Jump to content

Zlatozator

Модератор
  • Content Count

    1430
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

Zlatozator last won the day on November 21

Zlatozator had the most liked content!

Community Reputation

911 Excellent

About Zlatozator

  • Rank
    Апокрифен
  • Birthday 03/07/1981

Profile Information

  • Кара
    RU103, CN1, FK2, RE5, CBF600SA, UMK435, HRX476
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

28103 profile views
  1. Трябва да има, дискутирано е много пъти, но когато питаш така грамотно и любезно - няма как да не се направи изключение: https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=856405 Като цяло в този сайт има доста - потърси и други, ако тази не ти върши работа. Гледай само да е 2.ХХ версия, за да е преди фейслифта. Инструкциите за записване са същите като за фейса - ще ти трябва DVR+R DL. Добре дошъл и успех! Редакция: https://rutracker.net/forum/viewtopic.php?t=2913364 Това тук мисля, че е версия, колкото да могат да се ползват базовите функции на тъчскрийна. От карти за Западна Европа така или иначе полза няма. Имай предвид и, че ако не ти работи дисплея и затова търсиш диск, проблемът може да е бил в ДВД четеца, а не в самия диск или липсата му.
  2. Ето тук съм качил инструкциите за обновяване картите на Гармин. Валидни са за всички модели на Хонда с Андроид. Иначе супер темичка, @scyberboy, браво!
  3. Да не би да има включени някое/и измежду AF/TA/PTY? Ако да - пробвай да ги изключиш и тогава да видиш, дали ще има промяна.
  4. Брошура 9.5 Honda_US Accord_2016.pdf Кратко ръководство на потребителя 9 2016 Accord Sedan Owner's Guide.pdf Обновяване на картите на навигацията Garmin updade instructions.pdf
  5. Мъка, мъкааа... Добре де. Коментарите в раздел "Пазар" са забранени. Викам помогнато е от добра воля, не с цел продажба, станала е приказка, ще я преместя в раздела за црв-тата, тя вече за раздел "купува" не става. Ама то и цял цитат на предходно мнение има. После екипа ще речете пак, дето режел глави. 5-6 основни правила има и пак не можем да се научим да ги спазваме...
  6. @Joro_A, правиш грешката да не знаеш как става, а да предполагаш колко би трябвало да платиш. Какво сложно има да се свали еърбега? Две букси и два винта са. Въпросът е защо го сваляш и след това какво искаш да направиш. За три месеца потърси ли поне едно видео в нета да видиш как става? Защото има доста. И сега пак си показваме нещо, дето се намира за 2 минути в тубата. Начините са два. Единият е да се напъва емблемата, да се скъсат крачетата й, които остават между кората и бега, и после да залепиш новата отгоре. Да, ама така ако гръмне еърбега, не се знае остатъците от крачетата дали няма да те надупчат като с ловджийска пушка. Начин 1: Другият е, като се свали самия еърбег, да се разглоби (да се разпробият нитовете му), като по този начин кората се освободи от бега и се оформи достъп до гърба й, да се махнат крачетата, и да се сложи новата емблема, като крайчетата на нейните крачета се разтопят и така да я фиксират надеждно. После трябва да се занити пак. Начин 2: И двата начина си имат плюсове и минуси. Колко по-"интелигентно" очакваш да може да стане?
  7. Стойка - извадена е в основата, не знам дали може да се оправи - 20лв Коруба с мигач - 30лв (мигачът е пожълтял) Стъкло с подгрев - 30лв Всичко заедно - 60лв За контакт - ЛС и скайп "златозатор" (на латиница). Намират се в София.
  8. Всички в Лидл, които съм виждал досега, разчитат на наличен надлъжен рейлинг (какъвто ти вероятно нямаш) и да се захванат за него. Отделно, че ги има сигурно два пъти в годината - не са регулярен асортимент. Ако не е спешно и можеш да чакаш доставка от чужбина, в нета има много сполучливи реплики на оригиналните греди за модела: https://www.ebay.co.uk/itm/For-02-06-Honda-CRV-CR-V-OE-Style-Roof-Rack-Cross-Bars-Luggage-Carrier-Bar/142544891215?hash=item2130566d4f:g:WNIAAOSwxtVcChrt Лично аз бих се спрял на нещо подобно, което изглежда достатъчно добре, че да не се налага да се сваля през останалото време, когато не се ползва.
  9. Ами, знаеш, че вероятно аз съм единственият друг във форума, ако не и в БГ-то с такава кола (1.5 спорт). Не ми е уау. Вратите дрънчат като ритнат гюм. Вътре изобилства от имитация на кожа не само, ами и имитация на шевове. ЦВТ-то се усеща доста бездушно, но явно вече ще са такива колите. В града ми е леко мудна - пробвах на "S", не се изкефих и от тогава карам само на "D" + "eco". Учудващо се усеща по-добре на извънградско шофиране. Поддържа висока скорост (140км/ч) със сравнително ниски обороти и колата се усеща, че й е доста комфортно с това темпо: Само за сравнение със сивик 8 1.8, който на шеста предавка стига 3000 оборота с едва 110км/ч и двигателят започва да се чува осезаемо: Другото, което ми харесва е, че при относително настъпване на извънградско (рядко карам със 140км/ч иначе) дава приличен разход... по табло. Системата против сблъсък е леко параноична и предупреждава за какво ли не, но това съм го гледал по ревюта и за други хонди. Накратко - това е от мен. Просто не ми е единствената кола и не ми е във фокуса на вниманието само тя, а скоро ще има и други. Ти се справяш достатъчно добре!
  10. 18-ките продадени. ОЕМ-ските сивикови 17-ки - също.
  11. ОЕМ-ски 18-ки от CR-V 3-та генерация. Доскоро бяха на колата, но вече са свалени. Снимал съм всяка поотделно. Имат дребни забележки тук-там, но цялостното им състояние е повече от завидно, предвид какви съм виждал от същия модел. Продават се БЕЗ гумите. Намират се в Стара Загора. ПРОДАДЕНИ Имам и оем-ски 17-ки от Сивик 8, които също останаха след ъпгрейд. Продават се с гумите на тях. Стари, но с много протектор, който ще мине дори зимните изисквания. Намират се в София. ПРОДАДЕНИ И гвоздеят на обявата. Супер редките аксесоар 17-ки за сивик 8. Който е търсил знае как се намират тези 17-ки. Боядисани миналата година, когато ми се видя че цветът им се доближава до този на колата ми и реших да не ги слагам. Намерих си други и боядисах тях. Намират се в Стара Загора. Ето визуализация на другите ми, които сам си правих в по-светъл и неутрален цвят как стоят на колата: Цена за свалените (от по-горната снимка): 650лв. Дори и при тази цена съм вътре с разходите по тях, а и продажбата им не ми е приоритет. За контакт - ЛС и скайп "златозатор" (на латиница).
  12. @ДаСиКупяЛиСивикИлиНе @Freyr90 колата, както са казали колегите по-горе е здрава. Не очаквайте дежурния списък с детски болести, защото такива като цяло няма, въпреки че не е японска Хонда. Има по-скоро няколко неща, които се разбират само между редовете. Първо - 1.8-ците са кът на пазара. Заради дизел истерията. Познавам няколко човека, които също търсят такива. Що се отнася до дизела - не е никак лош, но почти всички са смлени от каране и от там хората го свързват с "проблемна кола". Другото - тази кола е много трудна за правене откъм наместване на детайлите отпред. И най-малкия инцидент може да я докара до положение, от което наместване трудно ще има. Затова почти всички и позяпват. Това не означава, че колата е била смачкана до неузнаваемост. Не и непременно. И последно - може би първия сивик, който се крадеше (и все още се краде) сравнително масово. Предвидете си каското като задължителен разход, нищо че "ама тя е кола на 14 години". Успех с търсенето!
  13. Да не забравиш да го правиш единствено след 23ч, когато електромерът на колата ще мине на нощна тарифа Мен ме дразни по нещо във всички, като повечето неща са в стил "липсва ми". Но има една тъпотия на сивик 8-ген, която е непростима. Това колата ти да е с ключ, да трябва да го вкараш в патрона на волана, да трябва да го завъртиш до "контакт" и тогава, понеже някой е видял, че има такива бегачки, да трябва да натиснеш супер шукаритетния червен бутон "ENGINE START"! Това има логика да се прави само за коли с чип или безконтактни ключове, защо са направили тая половинчата тъпотия на сивика?!
  14. Само да кажа, че това малко се изключва с другото изискване за пробега. От емпиричен (и личен) опит смятам, че ако всичко с колата е било наред, тези неща не се обаждат преди 200-те хиляди километра пробег. Иначе казано, ако са сменени по-рано - или колата е карана по-екстремно, или пробега на таблото е колкото да има хляб за народа.
  15. Само че човекът пита дали да я даде за желязо или "за части". Има разлика от "на части". При положение, че той не знае кое от двете колко би било сумарно, нали не си го представяте да почне да я разглобява и да оценява всяка една от частите. Аз бих предположил, за скрап - 3-400лв, за части - около 1000лв. С ляв волан е (предполагам), но има и поражения, които не знаем какви са. @Баничар, а защо не звънна на една-две фирми за изкупуване на коли за скрап и една-две морги, които ще ти отговорят много по-точно от нас?
×
×
  • Create New...