Jump to content
Gruzinetza

Какво харесвате и кое Ви дразни във Вашия Акорд?

Recommended Posts

Попаднах на такава тема в един друг форум и ми се стори интересна.

Нека да си кажем, какво харесваме и какво ни дразни в нашите Акорди!

Ако не съм уцелил раздела, модераторите да закрият или изтрият темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те няколкото неща са обсъждани в отделни теми, но сборът им тук може някому да е полезен, макар че до голяма степен подобни оценки са субективни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме кефи единствено шумоизолацията на акорда. Всичко останало ме кефи. Особенно липсата на крупни суми за сервизно обслужване в доста по-дългосрочен план, отколкото някои "върхови" европейски брандове. Говоря за бензиновите агрегати, от който имам вече някакви впечатления.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме дразни ограничената видимост, докато шофирам.Ел.стъклата се свалят само на шоф.врата/Ауто/ , но това беше и обсъждано в друга тема. Като цяло за това се сещам, поне за сега.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и мен ме дразнят големшките коруби на огледалата и че са леко височко монтирани. По тая причина градско карам с мах. вдигната седалка, но пък преливането на лявата А колоната в тавана, също ограничава видимостта. Извънградско слизам леко надолу и е търпимо, имайки предвид, че външно формата на купето е чудесна. Кво да се прави - времената на тънките колонки отминаха безвъзвратно. Други забележки към модела са малко далечните подглавници на предните седалки и хлъзгавата кожа (от която се оплаква фамилията от "зрителския" ред. Другият основен минус е липсата на 6-та скорост в автомата, поради което предавките след 1-ва са леко дълги и съответно 5-та в градско - трудна работа, и съответно, висок разход. На дълъг път е чудесна, но тя за там е и проектирана. Другото са някои дреболии, свързани не с моделът, а с конкретния екземпляр, но като цяло (и според меродавните тестове) това е най-добрият Акорд сред всички генерации, и на мен ми е идеален. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подглавниците и мен ме дразнят. Дразни ме също, че за да отвориш само петата врата от ключа, когато колата е заключена, трябва да отключиш и после да натиснеш бутона за отваряне. Съответно, чакаш да се затвори и след това заключваш :).

 

П.п. седма генерация комби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята шеста генерация не е нужно колата да е отключена, за да отворя багажника от ключа. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще напиша само какво ме дразни, защото нещата, които ми харесват са много и ще ми се изтрие клавиатурата.

 

- няма Ауто на другите стъкла, освен шофьорското (адски тъпо на фона на това, колко е евтино за изработка).

-Шумо изолацията е лоша, но пък за това, вече съм се погрижил :D.

-Лоши спирачки.

-Вече ми стана трудно да се сещам за други, но ако се досетя, ще напиша в друг пост :D.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На осма дизел много ме дразни парното. Трябва да е на макс и да минеш 40км, за да усетиш някаква топлина. Също и спирачките.

Иначе много здраво окачване, предвид пътищата ни. И определено за километрите, които минавам годишно, разходите за експлоатация са перфектни.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7ма 2005г. Турър 2.2 дизел :

- Дразни ме, че мястото на задния ред седалки е малко, не съм особено висок 1.80м и зад мен не е особено удобно да се седне, трябва да си бутна волана до дъното, да дръпна седалката напред и да си я вдигна на максимално високо. За мен не е дискомфортно да карам така по-дълги разстояния, но не е и идеалната ми позиция.

- Дразни ме много, че няма показател за среден разход, че Джазз 2002г. има такъв показател, а аз нямам....Да, показва ми температура, която Джазза няма, но ако трябва да избирам, бих искал да е разхода. При фейслифта е добавено, ама моя Акорд го няма.

- Дразни ме, че има много място и все гледам да я товаря, включително ако багажника е празен, и влача сумати неща с мен, дето само ми тежат и вдигат разхода. Но човек не знае, кога какво ще му потрябва :D.

- Дразни ме, че понякога ми се иска да имам по-голям резерв от конски сили, с въртящия момент съм ок. Но обикновено вече рядко се правя на състезател и не ми е чак такъв дерт :D.

Май не се сещам други неща. Не знам защо не ви кефи шумоизолацията, позабравили сте явно по-старите лагерници, колко "изолирани" бяха :D...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парното! Направо куц кон :angry::pirate:! Колега по-горе написа, че са му слаби спирачките, при мен смятам, че са прилични.

