Jump to content
Veseliq

Тема за обсъждане на автомобили (Акорд) от обяви!

Recommended Posts

Преди 3 часа, Чавдар K написа:

Автомобилите тук или са били ударени или са имали сериозни технически проблеми или са на 1 000 000км.

Не е баш така има и читави екземпляри, точно сега сме в процес на придобиване на един такъв фейслифтов 2006, но държа да подчертая, че и цената е доста по-висока от на тази обява, защо ли ;) Колата няма никакви удари и не е имала, само 2-3 дребни драскотини по броните. Изрично помолих да не я мият и пиапат  и така я закарахме при Слави, където всичко се потвърди. потвърди го и проверка по ВИН в Швейцария и в дилър на Хонда ;)

Най-вероятно колегата, който забеляза липсата на дистроника е прав само заради това си заслужава да се оглежда по внимателно този екземпляр.
Бях гледал  и един друг екземпляр в автокъща и при първоначалния оглед не бях забелязъл, че отпред в ляво е правена, но отидох втори път и тогава истината лъсна. Оказа се че преден ляв калник е правен, вярно мн. добре но все пак намерих издайническите белези. При положение, че вече имах екземпляр, който не е имал никакви интервенции този веднага го забравих.
Пак искам да подчертая за такива пари, като в тази обява фейстлифтова 7ца няма как да няма кусури.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се спре с писането на външни белези за щети, тогава започва истинският разговор за ударена кола.

Дистроникът е "голяма" екстра само за онзи който не знае "страничните му ефекти". Аз дори круиз контрола ползвам рядко, па камоли по-сложни и капризни системи. Фаровете ми също никога не стоят на АУТО.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, Чавдар K написа:

... и какво, ако някоя леля спре в девствения ти непокътнат акорд, и огъне калника, ще го върнеш за скрап ли? :)

Не става въпрос за това, а дали всички коли внос 2-ра ръка, които се продават на нашия пазар са удряни ;)

 

преди 17 минути, ceco_accord написа:

Дистроникът е "голяма" екстра само за онзи който не знае "страничните му ефекти". 

Би ли разказал малко за тези "странични ефекти", че колата, която купуваме е с дистроник ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-подробен може да е колега с такава екстра на борда си, а ако не ти хареса, винаги можеш да не я ползваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, esox hunter написа:

Не става въпрос за това, а дали всички коли внос 2-ра ръка, които се продават на нашия пазар са удряни ;)

Може да не са точно удряни, но им има нещо за да тръгнат насам (изключение правят Швейцария и Испания, където има други схеми) - цените, на които искаме да купуваме тук, не предполагат друго. 

Няма да кажа "всички", за да не се хванеш пак за буквата, нека да го наречем, че е масово?

 

Напълно съм съгласен, че има и читави автомобили ... ето и един негър скиор :)

Kwame+Nkrumah+Acheampong+Alpine+Skiing+D

 

 

Отделно това, което исках да кажа, е че най-нормалното нещо за един автомобил е да има пребоядисани детайли ... особено за 10-15 годишните автомобили, каквито коментираме в тази тема. 
 

 

Редактирано от Чавдар K
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4/20/2018 at 23:01, Чавдар K написа:

Отделно това, което исках да кажа, е че най-нормалното нещо за един автомобил е да има пребоядисани детайли ...

Абсолютише! То не говорим за Лада 1600, където най-голямата екстра е "оригинална боя". Моята кола съм я взел ударена (не ударена и правена, ами чисто ударена) за да знам в какво състояние е била и как е направена, защото никой не продава на малко км иначе, освен ако не му я бастисат. А както се и доказа и в последствие за Акорд 7 дизел, тенекиите са къде-къде по-бял кахър от карантиите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, предстои ми обслужване на колата и понеже имам масло Castrol Magnatec Start-Stop 5W30 което приятел ми донесе от Белгия и се чудя дали е подходящо за Акорда :?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! вчера ходих да гледам един акорд ( като цяло съм решил да си купя такъв модел)  но ме притесняват няколко неща и реших да ви питам :) 
1во -  имали такава решетка или предишния собственик си я е правил  ( колата е нов внос от германия)
2ро - климатроника не бил напълнен затова не работел
3то - фаровете май са нови ( дилъра не си призна но почти съм сигурен)
Та мисълта ми е дали е претърпяла челен удар как мислите ? Бих желал да чуя вашите мняния и за тази и като цяло за този модел след фейслифт.  Цената е 11к а акорда е 2.2 след фейса. Благодъря предварително :) 

31417125_2369367453088705_1393246343819952128_n.jpg

31433669_2369356689756448_7154938967039672320_n.jpg

31437360_2369356753089775_7735616376500387840_n.jpg

31444568_2369367219755395_3338530361817694208_n.jpg

31564174_2369357023089748_7220618599067549696_n.jpg

onda.mp4

Редактирано от DooMKn1ght

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би са ѝ хвърлили една кофа черна боя, иначе това е дизйнът. Ето за сравнение моята как е на дизайн:

