Jump to content

Zlatozator

Модератор
  • Мнения

    1162
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

662 Excellent

Относно Zlatozator

  • Ранг
    Донда!
  • Рожден ден 7.03.1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    zlatozator

Profile Information

  • Кара
    FK2, CN1, EK3, RE5, CBF600SA, UMK435, HRX476
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

25925 профилни разглеждания
  1. Продавам оригинални текстилни стелки от Хонда ЦР-В 2007-2011. Изпрани и почистени са почти неразличими от нови (на снимките не са излезли много добре). Намират се в София, а за страната пращам с куриер. За контакт - ЛС и скайп златозатор (на латиница). Цена: 60лв.
  2. Гори масло

    Прави сте, че има друга тема, в която може да пише и затова ще заключа тази. Аз ви благодаря, че сте му отговорили.
  3. Да се включа и аз в клуба. Когато ЦР-В-то вече е на първа предавка и натисна съединител за да превключа на втора или свободна колата се разтриса. Като че ли не го прави винаги, но когато се случи е много отчетливо. Прави го само от смяна на първа скорост. Слава Богу, не е изолиран проблем и ще можем да си помогнем в разрешаването му. Ако някой вече е намерил причинителя - моля да пише. Аз, когато мога ще отида до сервиз, за да проверят дали не е това, което @nix111 е предположил и ще дам обратна връзка.
  4. 7 години със 7-ма генерация

    Подозирам, че след инцидента колата е застояла във влажната немска есен по паркинги, от което са спекли задните апарати. Знаем, че на акорд 7-ген не му трябва много за целта. Наскоро пак решавах подобен проблем. Много уместен коментар. Да, точно така става, макар тези от снимката дори и напред да са, пак нищо не светят. В момента съм с Philips DRL4 (малък спойл за историята по-нататък), които светят леко настрани, но предвид размерите в маската, с които трябваше да се съобразя, плюс задължителното ми изискване светлините да са хомолгирани като дневни за ЕС, нямаше какво друго да се направи откъм избор и монтаж. Иначе на пазара съм виждал и светлини, които са направени да светят напред при монтаж под ъгъл. Например:
  5. 7 години със 7-ма генерация

    2011-та. Още преди да я боядисам бях поръчал тънък "лип" спойлер за багажника (1), както и парктроник (2). Ако беше днес, нямаше да си надупча бронята, а по-скоро щях да взема черни датчици и да ги сложа на лентата отдолу, но вече е свирено. В последствие половината му датчици изгоряха и ги сменях наскоро. Има и предни, които така и не свързах. Понеже тогава акорди на части нямаше никакви, взех десен вътрешен стоп (3) от акорд с десен волан, където има фар за мъгла вместо бяла светлина за задната скорост. Получи се симетрично, но от тогава назад свети червено. Тези дни ще превърна дефекта в ефект, като ми дойде led светлината, която смятам да монтирам при теглича отдолу за да свети бяло, а светлината за мъгла да бъде от двата вътрешни стопа отзад. Колата дойде с много хубави джанти Autec, които обаче 1-во, че за мен не й отиваха и 2-ро, че бяха по-широки за гумите й и ги износваха повече отстрани. Така й сложих 16-ки от сивик 8-ген, понеже изглеждат малко по-добре от стоковите 16-ки от акорд 7-ген: Няколко месеца по-късно се намерихме с човек, който искаше 16-ки за сивик срещу 17-ки за акорд. Джантите му нямаха свестни капачки (по-късно през годините се погрижих за тях), но все пак сключихме сделка, която устройваше и двамата. През лятото смених ръждясалите задни дискове заедно с предните с оригинални дискове EBC Ultimax и накладки EBC Greenstuff: Старите задни дискове: Понеже не се кефя на фолио, след дълго търсене успях да намеря задна ролетна щора от "мрежест" тип. Поставянето й беше истинско приключение, понеже трябваше да разглобя цялата задница и да сваля задната кора, за да монтирам щората възможно най-отзад, защото задния прозорец не го позволява иначе. Един от важните аксесоари, които ми липсваха бяха фаровете за мъгла. По онова време никой не се беше занимавал да монтира, та с горчив опит установих, че ще ми трябват и релето и друго лостче за мигачите, с което нещата се оскъпиха почти двойно. Последното нещо, което направих през годината беше да сложа лед светлини. Исках да се вписват с дизайна на колата и избрах такива, които да могат да се монтират в маските около халогените, след леко изрязване на лентите встрани от тях. Лентите бяха изцяло за красота, като нямаха за цел да играят като дневни светлини. Визуално се получи сполучливо, но по-късно диодите им си заминаха един по един. На снимките е с лед и в габаритите. Редакция: На първата от трите снимки по-горе се вижда, че съм сменил и перата на чистачките с такива от фейслифт. Задължителен мод за мен. Изглеждат много по-добре и по-съвременно, както и са по-тихи от чистачките с метална конструкция на пре-фейса. Струваха около 80лв по спомен от Бултрако. От тогава досега са здрави и сменям само каучуковите вложки, които чистят стъклото.
  6. Странен звук