Акорд 8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предните греди понякога ми пречат, при по-голям трафик, да виждам добре. За Аутото на прозорците съм частично съгласен, само на предните би ми било добре, отзад по-често се возят деца и често бъзикат тези копчета. Липсва ми подгрев на задните седалки и подсветка на бутоните на мултиволана. Не знам как е при вас, но като дръпна ръчната, винаги има един къс празен ход преди да хване, понякога много ме дразни. Друго за момента няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дразни ме, че 7ма няма въздуховоди на задните седалки по средата. Това си оказва влияние и зима, и лято.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дразни ме, че 7ма няма въздуховоди на задните седалки по средата. Това си оказва влияние и зима и лято.

Няма посредата, но имат под седалките, което пак затопля задната част на купето. Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Дразни ме, че 7ма няма въздуховоди на задните седалки по средата. Това си оказва влияние и зима и лято.

няма посредата но имат под седалките което пак затопля задната част на купето

И аз така си мислех, докато не видях, как децата се кефят на една каручка с багажник (VW Jetta) и откровено закопаха Акоредеона, с искането да сменим колата.

 

Както и да е, 8ма я има тази екстра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но друго си е да има и горни, обдухващи лице и торс. Някак по-удовлетворяващо е (за пътниците), но реално полза има, ако са с отделно управление, което прави климатроника 3-зонов, ама в онея години (когато е проектиран модела) и 2-зоновия си беше лукс :).

То човек, ако се размечтае за екстри, може да стигне много далеч от "джоба си" и после да му е кофти. Шофирам от 30 години (легално) и за това време колите доста се промениха пред очите и в ръцете ми. Пробвал съм всякакви и смело мога да кажа, че Акорд 7 е много добре балансиран "семеен круизър", дори в сегашно време. Навестявайки родните места, миналия уикенд ми донесе поредното удоволствие и ми е напълно достатъчна, но аз съм отчасти облагодетелстван, понеже съм с големия мотор и спирачки + бордкомпютър. Последният безспорно е полезно нещо за шлифоване на стилът на езда и доказателство, че не ниската, а високата и равномерна скорост е икономичният режим на тая колца. Пред себе си не търпя МПС-та, ограничаващи видимостта ми или относително по-бавни, така че не шофирам целенасочено икономично, а по-скоро умерено динамично. Моментният разход показва, че бавното доускоряване, в крайна сметка не е по-икономично. Монтана - В. Търново (през Ботевград и Хемус) взех без спирки със средна скорост 91км/ч и ср. разход бе 7.7л/100км, но имаше само няколко села и умерен трафик. Русе - Монтана (през Кнежа), с 10мин почивка и без трафик, но с повечко села, показа ср.скорост 69км/ч и ср. разход 8.1л/100км. Мотора си има достатъчно "вътък" за изпреварване и не е чак толко лаком под кракът ми, но аз съм и колоездач, и намалявам само в краен случай, и само колкото трябва :) . Окачването, знаете е великолепно в завоите и единственото, което ме ограничава е комфорт на пътуващите отзад (които обикновено спят и гледам да не будя с "резки движения"), но те са неподготвени за страничното ускорение, което шасито и гумите осигуряват на комбито. Нещото, което ме дразни и разваля прецизната високоскоростна парабола в полегат завои е, че волана олеква след 1/8 оборот и ръката, натежавайки, води до моментно вкарване навътре в дъгата. Някак си не е прецизно изпипана тая система и ми е кофти. Това явно не е тествано достатъчно или няма как да се калибрира по-прецизно. Автоматът също е великолепен в Д режим, макар че е стар тип и при желание за 3-та бързичко "я вади", минавайки за момент през 4-та, но и това е дреболия, с която се свиква.

Въобще -малко са колите, които са по-добри като пътно поведение, но пък са достатъчно по-скъпи, за да са извън полезрението ми.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За акорд 6-та, 1.8 ръчка :

1. Скъпи за наред ; проста кола консумативи- 350лв за ремъци и ролки, за наглед проста кола. Нормално е при все, че са 2 ремъка, но има и демферна шайба на вала, а тя е към 400лв. Защо, по дяволите ? Някаква недосмислица е това.

До тука добре, обаче и спирачките са й под всякаква критика, С нови гуми и пак не ме кефи как спира. А раздвижвахме задни апарати, сменяваха се предни накладки и не ще. Явно си е толкова капацитета. АБС-а се пуска рядко. Скъпи датчици- 250лв за ламбда сонда, а са 2 ...

