stoimirov 1 #81 Отговорено 8 Ноември, 2017 През деня звъня. Просто телефонът е изключен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mlntdrv 16 #82 Отговорено 10 Ноември, 2017 Така е. Много трудно е да се вредиш. Други хондаджийски сервизи, които да работят добре сещате ли се? (изкл. Омбре и Юби-ко) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #83 Отговорено 11 Ноември, 2017 (Редактирано) Колеги, я кажете някаква парола ли има, нещо трябва да кажа по телефона ли докато се обаждам, с покани ли се ходи в този сервиз... Втора уговорка не си спазват. Уж пазим ден за след около 2 седмици и остава да уточним точния час когато наближи, първия път звъня да потвърдя и ми казват, че всъщност нямало как да стане и да ходя другаде, втория път дори и не получих отказ, тъй като телефона или беше изключен или не го вдигаха. Тези дни реших да пробвам за 3ти път, но телефонът отново е изключен. Редактирано 11 Ноември, 2017 от Cap_Slow Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Motte 9 #84 Отговорено 13 Ноември, 2017 Колеги, я кажете някаква парола ли има, нещо трябва да кажа по телефона ли докато се обаждам, с покани ли се ходи в този сервиз... Втора уговорка не си спазват. Уж пазим ден за след около 2 седмици и остава да уточним точния час когато наближи, първия път звъня да потвърдя и ми казват, че всъщност нямало как да стане и да ходя другаде, втория път дори и не получих отказ, тъй като телефона или беше изключен или не го вдигаха. Тези дни реших да пробвам за 3ти път, но телефонът отново е изключен. При мен нямаше никакви проблеми. Дадоха ми час за следващата седмица, обадиха се, взех си я и всичко мина без ядове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ТАНЯ 0 #85 Отговорено 14 Ноември, 2017 Аз също не мога да се свържа на обявения тук телефон, от миналата седмица звъня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoimirov 1 #86 Отговорено 14 Ноември, 2017 Значи не сме само ние Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #87 Отговорено 14 Ноември, 2017 (Редактирано) Колеги, я кажете някаква парола ли има, нещо трябва да кажа по телефона ли докато се обаждам, с покани ли се ходи в този сервиз... Втора уговорка не си спазват. Уж пазим ден за след около 2 седмици и остава да уточним точния час когато наближи, първия път звъня да потвърдя и ми казват, че всъщност нямало как да стане и да ходя другаде, втория път дори и не получих отказ, тъй като телефона или беше изключен или не го вдигаха. Тези дни реших да пробвам за 3ти път, но телефонът отново е изключен. При мен нямаше никакви проблеми. Дадоха ми час за следващата седмица, обадиха се, взех си я и всичко мина без ядове. Завиждам ти, не много благородно Аз също не мога да се свържа на обявения тук телефон, от миналата седмица звъня То и да се свържеш още си доста далеч от това наистина да идеш в сервиза. Дори бих ти казал, съдейки по коментарите от тук - ако часа ти е за след повече от 7-8 дни, въобще не си прави планове и сметки как да оставиш колата. И аз така първия път гласих хиляда неща, че да мога да ида в уречения ден, ала напразно. Редактирано 14 Ноември, 2017 от Cap_Slow Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #88 Отговорено 15 Ноември, 2017 Еми тогава да го "зачеркваме"и него и търсим друг.Да искаш да се дадеш парите на някой и той да не ги иска,това май само тук го има..?☺ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #89 Отговорено 15 Ноември, 2017 Добрите майстори са заети. Аз съм чакал около седмица за да ме вземе, но никога не ми е отказвал час. Просто оставям колата вечерта преди уречения ден и готово Все пак, ако не е належащ ремонт, предпочитам да изчакам и да оставя колата при човек, на когото вярвам, отколкото да я взема от някой ''разбирач'' и да си скубя косата след време Не защитам никого, факт е че е дразнещо да не можеш да се свържеш, беше доста характерно за Омбре, поне по времето когато беше безопасно да си оставиш колата там... Дано тук не се стигне до подобна развръзка 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #90 Отговорено 15 Ноември, 2017 Всеки има глава на раменете да си решава устройва ли го или не. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #91 Отговорено 17 Ноември, 2017 Всъщност не сте прави.Телефона ми звъни.Зает съм ,мазен съм и т.н,но след като имам възможност звъня на всички неотговорени за моя сметка.Това си е мое решение.Хората са доволни.В момента записвам за 18.Януари 2018.Това дали мога или не мога да поема клиент няма нищо общо с вежлив разговор по телефона. 1 12 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #92 Отговорено 20 Ноември, 2017 Да де ама малко хора се сещат да го правят това. Един човек, който да приема колите колко пари да взима на месец ? Не е толкова трудно да наемеш такъв човек като имаш голям наплив. Явно хонидите все пак се развалят щом е пълно постоянно навсякъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #93 Отговорено 20 Ноември, 2017 Май има една девойка, която се занимава с това и ги движи тия работи. Преди 2-3 седмици като ходих, с нея си уговарях час. Вероятно тя пък синхронизира всичко с майсторите и така.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #94 Отговорено 21 Ноември, 2017 На мен ми вдигна телефон въпросната девойка преди време и се разбрахме да се чуем седмица по-късно, да ми потвърди че ще могат да ме приемат. Това беше края на септември. Но не ми се обади и тъй като ми беше излязло пътуване и не бях на зор, и аз не звънях. Сега обаче наложително съм за обслужване и още няколко неща и от петък насам всеки ден звъня по 1-2 пъти между 9 и 18ч, безуспешно. Замислям се да отида отново при Юби-Ко, но последния път беше страааашно мрънкане, че искам да отида с масло от общите поръчки... Би било хубаво ако поне кажат, че няма да могат - за да не се надявам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slacker 13 #95 Отговорено 28 Ноември, 2017 (Редактирано) В началото на Октомври звънях на Слави за диагностика на АТ, почистване на дроселова клапа и смяна на антифриз. Каза ми, че е зает почти целия месец и да се чуем към края за да се доразберем. Звъннах му на 22ри Октомври, понеделник, предложи ми да ме вземе още същата седмица, но часът не ми беше удобен и се разбрахме за следващата събота сутрин (4ти Ноември), около 10 часа. В уречения ден и час бях в сервиза и всичко беше наред. Човекът е много точен, според мен, отговаряше на всичките ми въпроси и освен за нещата, за които се бяхме разбрали да свършим, ми прегледа окачването, всички течности и ми настрои блутут телефона напълно безплатно. Въпреки забавянето от около месец след 1вото ми обаждане (заради което и аз имам вина), опитът ми е много позитивен и със сигурност ще посетя пак. Редактирано 28 Ноември, 2017 от slacker 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svalchev 4 #96 Отговорено 20 Декември, 2017 Здравейте, 1. Наистина е трудна комуникацията за уреждане на час при Слави/Цецо. Надявам се скоро да си оправят тайминга и приоритетите. Бях звънял средата на ноевмри, обещаха ми да звъннат, ако имат свободен час. Трябваше втори път да ги потърся след 2 седмици, веднага получих дата и час - всичко беше коректно. 2. Изключително съм доволен от Цецо (както спомена работил е в Бултрако 7-8 години) - колега на Слави, който разглеждаше моята Хонда диагностика + тестове заедно с окачването. Сервизът е хубав, уютен и чист - държат на подредеността и стерилността. Това доста ме впечетли. 3. Цецо обясняваше всичко, което преглеждаше или отговаряше на моите въпроси - изключително отзивчиви и точни момчета. Препоръчвам сервиза с две ръце! Сервизът се намира тук: https://goo.gl/maps/FTzEfGP2tAQ2 Къщата с бялата ограда - вече лесно се достига. Пътят е направен. Успех на момчетата! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #97 Отговорено 25 Декември, 2017 При последното ми обаждане разбрах, че сервиза е започнал процес по разширяване, който трябва да приключи до края на годината. Искрено се надявам след като това се случи, от новата година да се увеличи капацитета и да може да се вреждаме по-често. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kostovatedi81 1 #98 Отговорено 3 Януари, 2018 Някой има ли някаква информация какво се случва със сервиза на Слави? Телефона е изключен, а сервиза - затворен. Дори и сега след празниците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
romborak 165 #99 Отговорено 3 Януари, 2018 На мен ми каза, че няма да работят между празниците. Останах с впечатлението, че след Нова година ще работят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #100 Отговорено 3 Януари, 2018 Аз бях там в един от последните дни преди коледните почивни. Казаха ми, че работят от 4ти януари За много години и безаварийни ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
babak 1 #101 Отговорено 4 Януари, 2018 Имах час за днес (4-и) сутринта който беше записан още преди коледа. Да не говорим че за да го запиша този час звънях сигурно 10 пъти в рамките на една седмица за да ми вдигнат. Отивам там към 9:15 - сервиза затворен и телефона им изключен. Е кажи честно така ли се работи с клиенти? Поне да бяха вдигнали един телефон да ми кажат че още почиват и да не си губя времето да се разкравам. За какво изобщо записват часове? Писах им по 1 лошо ревю в Гугъл и Фейсбук и не бих се занимавал отново с тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #102 Отговорено 5 Януари, 2018 Звънна ли на звънеца до вратата на сервиза? Двете ми ходения в работно време, предната порта стои затворена. Жалко, че телефонът е бил изключен, но на звънеца ще отворят - мисля, че в къщата над сервиза живее собственика така или иначе. Аз бях при тях преди празниците и останах с изключително позитивно впечатление. Освен обслужването с мои масла (което Юби-Ко отказват да правят, явно за да си печелят от високата цена на масла от варел) - оправиха неща, за които Юби-Ко два пъти ми казваха, че не са видели нищо нередно. А именно дрънчене по окачването, което се оказа шарнир за 40лв и претрисане на място на двигателя, което се оправи с чистене и калибриране на дроселова клапа, пак някаква подобна цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valioatos 1 #103 Отговорено 20 Януари, 2018 (Редактирано) Аз днес бях в сервиза и получих много добро обслужване и адекватно поведение (доста въпроси от моя страна и получаване на изчерпателни отговори). Много подреден и чист сервиз, което е рядкост. Поздрави. Редактирано 20 Януари, 2018 от Valioatos 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kostovatedi81 1 #104 Отговорено 21 Януари, 2018 Аз от края на 2016 съм клиент на Слави и не мисля, че някога съм попадала на по-коректно отношение, качествена работа и прилични цени. Препоръчвам с две ръце, но той е много ангажиран и ще ви е нужно търпение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
w630i 7 #105 Отговорено 26 Април, 2018 Аз ходих при Слави и ми регулира клапаните. Много съм доволен от него. Силно препоръчвам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hoooodyhoooooo 5 #106 Отговорено 22 Юни, 2018 Значи, сега бях при тях за обслужване, а реглажа на клапаните минах при Юри от Юбико. Ами не искам да ги сравнявам въобще. Не, че съм недоволен от Юби, свършиха си работата в срок и перфектно, но просто отношението при Слави ме спечели. Огледа всичко, слуша ремъка, даде ми препоръки за спирачни дискове (което си го знам) и цените на труда са просто...а бе възхитен съм! Убедително ме спечели като клиент и отсега нататък, да не казвам голяма дума, не само на тая Хонда, ами на която и да е от следващите (щото ще има следващи, хлътнах по марката остро, даже и за Хорнет се заглеждам от двуколесните), ще минава през тях. Препоръчвам и на мерцедесаджии, вече дори командировах двама, а след като им показах и фиша за работа и цена на материали, те сами си го пожелаха и казаха - НИКАКЪВ СИЛВЪРСТАР повече!!! Отнема време, вярно, да ти запишат час - но - като отидеш отпред и видиш паркирани 2 Леджънда за обслужване и ремонт, се замисляш над някои неща: 1. Трябва да имаш огромно доверие на сервиза, в който оставяш такава кола, защото майсторите тука ще й се чудят като на другоземна руда. 2. Трябва майсторите да са наистина в час, за да се захванат с такава