Jump to content

Zlatozator

Модератор
  • Content Count

    1347
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Zlatozator last won the day on November 20

Zlatozator had the most liked content!

Community Reputation

792 Excellent

About Zlatozator

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 03/07/1981

Profile Information

  • Кара
    RU103, CN1, EK3, FK2, RE5, CBF600SA, UMK435, HRX476
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

27317 profile views
  1. Алуминиеви 16-ки от Сивик 8 на HR-V 2:
  2. В началото предупредих... Алуминиеви 17-ки от Сивик 8 на CR-V 3:
  3. Добре де, сега където сте се сдърпали, ако скрия мненията - ще има сърдити. Затова ги оставям така, освен ако и двамата не изразите желание да ги скрия. Доколкото разбрах от прочетеното, спорът се свежда до това дали авторът да си купи нови крушки за късите за проба, или да сложи тези от дългите си там. Предлагам да го оставим да си реши той, и тук да спрем до тук. Иначе - евала за ентусиазма да помогнете на човека! :D
  4. Цецо, евала за ентусиазма, но идеята е за джанти от Хонда на Хонда т.е. ако някой се чуди дали и как ще му станат джанти, които може да сложи веднага без заигравка. Джантите от други марки предполагат покупка на втулки, понякога и гайки с различен конус, което прави занимавката сходна с тази от афтърмаркет джанти. За да не съм оф, продължавам. Алуминиеви 16-ки от Сивик 8 на Акорд 7: Алуминиеви 16-ки от Прелюд 5 на Акорд 7: Отвратителна снимка отпреди много време, но по-добра не си намерих. Джантите са от Прелюд с H22. Другите са на 4х114.3 и не стават.
  5. Понеже често се случва някой да пита дали джанти от един модел ще станат на друг или как биха изглеждали, реших, че може да създадем тема, в която се публикуват снимки на такива автомобили, които сме видели или имаме - с джанти от различен модел на Хонда. Предлагам следния шаблон с първите две от мен: Алуминиеви 15-ки от CR-V 1 на HR-V 1: Алуминиеви 17-ки от CR-V 4 на CR-V 3: Дискусиите не са желателни.
  6. Не може. Аз като монтирах моята си смених и плафона за номера от другата страна, за да е LED и той. Съответно ми остана един плафон от комплекта. За 15лв го давам с бонус букса за към ДВД-то отзад.
  7. На по-новите хонди, ако радиото си е от колата, става и със задържане на ON/OFF бутона, без да въвеждаш код. Пробвал ли си?
  8. @dinko12345, това традиция ли е едно и също мнение да го пускате в различни теми, че евентуално да си увеличите шансовете някой да Ви отговори? Докато сте си търсили кола, докато сте се чудили за гумите, някакви драми с ксенона - всичко по две. Сега с бронята - имаше я и в раздел "Тунинг"?! Считайте се за предупреден, че следващият път и двете теми ще бъдат изтрити. Що се отнася до бронята - маските за халогените на бензин и дизел са не само различни по форма, но и по големина - тези на дизела са по-големи. Сега, дали понеже дупката за тях в бронята се стеснява и тези на дизела са само изнесени по-навън, а самата броня е еднаква - не мога да кажа.
  9. Здравей и добре дошъл! Преместих темата от "други модели" в "Моят акорд". Също така, не е лошо, ако е за тук да сложих някоя снимка на возилото
  10. Точно нещо не е запоено както трябва и според мен. Когато ми запояваха дисплея на акорда първия път и се държеше точно така, но не през цялото време, а когато на екрана светнеше определена чертичка на някой от символите. Примерно долната чертичка на третия символ, която светва само при цифрите 0, 2, 3, 5, 6, 8, 9. Ако е с друг символ, който не я използва - дисплеят си светеше както трябва. После го изчисти и презапои едно много кадърно момче (светла му памет) и всичко се оправи, и така до ден днешен.
