Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Преди 2 часа, Чавдар K написа:

моля, една снимка...:)

Няма как, в БГ съм сега..., но изглежда същото като снимката на колегата (не знам защо , но и при мен разстоянието м/у средните сензори е по-голямо от това до крайните).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В комплекта има и схема за монтаж. Монтирал съм го по нея.

Тази е примерна:

 

1148301819_.thumb.jpg.dd412bab73aba2ee8b3dc7cad2ec9e69.jpg

 

 

 

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, chavdarbs написа:

В комплекта има и схема за монтаж. Монтирал съм го по нея.

Тази е примерна:

Щом така го дават, значи така трябва да е, но аз го сравнявах с фабрични на коли по улицата, които са равномерно разположени или не съм забелязал добре...

Може би не е толкова критично, по-важна според мен е височината, за да няма фалшиво сработване от предмети/неравности по земята... (сензора излъчва сигнал във форма на конус)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не намерих никъде тема, какво ще кажете за смяна на салона? От обикновен салон, да се закупи (от морга) полу-кожа и смени? За комби и седан един и същ ли е? Има ли значение, дали колата е лява или дясна дирекция? Като се разровичках из нета , има комплект салон от 200 до 500 лв.

Редактирано от karaulanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните седалки на седана и комбито са напълно различни. Предните трябва да са за съответния тип волан, защото шофьорската има регулировка на лумбалната зона, а и тези които са кожени са електрически, а копчетата им за настройка са от външната страна (до вратите). Ако вземеш предни седалки от "обратен волан", Няма да можеш да им ползваш управлението, понеже идват до "тунела". Вероятно дори като позиции на монтаж на релсите няма да пасват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш англисйки, ако искаш да си запазиш всички екстри на шофьорска прихвърляш дунапрените+ калъфите и всичко е ок :)

По принцип отворите на релсите съвпадат и от кола с десен волан. Монтирал съм такива седалки. Повечето коли от Англия с ел. управление, имат такова и на пасажерската седалка , но  пасажерската седалка няма опция нягоре/надолу и лумбално.

Задните както е писал колегата на седан и комби са различни.

Корите на предните врати не пасват от дясна дирекция на лява .

 

Поздрави

Редактирано от Mad`Head

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Предстои ми покупка на 2.4 - 190 к.с.  vtec 2006 година производство, колата е с автоматична скоростна кутия и сервизна история до 2017, въпросът ми е, какви проблеми може да има с автомата, и наистина ли е проблемен както доста хора казват, и по добре ли би било да се насоча към ръчна скоростна кутия( колата е в прекрасно състояние, единственото нещо, което ме притеснява е автоматика тъй като е без номера и е от собственик и няма как да се покара.)

Благодаря.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не съм чувал за хонда автоматът това, което ти си чувал. Кутията е много надеждна, но, както всяко нещо, ако е обслужвана лошо (или не е), може да има проблеми. Ако е обслужвана в препоръчания интервал и както трябва, ще живее много дълго и щастливо.

 

Щом нямаш възможност да я караш колата, можеш поне да я запалиш и раздвижиш напред–назад, поне да видиш как студена превлючва м/у 1ва и задна. Ако имаш възможност, виж също дали потегля сама и напред, и назад, при леко съпротивление като наклон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/28/2018 at 2:29 PM, ceco_accord said:

Там се продават различни течности. Уточнявайте марката от която сте недоволни или снимка на опаковката. И аз съм купувал от там и е понамирисвало на спирт, но нямам поражения.

 

За да не се разочароват и други, ей тая работа сипах. И да, като е студено след пръскане веднага се замъглява отново.

IMG_20181202_102732.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, Dreariness написа:

Здравейте,

Предстои ми покупка на 2.4 - 190 к.с.  vtec 2006 година производство, колата е с автоматична скоростна кутия и сервизна история до 2017, въпросът ми е, какви проблеми може да има с автомата, и наистина ли е проблемен както доста хора казват, и по добре ли би било да се насоча към ръчна скоростна кутия( колата е в прекрасно състояние, единственото нещо, което ме притеснява е автоматика тъй като е без номера и е от собственик и няма как да се покара.)

Благодаря.  

Карам такава от 3 години и не усещам промяна в поведението и. Преди това 11 години карах предния модел (Акорд 6 АТ) и също не съм имал патила. Кутията е дуракоустойчива и принципно е еднаква (на Акорд 7 е с 5 предавки). Единственото за което съм чувал е описано в тази тема,

но се отнася за ограничена бройка екземпляри и то преди фейса. Ако по ВИН колата е 2006-та (не дата на първа регистрация) и е фейслифт версия, този проблем е отстранен.

