Jump to content

Чавдар K

Фен
  • Content Count

    1815
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Чавдар K last won the day on December 28 2018

Чавдар K had the most liked content!

Community Reputation

527 Excellent

7 Followers

About Чавдар K

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 11/24/1981

Contact Methods

  • Skype
    chavduk
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    Акорд CL7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Варна/

Recent Profile Visitors

12759 profile views
  1. Колеги, пратката дойде днес. Сега я разпределях за да изпращам утре, обаче един цял кашон не е дошъл, по някаква причина. Сега ще им пиша на Ато да видя какво става. На когото са му тук нещата са подготвени за вземане или ще бъдат изпратени утре, в зависимост от начина на получаване. На всеки един, на когото му липсват неща, ще му пиша. Ако не съм ви писал, значи всичко ви е тук
  2. Интересно на база какъв опит отдаваш толкова голяма значение, на това колко ниски са оборотите при топ предавка. Имал съм акорд с кутия 140кмч на 4000+рпм и акорд с кутия, като на колегата Ivan_Ch( 7 facelift 2.4 АТ). Ако е заради шума, и двете бяха еднакво шумни на 140, като шума основно идва от въздушната строя и гумите, не от двигателя. Не съм чул досега, шумоизоляцията от 7ма до 8ма ген да се е подобрила значително. Ако е заради икономията на гориво, тази с ръчната кутия беше по-икономична, дори и с доста по-ниските обороти при автомтика.
  3. ...една жена от FB го каза ... реших да споделя.
  4. То невъзможни неща няма, виждали сме много фейслифтови разкрасени от джамбази с префейс брони. Ето как изглежда фейс броня:
  5. Префейс броните са с големи отвори, където са фаровете за мъгла. Опциите са да се запълни с фар за мъгла за дизел, с отвор за кулера, да се запълни с фар за мъгла за бензин, без отвори или ако няма фарове за мъгла, да се запълни с пластмаса с дупка или без дупка в зависимост от това дали е дизел или бензин. Тези пластмаси ги дават отделно от броните и колегата ще трябва да си ползва неговите. Ето как изглежда префейс броня:
  6. От дизел и бензин префейс ще стане, стига да няма отвори за пръскалки. След фейслифта са различни.
  7. Колеги, маслата, които ще пътуват с куриери вече са на път, утре ще са по офисите.
  8. Колеги, най-накрая поръчката е в България. Утре ще ни доставят пратката, ще се постараем да ги разпределим още утре вечер и да пазпращаме в Сряда.
  9. да, и при мен продължава да духа и при тази позиция, но много много слабо.
  10. Първата позиция, след като натиска, появява се символа за обдухване на прозореца и стрелката към краката. Така духа на стъклото и в краката, без фронтално.
  11. Няма как да е 01.2005 и да е фейслифт. Фейслифта е от моделна година 2006, като някои бройки може да са произведени края на 2005-та (@Zlatozator), както каза @JapCar
  12. Тук искам да добавя една картинка за поддръжниците на тезата "просто грип" Предполагам много от вас са ходили до китното градче Бергамо, до Милано, където кацат нискобюджетните авиокомпании. Ето смъртността за март 2020г. (отчетена до 26-ти март) и съответно смъртността по месеци от 2010г насам ... Данните са от община Бергамо. https://public.tableau.com/profile/isaia.invernizzi#!/vizhome/LandamentodeidecessinellacittdiBergamo/Dashboard1
  13. От постовете ти е видно, че имаш особено мнение за маслата Petro-Canada и това, че намекваш, че някой ги пробутва в темата за да мога аз да си правя "успешния бизнес" е нелепа. Когато някой си поръча масло за една смяна на стойност 37лв (колкто струва Петрото) фирмата прави 2 пъти по-малко пари, отколкото ако някой си поръча масло за 75лв например, защото поръчките правят печалба на % от оборота. Според мен обиждаш колегите, които явно се опитват да помогнат, като намекваш, че прокарват моята адженда или тази на форума, през тази тема.
  14. Извинявам се, прочел съм калий, като калции.
×
×
  • Create New...