 

IMG_20170709_131652-640x480.jpg

 

Фаровете не би трябвало да жълтеят при мигача. Погледни ги отблизо и виж дали пластмасата на мигача е жълта като на модел 2003-05:

 

1024px-2003-2005_Honda_Accord_Euro_Luxur

 

или бяла, като на 2006-08:

 

Honda_Accord_front_20080708.jpg

 

Трябва да е бяла. Изглеждат като оригинални ксенонови с пръскалките пред тях и ако са такива е добре да провериш дали работи автоматичното регулиране. Доста тъмно фолио. Виж гумите дали стават за нещо, или ще трябва да купуваш веднага, че не е малък разход. Седалките май не са кожени? Ама имат някакво отопление. Не знам дали се предлага отопление на не-кожени салони, колегите нека да кажат. Поне с навигация да беше за толкова пари, ама иначе пък изглежда понаправена, хубави джанти има, затъмнени стъкла (особено ако е с качествено фолио - голям бонус е това. Аз съм с почти прозрачно и разликата е осезаема когато пече слънцето.). А при добре поддържана кола - нищо чудно фаровете скоро да са полирани и затова да изглеждат перфектно. 

 

Кажи им да напълнят климатика за тяхна сметка, 50-60 лв. струва. Ако се правят на ощипани за 50 лв - бих я подминал тази кола. 

 

Виж дали управлението на седалките работи във всички посоки.

 

Иначе като на всеки дизел - гледай и слушай за необичайни шумове откъм скоростната кутия на празен ход, също и при палене, при гасене също, Ако двигателят е мит, няма да можеш да разбереш дали има течове, ако не е - огледай го хубаво отвсякъде. 

 

 

Ред.: На третата ти снимка се вижда добре как е матирано при светлината за габарит -> фарът е от модел 2006-2008, както трябва да е. Остава да разбереш дали е оригинален и е ако е ксенонов - движи ли се.

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пръв поглед, всичко по тази кола си изглежда ок. Модела е Екзекютив с платнени седалки... сиреч модела с повече екстри за клиенти, които не харесват кожа. 

И радиаторната решетка е оригиналната за модела, но в случая някой сменил никела, с черна боя.

Фаровете не се различават само по оранжев и бял мигач,, но както и да е, на снимката и това е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се изкажа така... 11к са достатъчно пари за да имаш съмнения. Гледай друга! Ако климатика беше просто за зареждане, повярвай, щяха да са го заредили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мисля.

Бих я подминал, тъй като не ми се занимава с ремонт на климатик, но ти си преценяваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Фаровете лесно ще ги разбереш. Тези трябва да са ксенон. Ако е имало такъв удар, че 2-та фара да са чупени, едва ли са ги сменили с тела за ксенон, просто за ксенон се продават само оригинални такива, докато за Н1+Н1 има доста афтърмаркет. Погледни дали при габарита (под капака, през ДВГ отсек) имаш 2 букси, и ако имаш 2 букси са слагани Н1+Н1 фарове, което значи че са чупени оригиналните.

 

П.П.: Сега се сетих, още по-лесно, ако на фара пише Хонда или Стенли, са оригинални, но горната проверка ще покаже дали са сменявани с обикновени, или ксенонови.

Редактирано от crown_bg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 8 часа, Knoxville написа:

И аз така мисля.

Бих я подминал, тъй като не ми се занимава с ремонт на климатик, но ти си преценяваш.

И да речем че преглътна това за климатика и реша да го правя приблизително колко трябва да глася? Знам ,  че въпросът ми е доста общ ,  но аз питам като цяло как вървят цените... та да си напрява заключение дали си струва...ако ще е 200 300 що не... :) 

 

Редактирано от DooMKn1ght

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако за смяна е компресорът, китайски е около 500лв. Винаги може да я закараш на сервиз и срещу 70 лв да ти кажат всичко за колата от до.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, DooMKn1ght написа:

И да речем че преглътна това за климатика и реша да го правя приблизително колко трябва да глася? Знам ,  че въпросът ми е доста общ ,  но аз питам като цяло как вървят цените... та да си напрява заключение дали си струва...ако ще е 200 300 що не... :) 

 

На предишната ми кола докато намерят и решат проблема с изтичането на фреон дадох малко над 600лв, а компресора го рециклирах, не съм го подменял. Та проблема буквално може да се реши и за 50-60лв и 600-700лв. Както колегите вече казаха, ако е било просто зареждане с фреон щяха да са го направили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресора или работи, или не, няма такова нещо като малко да работи, или малко да не работи. Ако духа топло няма фреон, за да няма фреон има причини различни от тези свързани директно с компресора, като например може да изпуска фреон отнякъде по системата.

Не говорете наизуст.