Нереално е очакването на продавача, да пласира колата без да я пробваш и огледаш в специализиран сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията, от днес съм собственик на автомобилът, и съм доста щастлив, колата наистина е много добра.

По този повод искам да попитам малко новаторски въпроси,като бъдещ "хондаджия" както му викат на жаргон.

Търсих информация относно какъв е стандарта от гледна точка на вредните емисии, но безуспешно, та въпроса ми е , 2.4 i-vtec 2006 (фейслифт) 190 к.с. 

Имате ли идея дали е - Евро 4  като стандарт.

Също исках да попитам дали има някой друг собственик на такъв автомобил от регион Пловдив, тъй като съм запознат със начинът за пресмятане на данъка, (който предстои да платя утре) , но както винаги управниците,не са се постарали тази информация да е лесно достъпна за всеки и не съм сигурен колко точно ще струва на kW или к.с. за да пресметна колко ще излезе.

Благодаря отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро, колега, честита придобивка и добре дошъл във форума.

 

Да, по всяка вероятност колата ти е Евро 4, трябва да го пише в големия талон. Относно данъка, в тази тема е описано всичко подробно относно формирането на новия данък, както и (мисля) стария досега: 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2019 година данъка тепърва ще го разберем.

Данъкът за последните 3 години не се е променял, 399 лв. -5% отстпка за ранно плащане 19.95 лв. Или 379.05 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много бре,по-скъпо от Испания,аз за дизела лащам 125 евра,при бензина е и по-евтино.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, niko75 написа:

Много бре,по-скъпо от Испания,аз за дизела лащам 125 евра,при бензина е и по-евтино.

В Англия е обратно- за дизела беше £140, за бензина след увеличението ще е £315...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, niko75 написа:

Много бре,по-скъпо от Испания,аз за дизела лащам 125 евра,при бензина е и по-евтино.

Е нали трябва да ни е "густо майна"така си е,най скъпите данъци!:D

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.12.2018 г. at 10:30, Pavel_Pavlov написа:

За да не се разочароват и други, ей тая работа сипах. И да, като е студено след пръскане веднага се замъглява отново.

IMG_20181202_102732.jpg

Моята е различна и пак в началото се замъгляваше, но подозирам че е защото не бе стигнала до пръскалките, а излизаше останалата чиста вода. После си работи, но пък и времето се стопли. :)

IMG_20181205_072710.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Малко новаторски въпрос от мен отново, но все още се учим на хондата на екстрите.

Някой може ли да даде малко акъл как се запазват радиата на FM през навигацията.

Също така имам дисктроник в емблемата, който също не съм запознат как се активира и спира, ако някой има информация по въпроса пак ще съм благодарен.

И страничните огледала с бутоните от вратата ли се прибират, че само за огледалата успях да нагодя с копчетата от вратата.

Мерси пак!

Редактирано от Dreariness

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай сега! С думата "новаторски" изостряш апетита на аудиторията че ще чуе нещо ново или алтернативно, а всъщност питаш за неща от ранга "начинаещ" или "новобрански". Моля - подбирай си думите. :)

Ако ползваш търсачката, вероятно ще откриеш доста отговори, понеже вече някой е питал, а ако никой не ти отговори е защото не си първия, който почва запознанството си с автомобила не от упътването към него, а чрез форума. Ако пък го нямаш (или е на "друг" език) и това е лечимо.

На шофьорската врата, вляво от джойстика за регулиране позицията на огледалата има 1 бутонче за прибирането им (затварянето) към колата. Има си пиктограмка. Автоматична функция за прибиране (като заключиш колата) няма.

За дистроника и радиото през навито не се меся - нямам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с пре-фейс, нямаш опция за прибиране на огледала. Излизаш и буташ с ръка. Относно радиото – като задържиш върху някоя от 6те кутийки, настоящата честота ще се запамети там. Ето още няколко функции на радиото, ако не си им обърнал внимание: Имаш опция Scan, която минава автоматично през честотите и спира за кратко на всяка, давайки ти възможност да не си държиш пръста на Seek бутона. Има и опция Auto Select, която е много удобна ако си в различен район от обичайния: автоматично ти пълни и 6те позиции със станции от района, а при повторно натискане връща първоначално запаметените ти.

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма дистроник на пре-фейс. Значи има пребиращи огледала. :-)

Дистроника се включва с бутона асс, и от бутона в дясно от доло на волана се задава разстояние каква дистанция да следи. Това е :-)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобилът е фейслифт, и фунцкиите ги тестваше майстора, който бях викнал при огледа преди покупката.

Относно отговорите по-горе, бях почти сигурен, че въпросите се припокриват, и вероятно някого е задавал същите, но не успях да открия из форума.