Дълги скорости, ще каже някой за икономия - еми 10.5-11 смесено си ги пие. Само 3тата е добра.

За сметка на това интериора и поведението на колата като цяло ме кефят. Това си е малко по- голям английски сивик, но с доста по- скъпи консумативи, уви.

Добра кола е.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд 7-ма.

Много ме дразни скърцането на педала на съединителя. Особено зимно време, когато е по-влажно е много кофти. С какви ли не смазки, греси, спрейове и др. "блажени мазила" :D се опитвам да го лекувам, ама йок... 2-3 макс 4 дни, я изкара я не.

Иначе, като е по-хубаво времето няма дертове, като го смажа Април-Май и изкарва до Ноември-Декември. Обаче зимата... :puke:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дразни ме на 6-та отчетливото похлопване някъде отзад. Така и никой по сервизите не можа да разбере от къде идва - проверката на окачването показва, че абсолютно всичко е наред. Вече на 2 шестици го имам, идентично е и при двете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дразни ме на 6-та отчетливото похлопване някъде отзад.

Колега, да не са апаратите? При мен те бяха причината. Беше голямо чудене ,преди да ги установим.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя и апаратите. Миналата година по това време сменях задни дискове и накладки, но започна да се чува преди 3-4 месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд 7-ма.

Много ме дразни скърцането на педала на съединителя. Особено зимно време когато е по-влажно е много кофти. С какви ли не смазки, греси, спрейове и др. "блажени мазила" :D се опитвам да го лекувам, ама йок... 2-3 макс 4 дни, я изкара я не.

Иначе като е по-хубаво времето няма дертове, като го смажа април-май и изкарва до ноември-декември. Обаче зимата... :puke:

Скърцането идва от една пластмасова втулка на педала, която се износва накриво.Смени я и ще си решиш проблема.

Има писана тема за това.

 

П.П. Ето я темата

http://forums.hondabg.com/index.php?/topic/101383-Скърцане-на-педала-на-съединителя?

 

Изпратено от моят LG-H440n с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скърцането наистина идва от втулка на педала, но лошото е, че са няколко. При мен сега го няма, незнам до кога. Последния път, като го смазвах, пръсках спрей смазка и оста буталото на горната помпа .Него бях заподозрял, тъй като втулката, тази лесната за демонтаж, беше здрава. За другите от горе, се сваля целия педал и се диагностицират. Много е неудобно мястото, а и също не дават гаранция, че ще е от тях. В Бултрако казват, че може скърцането да идва и от капсулованата ос на педала. За това само смазвам. :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд 8, дизел

 

Не ми харесва изключително бавното парно (както е писано по-горе). Не ми харесва, че няма трилитров V6 дизел. Това май всъщност ми е проблем с всички японски коли. Искам го този двигател, пък разумът ми не ми позволява да гледам нещо, различно от японско.

 

Не ми харесва, че е доста голяма на размери кола, НО мясотто на задните седалки е малко. Аз съм 186 сантиметра. Зад мен може да седне само детенце.

 

Не ми харесва качеството на аудио системата и хендс фрии-то.

 

Не ми харесва, че няма DRL.

 

Това е май само за моята, но не ми харесва, че предният собственик си е затъмнил задното стъкло и следователно абсолютно нишо не виждам вечер.

 

 

Това, което ми харесва е всичко останало. Най-много ми харесва ръчната скоростна кутия. Не съм ползвал по-хубава. Не разбирам много от коли, но някак си е много "компактна" от към движение на лоста и всичко влиза много точно. Седалките са изключително удобни. Аз не съм привърженик на кожата, и плата, от който са ми направени седалките, ми допада адски много и ми е интересно какъв е (трябва да се разровя). Хресва ми стабилността и спокойното поведение на висока скорост по магистралата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дразни ме на 6-та отчетливото похлопване някъде отзад. Така и никой по сервизите не можа да разбере от къде идва - проверката на окачването показва, че абсолютно всичко е наред. Вече на 2 шестици го имам, идентично е и при двете.

Хлопат горните тампони на амортисьорите отзад.При всички Акорд 6 се появява този проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хлопат горните тампони на амортисьорите отзад.При всички Акорд 6 се появява този проблем

 

И аз заподозрях тампоните и затова я закарах да ги проверят. Човека се тупна в гърдите и гордо заяви, че тампоните са наред... Обаче има едни втулки там, между двата тампона, които най-вероятно започват да хлопат с омекването на тампоните. 

 

Благодаря! Ще ги сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Дразни ме на 6-та отчетливото похлопване някъде отзад. Така и никой по сервизите не можа да разбере от къде идва - проверката на окачването показва, че абсолютно всичко е наред. Вече на 2 шестици го имам, идентично е и при двете.

Хлопат горните тампони на амортисьорите отзад.При всички Акорд 6 се появява този проблем

Изпревари ме, точно това щях да напиша. Те са едни малки и дребни тампончета с няколко метални втулки. И на Акорд 6-а Купетата е така - на теория са без проблеми тампоните, но има лек луфт по вертикала и колелото клопа, все едно ще пада, но реално тампона е ОК.

 

По темата, какво ме дразни... грубо казано, спестяването от материали и инженерна мисъл. Където са могли да закрепят здраво с болт, са сложили щипка. Където има щипка, която е носеща за важен елемент (например задна броня), тази щипка не се закрепва в буферна ламарина/планка, а директно в дупка в купето (например през такава дупка директно в купето, след време почва да влиза вода).

Дразнят ме евтините материали в интериора - твърди пластмаси, нискокачествени лакови покрития, които се белят/протъркват с времето. И колкото по-нов е модела, толкова тези неща са по-засилени.

Дразнят ме спестяването на елементарни сгоди и "екстри", като например регулиране на подглавниците под наклон (при някои акорди все пак го има това), регулиране на пасажерска седалка във височина, елементарни неща, като борд компютър/термометър - неща, които все пак се появяват с течение на времето, но други производители ги предлагат от десетилетие не като "екстра", а като стандарт.

 

На акорд 5-а и 6-а съм забелязал не добре изчислена аеродинамика на А рамената на предното стъкло и огледалата за задно виждане --->>> при каране в дъжд, страничните стъкла на предните врати са винаги мокри и мръсни, при което видимостта в дъжд е кофти (при сивиците например, не е така - трудно в дъжд страничните стъкла на предните врати са мокри).

Фарове и спирачки - в никоя хонда не съм бил очарован от тези два възлови елемента. За шумоизолацията и антикорозионната обработка, мисля е безсмислено да споменавам :(.

 

Най много не харесвам обаче, политиката на самата компания за Европа, тук винаги са предлагани безинтересните версии (с леки изключения), което се засилва през годините, до момента, в който Хонда решиха да спрат предлагането на модела за континента. Хонда сами са си виновни за всичко това, че спадна интереса към модела и решиха, да не предлагат 9-а ген. Нека дам няколко примера: Акорд 4-а и 5-а (както и прелюд от 3-а ген. вкл.) са автомобили със задно окачване, тип "двойна ключица" - концепция, която прави автомобила анти маневрен (този тип задно окачване няма т.нар. "пасивно задно завиване", каквото го има да речем при "мулти линк", предлагано при Акорд 6-а и следващите модели). За да направят тези коли по-маневрени, Хонда създават 4WS системата (реално създават две такива системи, но това е друга тема). Което е супер яко, оригинално, новаторско и.... едно от нещата, които те карат да обичаш тази марка. За Япония Акорд 4-а и 5-а са предлагани с тази система ; за Европа - НЕ. Такава система 4WS за Европа е предлагана само за прелюдите.

 

Друг пример: за Япония, много модели Акорд (както и Сивик) са предлагани и във вариант 4WD (4 задвижващи колела), например аз имам Акорд 7-а Комби (Tourer) ; за Япония е имал варианти с 4WD. Собствениците на такива коли сами могат да видят, че на задните главини има "заготовки" за слагане на полуоски. За Европа такава екстра не е предлагана. А ако имаше такава кола (акорд комби), с пълноприводно задвижване за Европа, сигурен съм, че щеше да е много по-ценен този модел, щеше да е в друга категория тази кола.

Още през 80-те години, за Япония е имало екстри като навигация, автоматичен климатик, всякакви дребни на вид екстри и джаджи, но правещи колата едно бижу - за Европа масово, не са предлагани. Докато японеца през 80-те и началото на 90-те е могъл да кара Хонда с екстри, някои от които не са били предлагани дори и в Кадилак и Мерцедес ?! Например, европеецът е имал избор между акорд с карбутатор и сивик с извънземната технология "електрически шибедах". Ето такива неща, за мен лично, докараха краха на модела за Европа - да предлагаш един иначе прекрасен продукт, но не изпъкващ с нищо уникално пред останалите конкуренти и накрая, но не на последно място - на не особено привлекателна и конкурентна цена. С течение на годините, малко по малко, Акорд в Европа се превърна от средностатистическа кола за шир потреба (каквато всъщност е), в екзотика, купувана само от ентусиаст "хондаджия". САЩ са на другия полюс - там акорда е изгоден чисто и просто ценови, предлага се и във версия LX, постна без екстри (но евтина) и топ модел EX/Touring с всички възможни благини, в крак с времето (за който иска да плаща). Не случайно там това е една от най-продаваните коли - защото тези, които ги продават имат акъл и политика, знаят как и за колко да я предложат. А в Европа, явно са некадърници, работещите за Хонда.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорихме даже с теб по темата и аз почвам да си мисля, че или не си се качвал в акорд 7 или аз съм си купил нещо друго с емблема хонда...Та по темата...

Единствения козметичен дефект екстериорен при акорда е увисването на предна броня, решава се за секунди.Качеството на материалите било лошо, белели се лаковите покрития...Ти в а 4 качвал ли си се от тия години , та дори и 3 серия до 2005 е трагедия вътре.Акордът е с изключително здрави и износоустойчиви материали вътре, нищо не трака и скърца, нищо не се бели и разпада. Говориш за ръжда , ми нема такава, окачването е изключително здраво и смислено, а волана на тая кола е еталон в класа си, дава ти перфектно усещане и обратна връзка. Двигателят, да, к24 пипа масло и какво от това? Пак си остава уникален за годините , в който започва да се произвежда. И превръща колата в страшно приятна за каране. Говоря от личен опит, аз не съм имал друга кола , която да карам здраво 45 хил. км и тя да продължава да дава усещане за нова, да я купя за 12 и да я продам за 13 хил....И добре , аре ние сме секта, обременени мозъци, но защо в цяла Европа продължава да държи високи цени втора ръка? Акордът е изключително здрав автомобил, в който се качваш винаги с огромен кеф...7- ма и 8- ма са напълно адекватни на конкуренцията модели.

п.п : И да кажа кое ме дразни...Ми не е със задно...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки има различен праг на чувствителност и за някой чашата е полупразна, за други полупълна. Отчасти и марката ме възпита да бъда стриктен към детайлите и качественото им изпълнение, но всяко нещо има периоди на цикличност. Всяко предприятие започва с ентусиазъм и стремеж за съвършенство, но с времето се опира до рентабилност и докато не настъпи нов цикъл на възход на ценностите, периодът не е славен. Да, 4х4 Акорд 7 комби е любопитен, особено имайки предвид кога е създаден, но не е родоначалник, нито най-доброто постижение и за това, тази версия не е популярна.

Ако беше повдигната (като Бек-а), може би щеше да е по-търсена, имайки предвид, че сега почти всеки предлага такива версии, но за тогава е била нещо твърде екзотично. Последващите опити с онова странно нещо "Кростур" (претърпяло пълно фиаско), бяха показателни, че е важно да "уцелиш ваксата", а това е сложно понятие и предприятие. Както се вижда и до момента, 4ВД-то ни не е "върхът" и шлифоването с минимални инвестиции продължава. Да, всеки знае какво и как трябва да бъде конструирано и да работи, но всичко опира до разходи и печалби. Да, усещал съм предимствата на SHAWD при Ледженд 4 -дори и на сухо, но кому от потребителите на тоя съвършен апарат това е нужно ежедневно? Ценителите на сегашните нови коли гледат съвсем други неща и портовете и духалките на задния ред отдавна са по-важни от дифа и полуоските под него.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изключим слабите места в акорд 7, които всички ги знаем /вериги и колектор при дизела, актуатори, бутоните на стъклата и др./, ме дразни отлепената или откачена тапицерия във вътрешната част на кормилото - ъгълчетата в края на двата лъча. Даже като я купувах, си мислех, че е сваляно кормилото и аербега. Ощо не съм виждал акорд, който да го няма този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дразни ми, че не сме в Япония да си караме колите с 100% оригинални части и консумативи. Дразни ме, че след смяна на сд-то не ми работи буфера в 6-та и едната задна дръжка припадна. Дразни ме и антената, която изкача, когато слушам музика от USB. Като цяло колата няма претенции и всички дреболии са поправими. Все пак малко удоволствие и за нас, да си човъркаме :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Дразни ме на 6-та отчетливото похлопване някъде отзад. Така и никой по сервизите не можа да разбере от къде идва - проверката на окачването показва, че абсолютно всичко е наред. Вече на 2 шестици го имам, идентично е и при двете.

Хлопат горните тампони на амортисьорите отзад.При всички Акорд 6 се появява този проблем

 

 

Изпревари ме, точно това щях да напиша. Те са едни малки и дребни тампончета с няколко метални втулки. И на Акорд 6-а Купетата е така - на теория са без проблеми тампоните, но има лек луфт по вертилака и колелото клопа, все едно ще пада, но реално тампона е ОК.

 

Точно това и се оказа! Вече не хлопа. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, ме дразни отлепената или откачена тапицерия във вътрешната част на кормилото - ъгълчетата в края на двата лъча. Даже като я купувах си мислех, че е сваляно кормилото и аербега. Ощо не съм виждал акорд, който да го няма този проблем.

И моите очи са постоянно "набодени" на тези ъгълчета.На мога да измисля начин да ги оправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Акорд 7-ма.

Много ме дразни скърцането на педала на съединителя. Особено зимно време когато е по-влажно е много кофти. С какви ли не смазки, греси, спрейове и др. "блажени мазила" :D се опитвам да го лекувам, ама йок... 2-3 макс 4 дни, я изкара я не.

Иначе като е по-хубаво времето няма дертове, като го смажа април-май и изкарва до ноември-декември. Обаче зимата... :puke:

Скърцането идва от една пластмасова втулка на педала, която се износва накриво.Смени я и ще си решиш проблема.

Има писана тема за това.

 

П.П. Ето я темата

http://forums.hondabg.com/index.php?/topic/101383-Скърцане-на-педала-на-съединителя?

 

Изпратено от моят LG-H440n с помощта на Tapatalk

Знам я темата, чел съм я. При мен обаче, мисля че не е това проблемът.

Втулката до сега не съм я пръскал никога. Аз пръскам само и единствено вътре в цилиндърчето. Натискам педала докрай и пръскам вътре.... и скърцането спира. Ако е от втулката, моето пръскане не би имало ефект и ще скърца постоянно. Пък и както казвам, проблема е само през зимата, когато е по-влажно. През останалото време изкарва по 6-7-8 месеца, при същия начин на смазване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още едно нещо, което не ми харесва е, че от хонда не са изписали вискозитета на маслото върху капачката за евро серийте.Нямаше да има сега тези главоблъсканици на тема масла и вискозитети. Но за в бъдеще родните автоджамбази може да почнат да вкарват акорди от отвъд океана(което не е лошо, ако може да стане) и дилемата с маслата да приключи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То па, на мойта кат пише 5/20, да не мислиш , че зад океана маат с такова, сипват и 0/30,5/30,10/30...никой не го е...е кво пише на капачката, аз също подкарвам с 30.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То понеже няма какво да се пише в техническия раздел и колите са здрави, и сега дай да си смучем от пръстите глупости, понеже ни е скучно.

И при мен го има проблема с волана и има други дребни забележки, но като искате да ги няма, си купувате Мерцедес или Бмв, ама тогава вече отиваме на другия полюс. Имам комшия с w211 3.2CDI, за около година и половина е дал 5-6 бона за ремонти и дори в момента, турбото му е за рециклиране.

Да, Е-класата му е страшно красива отвътре, имаш всевъзможни глезотиики, возията е много хубава, но тук идва въпроса - дали предпочиташ да си поръчаш моторче за прозореца за $20 от ибей и да го смениш за 1час пред блока или да рециклираш турбо ( примерно казано ).

 

Лично аз "преглъщам" "дразнещите неща", описани по-горе, за сметка на това да карам здрава и надеждна кола.

Това си е лично мое мнение, не ангажирам никого с него, но в крайна сметка си е до лична преценка.

Единственото, за което съм съгласен е това, че няма AWD система, която дори при Мазда 6 има - ( тогавашният опонент на Акорд 7) такава система.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то, няма вече Акорд за Европа :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има надежда да се появи есента на 2018г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано го пуснат със SH-AWD, не че имам пари да си го купя, ама стига го слагали само в Лиджънд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...