h5rov 294 #1 Публикувано 28 Февруари, 2015 Здравейте, Днес при пътуване по магистралата след пускане на круз контрола се оказа, че не мога да сетна скорост. Илиза на дисплея нещо като ръчичка с парцалче и пише RADAR. Извинявам се за размазаната снимки, но в движение с телефон така става. И от страни пише ACC OFF До колкото видях от приложената снимка датчика е някъде зад или под емблемата. Почистих под емблемата и с вода през отворите на емблемата. Имаше ефект. За жалост 10-тина мин. Светна същата индокация и круз-а изключи пак. Mоже ли да ми дадете идея какво да направя за да се оправи това положение? Поздрави: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #2 Отговорено 28 Февруари, 2015 За Ледженд знам, че радара е в самата емблема, предполагам, че и на Акорда е така! Почисти внимателно всичко, огледай куплунзите да не са клеясали! Дано е замърсяване, защото "емблемата" струва много! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #3 Отговорено 1 Март, 2015 При модела на Акорд фейслифт съм виждал 2 вида емблеми. Едната е като моята която е релефна http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/77/Honda_Accord_front_20080708.jpg и една която е цяла, изглежда прозрачна.http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/75/Honda_Accord_2.4i_Facelift_front-1.JPG Незнам дали има разлика при радара и между 2те решетки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #4 Отговорено 1 Март, 2015 Дъжд валеше ли? Щото пише да не се пуска когато вали... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g0sh 87 #5 Отговорено 1 Март, 2015 Аз имах същия проблем като валеше много мокър сняг и зацапа "датчика" който определя разстоянието от предния автомобил. Намира се леко встрани зад емблемата при мен. Изчистих го с ръка и се оправи, докато пак не се омаза целия с мокър сняг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 349 #6 Отговорено 1 Март, 2015 При мен се беше получил същия ефект при каране в мокър сняг, но след като изчистих емблемата всичко се оправи. Както каза колегата по-горе, може би трябва внимателно да почистиш радара и да провериш връзките как са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #7 Отговорено 2 Март, 2015 Мерси за отговорите. Първо ще пробвам в такъв случай само с почистване и как се държи на сухо и чисто време преди да правя каквото и да било. Като имам резултат ще кажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #8 Отговорено 30 Април, 2015 Здравейте, пак по темата. Разкачих въпросния дистриник за почистване. Карах колата известно време без него. Още след първото запалване светна ACC в оранжевео. Което според мен си е нормално при положение, че то няма дистроника. Сега обаче като го качих отново така и не я загася грешката. Свети ми постоянно като грешка на АСС и немога да го ползвам. А пък същевременно си го задивжва, разклаща и тн.. Някой знае ли дали трябва да се прави нещо допълнително при тази процедура? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #9 Отговорено 30 Април, 2015 Прочети ... http://workshop-manuals.com/acura/zdx/v6-3.7l/sensors_and_switches/sensors_and_switches_accessories_and_optional_equipment/distance_sensor_cruise_control/component_information/locations/page_329/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #10 Отговорено 1 Май, 2015 Не е за твоя автомобил, но може би принципа на действие е същия... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #11 Отговорено 28 Май, 2015 Моята сага с този ACC продължава. Грешката е твърда, permanent, веднага след изтриване се появява пак. 4R_IHCC2_062 DTC HELP62MILLIMETER WAVE RADAR SENSOR ERROR POSSIBLE FAILURES [*]Faulty millimeter wave radar DIAGNOSTIC PROCEDURE [*](the vehicle equipped with CMBS (CMS) ) When a communication data, a diagnosis bit of "internal failure" sent from the millimeter wave radar shows ON( radar self-diagnosis) [*](the vehicle without CMBS (CMS) ) The difference of signal level between transmission channels is 6dB or more [*](the vehicle without CMBS (CMS) ) the sum check of EEPROM fails [*](the vehicle without CMBS (CMS) ) When the noise level sticks to the MIN or MAX value TEST CONDITIONS [*]After turn on the power source switch of radar, continuous detection is performed. FAIL SAFE ACTION [*]CMBS (CMS) /ACC (IHCC) out of action CONDITIONS FOR CANCELING DTCs [*]IG OFF (0) [*]Clear DTCs with the HDS INDICATOR STATUS [*]ACC (IHCC) Indicators ON [*]CMBS (CMS) indicator ON (Only the vehicles equipped with CMBS (CMS) ) SYSTEM CHECK CYCLES [*]Continuously DTC STORAGE TIMING [*]1 Driving Cycle NOTE: After millimeter radar is replaced, the aiming must be performed Опитах и MILLIMETER WAVE RADAR AIMING от меню adjustment, но ми прекъсва и дава, че няма връзка и съответно дава грешка: 4R_IHCC2_107 DTC HELP107MILLIMETER WAVE RADAR AIMING INCOMPLETE POSSIBLE FAILURES [*]Rader aiming is incomplete. [*]Faulty radar [*]Faulty ACC (IHCC) control unit DIAGNOSTIC PROCEDURE [*]The aiming data, not performing diagnostic bit sent from radar shows ON (the right and left auto-aimings have not been performed since factory shipment.) TEST CONDITIONS [*]After switch the current of radar on, perform the continuous detection FAIL SAFE ACTION [*]ACC (IHCC) is out of action [*]CMBS (CMS) is out of action (only the vehicles with CMBS (CMS) ) CONDITIONS FOR CANCELING DTCs [*]Radar aiming is complete [*]DTC clear INDICATOR STATUS [*]ACC (IHCC) Indicators ON [*]CMBS (CMS) indicator ON (Only the vehicles equipped with CMBS (CMS) ) SYSTEM CHECK CYCLES [*]Continuously DTC STORAGE TIMING [*]1 Driving Cycle NOTE: As to radar and ACC (IHCC) control unit, after removing and attaching or replacement, the aiming must be performed. But even if aiming is complete, any DTC occurs again, and if there is no poor contact in the coupler, the radar should be replaced. До тук всичко говори за прецакан radar assy milliwave, по лепенка на него 36800-SEA-E01, а по каталог го дават 36802-SEA-E01. Покупката на нов е абсурдна, а втора употреба не можах да намеря. Ако някой има някаква идея или решение няма да откажа. Дали може да се изолира или да се ползва ACC като обикновен круз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #12 Отговорено 28 Май, 2015 Някой може ли да ми каже кабелите от дистроника къде отиват, Искам да прозвъня кабелите за всеки случай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
topsat 4 #13 Отговорено 29 Май, 2015 Здравей колега, Аз имам същия проблем,само че при мен радара направо липсва.И така вече почти 2 год.карам без круиз контрол. Пробвах на 2-3 места нещо да направя,но явно не им се занимава.Според мен ако се флашне със софтуер,който е за същата кола,но без адаптивен круиз би трябвало да стане,защото компа вече няма да търси радара. Втора ръка такъв и аз не мога да намеря.А ако ти намериш решение моля да споделиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #14 Отговорено 29 Май, 2015 h5rov, как се качват снимки тук от ПЦ-то ми? Ще ти дам ако някой ми каже как става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #15 Отговорено 1 Юни, 2015 Днес реших да хвърля едни 60лв на вятъра и закарах колата в Бултрако. Току виж са ми оправили проблема Затвърдиха, че дистроника е за смяна и с неудобство ми съобщиха цена за нов. Няма да я напиша, можете да я видите на снимката: http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_681683.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #16 Отговорено 1 Юни, 2015 (Редактирано) Колега, не се учудвам, за моя акорд комби, питах за Енкей джанти - казаха ми 950лв., зарадвах се, питам това са за 4-те нали...отговор, ами не това е само едната...щората за багажника ми я нямаше, исках и за нея да попитам колко струва, 1250лв.....тая щора от крокодилска кожа ли е...