Благодаря ви отново, колеги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жив и здрав да си и с кеф да си я ползваш, а с времето ще я изучиш. Няма кой знае какви екстри, като модерните коли, но пък е солидна и елегантна колца. Из форума има много полезни неща, но ще ти трябва търпение да ги откриеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.12.2018 г. at 21:58, h5rov написа:

Няма дистроник на пре-фейс. Значи има пребиращи огледала. :-)

Дистроника се включва с бутона асс, и от бутона в дясно от доло на волана се задава разстояние каква дистанция да следи. Това е :-)

Странно. Чак сега разбрах за тази екстра. За жалост я нямам (или поне така мисля).

Ако не се лъжа, този бутон над ключа за палене е това, което индикира дали го имаш или нямаш:

2007-honda-accord-4.jpg

 

Къде мога да разбера повече за тази екстра и евентуално защо липсва на моя акорд?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето субективно мнение е, че не си загубил много.

Ето това е пълния пакет, макар на 7ма с LKAS да не съм виждал:

gallery_31251_2199_64714.jpg

Мога да изброя няколко минуса :) Дистроника е безумно скъп и много рядък. Върви с допълнителен компютър, различна предна решетка, табло и още някои неща които стават доста голям проблем като ти се наложи да ги търсиш.

Не може да ползваш круз контрола без него или да го елиминираш. Не е особено адекватен, спира рязко и потегля рязко. Поне на 7ма е така, а и няма как да има видимостта и преценката на човек, че да бъде плавен. При 8ма може да е по-добре, нямам там наблюдения.

 

FYI: линк

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, smirky написа:

Странно. Чак сега разбрах за тази екстра. За жалост я нямам (или поне така мисля).

Ако не се лъжа, този бутон над ключа за палене е това, което индикира дали го имаш или нямаш:

2007-honda-accord-4.jpg

 

Къде мога да разбера повече за тази екстра и евентуално защо липсва на моя акорд?

По спомен дистроника го има само на 2.4 executive-e варианта както се вижда от снимката има го и при автоматиците така и при ръчките, за времето си е голяма иновация. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички.Четох доста от форумите ,но се ошашавих. Досега съм карал само Опелчета,но мисля,че е време за промяна.Гледах Тойоти /Авенсис и Корола Версо/диапазона 2005-2008 и колкото повече гледах и четох взе да ми минава мерака.Викам си нещо друго японско.Попаднах на това при нас в Хасково https://www.cars.bg/offer/c2899105.Вчера ходих гледах ,чух и гласа някаква ролка отпред шуми /като че ли на компресора за климатика /,паразитната ролка си стои/може и от дам да е ,но малко вероятно/.Иначе мърка като котарак.Не съм я тествал евентуално днес.Двигателя измит/свети/,гуми летни 16.Видях снимките при покупката от Италия/няма голяма разлика/уж реални 144к.Освен за спукан колектор,тест за съединителя,спирачки и евентуални течове какво друго да огледам./има леко ръбче на дисковете около 1-1.5мм/.Ако всичко е ок с теста откъде да поръчвам за първоначалното обслужване и цени.Давайте съвети.:worthy:;)

Редактирано от lud_umora_njama
Забравих да допиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.12.2018 г. at 18:06, h5rov написа:

Моето субективно мнение е, че не си загубил много.

Ето това е пълния пакет, макар на 7ма с LKAS да не съм виждал:

gallery_31251_2199_64714.jpg

Мога да изброя няколко минуса :) Дистроника е безумно скъп и много рядък. Върви с допълнителен компютър, различна предна решетка, табло и още някои неща които стават доста голям проблем като ти се наложи да ги търсиш.

Не може да ползваш круз контрола без него или да го елиминираш. Не е особено адекватен, спира рязко и потегля рязко. Поне на 7ма е така, а и няма как да има видимостта и преценката на човек, че да бъде плавен. При 8ма може да е по-добре, нямам там наблюдения.

 

FYI: линк

Потвърждавам напълно мнението. И при 8-ма генерация работи по абсолютно същия начин, демек рязко. Да не говорим ако ти се наложи да изпреварваш камион на ляв завой, засича го и направо набива спирачките. Също така съм забелязал, че когато карам на круз контрол малко ми вдига разхода на гориво. А бе честно казано не е изпипан до край, има още трески за дялане. Аз и затова почти не го ползвам моя, дори да ми се налага да карам 1000+ километра наведнъж.

 

п.п. Сетих се за една разлика между 8-ма с дисктроник и 7-ма с обикновен круз контрол. При 8-ма когато натиснеш съединителя, за да превключиш предавка не изключва круиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, DAN_DAN написа:

а не говорим ако ти се наложи да изпреварваш камион на ляв завой, засича го и направо набива спирачките.