кола. 3. Трябва цените да са в рамките на приемливото, че в Бултрако можеш да си ипотекираш къщата за поддръжка на такова чудо. 4. А имаше и доста мерцедеси паркирани отпред, което е добър знак! Не е платена реклама, направо трябва да ги черпя пичовете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madzhara 19 #107 Отговорено 22 Юни, 2018 (Редактирано) Благодарение на форума и аз разбрах за сервиза на Слави и с оглед добрите мнения реших да го посетя за пълно обслужване. Запазих си час около 10-ти май и се разбрахме за средата на Юни, тъй като частите идват след 10-15 дена (ремъци, ролки и прочие). Когато са получили частите ми се обадиха и се разбрахме за 18-ти. Закарах си в уречения час и си я взех след първоначално уговорения период, т.е. на следващия ден след обяд. За мен не е толкова важно дали ще почакам, важното е работата да се свърши качествено, а и мисля че в това отношение бяха супер коректни хората, в крайна сметка това, че имат запазени часове за седмици напред говори за доверието на клиентите. За самото обслужване мога да кажа следните неща: - Всички сменени части бяха оставени в багажника (нещо което не всеки сервиз прави). - След цялостен оглед ми беше изготвена препоръка и по всяка една от точките ми беше обяснено лично от Слави кое защо мисли, че е за смяна и какво е забелязал. - Сумарно отдели от времето си 15-тина минути за разговор, което оценям изключително високо (само да вметна, за пръв път се запознавам с човека). - Беше прегледал сервизната книжка на колата и изкоментирахме доста неща и по нея. (Например, че водната помпа вече е била сменяна и т.н.) - Като цяло се беше запознал и със състоянието на автомобила, говорихме за бъдеща поддръжка, какво е мнението му за АГУ и куп други неща. - Помолих да впише в книжката на колата обслужването, тъй като за мен това е плюс, ако евентуално реша да я продавм. Той разбира се откликна, нещо съвсем нормално, но отново - не всеки сервиз го прави. Опитвам се да измисля нещо, което не ми е допаднало, но честно казано не успявам. Определено препоръчвам! Редактирано 22 Юни, 2018 от madzhara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tany66 7 #108 Отговорено 23 Юни, 2018 Още една положителна оценка за сервиза.Днес бях там за регулиране на клапани,Слави направи цялостна диагностика на колата,проверка на всички течности и даде препоръки на какво да обърна внимание.Спечели ме със своето отношение и внимание към клиента.Нямах проблеми при записването на часа,в уречения ден оставих колата и на следващия я взех.Препоръчвам с две ръце,още повече че няма да затварят сервиза през летните месеци за почивка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #109 Отговорено 28 Юни, 2018 Аз след първоначалните перипети със запазването за час също съм много доволен. Извършиха 2 ремонта, единия сравнително сериозен и съм много доволен както от отношението, така и от крайния резултат. На всичкото отгоре и ми взеха по-малко пари от друг човек, който бях питал за единия ремонт, а онзи в прав текст си ми каза, че такъв Акорд не му е влизал в сервиза за нещо различно от смяна на масло Разбира се той нямаше нищо против за 350лв да се понаучи малко върху колата ми. Единственото, което и към днешна дата не намирам за приемливо е записването за час. Говорим за нещо от сорта на смяна на масло най-рано след 10 дни, ако искаш да е в събота, трябва да е след 3 седмици примерно. Хората обаче нямат вина, че повечето им "конкуренти" са масово некомпетентни, наглеци и печелбари. Понякога и трите взети заедно, така че ще си чакаме. Дано и за вбъдеще нещата останат така. ПП: Само един пример ще дам, бях в Бултрако за диагностика. Уж откриха проблема, поръчахме частта и след 2 седмици отивам да я сменят, ама се оказало, че тази част си била здрава, другаде бил проблема. Пак трябвало да чакаме 2 седмици доставка и пак да им оставя 50% капаро. Ядосах се и си тръгнах. Бяха ми загубили сумати време и 40лв за таксита. Звъннах на Слави, каза че ако днес поръчаме частта, ще дойде за 8-10 дни максимум. Не ми искаше и никакво капаро. Разбира се, частта отново беше оригинална. На 12ия ден от този разговор бях с решен проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #110 Отговорено 29 Юни, 2018 (Редактирано) Това със записването на час при Слави е мега зле и явно изисква доста здрави нерви. Три пъти звънях да си запазя час само и единствено за преглед на ходовата част по колата. Чисто и просто да потвърди това, което знаех вече че трябва да се ремонтира, нищо повече. За да си направя вече и аз планове от финансова гледна точка и да оправям проблемите. Пак при него щях да я правя. И три пъти девойката от другата страна ми отговаряше: "Да, ще ти се обадим следващата седмица и ще те вмъкнем между другото". Тука може би беше и моя грешка, че не исках точна дата и час. Понеже съм сравнително близо до сервиза, с гъвкаво работно време и можех по всяко време кажи-речи да реагирам и да отида. И такава ни беше първоначалната уговорка. Това продължи близо 3 седмици и на четвъртата директно звъннах в Юбико. Прегледаха колата, поръчаха частите и я ремонтираха. За в бъдеще със сигурност пак ще търся услугите на Слави. Но на тоя булшит 'Ще ти звъннем' не се връзвайте! Редактирано 29 Юни, 2018 от Imst 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #111 Отговорено 4 Юли, 2018 Само като съвет : ходете на място да си записвате часове, по телефона е много сложно. Сервизът има доста работа - все пак правят и мерцедеси . Момичето,което работи там, ще ви запише час ,както се договорите с оглед на натовареността на сервиза. Много доволен от всичко в сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #112 Отговорено 3 Октомври, 2018 Здравейте, искам и аз да споделя положителното си мнение за сервиз МОТОБОКС на бул. Овча купел( сервиза на Слави).Отидох за смяна на антифриз; човека проверил и маслото на скоростите,оказало се много зле...Сменихме и него. Проверил под колата - имаше и биалетка за смяна( за която аз си знаех) - сменихме и нея. Че и клемите на акумулатора бяха почистени и намазани с нещо. Препоръчвам го на всички от София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янев 0 #113 Отговорено 18 Ноември, 2018 Поддържам информацията от Kossity. Много съм доволен от Слави в Овча купел. Преди няколко месеца ми го препоръчаха и закарах при него Honda FR-V. Слави тества колата и установи, че проблемът е в съединителя, като направи и пълен преглед на масло, спирачна течност и антифриз по свое желание. Сменихме комплект съединител и маховик/ проблемът беше счупен елемент от маховика/ и сега колата е отлична. Много добър диагностик е , отговорен и точен е. Препоръчвам го без колебание на всички нуждаещи се от коректно обслужване или ремонт на Вашата Honda. Тел. за връзка със сервиза на Слави 0899744385 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kiko38 2 #114 Отговорено 2 Февруари, 2019 Здравейте , колеги! Да се включа и аз по темата със сервиза на Слави в Овча купел. Току що се връщам от там. С две думи - възхитен съм! Записах си час на посочения телефон за събота , тъй като през седмицата нямам възможност. Днес в 09:15 бях там , а часа ми беше за 10:00. Веднага след като Слави пристигна и отвори вратите ме покани да вкарам колата. Бях записал час за основен преглед и диагностика на ходовата част , тъй като преди седмица взехме Джаз на половинката. Слави беше зает с едно ЦРВ и Цецо се зае с нашия всъдеход. Огледа всичко , обясни ми с прости и разбираеми думи какво според него е за смяна и защо , направи ми кафе - страхотен човек и много начетен. Попълни работен лист с всичко , което беше отбелязано и след уговорка за изпращане на оферта и последващо записване на час , си тръгнах доволен и щастлив. Да , ама не. На светофара изненадващо видях , че на таблото свети лампата за ABS-а. Обратен завой и пак в сервиза. Цецо и Слави си играха час и половина, намериха проблема и го отстраниха без да ми вземат и една стотинка за това. Така се печелят клиенти завинаги! Поклон и адмирации към такива хора! Ако мога да помогна на някого с информация - на разположение съм! Поздрави и безаварийно на всички! 