    Няма какво да се добави... П.П. ... освен, че се казва Балкан
  7. Днес се навършват 7 години, откакто регистрирах акорда в КАТ-София. Добър повод да разкажа моята история. Още през 2003-та или 2002-ра беше, когато видях този модел за първи път във вестника и реших, че един ден ще си го купя. Още повече, че малко по-късно го пуснаха и с дизелов двигател - първият такъв на Хонда и последният досега на марката, удостоен с наградата "Двигател на годината" (през 2005г). Търсих го около 2 години. Исках дизел, седан, екзекютив - по възможност с бежовия салон. За моя изненада се оказа, че никой германец не си продава акорда на малко километри за ценовите нива, на които вървяха на българския пазар тогава и затова се концентрирах върху колите с удар. От гледна точка на купувача, ако набие толкова пари за кола то после ще я продаде или ако я е смазал от каране, или ако междувременно са му я ударили и ремонта в Германия излиза прекалено скъпо за да се оправя. Предпочитам второто. И ето го - един ноемврийски ден на 2010-та излезе - чуден акорд с удар отзад без излезли еърбеци на 128х км: Още като го видях разбрах, че това е моята кола. Не исках да се пазаря, просто го исках на всяка цена. Знаех, че ремонтът ще излезе доста, но целта ми беше в лимита до около 18х лева (то толкова ми и излезе) да получа ремонтирана кола на добър пробег със сервизна история и поддръжка от Германия, отколкото да взема напудрена италианка с незнайна история. Другите снимки от обявата: Личеше си, че собственикът е бил мераклия - платил е за най-наточения екзекютив с бежовия салон с подгрев, като имаше скъпи екстри като сваляем теглич, махагона по волана и таблото (само още една съм виждал с тази добавка), алуминиевите прагове... По онова време акорд 7-ген на части беше екзотика и ремонтът не излезе малко. Почти цялата задна четвъртина от колата, стъкло, кора, стопове, заден капак. Само задният капак ми струваше 400лв. Снимки от тенекеджията: Не е много приятно. Той затова има един лаф, който знам от него - "Като ти правят колата и като ти еб@т жената, не трябва да гледаш" Все пак, свърши си работата много добре и през Януари 2011 я изкарахме от бокса. Ето ме на 31.01.2011 сутринта пътувам към София, за да я регистрирам: А това защо помня толкова добре датата е друга история. Следва продължение какво съм правил по нея през годините. А то не е малко...
  8. С услужване не знам дали и кога ще стане. Аз мога да помогна, като те информирам за това.
  9. Type S бяла перла

    Чистият фейс с променените фарове май е от края на 2011 някъде. На Type-S му слагат бели мигачи доста по-рано, доколкото съм виждал. Все пак първите бройки са с оранжеви. П.П. А моят фризьор кара едва Фолксваген Поло
  10. Кои карат мотори от форума?

    Всички останали, които не карате Хонда - самопорицайте се!
  11. КривИ дискове

    Това ми беше една от хипотезите за предпоставки за изкривяване. Но при мен не е имало нещо такова. Не е. Ама има си хас да дойдат директно от магазина на EBC в Англия и да не отговарят по спецификация. Това ще го направя още със следващото посещение в сервиз. И обещаното продължение. Днес бях в сервиза Инкар. Ето малко снимки: Ляв диск преди пристъргване: Ляв диск след пристъргване: Десен диск по време на пристъргване: Пускам снимки от пристъргване на десен, защото при левия машината беше наопаки. Според момчетата има още доста хляб в тези дискове. Процедурата ми излезе 70лв (по телефона бяха казали 80). Понеже накладките според тях бяха към края на живота си, а колата така и така беше разглобена направо ги сменихме с АТЕ, за което не ми взеха допълнително пари. Предполагам са си сложили труда в цената на накладките. В момента колата е ОК, но съм умерен в ентусиазма си, защото и преди беше ОК, когато ги пристъргаха при стругар. Макар сега уж пристъргването да е съобразено с отклоненията на главината, ако има такива. При всички положения, благодаря на @ROCKONOFF за споделения опит, който ми беше от полза. И две думи за сервиза. Доволен съм от тях. Дори момчето, което изглеждаше да е собственик, първоначално работи лично по колата ми. Съответно стриктно следеше и наставляваше останалата част от екипа си кой какво прави. Няма вкиснати хора - всичко, което се случва ти се обяснява, ако си при тях по време на манипулацията. Намира се на Сребърна зад VIP секюрити. Видях, че правят и водородно почистване на двигатели, което ще е едно от следващите неща, които възнамерявам да направя по печицата си.
  12. КривИ дискове

    @Emicha, проблемът като причина, или проблемът като последствие? Защото като последствие е почти сигурно, че е така. Като причина - кой знае... От всички Pro Cut сервизи Инкар ми вдъхнаха най-голямо доверие, като че ли. Единствено за тях имаше отзиви в мрежата и то положителни. Отделно човекът ми обърна доста голямо внимание по телефона и ме разпита какъв точно е случая. И той изрази мнение, че може да е причинено от задържал спирачен апарат, но това само ме кара да вярвам, че освен, че ще ги престържат на колата, ще си прегледат всичко останало. Разбрахме се да ги посетя във вторник. Ще пиша какво се е случило после.
  13. КривИ дискове

    Не съвсем. Единият път ги кара на стругар Боби (HPP Garage), а това лято още щом се качи в колата Пепи (споменатия по-горе Ауди фен) каза, че са криви. При все, че се качи не заради тях, а веднага му направиха впечатление. На тези двамата все още им имам доверие. И още повече, че проблемът с тресенето при спиране се задълбочава, когато дисковете са загряли. Лично за мен, това че са криви не стои под въпрос. И не съм от хората, които си затягат гайките с крак. Дори след като колата е била с демонтирани колела в сервиз, винаги ми е било по-трудно да развъртя гайките после, отколкото когато съм си ги затягал аз. Днес ще опитам като последна мярка да посетя сервиз с Pro Cut машина, преди да се хвърля да сменям .
  14. Да се надяваме, че на лявата врата не е много по-различно. И макар температурите да са положителни, ще е хубаво, ако можеш да я стоплиш в някой гараж, за да не се изпочупят щипките.
  15. КривИ дискове

    Май-май така ще направя - както казвате. То се е видяло, че няма да се размине, а със спирачките не ми се експериментира. Ама задните ЕБЦ-та няма да мога да ги изтърпя, че са различни от предните и ще сменя и тях. На ЦР-В-то на бащата сложихме АТЕ дискове и накладки отпред и спира доста добре и тихо. За сравнение Ultimax на EBC си вдигат шум заради каналите. Много ме е яд, че ще ги хвърля дисковете, а сипах една торба пари за тях тогава. Даже и един комплект накладки не можаха да изтрият - толкова малко съм ги карал. Сложи си EBC - казваха. От Англия дисковете са качествени, не са като от БГ - казваха... Все пак - дали няма определени неща, които биха могли да провокират изкривяването на дисковете? Една от теориите, които бях чувал, е че заради бързото съвременно производство, качеството е сведено до минимум. Имало някакво технологично време, което е необходимо за да се произведе спирачен диск, поради което нещата се претупват по-набързо и оставало "напрежение в материала". Другото е, че дори и една локва или автомивка при загряти дискове също е достатъчна. И двете съм ги чувал от, да го кажем, майстори, които си разбират от работата.
×