та така е в официалните сервизи. Да отбележа, щора си взех 2-ра ръка за 80лв, не само покривалото, а целия механизъм с нея. Диска с навигацията струва 980лв .... Редактирано 1 Юни, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #17 Отговорено 1 Юни, 2015 Все пак говорим за автомобил за 119 000лв нов (това беше цената преди няколко години, сега с инфлацията ще е още отгоре). За такива неща се дебне по ebay морги, особено от коли с десен волан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #18 Отговорено 1 Юни, 2015 Именно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #19 Отговорено 2 Юни, 2015 Ако смъртта се потвърди ще търся и от интернет втора употреба. Предвид диагнозата съм го занесъл на един познат който се занимава със специфична електроника. В него има 3 платки (грубо казано, доста чипове и кондензатори), 1 ел. моторче, 2 лентови кабела, оптичен сензор за позицията на плочка която се клати от моторчето и на самата плочка на гърба е "това" за вълните. Като за не специалист толкоз разбрах. Като имам резултат ще пиша допълнително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #20 Отговорено 2 Юни, 2015 Кажи, точно какво е за смяна, аз ще проверя на едно място за втора ръка. Дистроника е заминал, нищо друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #21 Отговорено 2 Юни, 2015 (Редактирано) Само за дистроник става въпрос radar assy milliwave, по лепенка на него 36800-SEA-E01, а по каталог го дават 36802-SEA-E01. Намира се под предната решетка. Моята няма LKAS, само радара е в ACC Редактирано 2 Юни, 2015 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #22 Отговорено 2 Юни, 2015 Само да се прибера вкъщи, че изтрещях на работното място.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #23 Отговорено 2 Юни, 2015 Ако наистина е 2007 дай следното инфо: Тайп-С, Екзекютив или Екзекютив-Е? Ако можеш и кода на модела да ми кажеш, ЦМ, ЦЛ... Също ми кажи в кой диапазон попада твоето шаси: JHMCL76207C7C200001-7C999999 JHMCM66507C7C200001-7C999999 JHMCL76207C7C200001-7C999999 JHMCM46707C7C200001-7C999999 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #24 Отговорено 2 Юни, 2015 В никой диапазон не попада моята. Тя е CL9 (JHMCL9) Model: ACCORDModel Year: 2007Door: 4Engine: K24A3Transmission: 5ATGrade: 2.4 EXECUTIVE-EArea: KG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #25 Отговорено 2 Юни, 2015 (Редактирано) Ще проверя утре и ще ти пиша. В краен случай ще ти дам диаграмите на асс платката, евентуално някой, който разбира да я погледне.Никъде не намерих при познати втора ръка, което ми говори, че не се троши току-така. Може грешно да са те диагностицирали. Редактирано 2 Юни, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #26 Отговорено 3 Юни, 2015 Няма да откажа и сега ако имаш диаграма на платките в кутията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #27 Отговорено 3 Юни, 2015 Готов си. Виж си мейла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #28 Отговорено 3 Юни, 2015 (Редактирано) Грешка 62 не присъства в книгата, другата я има и тя както си разбрал е за не правилно настройване на радара. Проверих и на последното възможно място, еми нямат такова. Лош късмет си извадил че предния тупан не е обърнал сериозно внимание.Почисти платката от окислението и ръждата и дано тръгне. Нека ти прозвънят кабелит до радара. Другия вариант е да останеш без дистроникс, само с круз контрола. Евентуално да намериш такъв радар от друга марка автомобил. Редактирано 3 Юни, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #29 Отговорено 20 Юни, 2015 Окончателно потвърдено от няколко места, радара не работи коректно. Има връзка с него, но не връща коректни стойности. Търся си работещ. Мерси на всички, ако някои попадне на радар да се продава на разумна цена съм на среща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #30 Отговорено 25 Август, 2015 Малко да попитам за съвместимостта на частите при Хонда. Търся си въпросния радар. По лепенка на него 36800-SEA-E01, а по каталог го дават 36802-SEA-E01. Радара на Accord 2006-2008 е същия като този на Legend 