Jump to content

Чавдар K

Делегат
  • Мнения

    1443
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

338 Excellent

2 Последователи

Относно Чавдар K

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 24.11.1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    chavduk

Profile Information

  • Кара
    Акорд CL7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Варна/

Последни посетители

9977 профилни разглеждания
  1. Гресирането на главината има смисъл, но не мисля, че гресирането на шпилките е добра идея. Със сигурност НЕ Е необходимо, ако гайките се затягат близо до предписаното усилие, а не от безмозъчен гумаджия. Моите не са 20г, но от над 5г изисквам да си ги стягам сам, с ключ с рамо около 60см стягам само на ръка, дори не с максимално усилие и нямам проблеми от никакво естество. 100те НМ се постигат, като на моя ключ с рамо 60см приложите 17кг усилие, всеки може да го пробва на кантара вкъщи и да види, че изобщо не е много. Скоро имах възможност да проверя с каква сила натягам и се оказа, че е над 100НМ, не си играх да видя, колко точно е, но според всички гумаджии, които са ги развивали били "хлабави" и "ще се пребиеш някъде така".
  2. Може да не са точно удряни, но им има нещо за да тръгнат насам (изключение правят Швейцария и Испания, където има други схеми) - цените, на които искаме да купуваме тук, не предполагат друго. Няма да кажа "всички", за да не се хванеш пак за буквата, нека да го наречем, че е масово? Напълно съм съгласен, че има и читави автомобили ... ето и един негър скиор Отделно това, което исках да кажа, е че най-нормалното нещо за един автомобил е да има пребоядисани детайли ... особено за 10-15 годишните автомобили, каквито коментираме в тази тема.
  3. ... и какво, ако някоя леля спре в девствения ти непокътнат акорд, и огъне калника, ще го върнеш за скрап ли?
  4. Тук масово се търсят автомобили на по под 10к км на година, без удари, на цени не под средните, а под най-евтините предложения в Западна Европа, от където колите идват. ...та трябва да си особено заблуден, за да си мислиш, че кола която средно струва над 8 000 евро, можеш да я купиш докарана до България за 12 000лв. Автомобилите тук или са били ударени или са имали сериозни технически проблеми или са на 1 000 000км. Аз лично бих предпочел да си купя от първите. Така че, удряни ли са - ДА - е и? Това е единствения начин да стигне читав автомобил в България - чрез лек удар, който тук се ремонтира много по-евтино и некачествено Специално тази с АСС, евентуален лек удар отпред носи повече неприятни последици - но вижте цената. Седан, бензин 2,4, фейс, екзекютив, АТ и с АСС в Германия започва от 7 000 евро, тази няма 11к ЛЕВА преди пазарлъка.
  5. За момента преустановяваме да ползвам услугите на СПИДИ, и ще действаме по старата схема с ЕКОНТ Експрес.
  6. Здравейте Kолеги, поредна поръчка от Ato24.de Поръчката трябва да се случи на 1-ви Май 2018г. Ползвате 5% отстъпка от цената и безплатна доставка до България. Курса на Еврото ще е 1.9675лв/EUR, за който е от София ще го предам лично, за Колегите от други градове, ще го изпратя с ЕКОНТ за Ваша сметка с отстъпка от куриерската услуга. Който има намерение да се включи да напише в темата какво иска, препоръчвам да добави и линк към съответното масло/добавка, за да няма обърквания. Стойността на поръчката Ви може да ми предадете лично или да изпратите парите тук: Чавдар Кумчев BG92PIRB80834603959507 BIC: PIRBBGSF Aко някой му е по-удобно да изпрати парите, като паричен превод чрез Еконт, това също е опция. тел. 0885 909 101 Чавдар Кумчев, София офис Еконт Дружба 2;
  7. От това за съжаление имат само 1л на склад и казаха, че не е ясно кога пак ще имат.
  8. Джанти Акорд 7-ма ген.

    ...не виждам нищо спортно в елементарно чувство за естетика. В концептуалните модели се вижда, как на дизайнерите би им се искало да изглеждат автомобилите: И какво се получава, когато физиката и функцията налегнат дизайна: Както сме писали по-горе, въпрос на приоритети - някои хора търсят визия преди функция. С концепта очевидно няма да може да се ползва с 520кг (над 10торби цимент от тези за истински мъже, от едно време ) полезен товар, за какъвто е сметнато комбито примерно - за целта задните колела трябва да могат да влизат в калника. За щаститие, на мен не ми се налага да нося цимент, затова съм предпочел да се лиша от малко функция (която на мен така или иначе няма да ми влезе в употреба) за сметка на визия. Вече 5 г и 110 000км карам Акорда и всеки път, като ходя към него му се радвам как изглежда (особено отзад) и всеки път се радвам, че не съм направил компромис с парите и да взема комби, което хипотетично дори би ми било по-полезно.
  9. Джанти Акорд 7-ма ген.

    На мен ми е ясно как изглеждат джанти с ЕТ55 на Акорд (а тези 17ки от сивик ги знаем, че са такива, дори на Акорд 8 2,4 имат нужда от фланци за да съберат дисковете, толкова са навътре.), просто исках да отбележа, че снимката се е получила много измамна
  10. Джанти Акорд 7-ма ген.

    Светлината пада под идеален ъгъл, така че да не се вижда как стоят в действителност. Много добра снимка
  11. Колеги, маслата са при мен. Моля, който ще получава лично, да ми се обади. До куриера ще стигна утре или в понеделник.
  12. ... в Бултрако не можаха да разберат защо свети "check engine"-a?
×