Jump to content
AeronTM

Покупка на Акорд

Recommended Posts

Здравейте. 

Може би повтарям  съществуващи теми. Но реших да попитам и други мнения. 

Насочил съм се към покупка на Акорд 7 ген . седан. Като цяло чета доста из форумите за тях.

И съм се спрял на дизела 2.2 (140кс) макар че били си имали свойте проблеми.

Може ли някой с такъв акорд да сподели мнинието си и с какво се е сблъсквал, по време на употребата на този модел.

 

 

Като цяло карам предимно градско. И навъртам около 5-6хил. на година.

Целя се към малък разход и горе долу малък данък.. 

Знам че бензинката е по-добре, но съм от малък град и тия 190коня ще дойдат много. И като разход и като данък. Не целя да се състезавам с нея да да ми вози г..а от точка А до точка Б.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неоправдана покупка на дизелов акорд за толкова малък годишен пробег.

Сравняваш само с 2.4 бензин (като коне и данъци). Само да спомена, че има и 2.0 бензинов двигател.

Погледни и тях. Това е най-добрият вариант за условията и пробега, които си описал.

 

Защото само веднъж (ама наистина само веднъж) ще оправиш дизелово проблемче описано във важните теми на раздела и ще нулираш разликата в горивото.. Даже ще излезне, че с дизела ще ти е малко по-скъпичко.. 

 

Успех с покупката!

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам за 2.0 бензинов мотор, но едвали ще намеря читава. Която да се впише в бюджета ми. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, AeronTM написа:

Знам за 2.0 бензинов мотор, но едвали ще намеря читава. Която да се впише в бюджета ми. 

 

 

 

Не се знае.Бъди търпелив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де,2.2 diesel читав ще намериш,2.4 бензин също,но не и 2.0 бензин,който всъщност е най разпространения!?

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има читави 2.0 и аз бих заложил на него пред 2.2дизел. Друг е въпросът, че може да намери дизел с повече екстри по-лесно от колкото 2.0 бензин. Но все пак изборът си е на колегата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата се е спрял на дизел, не е много коректно да го обърквате. Бензиновите акорди държат по-високи цени от дизела, но пък и харчат повече от дизела. Мисля, че колегата правилно е избрал дизела, след като няма да минава много километри и монтирането на газова уредба няма да ми е рентабилно.  За дефектите, които може да даде дизела е писано много тук, но тези дефекти може и да не се случат. Аз вече трета година карам дизел и не съм сменял нито съединител, нито верига. Все пак ако веригата и съединителя дефектират, то купуването им от друг вносител, различен от официалния не е чак такава цифра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бюджета ми е около 8-9 бона за кола. Хвърлил съм око на няколко от с.Труд (Пловдив). Засега само по интернет. 

Тия дни ще ида да ги видя. 

Проблемите с дизела не са чак толкова страшни, при положение че веригата е около 300-400лв ,съединителя също.  За труд пари не давам, защото сам си правя колите. 

Бензинова кола с газ НЕ КАРАМ ПОВЕЧЕ, след като едва не гръмнах с една..

Ако намеря дизел под 200 хил реални, има да я карам поне 3-4 год докато веригата се разтрака.

Повече ме притеснява проблема с ръждата, защото повечето са внос от Германия, Австрия и Щвейцария.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригата пълен комлект без зъбните колела е 1000-1100,00лв. За съединителя имай в предвид и маховика, който е 1000-1200,00лв., а ако се сменя съединител едва ли ще минеш без маховик. Но все пак може да не се наложи смяната на тези неща веднага. Дано да намериш запазен екземпляр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.05.2018 г. at 12:43, AeronTM написа:

Може ли някой с такъв акорд да сподели мнинието си и с какво се е сблъсквал, по време на употребата на този модел.

 

Аз съм от доволните собственици. За 7+ години и 60х км съм подменил:

- датчик на педала на газта;

- пистовите ремъци (с по-късата версия)

- актуатор на задна дясна врата;

- два АБС датчика;

- тампони на задна стабилизираща щанга;

- два шарнира (последните заради пишман-диагностика - на старите им нямаше нищо).

 

В първите си 7 години колата е била в Германия - никакви ядове с ръжда в момента. Но все пак, колата при мен се съхранява в уютен гараж, така че не е меродавно. 

 

Не съм сменял съединител, не съм сменял верига. Дори и да им дойде време, няма да й се сърдя. Трябва да се отбележи, че дизелът може и да спука изпускателен колектор. Аз съм си подготвил чугунен в резерв, ама оригиналният държи за момента.

 

Съветвам те, преди да тръгнеш към Пловдив да разгледаш няколко по-близо до теб, най-малкото за да натрупаш база за сравнение. В Плевен все ще има, вярвам.

 

И не мисли, че 140-те коня на дизела са толкова малко ;) Само не бързай и си отваряй очите на четири!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло в Пловдив съм набелязал една, тия дни почивам и ще ида да видя как е на живо. Горе долу пътя ми е същият като до Плевен . За колектора четох , че може да се смени с такъв от фейслифт или да се завари.

При мен всяка кола която съм имал си я държа в гараж, и само да се разхлопа нещо се сменя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, goga написа:

Веригата пълен комлект без зъбните колела е 1000-1100,00лв. За съединителя имай в предвид и маховика, който е 1000-1200,00лв., а ако се сменя съединител едва ли ще минеш без маховик. Но все пак може да не се наложи смяната на тези неща веднага. Дано да намериш запазен екземпляр.

Двете вериги са към 200 лв общо,  това решава проблема за 4-5 години напред, но нека не забравяме, че веригата и маховика изкарват до към 400 к км, та ако намери кола на реални 200 к км, то няма да му се налага да сменя нито едно от двете в близките 10 години.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5/26/2018 at 12:43, AeronTM написа:

Може ли някой с такъв акорд да сподели мнинието си и с какво се е сблъсквал, по време на употребата на този модел.

 

Здравей колега. Аз от почти една година съм с фейслифтов дизел и съм много доволен от колата. Купих я на 168 000км, които и аз незнам дали са реални. Колата ми е страшно запазена и като цяло това ме подлъга да я взема. По-долу в коментара ми съм споделил препратка към кар спендинг сайта. Там си водя всичко каквото съм правил и купувал за нея. Ако искаш разгледай профила й и ще добиеш представа. Ако наистина ще идваш към Труд може да се видим и да покараш моята, за да имаш някаква база за сравнение. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук има потребител с ник: PUPER, или нещо подобно. От доста хора чувам, че вкарва хонди, които са изключително запазени и безпроблемни. Ако искш , свържи с него. Аз не го познавам, но от това, коетопрочетох за него, дори и в други авто форуми, ме накара да напиша това.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не на 160, ами сигурно е на 300х км. На продавачът му убягва поглед в детайлите или не му се занимава. Ама добре е направена да изглежда иначе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според поставените условия от автора на темата не бих взел нищо повече от бензин 155, не бих и слагал газ, но..............всеки сам си знае.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм ги обикалял автокъщите в Труд нито една кола не ми се е видяла читава. А и тази навигация няма да можеш да я подкараш с карти за Източна Европа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нявигацията е ясно. 

Ще огледам какво има в с.Труд  ще се решава на място. 

Не мисля да вземам първата която видя. От два месеца оглеждам обявите така или иначе за никъде не бързам . 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Legal написа:

Тук има потребител с ник: PUPER, или нещо подобно. 
 

Pepur (Петър) и аз взех кола от него, но ми спомена, че не вкарва и не му се занимава с дизели ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за него пиша.Може и аз да не съм разбрал, дали вкарва или не коли, но основното е, че лично аз, тръгна ли да сменям колата, ще се обърна към него.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се "обадя". :) Исках автомат и не съм имал дилема бензин или дизел. Предния ми Акорд също бе автомат и не бих го продал (карах го 11 години), но исках комби. Дизела е добър, ако е на 300 000 км. Това означава че е каран извънградско и с въртящия си момент - слагаш "последния зъб" и забравяш за съединителя и скоростите за часове движение. Ако е на половината пробег и на дузина години, значи е каран предимно градско, студен иии ...

Като сондирах мнения за следващ солидно направен Акорд в Юби-Ко, Миро ми рече "7-ма ген, фейслифт, комби, автомат, 2.4 - такива при нас са идвали изключително рядко и само за обслужване". Такъв и взех. Всеки си има глава на раменете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук до колкото съм чел, хората още през 2012та са се затруднявали да намерят дизелови акорди на под 200 000км и някои от тях са прибягвали до внасяне на коли от чужбина. Не знам кой очаква през 2018та година, в автокъща (която и да било, с. Труд, Дупница, Враца и Горубляне са ясни) да открие малко карана кола на поносима цена. Още повече, че дори и да се дадат повече пари, това е точно никаква гаранция за по-запазена кола по нашите автокъщи.

Аз лично не бих си купил кола от автокъща, а дизел от автокъща... Ако се търси бензин, поне има едни 20% възможност да не е връщан километража, а на тези коли доста се лесно се прави и не може да се проследи. Дизел бих гледал от частно лице, със сервизна история и по възможност някой от "големите" ремонти да е правен. Още повече, че от частно лице ти отпадат пари за регистриране (еко таксата я вдигнаха още тея дни) и по всяка вероятност ще има винетка, остатъчна гражданска и каско. Това са моите 2 стотинки по темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е за ключ.

Намерих си кола. Дизел 2004г. Внос от Италия.

За сега всичко е ОК.

Тествана е вече 200км. и нямаше ядове. 

Благодаря на отзовалите се .

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.05.2018 г. at 19:09, h5rov написа:

А за тези които си мълчим с бензинките и си ги караме?

Точно - един колега имаше лаф "като никой не те натиска, що звъниш". Погледнете темата, вижте, че човекът е писал, че се е спрял на дизел, и е наясно с ремонтите и иска да пита такъв, който има такава кола с какви проблеми се е сблъсквал, и после се почват евъргрийните "ми, вземи си 2.4", "вземи си 2.0", само дето Лада 1500 не му препоръчват като алтернатива.

 

Аз пък съм имал акорд бензин и втори път такава ламя няма да си взема. Особено на къси разстояния през зимата е брутално. При все, че старите бензинови акорди се чувстваха доста по-живи и не горяха масло, което сега се тиражира едва ли не като нормално. Направил съм избора си на база на опит, а не на "във форумите така пише". Споделям своя опит с човека, а не какво съм прочел и го разказвам все едно съм го преживял.

 

Ще почна и аз да троля в бензинджийските теми вече. Имам чувството, че повечето хора го правят не за да помогнат, а за подчертаят още веднъж колко далновиден избор са направили. Или да не кажа, по-скоро да убедят себе си.

 

Преди 14 часа, AeronTM написа:

Темата е за ключ.

Що да е за ключ? Похвали се със снимки и разкажи повече. Този форум вече всички го ползват да питат, ама не и за да кажат. Или то пък като гледам по-горе какво имат да кажат, и аз не знам кое е по-добре...

  • Харесвам 2
  • Объркан 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Zlatozator написа:

Особено на къси разстояния през зимата е брутално. 

Тава на база бързото загряване на дизела ли го изтъкваш?

Хубаво е да прочетеш целия ми пост, а не само това което припознаваш. Включи се в бензиджийските теми, може пък да ти е приятно :)

п.с. Извинявам се за троленето.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Гледам колегата е от малък град, разликата между 2.0 и 2.2 ще му е максимум 4/100 средно. При това положение реално пести по 350-400лв на година, от това че кара дизел. Веригата ако му се разтрака(на кола нов внос от Италия) ще има да я "избива" 3 години. Демпфер и съединител 2 години, един колектор дори да му се спука, ползата от дизела за въпросната година е заминала. Турбо да се обади или дюзи, пак някоя друга година.

При такъв годишен пробег на бензин много ме съмнява човека да имаше проблем с разход на масло, което реално е най-голямата драма която може да ти се случи и се оправя пак за 1000-1500лв. Парното на 3тата минута зимата също не е за подценяване. 

 

А иначе никой не се опитва да го убеди в нещо, той не е казал, че не иска бензин, а че знае че е по-добре бензин, но го притеснява по-високия данък(40лв на година е по-висок) и дали ще може да си намери читава. Затова не виждам/виждах вече нищо лошо да се спомене и бензиновия вариант. Все пак колегата вече е направил избора, желая му много безаварийни километри!

Редактирано от Cap_Slow
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тези мнения трябва да отидат в темата "2.2 vs 2.0 vs 2.4" и да си продължим да си пишем където си трябва :lol:

Иначе е вярно, че има и много читави бройки дизели на пазара, но също така е вярно, че с дизел имаш много по голям шанс да не можеш да си избиеш ниския разход заради някой евентуален скъп ремонт. Дали това е заради превъртяните км, дали е заради горивата в БГ или заради нещо друго няма никакво значение. Поздрави на всички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Zlatozator добре си дошъл в темата по-горе да го натролиш човекa, защо не си е купил дизел. :D

 

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Чавдар K това въпрос за 100лв ли е? Щото на 6-та дизелът е роувърски :D Не, че съм имал и знам какво лошо има в това, ама за да тролиш не е нужно да имаш опит. Даже по-добре да нямаш - така се подсилва ефекта.

 

Иначе ми е познато - моят под 7.5 извънградско не можах да го сваля...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Zlatozator не, това не е въпрос, а покана да отвърнеш на "бенз-троловете" :D

"За тези пари + каквото си дал за газова, можеше да си вземеш 7-ма дизел, хем по-малко харчи, хем новия модел" нещо от този сорт :D

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Чавдар K Имаше един, където повечето му мнения бяха от този сорт, ама разбира се - в обратната посока. Но да, разбрах те. По-скоро ще спра да пиша в този форум, отколкото да пиша такива неща. 4/5 от хондите  в семейството в момента са бензинови и спокойно мога и аз да защитавам обратната теза, но просто ме дразни, когато някой се опитва да обясни на друг не колко е прав самият той, а колко се е прецакал другият.

 

Преди 1 час, h5rov написа:

Хубаво е да прочетеш целия ми пост

Прочетох го, хич не исках да задълбавам как сам си противоречиш, ама сега ще те цитирам:

На 29.05.2018 г. at 19:09, h5rov написа:

Глупавите чужденци си продават колите когато са в супер състояние.

Кво става сега - не само тези, които си взимат дизел у нас са балъци, а тези, които взимат бензин - далновидни. Излиза, че и тези, които си продават дизелите в чужбина са далновидни, щото не стават за нищо. Остава въпросът какви са чужденците, които си продават бензина, незнайно защо. За тях остава да са балъци. Нищо, че за всички чужденци старата кола си е стара - определено немецът, дето си е продал старият бензинов акорд е прост, щото е можело да го търкаля поне още толкова години :blink:

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно по темата, без това колегата каза, че си е купил вече.

Не съм искал да кажа нищо такова, отново го вадиш от задния джоб. Аз не съм против дизела, а имам финансови страхова към дълго употребявам дизелов автомобил. Знам много добре какви са ползите и негативите, карам повече дизелови автомобили от колкото бензинови. Всичко е въпрос на сметка която е изцяло на база хипотези. Ако.. или, а може би, оня имал, тоя казал!?! От началото на темата въртим едни теории на вероятностите. Което до някъде е съвсем резонно при покупката на стара кола. Един стар автомобил, както може да те направи много щастлив, така и много нещастен.

Честито на колегата за новата придобивка и му пожелавам много безаварийни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията.

Като цяло на база два дни шофиране, колата си е ок. Веригата не трака и демфера не е пред хвърляне. Като запалиш оборотите са бетон , няма нагоре надолу. 

Има някои минимални външни забележки , нормално за 14год. кола. 

Единственият проблем засега ми е, че централното нещо се ебава. От дистанционното отваря само задна лява врата. А от ключалката отваря двете леви. Другите две врати само ръчно.

 

Ходих на гумаджия и вдигнахме колата, за са я огледаме. Отдолу няма грам ръжда даже и по болтовете. Все едно е излязла от завода. Тук таме има някоя счупена щипка  и побългарена. 

 

Някой ден ще я закачим да я видим на какви километри е реално. И имаме леки съмнения, че може би е чипосана. Но незнам как да разбера на 100%. 

 

Снимки за сега нямам, но колата е от обявата която бях пуснал няколко поста по-нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, със здраве да си я караш! Много безаварийни километри ти пожелавам!

 

И се чувствам гузно, защото пръв в темата ти те посъветвах за бензин.. И тя темата отиде в друга посока..

Само да кажа, че въпреки съвета ми аз много (ама наистина много) си обичах дизела.. Много време, години наред ме радваше.. Нека и твоя е така..

Сменил съм го защото:

1. Карам доста по-малко вече на година

2. Исках нещо по-ново..

 

И само да кажа, че ако пак ми се отвори работа с по над 30-40 хил. км. на година - веднага съм на опашката за дизели :)

Возилото е нещо преходно.. не се жените за него предполагам.. като ви затрябва друго - сменяйте смело.. :)

 

Успех на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Някой ден ще я закачим да я видим на какви километри е реално."

 

И на ченгел да я закачите, пак няма да си каже реалните километри.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за дизелчето :);)

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...