ceco_accord 6715 #2481 Отговорено 24 Май, 2022 Дали една кола спира по техническото си задание и параметри си личи по задните дискове. И 2 мм ръб да имат, щом са равномерно лъскави до него и по цялата контактна площ с накладките, значи цялата система работи с проектираната ефективност. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1870 #2482 Отговорено 24 Май, 2022 преди 24 минути, ceco_accord написа: Дали една кола спира по техническото си задание и параметри си личи по задните дискове. И 2 мм ръб да имат, щом са равномерно лъскави до него и по цялата контактна площ с накладките, значи цялата система работи с проектираната ефективност. Точно задните спирачки бяха компрометирани,преди три дни на техн, преглед на моя акорд.Идеално лъскави и равномерно износени,но с лоши показатели на стрелките,на тестовата машина.Иначе утре ми престои смяна на почти новите предни накладки "Ате",които са на 6к и свирят нетърпимо за мен.Ще ги сменя с най бюджетните на пазара "LPR" за 36лв коплекта,с които кара приятел и дава добри отзиви,ей така да видя дали бюджетните няма да натрият носа, на великото ате,което мислех топ.Нямам оплакване от към спиране,но си просвирват на сухо време.А ..,ако някой ги иска,ще са на символична цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 79 #2483 Отговорено 24 Май, 2022 @emod,тази паста на Ате , не е много ок за водачите... Вземи TRW PFG110. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6715 #2484 Отговорено 25 Май, 2022 @JHM На колко % бяха и стенда знаеше ли че тества твоят модел кола? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1678 #2485 Отговорено 25 Май, 2022 (Редактирано) @jungles За водачите съм използвал греста, която си е в комплекта на ert (виж малкото пликче на снимката). ATE bremszylinder paste съм използвал, за да намажа леко гумения маншон на буталото на спирачния цилиндър (по ръба, отвътре), за да не го повредя при въртенето за прибиране на буталото. ATE Plastilube съм използвал само върху краищата на накладките, където контактуват с водещите пластини, които ги държат. Редактирано 25 Май, 2022 от emod 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
electric28 14 #2486 Отговорено 25 Май, 2022 Слага ли се някаква смазка където накладките контактуват с ламаринките с цел да не скърца? Двама майстори от един сервиз и различни мнения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1870 #2487 Отговорено 4 Юни, 2022 На 24.05.2022 г. at 23:19, JHM написа: Ще ги сменя с най бюджетните на пазара "LPR" за 36лв коплекта Смених накладките отпред и отзад и всичко утихна. 36лв.предни и 21лв. задни или общо 57лв. платих за "такса тишина"!На половина,от цената на само предни ате. Някой ако иска атета-та,да закърпи положението,нека пише на лично.На 6к. са и нямат неравномерно износване, по контакната част на феродото. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1621 #2488 Отговорено 7 Юни, 2022 (Редактирано) Миналата седмица бяхме в България. През това време Акорда беше в бокса. Пълен сервиз. Смяна на спирачки, съединител заедно с демпфера и всички гуми. Доволен! Редактирано 7 Юни, 2022 от Krasi-mir 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1591 #2489 Отговорено 7 Юни, 2022 (Редактирано) On 6/4/2022 at 8:05 PM, JHM said: Смених накладките отпред и отзад и всичко утихна. 36лв.предни и 21лв. задни или общо 57лв. платих за "такса тишина"!На половина,от цената на само предни ате. Някой ако иска атета-та,да закърпи положението,нека пише на лично.На 6к. са и нямат неравномерно износване, по контакната част на феродото. Може ли да ги снимаш,веднага когато ги сложи ли свиреха или след определен пробег. Аз имах такъв проблем с едно Brembo ,в момента съм с EBC и спират по-добре и не свирят. Редактирано 7 Юни, 2022 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1259 #2490 Отговорено 7 Юни, 2022 Малко сиганийка тунинг +5 коня. VID_20220607_193915.mp4 Откакто си смених счупената дръжка на багажника с черна ми хареса как стои черно на сребристо. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #2491 Отговорено 7 Юни, 2022 А от другата страна пак ли назад „върви“? 😁 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 681 #2492 Отговорено 7 Юни, 2022 Да, колега, обърни го да върви напред, защото така сваля 5 коня, вместо да качи 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1870 #2493 Отговорено 8 Юни, 2022 На 7.06.2022 г. at 9:36, CARPERA написа: Може ли да ги снимаш В темата за спирачки Акорд 7.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tqnata 65 #2494 Отговорено 10 Юни, 2022 Фолио Llumar на всички стъкла. Беше стояла около 2 часа навън преди да я взема, но влизайки вътре се усещаше все едно е била в гаража . 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 210 #2495 Отговорено 16 Юни, 2022 За да не отварям нова тема да попитам тук: По серв.книжка антифриз за бензинов Акорд 2.0 се сменя на 200,000 км или 10 години (което настъпи по-рано) и след това на 100,000 км или 5 години (което настъпи по-рано). Моята е на 109,000 км, 13 годишна. Веднъж сменях точно преди 5 години. Би следвало, ако се следват препоръките да се сменя точно сега. Някои приятели ме съветват да не се занимавам, специално за антифриза можело още малко. А и много проблеми започвали след смена на антифриз, аз досега не съм имал никакви проблеми. Дайте ми съвет да сменям или да не сменям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3055 #2496 Отговорено 16 Юни, 2022 ОЕМ антифриз, или друг, който отговаря на спецификациите на ОЕМ (по номер), се сменя на 5г. Проблеми, след смяна на антифриз, може да има, ако се сложи неправилен антифриз, или ако бъде сменен некадърно! Не, че смяната е голяма философия, но има и такива майстори, които и това даже не умеят... Концентрат се разрежда само с дестилирана (дейонизирана) вода! С друга проблемите са неизбежни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 210 #2497 Отговорено 16 Юни, 2022 Благодаря, колега. А само да попитам - тъй като за смяна за моя модел са предвидени 5,6 литра, аз мисля да купя ОЕМ хондовски антифриз 5 литра една туба + една туба от 1 литър. Туй значи 400 мл резерв. Някой път майсторите като доливат ги гледам или разливат или като въртят голям кръг, малък кръг и не им достига. Да купувам ли още една малка туба, демек 7 литра общо или 6 литра са им напълно достатъчни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1591 #2498 Отговорено 16 Юни, 2022 (Редактирано) 1 hour ago, Cyreon said: За да не отварям нова тема да попитам тук: По серв.книжка антифриз за бензинов Акорд 2.0 се сменя на 200,000 км или 10 години (което настъпи по-рано) и след това на 100,000 км или 5 години (което настъпи по-рано). Моята е на 109,000 км, 13 годишна. Веднъж сменях точно преди 5 години. Би следвало, ако се следват препоръките да се сменя точно сега. Някои приятели ме съветват да не се занимавам, специално за антифриза можело още малко. А и много проблеми започвали след смена на антифриз, аз досега не съм имал никакви проблеми. Дайте ми съвет да сменям или да не сменям. Никакви проблеми сложииш ли правилния антифриз. Колко е това малко още 5 години за тези приятели . Сменяш и си ок. Да толкова .го дават 5.6 https://omanual.ru/Honda/Accord/8/ru/html/000000000001650.html От малкия кръг на охлаждането едва ли ще го изкарат. 6л ще са ок но ако пълниш и разширителния съд не трябва да разливат. Редактирано 16 Юни, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 210 #2499 Отговорено 16 Юни, 2022 Eми викат 5 години било ненужно, можело още няколко години спокойно да изкара без смяна. Те техните хонди винаги ги карали на 10 годишна смяна на антифриза и нямали уж проблеми. Знаели много добре какво пишело в серв. книжка, ама нали са експерти дават друг акъл. Аз пък нали съм изпълнителен решавам тук да попитам и следователно да сменям. Да, този е антифриза. 5,6 литра е за цялата система. Въпросът е дали 6 литра ще им стигнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1591 #2500 Отговорено 16 Юни, 2022 (Редактирано) Постнах ти ръководството 5.6 ти е при смяна 6.9 е цалата система която не се източва при смяна. https://omanual.ru/Honda/Accord/8/ru/html/000000000001650.html 6 л ако сменяш и на разширителния съд ще ти стигне много точно,без да разливат . Малкия кръг е запушен така да се каже от термостата, при смяна не го свалят. Редактирано 16 Юни, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 210 #2501 Отговорено 16 Юни, 2022 (Редактирано) А има ли изобщо някакъв смисъл да се прави смяна на цялата система? Да знам колко да купя. Защото майсторите общо взето правят това, което им кажеш, че искаш да правят. Преди 5 години когато го сменяхме си спомням, че само 5.6 литра сменяхме, само не мога да се сетя тогава 6 или 7 литра купих. Ако ще е по-добре, направо всичко да им кажа да сменят. Редактирано 16 Юни, 2022 от Cyreon Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1591 #2502 Отговорено 16 Юни, 2022 (Редактирано) Няма смисъл вземи 6л, сменяш както го дават в ръководството и си ок. Хубаво е да обезвъздушат системата Редактирано 16 Юни, 2022 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1376 #2503 Отговорено 16 Юни, 2022 Преди 9 часа, Cyreon написа: А има ли изобщо някакъв смисъл да се прави смяна на цялата система? Да знам колко да купя. Защото майсторите общо взето правят това, което им кажеш, че искаш да правят. Преди 5 години когато го сменяхме си спомням, че само 5.6 литра сменяхме, само не мога да се сетя тогава 6 или 7 литра купих. Ако ще е по-добре, направо всичко да им кажа да сменят. Аз сменях на моята преди 3 години, лесно става имаш кранче на радиатора от долу май беше синьо на цвят и прозорец на кората та си може и от долу и от горе, процедурата я знаеш по всяка вероятност ако не питай, то си има и тема за това. аз си купих една туба от 5л + още 1л защото от Бултрако ме казаха, че няма да ми стигне но тубата си стигна и сега си имам и 1л за доливане. Два пъти съм доливал по малко и вече е 0.5л. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1870 #2504 Отговорено 20 Юни, 2022 Смених актуатора на шофьорската врата.