2006-2008. Дали частите са същите и при американските им аналози. Питам защото там парт номерата са други. В моя случай: 2006 Acura TSX SEDANPart Number: 36802-SJA-A11 Part:DISTANCE SENSOR Replaces: 36802-SJA-A00This Part Fits:Acura RL2008 Acura RL RL-TEC (CMBS) 5 Speed Automatic2007 Acura RL RL-TEC (CMBS) 5 Speed Automatic2006 Acura RL RL (TECH) 5 Speed Automatic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #31 Отговорено 9 Октомври, 2015 Здравейте, да приключа тази тема. Колите които са с АСС трябва да са с равната емблема (една лъскава), не само при Хонда, а при всички автомобили с такъв тип дистроник. Ето тази при Акорд https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/75/Honda_Accord_2.4i_Facelift_front-1.JPG Останалите са с обикновената емблема, релефната. Радара се намира зад емблемата, а не в самата емблема. Реално той е много скъпата част. При Акорд за да се защити този радар отзад и за да осигури нормална работа цялата предна решетка е по-различна от обикновената. Обикновена: http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_14602.jpg С ACC: http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_94883.jpg В моя случай проблема се оказа, че емблемата беше релефната и тя смущаваше радара. От невежество отворихме радара за да го "оправим". От там той спря да работи и ми светна в оранжево ACC на дисплея. В BG такъв радар не можах да намеря. Радара на Акорд 2006-2008 е съшия като при Ледженд 2006-2009 (не съм тествал, но така излиза). В Полша явно са много по-разпространени и ми намериха от там. Като монтирах работещия радар положението беше какво в началото на темата. Тогава направих лека модификация на емблемата. Лъскавата емблема просто няма основа, а е тънка пластмаса. http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_85624.jpg http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_5218.jpg За цяла решетка втора употреба за кола с ACC искат 900лв. Извадих основата и вместо нея сложиш тънка 1мм пластмаса и я боядисах в черно. Отгоре сложих емблемата и стана доста добре: http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_166041.jpg Сега вече ACC работи без проблеми и е голяма глезотия. Цялото незнание ми излезна към 500лв. Надявам се с тази тема да ги спестя на някой понеже колите с ACC са малко и информацията е оскъдна. 2 8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #32 Отговорено 15 Октомври, 2015 Цялото незнание ми излезна към 500лв. Надявам се с тази тема да ги спестя на някой понеже колите с ACC са малко и информацията е оскъдна. Аз нямам тази "глезотия" , но принципно се радвам когато някой накрая споделя решението на някой проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veschich 2 #33 Отговорено 23 Май, 2016 Здравейте колеги, Отскоро съм горд притежател на Хонда Акорд 2.4 Executive face, 2005 и имам въпрос за адаптивния круиз контрол. Въпросът не е 100% по темата, но е много свързан и тъй като забелязах, че тука има доста хора наблегнали на тази екстра реших да попитам: Как да изключа адаптивния круиз контрол и да премина само към нормал круиз? Защо? - защото тази екстра я използвам най-много на магистралата а там, честно казано не ми се кара с адаптивния. Воланът ми излжедна абсолютно същия като на снимката по-долу: https://www.google.bg/search?espv=2&biw=1280&bih=839&tbm=isch&sa=1&q=honda+accord+7th+gen+facelift+2006+steering+wheel&oq=honda+accord+7th+gen+facelift+2006+steering+wheel&gs_l=img.3...6891.7065.0.7214.2.2.0.0.0.0.127.252.0j2.2.0....0...1c.1.64.img..0.0.0.vbYobPrtEK0#imgrc=TfFpceW2JYDltM%3A Уточнения:Нямам LKAS ако това е от значение. На таблото забелязах, че има 2 полета найменувани "ACC". Когато го пусна светва лявото в зелено, другото не ми се е появявало но предпологам свети в жълто когато е декативирана адаптацията на коли отпред. Копчетата свързани с ACC са: "ACC", "RES\ACCL" и "SET\DEC" + един бутон, с който се регулира дистанцията. Пробвах да изключа дистанцията както бяха написал е един аглийски форум но не може да се изключи от този бутон. Някой да има идея? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #34 Отговорено 23 Май, 2016 Вярно има 2 индикации за ACC, но ти пожелавм никога да не виждж оранжевата, сещаш се защо. А относно игнорирането на ACC и минаване към обикбовен круз, аз не намерих такава опция и мисля, че няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veschich 2 #35 Отговорено 23 Май, 2016 h5rov благодаря ти за отговора, но честно казано бих бил много изненадан ако наистина няма възножност за превключване към обикновен автопилот тъй като все пак и 2 възможности имат различни приложениея и след като имаме "по-сложната" функция от 2те е логично да може да се премине и към "по-елементарната". Някой друг да се е зайгравал по-този въпрос? П.С. сещам се за доста хард начин да пробвам да си мина на нормален круиз, но не искам да стигам до там - да блокирам датчика за разтояние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #36 Отговорено 23 Май, 2016 Според мен пък не е логично. Поне на новите коли най-често круиз контрола е стандартен, а адаптивният - екстра. Оттам нататък за какво ще си купуваш екстра, ако не искаш да я използваш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #37 Отговорено 23 Май, 2016 h5rov благодаря ти за отговора, но честно казано бих бил много изненадан ако наистина няма възножност за превключване към обикновен автопилот тъй като все пак и 2 възможности имат различни приложениея и след като имаме "по-сложната" функция от 2те е логично да може да се премине и към "по-елементарната". Някой друг да се е зайгравал по-този въпрос? П.С. сещам се за доста хард начин да пробвам да си мина на нормален круиз, но не искам да стигам до там - да блокирам датчика за разтояние. Колега, аз нямам такава екстра, но донякъде ми е позната. И все си мисля, че не е толкова просто да се шунтира този датчик. Съветвам ви да потърсите наистина начин да го изключите от бутоните (ако има такъв). Иначе датчика не е никак прост. Представлява генератор на висока честота (70-80 GHz), изхода му също е честотен. Освен това е с режими за self-test и т.н. В общи линии не че е невъзможно да се направи някакъв емулатор, но направата му ще е свързана със сериозно изучаване на радара, писане на софтуер за процесора на емулатора и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #38 Отговорено 23 Май, 2016 П.С. сещам се за доста хард начин да пробвам да си мина на нормален круиз, но не искам да стигам до там - да блокирам датчика за разтояние. Не си го мисли, нямаш си идея какъв е филма :-) Тази система е с отделен компютър и всичко по нея е много скъпо. Единствения вариант е да има интелигентен начин за това което искаш. Ако някои открие нещо нека сподели, но преди време доста почетах и не попаднах на такова нещо. С времето свикнах и го ползвам постоянно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veschich 2 #39 Отговорено 23 Май, 2016 Knoxville карал съм кола с нормален и с този вид темпомат, и 2те имат приложение, но ACC-то според мен е полезно само ако искаш да караш зад определена кола, защото повечето хора не поддържат еднаква скорост и реално ще се налага да го пренастройваш през определено време, което губи комфорта. Както и да е, все трябва да има начин, ще потърся и ако намеря начин ще пиша, пък ако някой друг открие нещо през това време ще се радвам да го сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #40 Отговорено 23 Май, 2016 И аз не мога да схвана логиката на въпроса.Като работа и двете системи изпълняват едно и също.Като сигутност,втората мисли вместо шофьора.Явно има и бъгове при завой със сгради,но щом са го пуснали в експлоатация и струва колкото една кола,какъв е смисъла да се изключва и като се изключи какво ще се спечели?Прочетох си упътването много подробно и е голям гъдел ,особенно за жена или пенсионер.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове