Jump to content

Zlatozator

Модератор
  • Мнения

    1293
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    5

Zlatozator last won the day on Декември 24 2018

Zlatozator had the most liked content!

Обществена Репутация

765 Excellent

Относно Zlatozator

  • Ранг
    Донда!
  • Рожден ден 7.03.1981

Profile Information

  • Кара
    FK2, CN1, EK3, RE5, CBF600SA, UMK435, HRX476
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

26686 профилни разглеждания
  1. Zlatozator

    Дилема за CR V?

    Без ирония го бях казал - наистина смятам за по-добре да не се дава линк. Ако през 2016 е била на 55 звучи реалистично да е на 118 сега, още повече, че недокументираният годишен пробег е около два пъти по-голям, отколкото този по книжката. Обикновено се случва да те убеждават в обратното. Но! Страничните опори на седалките ми се виждат доста измачкани. За първи път виждам пасажерска седалка в такъв вид. И скоростният лост е протрит по топката сякаш, което е странно - там кожата трябва да види голям зор за да стане така. Абе много баби - хилаво бебе. Ние хубаво даваме акъл, но после като я вземеш си оставаш сам с нея. Затова най-добре ти реши.
  2. Zlatozator

    Дилема за CR V?

    Тук можем да сведем уравнението до това кое е с по-висока стойност - евентуалния ремонт на по-карания дизел или екстрите му + автомата. Предвид, че не си дал линк към обява (между другото - така се прави), можем само да гадаем кои са "почти всички" екстри и дали например има панорама, дистроник, навигация, завиващи фарове... Отделно, че не е ясно българската дали няма да цъфне за ремонт и тя. Относно скоростния лост на ръчката - този модел страда от некачествена кожа на мехчето при варианта с ръчно скорости. Т.е. оригинално му слагат някаква изключително смотана изкуствена кожа, която не толкова, че се протрива, а по-скоро се бели около сгъвката под топката - видно е от почти всички обяви. Решава се за около 20лв и не е меродавно за пробега на колата. Дотук, ако не става дума за протрита топка - защото там вече е съвсем друго.
  3. Снощи си го мислех, но сега вече съм сигурен - Тойота Рав4 е твоята кола!
  4. Да, право в 10-ката... Тук надали няма някой, който да не е убеден, че Тойота е по-добър избор, ама пустият му мазохизъм ни кара да караме Хонда... И какво общо има дилемата за Тойота с това, че "хондата е над 10 годишна"?! Използвай търсачката, има теми за автоматика на този модел. Препрочети и правилата. Цял предходен пост не се цитира.
  5. Сваля се цялата кора на вратата. Тонколоните са захванати с един болт отгоре. Каквито и други да сложиш, не очаквай чудеса, ако ще ги захранваш с оригиналното радио. Какво разбираш под "купе", когато в другата тема търсиш маска за хеч?
  6. Може би трябваше да почнеш от там. Виждал съм американски модели, които изобщо нямат светлини за мъгла отзад. Например Acura TSX. Тук, където са двете светлини за заден ход в стоповете на снимката, на европейския аналогичен акорд има задна светлина за мъгла от страната на волана, докато американците си ги модват, за да постигнат този ефект. EDM му викат... кой к'вот' си няма Та OK - виж дали изобщо имаш гнездо със/за крушка най-отдолу в стоповете (по-вероятно само в левия).
  7. Zlatozator

    Патрон на волана

    Животът иска жертви, но няма да сме ние След като разгледах обстойно гнездото на патрона, мисля, че видях къде трябва да е било това: На същото място имаше дупка и на патрона. Вкарах го и му набих щифта, което го застопори да не излиза дори без пластмасовата облицовка. Ето снимка отдолу: Преди да наместя патрона го гресирах добре, както си беше в началото. Сега се завърта като нов. Благодаря на всички, отзовали се!
  8. Zlatozator

    Липсващи кори

    Само че от темата може да се потърси и друга корелация. Аз и @Olmy сме с дизел и имаме кори. Другите до тук, дето нямат, до един са с бензин.
  9. Zlatozator

    Патрон на волана

    Това ми отговори и специалистЪТ на форума по тези неща - @docev. Тогава монтирам го, пък ако видя къде е бил между патрона и облицовката му ще го ръгна. Краси... тази година сивичето става на 20. Повечето шестици са вече на части, а не цели, а частите им са без пари. Плюс това има имобилайзер. Плюс това е застрахована в ЛевИнс. Плюс това е гаражна. Плюс това е с допълнителна аларма. Кой ще е този ентусиаст и за какво ще му е, чудя се?! По-ме притеснява жената да не ми звънне пак от някъде и да каже "не мога да запаля колата"
  10. Това не го вярвам. За предните е на постоянна позиция, а за задните е на "пружинка" все едно. Дай снимка.
  11. Ако мога да генерализирам, от 15-ина години на Хонда се включват от вътрешния пръстен на лоста на мигачите.
  12. Zlatozator

    Патрон на волана

    Днес ми отказа патрона на волана на сивика (6-та хеч фейслифт). При заключен волан. Ни напред, ни назад. И друг път се беше случвало, но този път не се оправи с повече ръчкане. От неволя да го поправя сам, свалих патрона и се оказа, че не иска да завърти и в ръката ми. Закарах го в SOS Locksmith и там трудно, но все пак успяха да го завъртят, но казаха, че е за пренареждане (40лв). После го пробвах на колата - работи. И на въпроса. При свалянето на патрона изпадна една частичка - нещо като нит без глава, заострен и в двата края. Ключарите не можаха да кажат от/за къде е. Някой знае ли къде трябва да се сложи? Прилагам снимки:
  13. Неудобното в случая е, че сивик 6 няма isofix (накратко описано скоби, които се намират между сгъвката на седалка и облегалка, за които се захваща столчето и така детето може да се закопчава с колана на колата). Ако е за по-малка възрастова група т.е. столчето си има собствен колан, а самото то трябва да се захване с колан от колата - става. Пример: Само дето е доста неудобно за често слагане/махане - и на детето, и на столчето. Другият вариант е да е за съвсем голямо дете в стил само подложка, а детето да се закопчава с колана на колата. Пример: Най-неудачният случай е, ако столчето трябва да се захване с колана на колата, с който трябва да се закопчае и самото дете, защото тогава коланът освен тежестта на детето, трябва да възпира и столчето. Т.е. все с нещо трябва да се направи компромис.
  14. То не трябва и да го местиш май... Аз съм със сходни на твоите габарити, да кажем, че тренирам и съм що годе във форма, и пак изпитвам някакъв тих ужас, когато трябва да преместя моя (а е "само" към 200кг). Мислех си за VFR, но го дават "доста тежък" - цели 240кг някъде. А тези 362кг... Дано има задна скорост и помощни колела Но пък както всички знаем, покупката на мотор само по себе си е взела връх над рационалността, така че да не ти пука и да си го караш със здраве!
  15. Zlatozator

    Въпрос за фарове

    Информацията във форума си я правим ние, не идва отгоре. Ако никой досега не е, все някой трябва да пробва и да каже. В случая може да си ти. Разбирай, ако го е направил друг е било оправдано, но да го направиш ти не е. И на такъв въпрос, зададен тук, доколко смяташ, че информацията ще е релевантна за теб, когато фаровете на двата модела са съвсем различни? Или да ти отговоря, че аз съм го правил на сивик 8 и наистина трябваше да свалям стъкло, за да подменя рефлектор. Как по-точно това ти беше от полза?! Грешиш. След няколко дни ще скрия мненията (и моето), които не се отнасят до раздела. Опитвайте се да допринасяте за форума, а ако не можете да го направите (не го намирате за "оправдано") поне не цапайте из това, което са направили другите!
×