Части не хартисаха,а и заключването работи! 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6715 #2505 Отговорено 3 Юли, 2022 Значии, гаража го имам от 10 години. В него нощуваха последователно 2 Акорда, а от 22 месеца Ледженда и чак днес взех мерки против спорадичното чукване на вратата си в стената. Както се казва "мързелът е висша мъдрост", ама след 200 лв за отстраняване на дребни външни забележцици, днес ми дойде музата за тоя нелеп "wall bumper". 3 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1079 #2506 Отговорено 14 Юли, 2022 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1621 #2507 Отговорено 20 Октомври, 2022 Водих CR-V-то на ГТП. Две нови маншончета на външните кормилни накрайници. Това е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Гълъбов 90 #2508 Отговорено 20 Октомври, 2022 Първо я измих на автомивката,отидох на гумаджия да завърти(обърне) задни с предни гуми и после сложих спойлер на задната врата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1621 #2509 Отговорено 21 Октомври, 2022 Водих Акорда на ГТП. Никакви забележки. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1621 #2510 Отговорено 22 Октомври, 2022 (Редактирано) Хайде пак аз. От днес сме с нови, предни дискове и накладки на Акорда. Всичко е Делфи. Да видим, колко ще изкарат. Редактирано 22 Октомври, 2022 от Krasi-mir 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 169 #2511 Отговорено 23 Октомври, 2022 Смених си филтър на Vtec-а. Малко се беше опекла гумата и просълзяваше. Прегледахме и клапаните - за 30к почти не са мръднали. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1591 #2512 Отговорено 6 Ноември, 2022 (Редактирано) Днес третирах всички гумени уплътнения с силиконов спрей,стават като нови правя това от доста години преди всяка зима. В предвид очакваните ниски температури и дъждове,с този спрей не знам какво е да не се отвори врата и да залепне. Всичко гумено и от пластмаса става като ново,таблото светна. Много по-добър резултат от други такива мазила,парафини и тн. Редактирано 6 Ноември, 2022 от CARPERA 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6715 #2513 Отговорено 6 Ноември, 2022 (Редактирано) А защо и таблото, и става ли по-матово? Редактирано 6 Ноември, 2022 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1591 #2514 Отговорено 6 Ноември, 2022 (Редактирано) Става много добре дано се вижда на снимката ,всички спрейове за табло са на основата на силикон но ароматизатори,ама по-скъпи като цена. Редактирано 6 Ноември, 2022 от CARPERA 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6715 #2515 Отговорено 6 Ноември, 2022 Ефекта който търся е да не лъщи, а да матира оригиналното покритие, защото ме дразни отражението в слънчеви дни. Против ароматите съм, но не и срещу почистването. Не виждам петна, но предполагам го мажеш, а не пръскаш директно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1591 #2516 Отговорено 6 Ноември, 2022 (Редактирано) Пръскам но не отблизо и размазвам с кърпа мека,тъблото е релефно леко и няма отблясъци,блясък лек. Редактирано 6 Ноември, 2022 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1621 #2517 Отговорено 6 Ноември, 2022 Смених акумулатора на CR-V-то. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6715 #2518 Отговорено 6 Ноември, 2022 (Редактирано) Готвих зимните патъци на Сивушко. Шкурка, ръждопреобразованел на Вюрт, обезмасляване, баня и грунд + боя на спрей. Джобни пари + подръчни технологии. Няколко часа и педесетачка за материали, та заобиколих скъпите технологии. VID_20221106_151706.mp4 Редактирано 6 Ноември, 2022 от ceco_accord 5 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 169 #2519 Отговорено 7 Ноември, 2022 @ceco_accord Дет са вика - повлече крак Малко инструментариум от Лидъл и киселина от железарията: Ако имах безцветен лак, щях да си ги оставя така Ама само чернилка ми се намираше та... Между другото - някой да знае от къде мога да си намеря гайки с "периферия"? Имам си оригинални тасове, ама нямам гайки 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1570 #2520 Отговорено 7 Ноември, 2022 На 6.11.2022 г. at 17:48, ceco_accord написа: Джобни пари + подръчни технологии. Говориш в 1-во лице ед. ч. Не прочетох и "синковеца" в поста. Той какво разбра от цялата работа? На плейстейшъна ли игра през това време? Аз през 1997-ма бях на 16, когато пръсках джантите на тойотата. Лоша услуга му правиш. Другото - че тези тасове нямат боядисване - тази повърхност не задържа боя и това си е. Препоръчвам подмяна с тасове 14-ки от сивик 7-ма, които са и доста по-добри на фасон. Аз така и не го свърших това. преди 34 минути, I_Yordanov написа: някой да знае от къде мога да си намеря гайки с "периферия" От някой сивик англичанка на части от времената, когато колите се правеха масово с тасове с дупки. Ще ти излезнат без пари, ама ще трябва и секрети да сложиш, за да допълниш бройката до 20. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове