h5rov 294 #41 Отговорено 8 Февруари, 2019 Колегата ни показа в цифри защо в чужбина ги продават на нас. Пропорционално на стандарта ни на живот, може би дори тук ни излиза и по-скъпо. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #42 Отговорено 9 Август, 2019 (Редактирано) Да си повдигна малко темата, тъй като съвсем скоро стават 2 години от както закупих моят Акорд, положението за 2019та е: 2 броя крушки D2S + слагане на едно липсващо уплътнение на фара - 90лв Подмяна на спирачна и хидравлична течност - 150лв Ремонт на единия актуатор за заключване - 90лв Термостат (температурата започна да пада при спускане) - 160лв Съединител Айсин - 570лв с труда Дискове и накладки Blue Print - 200лв с труда Тотала е 1350лв, като задни апарати+съпорти+дискове и накладки също са за смяна (500лв поне), но това мисля да го отложа до пролетта. Пробега ми за този период е 24 000км. Редактирано 9 Август, 2019 от Cap_Slow 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #43 Отговорено 9 Август, 2019 На 8.02.2019 г. at 20:05, h5rov написа: Колегата ни показа в цифри защо в чужбина ги продават на нас. Пропорционално на стандарта ни на живот, може би дори тук ни излиза и по-скъпо. Всеки си мисли че в Бултрако е скъпо а дали и така как мислиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #44 Отговорено 9 Август, 2019 (Редактирано) Нещата в този аспект малко са се променили, особено по-известните сервизи понякога взимат по-скъпо и от официалните. Сещам се за един бмв такъв и може би най-известния вагаджийски - дас ауто, който даже по едно време лъжеше, че е официален сервиз на ваг в България... там ако видите какви пари се дават, лошо ще ви стане, но това си е малко офтопик в случая Редактирано 9 Август, 2019 от Cap_Slow 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1804 #45 Отговорено 9 Август, 2019 Дай пример...,ако знаеш някой ценоразпис,да сравняваме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #46 Отговорено 9 Август, 2019 Преди 1 час, benjamin4o написа: Всеки си мисли че в Бултрако е скъпо а дали и така как мислиш Нямам идея кой се опитваш да убедиш, че е евтино. За мен 1 лев е 1 лев. Ако за теб са 50ст, ОК. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #47 Отговорено 9 Август, 2019 Не става въпрос за това,че от Хонда Оем до Хонда Оем като качество едно и също но всеки си мисли цените както реши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislavnba 19 #48 Отговорено 12 Август, 2019 И аз да напиша, вече след 2 годинии 1 месец каране. Хонда Акорд К20А турер, 2005 година. Купена на 182000км по километраж, ама изглежда на реални. Сега е на 203 000 общо 21к. Купена е нов внос, там 500лв разходи за регистрация(на инвалид е и е по евтино). Винетки и данък също не плащам. Първоначално 1240лв разходи след покупката за ремонт: Хидравличен маркуч и течност предни дискове, шлайфане на задни накладки смяна масло, ремък, водна помпа тампони стенд акумулатор зареждане климатик регулаж на клапани стелки и стелка на багажника - 130лв Разходи за ГО и ТП за 2 години 540лв. Гуми летни и зимни на 1 сезон + зимни джанти - общо 600лв. смяна на масло и филтри - 140лв ремонт 2 задни спирачни апарата + 2 нови задни диска и накладки - 350лв смени на масла и всички филтри и смяна на съединител на компресора на климатика - 250лв с рег на клапани Реално до сега всичко беше супер. Двигателя няма вибрации, не се чува изобщо , все едно си с изключена кола. Но ми се прецака компресора и сега ще видя колко пари ще идат там. Иначе като гледам до тук съм минал тънко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #49 Отговорено 16 Септември, 2020 Мина още 1 година, макар и най-слабата ми откъм километри откакто съм активен шофьор. Причината предполагам малко или много е засегнала всички. Колата иначе уверено гони четвърт милион километра и за пръв път не ми се наложи да ремонтирам абсолютно нищо. 2 смени на масло и филтри и смяна на гуми ми бяха единствените "разходи" по нея, освен чисто административните такива. Пълната ревизия по спирачната система отзад бе отложена още веднъж във времето, като забелязах, че аутодок май имат система подобна на сайтовете за купуване на самолетни билети. Всички необходими части си ги сложих в кошницата да видя колко ще ми струва - единия ден цената беше 431лв, на следващия ден 580лв, на 3ия ден 660лв. Едни и същи продукти, без да променям нищо, само стоят в кошницата. В момента струват 459лв. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #50 Отговорено 17 Септември, 2020 (Редактирано) Подобно на колега и при мен годината е слаба, но пак в промеждутъците успяхме да попътуваме. От днес на зад 365 дена имам изминати 19151км, но път ценово нещата не са били без пари Целия интервал от време като включвам всички разходи до стотинка без горивото са 3013лв. Включват ,скъсана лява полуоска, горен ляв носач, свещи 4бр, 2 пъти масло, обтяжна ролка, запалителни бобина 4бр, Honda DOT 4 Brake Fluid, реглаж на клапани, както всички "задължителни", данъци, застраховки, винетки, труд и тн.. Тези разходи сумарно слагат едни 16ст/км. Като сложа и горивото пак не е зле 28ст/км. Редактирано 17 Септември, 2020 от h5rov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #51 Отговорено 17 Септември, 2020 Последната една година имам изминати 21000 километра. Ремонти: сменени съединител, тампони на мотора, тампони на предни носачи, масло и филтри на двигателя два пъти , вътрешни и външни кормилни накрайници, масло на кутията, един реглаж на клапани , пистов ремък, смяна на спирачна течност и смяна на течност на съединителя,повдигателен механизъм за стъклото и нов акумулатор. Всичко беше останало от миналия собственик. Общо около 1900 лева. 320к на километраж. Ще видим следващата година как ще е. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #52 Отговорено 17 Септември, 2020 За последните две години и изминати над 40хкм съм сменил само компресор, комплект вериги, съединител, носачи, шарнири и двигателче, че много тракаше макар, че вървеше добре. Всичко около 4000лв. За в бъдеще и катализатора трябва да сменя. В момента е на 300хкм и се надявам да мина още толкова. 1 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #53 Отговорено 24 Септември, 2021 Измина още 1 година, дори малко повече и се сетих за темата, която бях пуснал. Тази година нещата стояха така при мен: - масла и филтри 2 пъти - 250лв - динамичен баланс + изправяне на джанта - 100лв - протече хидравличната помпа, та я рециклирах и реших да сменя и пистовия ремък, който свиреше в студено време от поне 2 години - 250лв - взех втори комплект джанти, че ми писна от некадърни гумаджии - 320лв - наложи ми се да си купя нов километраж, тъй като на моя му замина подсветката и при опит за ремонт тотално се предаде - 200лв - най-сетне сервизирах цялата спирачна система - нови дискове, накладки, обслужване на всички спирачни апарати, нова спирачна течност - 1000лв Общо за изминалата година - 2 120лв, административните разходи отделно. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 78 #54 Отговорено 25 Септември, 2021 Колата е дизел купена 2013,на 158 000 км ,сега е на 352 000 км за тези 8 години 10 смени масла на 20 000 - общо 500 евро 10 въздушни филтъра- общо 90 евро 10 филтъра на купето общо 100 евро 3 горивни общо 60 евро 2 комплекта накладки общо 100 евро 1 туба антифриз 25 евро 1 хидравлична течност 15 евро Това е само по подръжка ,правил съм всичко сам ,маслото е Мотул 0W30-eco energy ,филтрите Ман и накладките TRW и АТЕ Като аварии съм правил Ролка и ремък на алтернатор (при едно ходене до България)- 200 лева при Омбре Алтернатор с ремък и антифриз-300 евро датчик на Airbag- заден-10 евро от морга малката жабка под волана ( карам служебно Вито и там му е ръчната и по навик я изскубах 2-3 пъти) - 4 евро цялата кора от морга 2 щипки за сенниците - 0 евро ,подариха ми ги от моргата Това е рвносметката за повече от 8 години,гумите не съм ги смятал.