Jump to content

Zlatozator

Модератор
  • Мнения

    1142
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    15

Zlatozator last won the day on Юли 14

Zlatozator had the most liked content!

Обществена Репутация

655 Excellent

Относно Zlatozator

  • Ранг
    Донда!
  • Рожден ден 7.03.1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    zlatozator

Profile Information

  • Кара
    FK2, CN1, EK3, RE5, CBF600SA, UMK435, HRX476
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

25654 профилни разглеждания
  1. Багажник за ски и сноуборд

    Не може да се съди много по тези снимки. Само да знаеш - гредите от всяка страна трябва да си имат ключалка, която трябва да е скрита с малко капаче с логотото 'Н'. Ключалката е тази, която предпазва да се стигне до шестограма за развиването. Под пластмасовите краища на гредите трябва да има гумени подложки в тяхната форма, които се поставят в основата им между тях и тавана, за да не се драска боята. Цепнатината отгоре на гредите (тази, в която се вкарва ски багажник) трябва да е скрита с гумена лайстна, която може да се сваля. И разбира се - ключ за ключалките
  2. Багажник за ски и сноуборд

    Аз съм с оригинални. Повече инфо в този пост. А що се отнася до въпроса за боята - над две години не ги бях свалял, а на боята й няма нищо.
  3. Оригинален е. Нестандартния начин на укрепване идва от това, че тези липове се слагат само на бензин, а там дупките в бронята при халогените са по-малки (или са по-навътре, където се стеснява отворът). Това налага и известни преправяния, когато се слага на дизелова броня. От личен опит го казвам. И за да не съм оф - от снимките не се вижда почти нищо от нещо важно, по което може да се съди за колата - салона. Копчетата са с поизтрити надписи и са от старите, но по-странното е, че самият волан е фейслифтов. В Стара Загора поне има читав чсервиз, в който ще могат да прегледат колата обстойно. Разбира се, изненади винаги може да има.
  4. Преди няколко месеца смених и моя с неоригинален (JS Asakashi), защото от сервиза ме уверяваха, че са ги тествали многократно и няма да има проблем. Когато си взех колата имаше една неприятна разлика - палеше с няколко завъртания на стартера в повече. Малко ме хвана яд, че съм го направил и започнах да се оглеждам за оригинален. Не знам в кой момент се е променило, но се замислих, че вече не е така, и сега си пали както преди. Предполагам, са му трябвали седмица-две.
  5. Друга като Вашата... Трябва да знаем каква е Вашата, че да покрай това да отгатнем и другата "като нея"?! Нито в темата не става ясно каква е тя, нито в профила Ви. Между другото тук един потребител е писал за получена неработеща част от Вас. Та не е лошо да пишете нещо по въпроса, в случай че междувременно не сте се разбрали на ЛС, "колега"...
  6. Акорд 7-ген - общи дискусии

    Е, от какво да е олекотен? ОК, не е екзекютив - няма шибедах, няма премиум аудио (от тук един амп и две тонколони по-лек), няма кожа с подгрев (то не всички EX имат и без това), ама това са все разлики от теглото, поради по-оскъдно оборудване, не от преднамерено олекотяване. Ама пък има липове и по-широки странични прагове, които също тежат. Това пък ме връща на първата точка - "по-ниско" означава ли, че е с по-ниско окачване със сигурност или така само изглежда "видимо", заради добавките отдолу?
  7. На първо време виж, дали като отвориш багажника на квадратния дисплей вътре в оборотомера ти се появява жълтата картинка с колата и нейния отворен багажник. Ако не се отчита, започни като ровериш дали "ключето", което подава сигнал, че багажника е отворен работи правилно. На повечето (и моята) се намира в самата "брава" на капака на багажника, която "захапва" скобата, поставена върху купето. Много кавички, много нещо, ама ми е трудно да ти го обясня иначе. Пробвай да смениш лампичките на задния номер. Достъпват се изключително лесно, като смъкнеш два малки капака върху кората, точно зад светлините в него. Ако не светнат след смяната - по-скоро може да имаш прекъснат сноп от кабели по трасето и много вероятно в гофрирания шлаух, който излиза от багажника и влиза в купето. То пък нямаше да ти се отваря багажника иначе... Почовъркай си малко любопитството, не ти ли е интересно да го откриеш сам?
  8. Navigation DVD for East Europe (2003-2005)

    Здравей и добре дошъл! Чувствай се свободен да пишеш на майчиния си език - сигурен съм, че повечето хора ще те разберат по-добре, отколкото на английски. В този форум и латиницата не е на почит. И на въпросите: 1. Не, няма да проработят. 2. Не, не може. 3. Не, без (работещ) диск ще изгубиш всички функционалности, които иначе управляваш от тъч-скрийна. Пробвали сме с един човек, който разбира, да го "излъже" с карти от новата версия диск за старата, появиха се Чехия и Унгария май, ама дотам. И това от над 30 опита с различни манипулирани дискове. Повечето дори даваха директно грешка. Това, което можеш да направиш е да подмениш някои от частите с такива от навигация на фейслифтов акорд и тогава ще можеш да пускаш дискове от новата версия, която се обновява и до днес. Ако те интересува как, можеш да прочетеш тук. Пробвано е дори от мен - работи!
  9. Акорд 7-ген - общи дискусии

    Аз съм слагал преди 6 години, когато още ги нямаше в БГ. Трябва да се има предвид, че липът трябва да се огъне леко по извивката на ръба на багажника. Иначе е плосък. Преди две години го свалих за да сложа големия. Трябваха сериозни усилия да се разлепи.
  10. Камера за задно виждане

    Има друга тема, където нещата са толкова добре описани от колегите, че дори човек без кой знае какви технически познания, може да се справи. Ама и малко желание си трябва. Форумът не е място за лични консултации, а за това да черпиш от вече споделения опит на другите и да предоставяш своя.
  11. Компютър вместо навигация

    http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=80486
  12. Слаба антена

    Антената е на задния прозорец - последните няколко реда от лентите на стъклото отгоре. Приличат на реотаните за затопляне, но тези на антената мисля, че имаха и вертикални ленти, които минават през тях. Говоря по спомен. Може нещо връзките до там да не са ти наред или усилвател: Само за инфо - тук е показано за американската версия.
  13. Зависи от "препаратите". Някога бях купувал една тубичка SONAX за черни пластмаси и така освежи бронята на старата астра на бащата, че докато не я продадохме тази кола, втори път не се наложи да ги минавам. Става дума за 5+ години време и автомобил, който стои на улицата. Отделно, че не знам как ще го докарате като оригиналната, понеже на сивик 8-ген пластмасата е доста особена. Има някакви блестящи прашинки в нея, които й придават ефект на металик. Скоро купувах оригинални калобрани втора ръка и те бяха от същия на цвят материал. Не е като да е чисто черно.
  14. Не е точно същата кола, но тук има такова изпълнение. Иначе на пазара има достатъчно DRL модули, които могат да се използват за захранването на LED-четата. Например нещо такова.
  15. Зависи как ще го правиш. Надали можеш да го свържеш директно. Доколкото съм се интересувал DVR-ите май работят на 5 волта и вероятно ще ти трябва и нещо такова.
×