 

До колегата който си е харесал Акорда - накарай джамбаза да пусне климатроника и гледай дали съединителя ще зацепи изобщо, за да тръгне компресора. Има шанс да не зацепи ако няма достатъчно фреон, или релето е сдало багажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за информацията! И последен въпрос който може би не е за тук , но да попитам някой знае ли добър майстор/сервиз в Пловдив (понеже не съм от там) да я закарам за обстоен преглед да ми кажат всичко то до преди евентуална покупка? 

Редактирано от DooMKn1ght

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, crown_bg написа:

Компресора или работи, или не, няма такова нещо като малко да работи, или малко да не работи. Ако духа топло няма фреон, за да няма фреон има причини различни от тези свързани директно с компресора, като например може да изпуска фреон отнякъде по системата.

Не говорете наизуст.

 

До колегата който си е харесал Акорда - накарай джамбаза да пусне климатроника и гледай дали съединителя ще зацепи изобщо, за да тръгне компресора. Има шанс да не зацепи ако няма достатъчно фреон, или релето е сдало багажа.

Това го направих и зацепва, но не охлажда... вероятно теч ще да е 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някъде бях чел , че по номера на рамата могат да се кажат доста работи но не мога да я намеря тая тема..та ако на някой от колегите му се занимава да удари едно рамо :) С извинение за 1вата буква..нямам спомен , но мисля , че беше I или J :) 

31697404_1839626139392974_8156154040544133120_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата буква е J, защото колата е произведена в Япония.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 43 минути, niko75 написа:

След лека корекция на показанията за километрите, измиване на мотора, пастиране и почистване на салона - я виждам на около 10-11 000 лева и УНИКАТ*КАТО НОВА*ЕДИНСТВЕН*НЕВЕРОЯТЕН.

 

ПП:@nakata що си мислиш, че повечето дизелови хонди нов внос  в България са на по-малко километри?

Редактирано от jijane
  • Харесвам 1
  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти видя ли километри те 

año 2006

824.000 kms

diesel

4 puertas

140 cv

manual

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този е най-евтиния

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

ПП:@nakata що си мислиш, че повечето дизелови хонди нов внос  в България са на по-малко километри? Не мисля просто коментирах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, nakata написа:

 

ПП:@nakata що си мислиш, че повечето дизелови хонди нов внос  в България са на по-малко километри? Не мисля просто коментирах.

Поне ти вярваш ли си? Ето снимка от кола, продаваща се в България, от която е видно на колко км е.

малкокм.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е от кола регистрирана февруари 2009 и километрите са от 2015,демек преди 3 год и ама въобще не доказва реалните км.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, niko75 написа:

Това е от кола регистрирана февруари 2009 и километрите са от 2015,демек преди 3 год и ама въобще не доказва реалните км.

А дали може да е на милион километри, както мислят колегите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Tokio написа:

А дали може да е на милион километри, както мислят колегите?

Никой не е казал че е на 1млн км,но не са и тези от снимката.Не че няма дизели под 200-250 хил ама са рядкост и обикновенно са ударени или с някакъв проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да даде мнение за тази:

https://www.cars.bg/offer/c2616334

Противно на обявеното, мощността е 190 к.с. и не е на частно лице, а на автокъща.

Само джантите ме дразнят, но иначе за цената си май бива?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

2.4 Автомат, без голяма навигация :( 

Излгежда добре на пръв поглед. 

 

Щом е от Швейцария, трябва да има сервизна книжка, не че не могат да направят фалшива. Но от нея примерно Веселия се беше свързал със сервиза обслужващ колата и беше видял всичко от до. 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е частно лице ;)

Ема Моторс
София, ул. Самоковско Шосе 1
https://emamotors.mobile.bg/
Иначе да без голямата навигация :dunno:
Отиди в автокъщата и си припиши ВИН-а, после в някое представителство на Хонда и поискай имат ли инфо за тази кола и какво.
С вин-а може да разбереш чудеса ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално в Бултрако (което е единственото официално представителство), няма да му проверят ВИН-а, защото не е собственик, а те ще го питат "Вие ли сте собственик", освен ако не ги придума по някакъв начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това казвам да види в сервизната книжка, къде е била сервизирана колата в Швейцария и да се свърже със сервиза. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, crown_bg написа:

..., освен ако не ги придума по някакъв начин.

:thumbs1: ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и негативно да ви се струва, централизираната система на Хонда не е задължителна и почти не се ползва от оторизираните сервизи. За справка, за моята кола има един единствен запис от 19.09.2008 72235-SEA-G02 Runchannel, r. fr. door - Уплътнение на прозореца, предна дясна врата на 12к км. Аз нямах сервизна книжка и положих доста усилия за да намеря история на автомобила. Мога да покажа поне няколко отговора от оторизирани представителства в Швейцария, че те не ползват централизирана система, а само тяхната си.

Единствено история може да се намери в сервизите в които е посещавал автомобила. Ако естествено сервизната книжка е истинска.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свързваш се със сервиза, гледаш и талона ако може и със собственика :D, аз така разбрах допълнителни неща за моята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...