ама са средно 120 евро на всеки 30 000 км(2 бр) ,колата се кара основно Испания и 6 пъти съм ходил до България и още толкова горе долу в Португалия. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 169 #55 Отговорено 25 Септември, 2021 Малко в страни от темата @niko75 като ти гледам обслужването, съвсем ясно си показва какво е да се кара предимно по хубави пътища.... Нямаш никакво обслужване на ходова част. Моята е нововноска - карам я от 6 м. в България - като я взех всичко беше супер стегнато. Сега вече чувам поскърцване и други дразнещи шумове от таблото. Тропане от ходова част, което още не мога да установя от къде идва. Преди седмица ходих при майстора - гледаха колата, пробваха но не намериха нещо разтропано по ходова част. Само остана да отида да ми проверят рейката. Те така - хубави пътища - много по - малко главоболия 😁 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 78 #56 Отговорено 25 Септември, 2021 Да допълня,забравих че съм сменял предното стъкло ,имаше наранявания от камъчета ,но не ми е струвало нищо защото ми е включено във застраховката, @Г.Писаров така е за ходовата част все още нямам никакви проблеми и дано да продължава така. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 169 #57 Отговорено 15 Януари, 2022 Здравейте Да се включа и аз в тази тема. За съжаление поста ще е доста дълъг Започвам от начало. Колата е 2.4, АТ, комби, 2007 г., 20400 км. по километраж. Купих я март 2021 г. - 8550 лв. Платформа - 120 лв., че е нововноска и е от други населено място. Регистрация през фирма, екотакса, табели, талон и ГО за 3 м. - 565 лв. Пожарогасител, аптечка, триъгълник и жилетка - 30 лв. И от тук започва голямата въртележка 😬 Първоначално обслужване - м.филтър- 8,30 лв., в.филтър - 22,83 лв., филтър купе - 17,17 лв. Пистов ремък - 40,75 лв., обтяжна ролка - 107,17 лв. Двигателно масло MOTUL 8100 X-CLEAN 5w30 - 6 л. - 120,77. Един литър ми остана. Антифриз 3 л. - 33,24 лв. Труд 50 лв. Общо - 460 лв. Колата се оказа с изтърбушен катализатор и от КАТ ми дадоха временни талони. Ходих на елкон - 30 лв. Нов катализатор с монтажа - 400 лв. Наложи се да вадя удостоверение за евро категория - 50 лв. Още едно минаване през КАТ за постоянни талони - 100 лв. Също така се оказа, че колата с издухана гарнитура на главата. Имаше проблем с нивото на антифриза. Не послушах майсторите и започнах с най - простите неща. Смених няколко капачки на радиатора - 50 лв. Смених радиатора - Nissens - 237 лв., термостат - 67,50 лв. През това време спря да ми се отваря вратата на багажника и задно ляво стъкло от конзолата на предната врата - 80 лв. ремонта и на двете. Връщаме се към гарнитурата, понеже предните интервенции не помогнаха. Свалихме главата - шлайф 25 лв., нови гумички за клапаните - 43 лв., измиване на главата - 6 лв., напасване на леглата на клапаните - 96 лв., транспорт - 5 лв. Гарнитура Elring - 92 лв. Тъй като беше отворен двигателя, смених ангренажните вериги и обтегачите - DNJ - 260 лв. Труд - 300 лв. Общо - 820 лв. Винетка - 97 лв. ГО за 6 м. - 151,35 лв. Каско за 3 м. - 128,37 лв. DRL модул и камера за заден ход с монтажа - 100 лв. Газова уредба Romano - 1720 лв. и антифриз 80 лв. при Мракони. Наложи се да взема още 2 л. антифриз Хонда - 32 лв. Смяна на четки, на моторчето, на едната перка, на радиатора, понеже не работеше - 30 лв. Полиетиленова стелка за багажник - 40 лв. Емулатор за нивото на горивото - 30 лв. - Маркони. Каско за 3 м. - 128,39 лв. Данък 229,92 лв. Загубих си някъде предния рег. ном. - нови табели и талони 76, 54 лв. Газовото още не беше регистрирано и се сложи да сваля газовата бутилка, за да мога да мина КАТ - демонтаж и монтаж по - 40 лв. Общо 80 лв. Имаше и друга драма и се наложи да правя замерване на изгорели газове - 10 лв. 4 бр. зимни гуми Sunfull SF 982 16" - 76 лв. за брой. Труд + нови винтили - 60 лв. Общо 364 лв. 3 л. трансмисионно масло Honda ATF за опресняване на скоростната кутия - 120 лв. Боя - преден капак и броня, десни калници и врати, задна броня и врата на багажника - 900 лв. Имаше доста дразнещи драскотини и ръжда по задния калник. Разбира се, се разтропа и рейката Втулки и семеринги за рейката - 180 лв., хидравлично масло Honda PSF - 2 л. - 88 лв. Заедно с този ремонт смениха и две биалетки CTR - 60 лв., два тампона стабилизираща щанга - 40 лв. Труд - 120 лв. Общо 488 лв. Пастиране на небоядисаните елементи и полиране на фаровете - 100 лв. Чистачки Lampa Raptor Hybrid - 34 лв. ГО за 6 м. - 138,52 лв. Каско за 3 м. 128,33 лв. Всичко общо за тези 9 - 10 м. от както имам колата - 16750 лв. Това е без горивото. Изминал съм 7100 км. Има още неща да се правят и купуват.... Тази година започваме пак Важното е да сме живи и здрави Ако жена ми случайно се добере до тези цифри от някъде - бройте ме труп 😂 След година пак ще пиша тук Дано е по - кратък следващия ми пост 4 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
electric28 12 #58 Отговорено 15 Януари, 2022 Колата се оказа с изтърбушен катализатор и от КАТ ми дадоха временни талони. Колега, значи в кат все пак проверят колите? Че ми бяха казали че на канала гледат само номера на двигателя да съвпада Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 169 #59 Отговорено 15 Януари, 2022 @electric28 В КАТ Варна нововноските ги закачат на газов анализатор. Другите закупени с български рег. ном. от друга област май и те минават през анализатора при пререгистрация. Ако не покрие изискванията не пускат. Както съм писал - издадоха ми временен талон за 1 месец. С този талон мога да се движа в рамките на града до отстраняване на проблема, в случая катализатор. От доста места чух, че май само КАТ Варна се правят на толкова стриктни 😤 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1272 #60 Отговорено 16 Януари, 2022 @Г.Писаров Браво колега. Не си се отказал да въдвориш ред в нещата, харесвам такива хора - жив и здрав да си. А що се отнася до това ти изречение - " Ако жена ми случайно се добере до тези цифри от някъде - бройте ме труп " не бъди съвсем сигурен защото тя споделя същото с приятелките си но за женски работи които ние мъжете не знаем (женските пръсти са много отворени), равновесието в природата никога не се губи, в семейството също. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
electric28 12 #61 Отговорено 16 Януари, 2022 И аз чух такива неща за кат варна в едно видео. А като мерят, описват ли показанията в талоните на колата, както е в чуждите талони? Нали има отделни редове за това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1551 #62 Отговорено 16 Януари, 2022 Интересно а всеки иска да диша чист въздух,но се чуди как да прецака системата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 169 #63 Отговорено 16 Януари, 2022 @Митко Йотов благодаря Такава кола исках да имам Ако трябва да съм честен - исках да е 8 серия но тогава цифрата щеше да започва от там, където съм в момента Като цяло Акорда ми се стори най малкото зло, което може да ми се случи с изискванията, които имах 😁 Иначе искам колата ми да е в цветущо здраве и във вид, който ми харесва Затова си оправям нещата Надявам се в последствие колата да ми се отплати Ако вземе да ми прави някакви к****нски номера ще я махна А що се отнася по въпроса с жената - бъзикам се Все пак и тя е работила за тази кола Наистина няма да остане доволна ако знае всички цифри. Но какво да се прави Иначе за мой късмет съм попаднал на икономична жена за разлика от колата 😂 @electric28 нищо по различно не се вписва в талона. Просто трябва да влизаш в законовите изисквания. @CARPERA прав си, че не е редно. Но и системата е доста несправедлива. Докато чаках на канала доста дизели, които хвърляха огромни черни облаци минаха. Ясно е, че се гледат различни показатели на бензина и дизела но не мога да повярвам, че този черен облак е по - чист и здравословен от газовете, които изпуска автомобил на бензин или газ. Да не говорим пък сутрин като слезеш при колата си и видиш, че са ти резнали катализатора. Доста честа практика напоследък. И аз искам да съм изряден но ако ми се случи да ми гепят катализатора - или ще минавам с такъв под наем, когато ми се наложи или ще си взема катализатор и това: Когато ми е нужен катализатора ще го слагам, когато не ми е нужен го махам. Дълга тема за обсъждане с много гледни точки 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1551 #64 Отговорено 16 Януари, 2022 @Г.Писаров Така никога няма да се оправим с това чувство че винаги системата ни прецаква точно нас,и после ние пък да прецакаме нея,порочен кръг. Природата ще ни го върне тъпкано,тя вече е започнала,тогава ще се чуди всеки и мае да мисли ама аз не бях,защо стана така. Сигурно се чудиш както всеки, къде ли изчезнаха сезоните,хубавата есен ,дългата зима с сняг ,прекрасната пролет. Дано нещо от тези сезони остане за децата ни. Нищо няма да се оправи докато ножа не опре хубаво в кокала. Промяната идва с личен пример,но българина все чака отвън или отгоре някой друг да свърши работата. Българина се радва като прецака системата,но не му се вярва че прецаква така себе си и бъдещето. 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #65 Отговорено 16 Януари, 2022 Предлагам да не излизаме твърде много от темата. Но относно краденето на катализатори – бъдете сигурни, че афтърмаркет катализатор за 400лв никой няма да ви свали от колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1522 #66 Отговорено 16 Януари, 2022 Да върна темата в правия път. Какво смених по акорд седмИцата си? Акорда! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #67 Отговорено 16 Януари, 2022 (Редактирано) Компютър, заради DTC 83-1; P0700; Р0976; Р0977 предизвикващи авариен режим на автомата и табло светещо, като коледна елха. Иначе стандартните, масло, филтри и един шарнир за разнообразие. Ненужна ревизия на алтернатора от нямане, какво да разглобявам почивните дни. Редактирано 16 Януари, 2022 от Ivan_Ch 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #68 Отговорено 16 Януари, 2022 Ба си...започнах да чета темата и не я дочетох...Уплашиха ме числата... Не става дума да не се поддържа колата, ама някои маниаци са попаднали на много кусурлия кола и за 4г я плащат още веднъж... Аз карам много малко напоследък, последните 2г беше спряна от движение, че бях в БГ и за да я подкарам (пътна такса, год. преглед и застраховка ) ми струваше £4-500... Иначе за около 4г не съм сменял нищо. Малко офтопик: Оплакванията ми от самото начало са две: 1-при самото тръгване няма мощност, трябва повече газ, мисля, че не си внушавам, защото в БГ карам по-слаба кола, Авенсис 1.8, 116к.с и нямам това усещане. Може да е и защото обор. ми са ниски, 620, но по книгите са в норма. В Плевен така и не срещнах някой колега с Акорд като моя, 2.0 да пробвам как е тръгването...Когато я купих, не знаех, че е проблем и почистих дросела, та не знам преди това дали е било така. От година получавам писма от Хонда за рикол, смениха ми за втори път пасажерската възд. възглавница..., та ги питах имат ли ъпдейт на софтуера, казаха, че за тая дърта кола няма ъпдейти... Аз не знам с коя версия съм и има ли по-нова, как да проверя, защото не им вярвам? 2-Влагата в багажника и купето, с която още се боря, има и тема... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #69 Отговорено 17 Януари, 2022 И аз се позачетох..., май не са толкова безпроблемни хондите, както повечето във форума твърдят. Но това до голяма степен зависи от грижата от предишния собственик, както и екплоатацията. Исках да сменя немски премиум дизел автомобил с японски бензинов, имайки очакването за по-рядка и по-лесна поддръжка, предвид по-голямата надежност и по-простото устройство. Да видим... За близо 10 месеца от покупката, съм направил основно ремонти по въвеждането на автомобила в добро състояние: - смяна на всички течности, без антифриз (предстои по-късно тази година, понеже сегашния е с добър градус) - имах проблем с криви главини, чийто ремонт стъпи 500 лв, и поради нуждата от изправяне на новите дискове, които сложих преди да се сменят главините - ремонт на ляв фар, поради познатия проблем с влагата, която в последствие предизвика изгаранято на баласт (все още имам съмнения, че по време на ремонта е станало нещо) - два комплекта нови премиум гуми (компромис с гумите не правя, а и китайските гуми, с които купих колата, виеха отзад като на разбит лагер) - бутона за отваряне на задната врата се прецака и го смених с такъв втора ръка - реглаж на клапани, втора смяна на масло и пистов ремък - гумени стелки за зимата, понеже колата беше с някакви евтини афтърмаркет стелки - колата нямаше компресор в комплекта за спикана гума, та взех една патерица, а сега ще взема и компресор с лепило, за да разкарам патерицата от багажника, като ще я ползвам само за дълги преходи. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #70 Отговорено 17 Януари, 2022 Най-накрая ми дойдоха стъкалцата за плафоните. От доста време лявото е пред разпад, но реших да взема 2 нови за да няма разлика в цвета. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #71 Отговорено 17 Януари, 2022 Преди 7 часа, Terje написа: - ремонт на ляв фар, поради познатия проблем с влагата, Ако има тема за влага/отваряне на фаровете, дай линк... Не съм сигурен, но ми се вижда, че отвътре понякога имам малко влага, а стъклата са замърсени отвътре, трябва по-подробно да видя матирането дали е отвън/отвътре ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1804 #72 Отговорено 17 Януари, 2022 Преди 8 часа, Terje написа: И аз се позачетох..., май не са толкова безпроблемни хондите, както повечето във форума твърдят. От това което си написал,никъде не видях да си имал сериозен проблем🤔!Криви главини...,изправяне на дискове⁉️,как стават тези работи?Явно е хубаво да гледаш добре в ръцете и действията,на този който ви монтира дискове и др. елементи по колелата. 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #73 Отговорено 17 Януари, 2022 Не съм твърдял, че моите проблеми са в резултат на лош инженеринг, а коментирах написаното от съфорумците по-горе. Колята я взех с треперене във волана, така е дошла от Швейцария и има доста подробна тема за това какво и как: С две думи: предполагах, че е от криви дискове (често случващо се в тези модели), но при смяната (в реномиран софийски сервиз на хонда), се оказа кривина по главините, като дори по едната имаше следи от бой. Понеже трябваше да шофирам около 2К, докато ми излезе часът за смяна на главините, тръпненето отново се появи леко, така че реших да престържа и дисковете, преди да е станало късно. Така или иначе това се препоръчва от водещи производители на дискове дори веднага след закупуването им. Лично аз съм много труден относно изискванията ми към майстори и честно да си призная, булшинството са мундари. Може да разбират, да имат опит, да установяват лесно причината и правилното решение, но при изпълнението често позамитат разни неща. @JapCar, фара ми беше похабен от влагата, та го рециклирах в CarValeting в София. Там запушиха допълнителните отвори, направени от предишния собственик, както и залепиха "стъклото" към корпуса. Тук може да видиш обаче, каква е най-вероятната причина за запотяването - проникване на вода в корпуса на фара и запушване на филтъра за вентилация. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #74 Отговорено 21 Януари, 2022 (Редактирано) Здравейте! Моя акорд 7 го имам от април 2021г. и до сега съм сменил: - крушка къса светлина - крушка за единия халоген - задни дискове и накладки - тампони стаб. щанга - десен мигач в огледалото - преден десен актуатор - купих си дигитален чейнджър (ако това се брои, хаха) И масла и филтри. Взех я на 169 000км, сега е на 173 000 някъде. Мисля да огледам ходовата част, защото пак е взела нещо да тропа ми се струва. Едит: Забравих да допълня и свещи. От френски минах на японски, ама забравих модела. Редактирано 21 Януари, 2022 от nunezz 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #75 Отговорено 21 Януари, 2022 Здравейте, както и да го гледате, парите си хвърчат и цифрите говоря. Това са ми разходите от 1.1.2021 до 1.1.2022. Годишна винетка - 97 лв. Рециклиране на хидравлична помпа - 90 лв. Бензинова помпа BOSCH 0986580979 Fuel Pump труд и пътна помощ - 130 лв. Газов филтър преди рейката, 12ка полиестер и труд - 20 лв. Профилактика климатик 18лв./100г. фреон дозареден 200г. - 36 лв. ГТП - 35 лв. Акумулатор Mutlu SFB 55AH 450A R+ - 145 лв. 4х VREDESTEIN ULTRAC 225/45R17 91Y FR-VR46 - 454,61 лв. Още не мога да си харесам масло! 2021 пробвах тези 2те. Масло RAVENOL FDS SAE 5W-30. филтри и труд 133 лв. Масло ORLEN OIL PLATINUM MaxExpert C4 5W-30 филтри и труд 90 лв. 3х Honda ATF DW-1, Филтър скорoсти Honda 25430-PLR-003 Filter (ATF) - 188 лв. Honda PSF-S и труд 48 лв. ГО - Булстрад 275 лв. Каско Булстрад 504 лв. Данък 2021 295 лв. Тотала за 2021л са 2540 лв. и изминати 20 000км. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #76 Отговорено 21 Януари, 2022 (Редактирано) На 16.01.2022 г. at 12:04, Г.Писаров написа: @CARPERA Докато чаках на канала доста дизели, които хвърляха огромни черни облаци минаха. Ясно е, че се гледат различни показатели на бензина и дизела Май е така...В Англия пътната такса се плаща само според количеството емисии по документ за марка/модел, без значение мощност. На дизеловия Акорд плащах £140 на година, сега на абсолютно същия, но бензинов е £320... Иначе год. прегледи са стриктни, траят 1ч., записват се показателите на газовете и е изключено да минеш ако са извън нормите... Редактирано 21 Януари, 2022 от JapCar 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #77 Отговорено 21 Януари, 2022 преди 54 минути, h5rov написа: Както и да го гледате, парите си хвърчат и цифрите говоря. Това са ми разходите от 1.1.2021 до 1.1.2022. Тотала за 2021л са 2540 лв. и изминати 20 000км. Вижда се че 46% от тази сума е само за да имаш право (според държавата) легитимно да я ползваш. Другото не е много, имайки предвид нови гуми и консумативите. И сега смятам че читав Акорд 7 си е добра инвестиция, което показва и пазарът, който му вдигна цената за 1 година с минимум хилядарка, което си е вид изключение. Обикновено колата губи стойност, а цените на частите се качват заради инфлацията и др. Та няма как - парите си отиват, но при теб е прилично - не те е ощетила извънредно. Отплаща ти се за грижите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #78 Отговорено 21 Януари, 2022 Според мен е добре когато се публикуват годишните разходи да се разделят на четири и накрая тотал за изминати ....км за 1 година. - Данъци, такси, винетки, застраховки- те са задължителни, неизбежни. - Консумативи- масла, филтри, течности, гуми. Това е разтегливо и си е според собственика. Някои преиграват с честата смяна и то винаги с върхови, оригинални. Пример- някой беше писал някъде, че няколко месеца пита, разпитва, чете и не може да избере масло... - Допълнителни аксесоари, глезотии- чипове, мултимедии, парктроници, спойлери, ароматизатори. Това също е разтегливо, не задължително. - Ремонти, части+труд- Ето това е интересно и говори за надеждността на нашите коли и би ориентирало бъдещите собственици. Така мисля, че е по-прегледно... Не упреквам ония с прекалените грижи, камбанарията на гледната точка винаги е различна. 4 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #79 Отговорено 21 Януари, 2022 (Редактирано) 4 hours ago, JapCar said: - Ремонти, части+труд- Ето това е интересно и говори за надеждността на нашите коли и би ориентирало бъдещите собственици. И това обикновено зависи повече от изминатите километри отколкото години. Редактирано 21 Януари, 2022 от Pavel_Pavlov 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1272 #80 Отговорено 21 Януари, 2022 (Редактирано) Зависи от колата Павка, зависи от марката. Опит имам, горчив опит. Разхода който има един автомобил е, части, труд в сервиз и разхода за гориво който има, всичко друго е на добра воля, собствен избор и каприз. Редактирано 21 Януари, 2022 от Митко Йотов 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове