Jump to content

Zlatozator

Модератор
  • Content Count

    1318
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Zlatozator last won the day on March 20

Zlatozator had the most liked content!

Community Reputation

776 Excellent

About Zlatozator

  • Rank
    Донда!
  • Birthday 03/07/1981

Profile Information

  • Кара
    FK2, CN1, EK3, RE5, CBF600SA, UMK435, HRX476
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

26952 profile views
  1. И аз съм го правил на предишен автомобил с черен спрей и стана. Само преди това може да му теглиш една шкурка 1500 и да го почистиш хубаво с обезмаслител.
  2. Слаби страни като цяло няма, но има разни части, които си искат смяна, предвид пробега на една такава кола. Като съединител/маховик, а все по-често и DPF филтър. На тази специално лошо впечатление прави протритата пасажерска седалка, която не знам какъв зор трябва да е видяла. Иначе, безспорно е топ-изпълнение.
  3. Пак да кажа - явно съм от щастливите собственици на дизел. От 2011 досега (128х км до 199 сега) съм нямал никакви ядове. От това, което съм срещал из форума, на N22A1 проблемите са: - колектори (приготвил съм, но моите още не са се обадили); - евентуално, ама евентуално дюзи; - съединител и маховик; - верига. Като последните две са дори по-скоро консуматив. А, да - и смених потенциометър на педала на газта, който е същия като при бензиновите. На някои N22A2 има и DPF, като там вече играта е друга. В същото време, един колега купи бивш служебен автомобил на 4 години и под 100х км реални. Астра 1.9 CTDI (опелския, не исузу) и на няколко месеца чувах за ремонти на части, които даже не съм и чувал, че един автомобил има. Като някакви си "вихрови клапи". Нямаше влизане за под 1000лв в сервиз. Един приятел със същия двигател на Астра GTC смени половината двигател сигурно, барабар със скоростна кутия. И пак не съм чул някой да реве така срещу дизела на опел, както срещу този на Хонда. Предполагам, защото хората са свикнали като е Хонда и да не барат нищо по нея
  4. Zlatozator

    Спирачки Акорд 7

    @ogi28b, @vespa , интересна дискусия сте заформили, но лекичко сте излезли от рамките на градивния спор. То е ясно, че каквото и да се направи в тази ситуация, все ще има сърдити, затова скрих (не съм трил) мненията, в които счетох, че има нотка лична обида. Ако и двамата не сте съгласни, връщам им видимостта в отделна тема и продължавате там. И, @ogi28b, виждам, че сте начетен, вероятно и инженер, но моля да спрете да питате хората дали са ходили в училище. Освен, ако контекстът на въпроса не е спиране на социални помощи, подобна реторика звучи обидно, а не се случва за първи път.
  5. Само внимавайте, че хромираните са два модела, като едните са затворени отзад. Аз го научих по трудния начин и после се рязахме. По спомен се различават по само един символ в кода на частта.
  6. Въпросът е кой точно ти го е казал - някой от сервиза или някой приятел? И в двата случая, отиваш пак там и питаш за Венко. Специално заради твоя казус съм го попитал и всичко си е по старо му, стига да става въпрос наистина само за чистене на грешки в модула, а не и за хардуерна промяна в него или другаде по електрониката, което вече би било по-различна манипулация.
  7. Zlatozator

    7 години със 7-ма генерация

    Някой ден ще довърша промеждутъка между тогава и сега. Иначе, умря ми днес акумулатора днес. А беше на едва 6 години... След като го заредих живна, ама дето ще го мисля, дали сутринта ще запали пак, реших да разкарам бош-троша, който тогава купих по неволя. За разлика от тогава, сега вече имаше избор и се поглезихме: YUASA 80Ah YBX5096
  8. Откъде да започна... 1. Вижте си профила и забележете Вие специално на колко човека сте се отзовали, откакто сте тук (почти две години). И те са... Тяхната бройка е... Нула?! 2. Въпросът Ви касае изключително специфичен казус, с който вероятността и някой друг да се е сблъсквал е почти нулева. Нормално е интересът да е слаб. 3. Въпросът Ви не касае конкретно само Хонда, и спокойно е можело да потърсите информация в необятния нет, както правят много от нас. 4. Няма критичен срок, в рамките на който трябва някой да Ви отговори. Прегледах пак правилата - ами то няма и такъв ангажимент изобщо. 5. Има си и електричарски сервизи, където е можело да отидете в краен случай. И те трябва семейства да хранят. Ама пък там ще искат пари, пусто... 6. Решили сте си сам въпроса, казвате - супер! И явно решението си остава за Вас. И след време, когато някой друг се сблъска с подобен казус, няма да знае, защото @moniks само пита, но не си губи ценното време да казва. Пък знам ли, може някой като Вас вече да го е правил и да не е казал по същите причини. И за какво са тези три удивителни в заглавието?! Спешно? Отговорете?! Сензация?! Шок?! Ей, така и не се научихте каква е идеята на един форум. И затова се взимат нередовните на подбив - щото са тук само за да консумират до доказване на противното. Че и все някой им е длъжен на тях. Аман!
  9. Тъкмо си бях играл да търся и аз... Зависи с кое радио си, вариантите са два: Ама четете ги малко тези ръководства! Не сгига, че съм си ги качил, ами сега и сам да си ги чета
  10. Ако е седан, може и да има в кората над седалките. Доколкото знам, седанът не-премиум е с 6 колони, като за разлика от 8-те на премиума липсват тези в задните врати, а не елипсите в кората. Колоните са различни също така. На премиума са Pioneer, а на не-премиум - matshuSHITa. За турера - не знам. Там май има само един суб повече в багажника, ако е премиум. Относно Fade - не вярвам да нямаш. Дори и най-базовите радиа имат Fade и Balance. На първата страница от темата трябва да стоят още ръководства за употреба. Прочети там как става.
  11. Да им подаря освен един апарат, дето не се самоизключва, че имам такива, дето не ползвам. Живея на другия край на София и дори едно отиване до там да си запиша час да спестя, и ще се избие. Ако ще и най-разбиращият сервиз да са, това обяснение не е сериозно, нали осъзнавате?! Казват Ви, че телефонът дава свободно, щото се е самоизключил, а Вие се съгласявате и кимате с разбиране и усмивка...
  12. Тогава не е лошо да не пишеш така смело, защото този форум го четат доста хора. Или да прикрепяш цитата по-горе в началото на всяко мнение, което изказваш. Никой не е казал, че бензиновият двигател на хонда не е по-евтин за поддръжка от дизеловия, но като пишеш така, че даже и другите дизели са за предпочитане пред този на Хонда, най-малкото е редно да кажеш кой друг дизел от този клас/години е по-добър от i-CTDI и в какво отношение. Цитирай смело други марки - няма да направиш лошо впечатление, ако вкараш "продуктово позициониране". Виж с общи приказки - по-може да стане така.
  13. Ръководство за употреба (БГ): Honda CIVIC 5D.pdf (благодарение на друг колега) Ръководство за употреба (руски): Civic5d_guide.pdf Сервизен бюлетин шум от задното окачване: SJ-06-004-05.pdf Брошура 5D (БГ): brochure_civic5d.pdf Брошура фейслифт (UK): Civic.pdf Аксесоари TypeR: Civic_TypeR_Accessories.pdf Аксесоари 5D: Civic_Accessories.pdf Аксесоари TypeS: Civic_TypeS_Accessories.pdf Брошура TypeR: Civic_TypeR.pdf Брошура TypeS/5D фейслифт: Civic_TypeS.pdf Брошура (руски): Civic_5D_catalog.pdf Брошура (руски): Civic_5D_leaflet.pdf Аксесоари фейслифт (DE/FR): Catalogue des Accessoires 2009.pdf Парктроник: parking_sensor_install.pdf
  14. Брошура фейслифт (UK): CR-V.pdf Ръководство за употреба (БГ): honda-2007-cr-v-owners-manual-Europe_BG.pdf (благодарение на друг колега) Инструкции: Стелки: 07mats.pdf Електро-хроматично огледало (US): 07mirror.pdf Спойлер заден капак (US): 07spoiler.pdf Спойлер заден капак: 08F02-SWW-6000-96EN00.pdf Електро-хроматично огледало: 08V03-SWW-6000-96EN00.pdf
  15. Отговорът едва ли ще те изненада, ама в сервиза на "Богомиловско шосе" доказано могат.
×