Това го имаше и при мен, но не го изтърпях. Може да се избегне този проблем с регулиране. Отпред под решетката на самата стойка на дистроника има винтове. Единия регулира на горе и долу, а другия на ляво и дясно. С малко играчка и тестване може да се постигне оптимален ефект. Към момента моя е насочен повече на ляво и вече никога не засича едрогабаритни превозни средства в дясна лента, дори при завой на ляво, но пък закъснява една идея със засичането на автомобили в моята лента. Трябва да го върна леко на дясно. Има цяла инструкция за настройка на тази система и отделен раздел за нея в HDS. Общо взето го ползвам и съм му свикнал. Използвам педала на газта, като го натисна леко, той игнорира дистроника и ми се получават нещата за плавно пътуване :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.12.2018 г. at 9:54, lud_umora_njama написа:

Здравейте на всички.Четох доста от форумите ,но се ошашавих. Досега съм карал само Опелчета,но мисля,че е време за промяна.Гледах Тойоти /Авенсис и Корола Версо/диапазона 2005-2008 и колкото повече гледах и четох взе да ми минава мерака.Викам си нещо друго японско.Попаднах на това при нас в Хасково https://www.cars.bg/offer/c2899105.Вчера ходих гледах ,чух и гласа някаква ролка отпред шуми /като че ли на компресора за климатика /,паразитната ролка си стои/може и от дам да е ,но малко вероятно/.Иначе мърка като котарак.Не съм я тествал евентуално днес.Двигателя измит/свети/,гуми летни 16.Видях снимките при покупката от Италия/няма голяма разлика/уж реални 144к.Освен за спукан колектор,тест за съединителя,спирачки и евентуални течове какво друго да огледам./има леко ръбче на дисковете около 1-1.5мм/.Ако всичко е ок с теста откъде да поръчвам за първоначалното обслужване и цени.Давайте съвети.:worthy:;)

Не вервам да е ролка най вероятно е верига ,иди с някой който ги познава тия дизели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, niko75 написа:

Не вервам да е ролка най вероятно е верига ,иди с някой който ги познава тия дизели.

Така е и е лесно да се установи като махне ремъка за проба само и запали ще се разбере...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Имате ли представа какъв е ключа за джантите, като номер, и от къде мога да закупя такъв, защото забелязах че липсва от комплекта с инструментите.

Също така, относно шибедахът, тествах го и всичко работи, но най големия проблем е, че все път се гърча при затварянето, има ли някаква комбинация, която може би пропускам, и бихте ли могли да ми кажете ако да.

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, Dreariness написа:

...проблем е, че все път се гърча при затварянето, има ли някаква комбинация, която може би пропускам, и бихте ли могли да ми кажете ако да.
 

Опиши гърча де... Отначало и аз мислех, че не се затваря/спуска докрай, защото някакви лостчета се надигаха когато стигне докрай, но се оказа, че е нормално, а и като погледна отвън е ОК...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го четох и не разбрах какво има предвид. Предполагам че му е неудобно да се протяга назад и след затварянето на шибедаха от бутона, с ръка да дърпа платнената част. То друго неудобство при работеща система не виждам. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, ceco_accord написа:

И аз го четох и не разбрах какво има предвид. Предполагам че му е неудобно да се протяга назад и след затварянето на шибедаха от бутона, с ръка да дърпа платнената част. То друго неудобство при работеща система не виждам. :)

Бях забравил, че има непрозрачна част, която се издърпва...При мен е прибрана, не ползвам шибидаха... :) И май при мен не е платнена, а твърда, издърпва се напред.

 

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се изразил правилно, при самото отваряне и затваряне винаги работи нормално, просто винаги като се опитвам да го затворя, остава лека дупка и само понякога нацелвам с копчето да го затворя, та си мислих, да не би да има някакъв по специфичен начин за управление при затваряне чрез копчето, иначе системата работи идеално, отваря платнената част, както и стъклото на самият шибедах.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не разбирам. Натискаш копчето и го задържаш докато се затвори. Как остава дупка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го задържам докато се затвори се повдига по друг начин, имаш цялостно изтегляне на стъклото или повдигане нагоре за да влиза въздух през процеп, вместо да е отворен целият, и реално двете се отварят в различни посоки, и е много тънък момента да уцелиш, така че да се затвори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За затваряне натискаш само напред и задържаш. За процепа натискаш само на горе. Да не би докато натискаш напред, да натискаш и нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, goga написа:

За затваряне натискаш само напред и задържаш. За процепа натискаш само на горе. Да не би докато натискаш напред, да натискаш и нагоре.

Точно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...