3 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #115 Отговорено 4 Април, 2019 Момчета, някой има ли вътрешна информация на какво се дължи невъзможността за комуникация по телефона със сервиза? Два пъти досега по чудо успявам да си запазя час и нямам забележки към самата сервизна работа, но днес направо ме загубиха като клиент! Два дни звъня, не си вдигат телефона, а на последното позвъняване направо ми затвориха. За връщане на обаждането въобще да не говорим! А аз не съм зорлия, исках да си запазя час на първа удобна за тях дата. Ясно е, че майсторите имат много работа, но който отговаря за телефона можеше поне да каже - заети сме, не можем да ти свършим работа. Съжалявам, така не се печелят клиенти. Иначе пак казвам, за самата работа нямам оплаквания, с уговорката, че съм правил само обслужване и профилактика. Просто съм страшно разочарован след толкова хвалби... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #116 Отговорено 4 Април, 2019 Да, за жалост работят от 2 седмици до над месец напред. И явно не считат за важно да вдигат телефоните. Аз вече съм се отказал от телефона и направо отивам лично, ако ми трябва да запазя час. Иначе лично са много отзивчиви и дори са ми отделяли по 10–15 минути, като съм отивал за час (стига да не са много заети в момента). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kostovatedi81 1 #117 Отговорено 5 Април, 2019 Преди 17 часа, note написа: Момчета, някой има ли вътрешна информация на какво се дължи невъзможността за комуникация по телефона със сервиза? Два пъти досега по чудо успявам да си запазя час и нямам забележки към самата сервизна работа, но днес направо ме загубиха като клиент! Два дни звъня, не си вдигат телефона, а на последното позвъняване направо ми затвориха. За връщане на обаждането въобще да не говорим! А аз не съм зорлия, исках да си запазя час на първа удобна за тях дата. Ясно е, че майсторите имат много работа, но който отговаря за телефона можеше поне да каже - заети сме, не можем да ти свършим работа. Съжалявам, така не се печелят клиенти. Иначе пак казвам, за самата работа нямам оплаквания, с уговорката, че съм правил само обслужване и профилактика. Просто съм страшно разочарован след толкова хвалби... Какво да ти кажа. Аз също трудно се свързвам по телефона, но от 3 години само там си поддържам колата и нямам никакви забележки. Аз лично живея наблизо и ходя на място, но ако си доволен от сервиза, това не е такъв проблем. А и тези майстори си вършат перфектно работата и нямат нужда да печелят клиенти - просто клиентите сами си ги търсят. Така че просто прояви търпение. Ако ли не търси друго място, но гаранция няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svalchev 4 #118 Отговорено 10 Април, 2019 Здравейте, Слави и Цецо са адски заети, днес нарочно минахме с един приятел, който иска да взима Хонда и желаеше цялостен преглед от тяхна страна. Казаха, че всичко е заето до края на април месец - затова не вдигат телефона. Това показва само едно, много доволни клиенти, които довеждат още клиенти и се запазват часове със седмици напред. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #119 Отговорено 10 Април, 2019 (Редактирано) Показва и друго – нямат желание да върнат по едно обаждане на клиентите, за да им кажат това, което са ви казали на вас. Съгласен съм с добрите им услуги, но нека не оправдаваме отношението към клиентите, които имат и в момента и да го приемаме за съвсем нормално или някаква „екстра–бонус“ на единици сервизи. На мен ми е практически невъзможно да запазя час по телефона. Редактирано 10 Април, 2019 от Pavel_Pavlov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kostovatedi81 1 #120 Отговорено 12 Април, 2019 Какво да ти кажа - днес за пореден път останах доволна от обслужването им. Колата ми беше готова на обяд, обадиха ми се да ми го кажат и въобще нямам никакви възражения относно работата на този сервиз. Освен това момичето каза, че самия телефон понякога създава проблеми и се самоизключва. Не бих сменила сервиза за такъв проблем, но ти си знаеш кое ти е важно.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове