Jump to content
rEsPeCtiVe

Какво направи днес по колата си?

Recommended Posts

Дали една кола спира по техническото си задание и параметри си личи по задните дискове. И 2 мм ръб да имат, щом са равномерно лъскави до него и по цялата контактна площ с накладките, значи цялата система работи с проектираната ефективност.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, ceco_accord написа:

Дали една кола спира по техническото си задание и параметри си личи по задните дискове. И 2 мм ръб да имат, щом са равномерно лъскави до него и по цялата контактна площ с накладките, значи цялата система работи с проектираната ефективност.

Точно задните спирачки бяха компрометирани,преди три дни на техн, преглед на моя акорд.Идеално лъскави и равномерно износени,но с лоши показатели на стрелките,на тестовата машина.Иначе утре ми престои смяна на почти новите предни накладки "Ате",които са на 6к и свирят нетърпимо за мен.Ще ги сменя с най бюджетните на пазара "LPR" за 36лв коплекта,с които кара приятел и дава добри отзиви,ей така да видя дали бюджетните няма да натрият носа, на великото ате,което мислех топ.Нямам оплакване от към спиране,но си просвирват на сухо време.А ..,ако някой ги иска,ще са на символична цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@emod,тази паста на Ате , не е много ок за водачите... Вземи TRW PFG110.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JHM На колко % бяха и стенда знаеше ли че тества твоят модел кола?

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@jungles За водачите съм използвал греста, която си е в комплекта на ert (виж малкото пликче на снимката). ATE bremszylinder paste съм използвал, за да намажа леко гумения маншон на буталото на спирачния цилиндър (по ръба, отвътре), за да не го повредя при въртенето за прибиране на буталото. ATE Plastilube съм използвал само върху краищата на накладките, където контактуват с водещите пластини, които ги държат.

Редактирано от emod
  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слага ли се някаква смазка където накладките контактуват с ламаринките с цел да не скърца? Двама майстори от един сервиз и различни мнения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.05.2022 г. at 23:19, JHM написа:

Ще ги сменя с най бюджетните на пазара "LPR" за 36лв коплекта

Смених накладките отпред и отзад и всичко утихна.

36лв.предни и 21лв. задни или общо 57лв. платих за "такса тишина":thumbs1:!На половина,от цената на само предни ате.

Някой ако иска атета-та,да закърпи положението,нека пише на лично.На 6к. са и нямат неравномерно износване, по контакната част на феродото.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Миналата седмица бяхме в България. През това време Акорда беше в бокса.

Пълен сервиз. Смяна на спирачки, съединител заедно с демпфера и всички гуми.

Доволен!

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
On 6/4/2022 at 8:05 PM, JHM said:

Смених накладките отпред и отзад и всичко утихна.

36лв.предни и 21лв. задни или общо 57лв. платих за "такса тишина":thumbs1:!На половина,от цената на само предни ате.

Някой ако иска атета-та,да закърпи положението,нека пише на лично.На 6к. са и нямат неравномерно износване, по контакната част на феродото.

Може ли да ги снимаш,веднага когато ги сложи ли свиреха или след определен пробег.

Аз имах такъв проблем с едно Brembo ,в момента съм с EBC и спират по-добре и не свирят.

Screenshot_20220607-100230_Gallery.thumb.jpg.80d7a00bb51394898b7d7224879a638c.jpg

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко сиганийка тунинг +5 коня.

 

 

Откакто си смених счупената дръжка на багажника с черна ми хареса как стои черно на сребристо. 

  • Харесвам 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от другата страна пак ли назад „върви“? 😁

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колега, обърни го да върви напред, защото така сваля 5 коня, вместо да качи :thumbs2:

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.06.2022 г. at 9:36, CARPERA написа:

Може ли да ги снимаш

В темата за спирачки Акорд 7..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фолио Llumar на всички стъкла. Беше стояла около 2 часа навън преди да я взема, но влизайки вътре се усещаше все едно е била в гаража :).

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема да попитам тук: По серв.книжка антифриз за бензинов Акорд 2.0 се сменя на 200,000 км или 10 години (което настъпи по-рано) и след това на 100,000 км или 5 години (което настъпи по-рано). Моята е на 109,000 км, 13 годишна. Веднъж сменях точно преди 5 години. Би следвало, ако се следват препоръките да се сменя точно сега. Някои приятели ме съветват да не се занимавам, специално за антифриза можело още малко. А и много проблеми започвали след смена на антифриз, аз досега не съм имал никакви проблеми. Дайте ми съвет да сменям или да не сменям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОЕМ антифриз, или друг, който отговаря на спецификациите на ОЕМ (по номер), се сменя на 5г.

Проблеми, след смяна на антифриз, може да има, ако се сложи неправилен антифриз, или ако бъде сменен некадърно! Не, че смяната е голяма философия, но има и такива майстори, които и това даже не умеят...

Концентрат се разрежда само с дестилирана (дейонизирана) вода! С друга проблемите са неизбежни.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега.

А само да попитам - тъй като за смяна за моя модел са предвидени 5,6 литра, аз мисля да купя ОЕМ хондовски антифриз 5 литра една туба + една туба от 1 литър. Туй значи 400 мл резерв. Някой път майсторите като доливат ги гледам или разливат или като въртят голям кръг, малък кръг и не им достига. Да купувам ли още една малка туба, демек 7 литра общо или 6 литра са им напълно достатъчни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
1 hour ago, Cyreon said:

За да не отварям нова тема да попитам тук: По серв.книжка антифриз за бензинов Акорд 2.0 се сменя на 200,000 км или 10 години (което настъпи по-рано) и след това на 100,000 км или 5 години (което настъпи по-рано). Моята е на 109,000 км, 13 годишна. Веднъж сменях точно преди 5 години. Би следвало, ако се следват препоръките да се сменя точно сега. Някои приятели ме съветват да не се занимавам, специално за антифриза можело още малко. А и много проблеми започвали след смена на антифриз, аз досега не съм имал никакви проблеми. Дайте ми съвет да сменям или да не сменям.

Никакви проблеми сложииш ли правилния антифриз.

Колко е това малко още 5 години за тези приятели .

Сменяш и си ок.

Да толкова .го дават 5.6

https://omanual.ru/Honda/Accord/8/ru/html/000000000001650.html

От малкия кръг на охлаждането едва ли ще го изкарат.

6л ще са ок но ако пълниш и разширителния съд не трябва да разливат.

 

 

1956511984_Screenshot_20220124-101036_SamsungInternet.thumb.jpg.49c9ea121e2355c7af36b4f43883b6e3.jpg

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eми викат 5 години било ненужно, можело още няколко години спокойно да изкара без смяна. Те техните хонди винаги ги карали на 10 годишна смяна на антифриза и нямали уж проблеми. Знаели много добре какво пишело в серв. книжка, ама нали са експерти дават друг акъл. Аз пък нали съм изпълнителен решавам тук да попитам и следователно да сменям.

Да, този е антифриза. 5,6 литра е за цялата система. Въпросът е дали 6 литра ще им стигнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 Постнах ти ръководството 5.6 ти е при  смяна 6.9 е цалата система която не  се източва при смяна.

https://omanual.ru/Honda/Accord/8/ru/html/000000000001650.html

6 л ако сменяш и на разширителния съд ще ти стигне много точно,без да разливат .

Малкия кръг е запушен така да се каже от термостата, при смяна не го свалят.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А има ли изобщо някакъв смисъл да се прави смяна на цялата система? Да знам колко да купя. Защото майсторите общо взето правят това, което им кажеш, че искаш да правят. Преди 5 години когато го сменяхме си спомням, че само 5.6 литра сменяхме, само не мога да се сетя тогава 6 или 7 литра купих. Ако ще е по-добре, направо всичко да им кажа да сменят.

Редактирано от Cyreon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма смисъл  вземи 6л, сменяш както го дават в ръководството и си ок.

Хубаво е да обезвъздушат системата

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Cyreon написа:

А има ли изобщо някакъв смисъл да се прави смяна на цялата система? Да знам колко да купя. Защото майсторите общо взето правят това, което им кажеш, че искаш да правят. Преди 5 години когато го сменяхме си спомням, че само 5.6 литра сменяхме, само не мога да се сетя тогава 6 или 7 литра купих. Ако ще е по-добре, направо всичко да им кажа да сменят.

Аз сменях на моята преди 3 години, лесно става имаш кранче на радиатора от долу май беше синьо на цвят и прозорец на кората та си може и от долу и от горе, процедурата я знаеш по всяка вероятност ако не питай, то си има и тема за това. аз си купих една туба от 5л + още 1л защото от Бултрако ме казаха, че няма да ми стигне но тубата си стигна и сега си имам и 1л за доливане. Два пъти съм доливал по малко и вече е 0.5л.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20220714_104611.thumb.jpg.308de979966c4fd0f472ff70c4eceedb.jpg20220714_154051.thumb.jpg.fcbb53d9c8e54a527dbd2d24e9e82906.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водих CR-V-то на ГТП.

Две нови маншончета на външните кормилни накрайници. Това е! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо я измих на автомивката,отидох на гумаджия да завърти(обърне) задни с предни гуми и после сложих спойлер на задната врата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водих Акорда на ГТП.

Никакви забележки. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде пак аз.

От днес сме с нови,  предни дискове и накладки на Акорда.

Всичко е Делфи. Да видим, колко ще изкарат.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених си филтър на Vtec-а. Малко се беше опекла гумата и просълзяваше. Прегледахме и клапаните - за 30к почти не са мръднали.

 viber_image_2022-10-23_15-01-13-192.thumb.jpg.bb140778dcdc2275be118aa7abb77083.jpg

 

 

 

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20221106_091434.thumb.jpg.6f9e721b7b383de39ac8cc231f0eb214.jpg20221106_091416.thumb.jpg.eef823db5938231e598ef94d1ed637db.jpg20221106_091426.thumb.jpg.05d509cb29a7a6e455e466812e8afbb4.jpg

Днес третирах всички гумени уплътнения с силиконов спрей,стават като нови правя това от доста години преди всяка зима.

В предвид очакваните ниски температури и дъждове,с този спрей не знам какво е да не се отвори врата и да залепне.

Всичко гумено и от пластмаса става като ново,таблото светна.

Много по-добър резултат от други такива мазила,парафини и тн.

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо и таблото, и става ли по-матово?

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1454602232_viber__2022-11-06_10-04-45-039.thumb.jpg.0600f562c60fa2f9d4c44615634b6c41.jpg

Става много добре  дано се вижда на снимката ,всички спрейове за табло са на основата на силикон но ароматизатори,ама по-скъпи като цена.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефекта който търся е да не лъщи, а да матира оригиналното покритие, защото ме дразни отражението в слънчеви дни.

Против ароматите съм, но не и срещу почистването. Не виждам петна, но предполагам го мажеш, а не пръскаш директно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръскам  но не отблизо и размазвам с кърпа мека,тъблото е релефно леко и няма отблясъци,блясък лек.

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених акумулатора на CR-V-то.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord

Дет са вика - повлече крак:D

Малко инструментариум от Лидъл и киселина от железарията:

114443082_IMG_20221107_141142(2).thumb.jpg.7ef28ad260263d10e5167b8257347c7c.jpg

Ако имах безцветен лак, щях да си ги оставя така:punk: Ама само чернилка ми се намираше та...

888613773_IMG_20221107_171416-1.thumb.jpg.e344b81fd04e70544958f99ab4f2103b.jpg 

Между другото - някой да знае от къде мога да си намеря гайки с "периферия"? Имам си оригинални тасове, ама нямам гайки:(

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.11.2022 г. at 17:48, ceco_accord написа:

Джобни пари + подръчни технологии.

Говориш в 1-во лице ед. ч. Не прочетох и "синковеца" в поста. Той какво разбра от цялата работа? На плейстейшъна ли игра през това време? Аз през 1997-ма бях на 16, когато пръсках джантите на тойотата. Лоша услуга му правиш.

 

Другото - че тези тасове нямат боядисване - тази повърхност не задържа боя и това си е. Препоръчвам подмяна с тасове 14-ки от сивик 7-ма, които са и доста по-добри на фасон. Аз така и не го свърших това.

 

преди 34 минути, I_Yordanov написа:

някой да знае от къде мога да си намеря гайки с "периферия"

От някой сивик англичанка на части от времената, когато колите се правеха масово с тасове с дупки. Ще ти излезнат без пари, ама ще трябва и секрети да сложиш, за да допълниш бройката до 20.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...