Jump to content

Zlatozator

Модератор
  • Content Count

    1308
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Zlatozator last won the day on March 20

Zlatozator had the most liked content!

Community Reputation

774 Excellent

About Zlatozator

  • Rank
    Донда!
  • Birthday 03/07/1981

Profile Information

  • Кара
    FK2, CN1, EK3, RE5, CBF600SA, UMK435, HRX476
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

26824 profile views
  1. Тъкмо си бях играл да търся и аз... Зависи с кое радио си, вариантите са два: Ама четете ги малко тези ръководства! Не сгига, че съм си ги качил, ами сега и сам да си ги чета
  2. Ако е седан, може и да има в кората над седалките. Доколкото знам, седанът не-премиум е с 6 колони, като за разлика от 8-те на премиума липсват тези в задните врати, а не елипсите в кората. Колоните са различни също така. На премиума са Pioneer, а на не-премиум - matshuSHITa. За турера - не знам. Там май има само един суб повече в багажника, ако е премиум. Относно Fade - не вярвам да нямаш. Дори и най-базовите радиа имат Fade и Balance. На първата страница от темата трябва да стоят още ръководства за употреба. Прочети там как става.
  3. Да им подаря освен един апарат, дето не се самоизключва, че имам такива, дето не ползвам. Живея на другия край на София и дори едно отиване до там да си запиша час да спестя, и ще се избие. Ако ще и най-разбиращият сервиз да са, това обяснение не е сериозно, нали осъзнавате?! Казват Ви, че телефонът дава свободно, щото се е самоизключил, а Вие се съгласявате и кимате с разбиране и усмивка...
  4. Тогава не е лошо да не пишеш така смело, защото този форум го четат доста хора. Или да прикрепяш цитата по-горе в началото на всяко мнение, което изказваш. Никой не е казал, че бензиновият двигател на хонда не е по-евтин за поддръжка от дизеловия, но като пишеш така, че даже и другите дизели са за предпочитане пред този на Хонда, най-малкото е редно да кажеш кой друг дизел от този клас/години е по-добър от i-CTDI и в какво отношение. Цитирай смело други марки - няма да направиш лошо впечатление, ако вкараш "продуктово позициониране". Виж с общи приказки - по-може да стане така.
  5. Ръководство за употреба (БГ): Honda CIVIC 5D.pdf (благодарение на друг колега) Ръководство за употреба (руски): Civic5d_guide.pdf Сервизен бюлетин шум от задното окачване: SJ-06-004-05.pdf Брошура 5D (БГ): brochure_civic5d.pdf Брошура фейслифт (UK): Civic.pdf Аксесоари TypeR: Civic_TypeR_Accessories.pdf Аксесоари 5D: Civic_Accessories.pdf Аксесоари TypeS: Civic_TypeS_Accessories.pdf Брошура TypeR: Civic_TypeR.pdf Брошура TypeS/5D фейслифт: Civic_TypeS.pdf Брошура (руски): Civic_5D_catalog.pdf Брошура (руски): Civic_5D_leaflet.pdf Аксесоари фейслифт (DE/FR): Catalogue des Accessoires 2009.pdf Парктроник: parking_sensor_install.pdf
  6. Брошура фейслифт (UK): CR-V.pdf Ръководство за употреба (БГ): honda-2007-cr-v-owners-manual-Europe_BG.pdf (благодарение на друг колега) Инструкции: Стелки: 07mats.pdf Електро-хроматично огледало (US): 07mirror.pdf Спойлер заден капак (US): 07spoiler.pdf Спойлер заден капак: 08F02-SWW-6000-96EN00.pdf Електро-хроматично огледало: 08V03-SWW-6000-96EN00.pdf
  7. Отговорът едва ли ще те изненада, ама в сервиза на "Богомиловско шосе" доказано могат.
  8. Покрай това, че доста хора ме питаха как съм си направил халогените, отдавна се канех да пусна подобна тема, в която да споделя ръководствата, с които съм се сдобил през тези осем години, откакто имам 7-цата. Та: Халогени: Fog Lights Accord Instructions_compressed.pdf Ветробрани: 08R04-SEA-6000-96(1).pdf Електро-хроматично огледало (US): 04-mirror.pdf Щори: 08R13-SEA-6000-96.pdf Спойлер багажник: 08F10.pdf Халогени (US): 4doorfoglights.pdf Ако някой има нещо да добави - тук сме.
  9. Zlatozator

    Honda CR-V

    Ееее, бива ли?! Човекът е попитал за "точно", а няма мнение по-горе, дето да не започва с "вероятно"... Иначе, хубава тема, ясно заглавие, смислен въпрос и полезно съдържание... Приносът й към форума е точно толкова голям колкото този, на спортен филтър към 20 годишно ЦР-В.
  10. За фейса има: 08V67-SEA-601 Интересното е, че на единствената официална снимка, която намирам и е доста малка, вътрешните сензори си изглеждат еднакво раздалечени от другия вътрешен/външен: Защо след като по-рано беше питал На въпросното ЦРВ 3 разстоянието на датчиците е стриктно определено от производителя с направените заготовки на местата за тях. Пък и Хонда - по-близко сравнение е с акорда, отколкото някоя друга марка. В този ред на мисли, нямам нито идея, нито намерение да разсъждавам повече върху това, защо някой е решил да монтира сензорите на колегата на такова разстояние и това е, което не е редното в спора - да го приемаме за аксиома... за даденост, която просто си е така. Сега, какво е твоето логично обяснение, защо на снимката от каталога на Хонда датчиците не изглеждат раздалечени, както че и тези на ЦРВ 3 са минимално раздалечени, при положение, че при този модел те са на почти една равнина с куката на теглича (отново - попадат в по-големия хоризонтален обсег на датчиците)?
  11. Защо гледаме само хоризонталното, а не отчитаме и вертикалното отстояние? При положение, че вертикалният ъгъл на покритие е по-малък и всяко едно отдалечаване по вертикалата би имало по-голямо значение от раздалечаване по хоризонталата? С прости думи, ако датчиците на парктроника са на капака, пак ли ще гледаме само хоризонталното отстояние от вертикалата на теглича? Днес си поиграх да снимам на ЦР-В 3. Да, средните два датчика са минимално повече раздалечени по хоризонталата, но като директно разстояние са на едно и също. А за което едва ли не се приема като аксиома, че това е така заради теглича, по-скоро бих предположил, че е защото външните определено са насочени и леко настрани (което на снимките по-долу се вижда ясно), като това би могло да доведе до непокрити зони между вътрешен и външен датчик и затова раздалечават вътрешните - за да обхващат всичко отзад, вместо излишно да се припокриват в средата. И отново - що се отнася до директно разстояние, оригиналния теглич на ЦР-В би бил доста по-близо до великите оригинални датчици, отколкото тези на моя афтърмаркет парктроник.
  12. А дали причината за препятствията с акорд 7 не е тази, че там навигация и управление на климатика са в едно устройство?! При CR-V 3 управлението на климатика си е съвсем отделно, а навигацията си е навигация. Въпросите, които аз бих си задал е как сработва с бутоните от волана и евентуално микрофоните за телефон, ако има такива, но това пак няма общо с това дали е дизел.
  13. Моят е на повече. Грубо повече.
  14. На кола с широчина 1760мм, ако трябва да ги слагаш на еднакво разстояние един от друг 4-те сензора, на колко ще отстояват помежду си, без да се налага да раздалечаваш средните два? Въпрос на математика от втори клас е - сигурно след таблицата за умножение и деление. За тези, за които е било отдавна, широчината ще се раздели не на броя на сензорите (4), а на разстоянията, които се оформят между тях (3). Дали това число покрива критериите, които сам си заложил? Аз предлагам сега да изчислим дали няма интерференция и дифракция между вълните от сензорите...
  15. Според теб с какъв ъгъл на покритие са датчиците на парктроника, за да се повлияят от куката на теглича? 180 градуса?! Дали действително е толкова? Дали вертикалният ъгъл на покритие не е даже още по-малък от хоризонталния?! С работещ парктроник съм подпирал кашпия на заден ход. Високи бордюри също. В кое огледало ги виждаш тях?! Аз бих могъл само в онова, в което гледам с третото око. Така правят те келешите - ксенонче, бастубичка и камера. Келешите, дето проектират скъпите (вече повечето съвременни) автомобили също. Но гроздето щеше да е завършено кисело, ако беше казал колко е кофти да имаш камера, щото може да се паркираш опасно близо до някой, който после да те изхака, като излиза. Това, докато бях само с парктроник, не съм си и помислял да го направя:
×