Jump to content

Zlatozator

Модератор
  • Мнения

    1154
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

651 Excellent

Относно Zlatozator

  • Ранг
    Донда!
  • Рожден ден 7.03.1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    zlatozator

Profile Information

  • Кара
    FK2, CN1, EK3, RE5, CBF600SA, UMK435, HRX476
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

25750 профилни разглеждания
  1. С услужване не знам дали и кога ще стане. Аз мога да помогна, като те информирам за това.
  2. Type S бяла перла

    Чистият фейс с променените фарове май е от края на 2011 някъде. На Type-S му слагат бели мигачи доста по-рано, доколкото съм виждал. Все пак първите бройки са с оранжеви. П.П. А моят фризьор кара едва Фолксваген Поло
  3. Кои карат мотори от форума?

    Всички останали, които не карате Хонда - самопорицайте се!
  4. КривИ дискове

    Това ми беше една от хипотезите за предпоставки за изкривяване. Но при мен не е имало нещо такова. Не е. Ама има си хас да дойдат директно от магазина на EBC в Англия и да не отговарят по спецификация. Това ще го направя още със следващото посещение в сервиз. И обещаното продължение. Днес бях в сервиза Инкар. Ето малко снимки: Ляв диск преди пристъргване: Ляв диск след пристъргване: Десен диск по време на пристъргване: Пускам снимки от пристъргване на десен, защото при левия машината беше наопаки. Според момчетата има още доста хляб в тези дискове. Процедурата ми излезе 70лв (по телефона бяха казали 80). Понеже накладките според тях бяха към края на живота си, а колата така и така беше разглобена направо ги сменихме с АТЕ, за което не ми взеха допълнително пари. Предполагам са си сложили труда в цената на накладките. В момента колата е ОК, но съм умерен в ентусиазма си, защото и преди беше ОК, когато ги пристъргаха при стругар. Макар сега уж пристъргването да е съобразено с отклоненията на главината, ако има такива. При всички положения, благодаря на @ROCKONOFF за споделения опит, който ми беше от полза. И две думи за сервиза. Доволен съм от тях. Дори момчето, което изглеждаше да е собственик, първоначално работи лично по колата ми. Съответно стриктно следеше и наставляваше останалата част от екипа си кой какво прави. Няма вкиснати хора - всичко, което се случва ти се обяснява, ако си при тях по време на манипулацията. Намира се на Сребърна зад VIP секюрити. Видях, че правят и водородно почистване на двигатели, което ще е едно от следващите неща, които възнамерявам да направя по печицата си.
  5. КривИ дискове

    @Emicha, проблемът като причина, или проблемът като последствие? Защото като последствие е почти сигурно, че е така. Като причина - кой знае... От всички Pro Cut сервизи Инкар ми вдъхнаха най-голямо доверие, като че ли. Единствено за тях имаше отзиви в мрежата и то положителни. Отделно човекът ми обърна доста голямо внимание по телефона и ме разпита какъв точно е случая. И той изрази мнение, че може да е причинено от задържал спирачен апарат, но това само ме кара да вярвам, че освен, че ще ги престържат на колата, ще си прегледат всичко останало. Разбрахме се да ги посетя във вторник. Ще пиша какво се е случило после.
  6. КривИ дискове

    Не съвсем. Единият път ги кара на стругар Боби (HPP Garage), а това лято още щом се качи в колата Пепи (споменатия по-горе Ауди фен) каза, че са криви. При все, че се качи не заради тях, а веднага му направиха впечатление. На тези двамата все още им имам доверие. И още повече, че проблемът с тресенето при спиране се задълбочава, когато дисковете са загряли. Лично за мен, това че са криви не стои под въпрос. И не съм от хората, които си затягат гайките с крак. Дори след като колата е била с демонтирани колела в сервиз, винаги ми е било по-трудно да развъртя гайките после, отколкото когато съм си ги затягал аз. Днес ще опитам като последна мярка да посетя сервиз с Pro Cut машина, преди да се хвърля да сменям .
  7. Да се надяваме, че на лявата врата не е много по-различно. И макар температурите да са положителни, ще е хубаво, ако можеш да я стоплиш в някой гараж, за да не се изпочупят щипките.
  8. КривИ дискове

    Май-май така ще направя - както казвате. То се е видяло, че няма да се размине, а със спирачките не ми се експериментира. Ама задните ЕБЦ-та няма да мога да ги изтърпя, че са различни от предните и ще сменя и тях. На ЦР-В-то на бащата сложихме АТЕ дискове и накладки отпред и спира доста добре и тихо. За сравнение Ultimax на EBC си вдигат шум заради каналите. Много ме е яд, че ще ги хвърля дисковете, а сипах една торба пари за тях тогава. Даже и един комплект накладки не можаха да изтрият - толкова малко съм ги карал. Сложи си EBC - казваха. От Англия дисковете са качествени, не са като от БГ - казваха... Все пак - дали няма определени неща, които биха могли да провокират изкривяването на дисковете? Една от теориите, които бях чувал, е че заради бързото съвременно производство, качеството е сведено до минимум. Имало някакво технологично време, което е необходимо за да се произведе спирачен диск, поради което нещата се претупват по-набързо и оставало "напрежение в материала". Другото е, че дори и една локва или автомивка при загряти дискове също е достатъчна. И двете съм ги чувал от, да го кажем, майстори, които си разбират от работата.
  9. КривИ дискове

    Акорда, когато го взех (в края на 2010-а) имаше наченки на криви предни дискове, като проблемът в последствие се задълбочи. А задните бяха ръждясали (колата не беше карана известно време и е била навън в Германия), та през 2011-та смених и предни и задни с дискове EBC Ultimax и накладки EBC Greenstuff. С поръчка от сайта им в Англия (т.е. автентичността не я коментираме). Тук някъде уточнявам, че акордът го галя. Гледам го като писано яйце, карам винаги на скорост по надолнище за да не натоварвам спирачките и не помня да съм имал екстремни спирания (Слава Богу!). Избягвам локви, доколкото мога, а през зимата го карам с метални джанти и тасове, за да пазят дисковете от пръскания. Повечето от половината му пробег е на извънградско по магистрала. Освен всичко колата е и гаражна. Със сивика си позволявам доста по-"груби" спирания, а дисковете му дори не ги знам какви са, че с тях си дойде, и не е имало никакви грижи. Смятах, че тези дискове ще надживеят колата, но уви съм грешил. Преди около 2 години предните дискове отново започнаха да тресат. И пак така - започна да става все по-силно. Свалиха ги, пристъргаха ги и колата стана като нова. Този път не мина и година, откакто се разкривиха отново. Добре, че е зима сега, че ефектът е малко по-слабо доловим от през лятото. И сега се чудя - дали да взема оригинални дискове АТЕ за отпред и да остана с Ultimax отзад, която разлика между предни и задни дискове доста ще ме дразни, дали да взема EBC Ultimax отново или пак да пристържа тези... Това лято бях на сигурно най-препоръчвания майстор за спирачки в София, който ми оправи задържалия заден апарат и според него на предните им нямаше нищо. Ама защо все на мен се случва - кофти дискове или къде сбъркахме?!
  10. Багажник за ски и сноуборд

    Не може да се съди много по тези снимки. Само да знаеш - гредите от всяка страна трябва да си имат ключалка, която трябва да е скрита с малко капаче с логотото 'Н'. Ключалката е тази, която предпазва да се стигне до шестограма за развиването. Под пластмасовите краища на гредите трябва да има гумени подложки в тяхната форма, които се поставят в основата им между тях и тавана, за да не се драска боята. Цепнатината отгоре на гредите (тази, в която се вкарва ски багажник) трябва да е скрита с гумена лайстна, която може да се сваля. И разбира се - ключ за ключалките
  11. Багажник за ски и сноуборд

    Аз съм с оригинални. Повече инфо в този пост. А що се отнася до въпроса за боята - над две години не ги бях свалял, а на боята й няма нищо.
  12. Оригинален е. Нестандартния начин на укрепване идва от това, че тези липове се слагат само на бензин, а там дупките в бронята при халогените са по-малки (или са по-навътре, където се стеснява отворът). Това налага и известни преправяния, когато се слага на дизелова броня. От личен опит го казвам. И за да не съм оф - от снимките не се вижда почти нищо от нещо важно, по което може да се съди за колата - салона. Копчетата са с поизтрити надписи и са от старите, но по-странното е, че самият волан е фейслифтов. В Стара Загора поне има читав чсервиз, в който ще могат да прегледат колата обстойно. Разбира се, изненади винаги може да има.
  13. Преди няколко месеца смених и моя с неоригинален (JS Asakashi), защото от сервиза ме уверяваха, че са ги тествали многократно и няма да има проблем. Когато си взех колата имаше една неприятна разлика - палеше с няколко завъртания на стартера в повече. Малко ме хвана яд, че съм го направил и започнах да се оглеждам за оригинален. Не знам в кой момент се е променило, но се замислих, че вече не е така, и сега си пали както преди. Предполагам, са му трябвали седмица-две.
  14. Винаги има две страни, то е ясно. Вчера му разглеждах профила на въпросния "колега". Ами за няколко месеца само въпроси. И то всичко в нова тема. Колкото са му постовете, горе-долу толкова са му и темите. И количеството далеч не е без значение за качеството... Дали е помогнал на някой с отговор междувременно? Не! Дано не обиждам някого, но всичко това може отразява факти, които могат да се видят от всеки, а не личното ми мнение. Лично аз съм продавал на DOXATA едни тонколони, свалени от моята кола. Ако беше писал, че не работят, аз нямаше да го приема, само защото съм 100% убеден, че когато ги свалих работеха и са съхранявани както трябва. Но пък щях да изляза пред всички и да заявя същото, защото за себе си знам, че казвам истината. И точно в тази връзка тъпото е, че продавачът в случая не драсна един ред по въпроса. Пък беше активен тези дни - за вчера и онзи ден - общо 4 (четири) нови теми. Дали можем да боднем темите като важни? Поне тези с неизяснени негативни отзиви, където даже няма отговор от другата страна? Струва ми се, че това е най-малкото, което можем да направим. А какво трябва - то е ясно, че всеки ще си има свое тълкувание. За момента, според правилата на форума, черно на бяло - нищо. Закачам темата като важна, докато JDM* не отговори тук. Дано не е в нова тема. И предлагам да закачаме така всички теми с негативни отзиви, до момента в който отсрещната стана (стига да е член на форума и сделката да е станала посредством тема в него) не отговори в нея. Edit: @DOXATA, надявам се да работят колоните, вярно!
  15. Друга като Вашата... Трябва да знаем каква е Вашата, че да покрай това да отгатнем и другата "като нея"?! Нито в темата не става ясно каква е тя, нито в профила Ви. Между другото тук един потребител е писал за получена неработеща част от Вас. Та не е лошо да пишете нещо по въпроса, в случай че междувременно не сте се разбрали на ЛС, "колега"...
×