Хонди?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително фейслифт, за останалото ме мързи да обяснявам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 Освен видимото, фейса е и на по-малко години, което също е фактор, дори повече от километрите.

2 Ако е разтегната се чува и се сменя.

3 С колекторите имат проблем дизелите.

Всеки модел на старта си има дребни "детски болести". След фейса повечето са коригирани, ако си заслужава. :)

Лъчо (от град) Вършец е точен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е на никой вяра да нямаш. Без значение кой какъв ти казват, че е, че бил от форума, бил от не знам си къде, бил внесъл еди колко си акорда. Очите на четири и задължително я закарай някъде където не виждат за първи път такъв автомобил.

 

Фейслифта огромния му плюс е просто, че колата ще е на по-малко години. Все повече се убеждавам, че тия коли вече започват да се трошат от старост, а не от друго. Това ако се абстрахираме от хроничните им проблеми, които са отделен въпрос. Иначе поне при бензина освен едно по-"шукаритетно табло", usb в подлакътника и борд. комп друго не се сещам да получаваш. Евентуално може да имаш автопилот, който следи скоростта на колата отпред, ама май всички акорди с тази екстра са челосани преди да дойдат тук за продан и съответно не са оправени като хората и не само, че нямаш "активен автопилот" или както го водят, ами всъщност нямаш никакъв автопилот.

Отделен е въпроса до колко си струва да дадеш 13-14 000лв за такъв автомобил, но това вече си е изцяло твое решение. Има едно нещо само, ако го купуваш с идеята, че давайки толкова пари за 12-16 годишна си осигуряваш безпроблемно шофиране, само масла и филтри, нищо да не пипаш, японеца го е измислил и тем подобни, може да бъдеш леко изненадан. Пускал съм една тема преди време " Какво сменихте по вашия акорд през последната година" мисля, че се казваше. Там можеш горе долу добре да видиш какви пари вървят по тази кола, както преди така и след фейса. Отделно имаме и колега тук във форума, който е направил сайт за следене на разходите - carspending, там който си е оставил публичен профила може да погледнеш също.

 

От друга страна ако страшно много те кефи модела или пък си бил влюбен в него когато е излязъл, но едва сега можеш да си го позволиш и всякакви други случаи, няма никакво значение кой какво ще ти каже тук.

Успех!

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, колеги! Ще ми бъдат полезни! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой от вас може ли да снима IACV клапана къде се намира. Гледах няколко видеа, но не ми става съвсем ясно. За да го почистя, трябв ли да махна дросела? Има ли някакво обучение след това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,може ли някой да ме посъветва откъде да закупя оригинален горивен филтър за 2.2 дизел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става въпрос за преди фейса  аз купувам от тук Бош:

https://m.autodoc.bg/avtochasti/honda/accord/accord-vii-cl/17485-2-2-i-ctdi#

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета и момичета,

предстои ми купуване на Accord 2,4 AT. 06.2006.
Бих искал да ви помоля да ми помогнете и да кажете, това фейс ли е или не. И навигацията ще работи ли в България

Благодаря много ! :)

56635103_354196628547766_7396877966631763968_n (1).jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, chapo написа:

Здравейте момчета и момичета,

предстои ми купуване на Accord 2,4 AT. 06.2006.
Бих искал да ви помоля да ми помогнете и да кажете, това фейс ли е или не. И навигацията ще работи ли в България

Благодаря много ! :)

56635103_354196628547766_7396877966631763968_n (1).jpg

2006 е преходната година за преди/след ФЛ, та, ако беше снимал колата отпред щеше да е ясно от пръв поглед.  Преди ФЛ лъскавата лайсна е на капака, а след е на решетката... Щом ще купуваш трябваше да си прочел първите теми за Акорд, там всичко е описано...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, JapCar написа:

2006 е преходната година за преди/след ФЛ, та, ако беше снимал колата отпред щеше да е ясно от пръв поглед.  Преди ФЛ лъскавата лайсна е на капака, а след е на решетката... Щом ще купуваш трябваше да си прочел първите теми за Акорд, там всичко е описано...


Прочетох доста теми в форума. Трябва да е фейс колата. Ето я:

 

56608782_404328193689391_6434979985827561472_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимката е фейс, даже е с активния круиз контрол. Ако снимката по-горе от интериора е нейна, навито ще работи и в БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, ceco_accord написа:

На снимката е фейс, даже е с активния круиз контрол. Ако снимката по-горе от интериора е нейна, навито ще работи и в БГ.


Благодаря много ! Това исках да чуя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, ceco_accord написа:

На снимката е фейс, даже е с активния круиз контрол. Ако снимката по-горе от интериора е нейна, навито ще работи и в БГ.

Как разпозна ACC-то, по емблемата ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 42 минути, ceco_accord написа:

На снимката е фейс, даже е с активния круиз контрол.

Кое наричаш активен? Радара, който поддържа зададена дистанция зад предната кола ли? Ако е той, съм чувал, че е късмет ако работи, а ремонтът/замяната е колкото 1/3 от колата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, JapCar написа:

Кое наричаш активен? Радара, който поддържа зададена дистанция зад предната кола ли? Ако е той, съм чувал, че е късмет ако работи, а ремонтът/замяната е колкото 1/3 от колата...

 

За него става дума. ACC (Adaptive Cruise Control).

Първия признак е емблемата, след това копчетата на волана и накрая таблото.

И това, че рядко работи не е вярно. Не работи ако е блъскана и се счупен. Радари се продават втора употреба, но не в БГ. Излизат към 500-600лв, но си е филм.

Колата си е фейс. Вижда се от решетката и скоростния лост.

Прикачил съм един PDF, който добре отразява някои от добавките на фейслифта.

7th Gen face lift Full_Briefing.pdf

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимката с навигацията се вижда част от таблото на колата. Положението на стрелката за температура на антифриза е характерно за фейс-лифт. 

 

Ред.: На едните стрелката "ходи" от 10:00 до 14:00 ч., а на другите - от 17:00 нагоре до 13:00.

 

Съмнявам се да има кола, произведена през 2006 и да не е фейслифт. Още през 2005-та има фейслифтови коли (като моята), но не-фейслифт през 2006 - едва ли. 

 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето по мащабна снимка

 

56641431_438348560044304_8867818396230615040_n (1).jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейс е тая, стана ясно вече и по-нагоре, заради характерните черти по външния вид, също и по таблото и бутоните. За седан специално: в задната част има разлика в стоповете и подредбата на отразяващите елементи вътре в стопа - преди фейса са подредени линейно в колони и редове, все едно са чертани на Ексел, а на фейслифта са подредени във формата на концентрични окръжности. Личното ми мнение, че това е дребен детайл, но изглежда много по-красиво така. Първият вариант ще е по-подходящ за правоъгълен стоп, а не за кръгъл. Колегите с комбитата може да кажат дали при тях има подобна разлика. 

 

Ред.: и кръгчето около емблемата на волана е характерна промяна. 

 

Ето стоп на преди фейслифт: 09-.jpg

 

Стоп на модел фейслифт: BG194013_c2f20f.JPG

 

Друго, особено характерно за промяната във външния вид - мигачите на преди фейслифта са с оранжева пластмаса отпред и вътре използва бели (прозрачни лампи), а на фейслифта е с бяла пластмаса и изисква оранжеви лампи.

Редактирано от ogi28b
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за мигачите не е съвсем така. Моята е преди фейса, но мигачите в предните фарове са ми бели с оранжева крушка.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Разлика има както в предната,така и в задната броня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.04.2019 г. at 18:18, IBM написа:

Това за мигачите не е съвсем така. Моята е преди фейса, но мигачите в предните фарове са ми бели с оранжева крушка.

 

 Най-вероятно, твоята кола да е със сменени фарове, но това, което сподели колегата ogi е точно така!

А разликите между тези два модела са ужасно много..

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тъй като скоро си купих Акорда, сега тепърва започвам да го опознава. По-горе стана въпрос за това колко тонколони има във колата. Та, моята е седан и си мислех,че имам 6 тонколони - 4 във вратите и 2 отзад на кората. Оказа се обаче, че в задните врати нямам говорители, нямам представа поради каква причина.

Някой има ли представа какви размери говорители трябва да търся за да може да си допълня музиката? 

ПС.

Някой ако има за продажба точно тези говорители, моля да драсне едно лично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако си без premium sound нямаш тонколони в задните врати,те се слагат на premium sound-а.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, IBM написа:

Колеги, тъй като скоро си купих Акорда, сега тепърва започвам да го опознава. По-горе стана въпрос за това колко тонколони има във колата. Та, моята е седан и си мислех,че имам 6 тонколони - 4 във вратите и 2 отзад на кората. Оказа се обаче, че в задните врати нямам говорители, нямам представа поради каква причина.

Някой има ли представа какви размери говорители трябва да търся за да може да си допълня музиката? 

ПС.

Някой ако има за продажба точно тези говорители, моля да драсне едно лично.

Само с говорители не става.

Акорд с говорители в задните врати ползва специален 8 канален външен усилвател, който при теб липсва, а и окабеляването при различните модели е различно. 

Като цяло няма да спечелиш нищо, ако сложиш говорители в задните врати.  Premium Sound System ползват това място за задни колони, защото тези на задната кора свирят само ниски честоти (баси)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, значи няма да се занимавам. Искаше ми се една идея по-яка музика, но и тази сега се ядва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, ВесКо написа:

 

Акорд с говорители в задните врати ползва специален 8 канален външен усилвател...

 

 

Това ли е въпросният усилвател...

y.thumb.jpg.f064a46ef29477e04887ca6ccfc56a84.jpg

... на него пише Пайнер.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да запитам за Акорд(7-ма) 2003 бензин / 2.0 Vtec Executive 2 на 210 000мили ,автоматична кутия ,за какво да следя ,за да разбера дали кутията работи добре?Нямам опит с автоматите,за жената ще я купувам!Благодаря!

Редактирано от madmix2
пропуск

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Счупих си задната чистачка (wiper arm). Знаете ли дали от 8ма ген е същата, за да купувам такава, ако намеря? Счупеното е в основата, където е пружината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

 

Новобранец съм с Honda Accord VII Face 2,4.

 

Бихте ли ми казали, дали навигацията ми ще заработи ако запиша нов диск с картата, защото сега ме локализира, но няма карта за нашия район. И може ли да се смени езика на навигацията и на гласа на колата. 

IMG_20190430_103811.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...