Jump to content

Zlatozator

Модератор
  • Content Count

    1354
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Zlatozator last won the day on November 20 2019

Zlatozator had the most liked content!

Community Reputation

797 Excellent

About Zlatozator

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 03/07/1981

Profile Information

  • Кара
    RU103, CN1, EK3, FK2, RE5, CBF600SA, UMK435, HRX476
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

27529 profile views
  1. Какво сте направили пак, леле! Все наши хора, пък... Сега да крием ли, да трием ли, да заключваме ли или да я преместим в оф-топик и да продължите?! Струва ми се за най-добре, да заключа темата, за да не продължавате, и в същото време да няма сърдити, където са си правили труда да пишат на вятъра. И извинете ме за оф-топика, но аз лично съм против десния волан по нашите пътища.
  2. Вчера станаха 9 години, откакто съм вкарал моята в пътя. Малко след като я бях взел имаше сервизна кампания в Бултрако с отстъпка за резервни части (нещо отдавна забравено) и я изкараха, че е за смяна и на двата шарнира. Уж от Германия, уж техните пътища, ама на... Викам - оригинални. Към 160лв/бр. Смених ги в Стара Загора и от там ми казаха, че старите май не са били за смяна. Защото в БТ вероятно са се подвели, че са я гледали на подемник, а от Хонда пуснали бюлетин, че на този модел се проверяват само от канал, когато колата е стъпила на колелата си. Не знам какво общо има и говоря по спомен. Миналата година пак смених единия. И в двата случая симптоми нямаше никакви и това ми казваха различните майстори - че ще разбера чак, когато се скъса. Както е станало и при колегата.
  3. 1.2. Салон. Надали има някой, на когото седалките от 6-та хеч да са му удобни. Намерих чифт предни седалки от прелюд 4 в изключително запазено състояние (рядкост голяма, предвид възрастта на тези прелюди) и инвестирах в тях. След известно преправяне на релсите им станаха. Карах ги няколко години така, но много ме дразнеше различния десен да задните седалки, корите на вратите и подлакътника. Купих още два комплекта задни седалки от Прелюд 4 заради плата. Два комплекта - защото задните седалки на прелюда са с голям подлакътник посредата и имат много по-малко плат за материал. Закарах седалки и кори на тапицер със сваления вече плат от прелюдските и ми ги обшиха. Получи се доста прилично. Само задните подглавници сложих да са от друга Хонда, че тези на сивика ме дразнеха как стърчат. Резултатът: Всъщност тука по-новото е, че след като тапицирах задните седалки е, че корите на вратите ме дразнеха, че са със стария плат. Също и подлакътника. А прелюдския плюш е разкошен. Само донори трудно вече се намират. Но стига да търсиш... Разликата в усещането, спрямо гадния плат на сивика е огромна. На снимката с предната седалка се вижда и претапицирания подлакътник. И имам подлакътник, да 1.3. Централна конзола. Сивика няма поставка за чаши. Поне европейския. Поръчах от общите поръчки от Щатите оригинална поставка за чаши в централната конзола и я монтирах: Подложката навътре в конзолата също съм си я изрязвал за там по размер от стара подложка за мишки. Да не ми се плъзгат или дрънчат нещата из нея. Също ме дразнеше, че и запалката не е осветена. Не, че пуша, ама... Взех запалка от акорд 6 с подсветка на пръстена и я свързах с тази на пепелника. Километражът ми изглеждаше малко постен и го свалих, облепих го целия и му боядисах стрелките в искрящо оранжево към червено с цел имитация на VTI километраж. Резултатът: Нямах и термометър. Взех китайски, който свети кехлибарено (максимално близко до цвета на оригиналната подсветка) и го монтирах под левия въздуховод, а копчето за задните фарове за мъгла изместих долу, като го замених с оригинално копче за халогени. Резултатът: 1.4. Прагове. Купих й и чисто нови хромирани, оригинални прагове за под вратите за модела. Ето ги и тях: Преди: След: 1.5 Стелки. Виждат се още от предните снимки, но когато дойде беше с оригинални, но поизползвани стелки без нашивка. Взехме си нови оригинални, с надпис "CIVIC". Ако някой път забравя каква хонда беше - да ми напомня 1.6. Кожа. Оригиналният волан беше изпечен от италианското слънце. Сложих кожен волан от юбилейка: Както и кожена топка за скоростен лост от англичанка, която претапицирах. Да не се бърка с топка от VTI англичанка. Тази е друга и е изключително рядък аксесоар:
  4. Никога не съм твърдял обратното. Пък и още не си видял всичко, дето се вика Не помня. Сигурно отидоха 8-10 ролки битуселф. К-флекса е лек и не го броим. В началото, когато я бях взел, като карах в дъжд имах чувството, че имам отворен прозорец. Особено откъм задните калници как шумеше... А след интервенцията сякаш започна да вози по-добре дори. По паветата е по-добре и от акорда, а звукът от отварянето на вратите стана много приятно плътен. Ми това беше през 2013г. Отне една седмица от живота ми. От тогава се кара 7 години. Според мен такива големи подобрения си струват само, ако ще се кара дълго време след тях. Иначе, че никой няма да го оцени като я продаваш - то е ясно. Оп - намерих и снимка на облепените отвътре кори с к-флекс:
  5. 1.2. Шумоизолация. Като взех колата, всеки път, когато карах в дъжд, имах чувството, че имам отворен прозорец или врата на багажника. Толкова силно се чуваха пръските от водата в калниците отзад. А и като цяло си беше шумничка колата. Отделих няколко дни от живота си, но разглобих целия салон от-до, и положих слой битуумна лента (Bituself) по целия под - от гърба на двигателния отсек до края на багажника, както и по калниците и страничните панели отзад. На вратите положих на външния слой ламарина, както и на вътрешния. На всички кори пък сложих слой К-флекс. Така и така бях свалил целия под, ами го и изпрах, че не знам кога ще му се падне пак. Ето снимки от процеса:
  6. Шестичката ми! Наскоро пак се сетих, че трябва да си довърша темата... Ето снимка от следващия епизод:
  7. В началото предупредих... Алуминиеви 17-ки от Сивик 8 на CR-V 3:
  8. Добре де, сега където сте се сдърпали, ако скрия мненията - ще има сърдити. Затова ги оставям така, освен ако и двамата не изразите желание да ги скрия. Доколкото разбрах от прочетеното, спорът се свежда до това дали авторът да си купи нови крушки за късите за проба, или да сложи тези от дългите си там. Предлагам да го оставим да си реши той, и тук да спрем до тук. Иначе - евала за ентусиазма да помогнете на човека! :D
  9. Цецо, евала за ентусиазма, но идеята е за джанти от Хонда на Хонда т.е. ако някой се чуди дали и как ще му станат джанти, които може да сложи веднага без заигравка. Джантите от други марки предполагат покупка на втулки, понякога и гайки с различен конус, което прави занимавката сходна с тази от афтърмаркет джанти. За да не съм оф, продължавам. Алуминиеви 16-ки от Сивик 8 на Акорд 7: Алуминиеви 16-ки от Прелюд 5 на Акорд 7: Отвратителна снимка отпреди много време, но по-добра не си намерих. Джантите са от Прелюд с H22. Другите са на 4х114.3 и не стават.
  10. Понеже често се случва някой да пита дали джанти от един модел ще станат на друг или как биха изглеждали, реших, че може да създадем тема, в която се публикуват снимки на такива автомобили, които сме видели или имаме - с джанти от различен модел на Хонда. Предлагам следния шаблон с първите две от мен: Алуминиеви 15-ки от CR-V 1 на HR-V 1: Алуминиеви 17-ки от CR-V 4 на CR-V 3: Дискусиите не са желателни.
  11. Не може. Аз като монтирах моята си смених и плафона за номера от другата страна, за да е LED и той. Съответно ми остана един плафон от комплекта. За 15лв го давам с бонус букса за към ДВД-то отзад.
  12. На по-новите хонди, ако радиото си е от колата, става и със задържане на ON/OFF бутона, без да въвеждаш код. Пробвал ли си?
  13. @dinko12345, това традиция ли е едно и също мнение да го пускате в различни теми, че евентуално да си увеличите шансовете някой да Ви отговори? Докато сте си търсили кола, докато сте се чудили за гумите, някакви драми с ксенона - всичко по две. Сега с бронята - имаше я и в раздел "Тунинг"?! Считайте се за предупреден, че следващият път и двете теми ще бъдат изтрити. Що се отнася до бронята - маските за халогените на бензин и дизел са не само различни по форма, но и по големина - тези на дизела са по-големи. Сега, дали понеже дупката за тях в бронята се стеснява и тези на дизела са само изнесени по-навън, а самата броня е еднаква - не мога да кажа.
  14. Здравей и добре дошъл! Преместих темата от "други модели" в "Моят акорд". Също така, не е лошо, ако е за тук да сложих някоя снимка на возилото
×
×
  • Create New...