  11. Как ве, сега чета списанието, към което си дал връзка. Ето Бултрако какво пишат в статията за HR-V sport. Вж. стр.8: Т.е. имаш 6.1 извънградско, 6.7 градско и като ги комбинираш някак си, става... О, чудо! 5.9л/100км!!!
  12. Писах ли ти го, след като се видяхме, че мисля, че е той, или само съм си мислил да ти пиша?! Едно време (преди 15-ина години) го имаше в някой от първите броеве на списанието, където тогава караше един сивик 7-ма фейслифт и вероятно за това точно за него се сетих, като каза, че я е взело VIP ТВ лице.
  13. @Pi6ligara, като ти гледам правописа - грамотен човек си (без ирония). Сигурен съм, че ако искаш можеш да намериш отговори на въпросите си сам във форума, а някои от тях и по няколко пъти. Колегите не внасят лично отношение, най-малкото защото не те познават лично. Просто приеми, че форумът е място, в което си помагаме едни на други, но не и ако някой задава въпроси, на които ще му е и по-лесно, и по-бързо да си отговори сам. Ти ще ги "понаучиш" нещата, сигурен съм, ама тогава дали ще си отделяш от ценното време за новаците, които задават същите (след време за теб - тривиални) въпроси... не съм сигурен. И тук нищо лично - дано да греша. Просто с годините съм виждал доста ентусиазирани хора, чиито ентусиазъм стига само за питане. За да не съм извън темата (то коя е темата вече), за тези лайстни за вратите - за втора генерация не съм виждал да се продават китайчета и надали и има. То дори и тези за трета са с ужасно качество и не пасват добре, ама това е съвсем друга тема.
  14. 1.1.2. Тонколони. Акустиката в купето на 6-та хеч куца. Каквито и елипси да сложиш в задните кори, те просто не "свирят". Мислех си за суб, но багажникът ми трябва да е на разположение на 100%, да не говорим, че и без това е малък. Какво можеше да се направи... Видях, че под кората му има достатъчно място. И... Обърнах резервната гума да е с лицето надолу, така че да се оформи достатъчно голяма ниша, за да побере говорител. По формата на кората от шперплат изрязох същата, но вече от 18мм МДФ, като изрязох и дупка за 20' говорител точно над центъра на резервната гума. Купих си суб-че за отворен обем Pioneer, което монтирах в нея. Изрязох кичето отгоре, като го занесох на тапицер да го обшие по ръба, че стоеше грозно. Трябваше и усилвател. Купих един Made in Japan едноканален Alpine, който навсякъде хвалеха, че е Old School (какво по-подходящо за такава кола ), който беше достатъчно компактен, че да се побере под шофьорската седалка. Момчето, споменато по-горе извади от босе-то и чинчови изходи от предусилвател и remote жичка, с които да подам сигнал на усилвателя. Окабеляването до него си направих сам, след доста четене по форумите. Ето къде му намерих място: Не, че сега свири кой знае колко силно - дори на радио е малко по-тихо, но определено звукът стана доста по-хармоничен и наситен на бас. Точно колкото на мен ми трябва. Нямаше как да минем и без пищялки от VTI. От онези, които се монтират в триъгълните кори при огледалата. Ето ги и тях: В края на 1.1. бих искал да отдам почит на момчето от Стара Загора, без което тази точка нямаше да може да стане факт. През Декември 2017 с огромно съжаление разбрах, че е починал преди няколко (тогава) дни по изключително нелеп начин. Казваше се Аврам от сервиза на Тодор Петров в Стара Загора (от снимката) и беше един от най-кадърните техничари, които някога съм срещал и много се кефех, че когато и колкото и откачено задание да съм му занесъл - винаги се е справял. Наясно съм, че това му е била професията и с този риск си е изкарвал хляба, но беше от хората, за които се радвах, че ги има. Благодаря отново и светла му памет!
×
×
  • Create New...