Jump to content
Gruzinetza

Какво харесвате и кое Ви дразни във Вашия Акорд?

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Явно моя Акорд 8 е елеганс, нямам духалки за задния ред седалки. Колкото до мнението на Цецо, да се чудиш как невероятните инженери от Хонда са натикали 5 степенен автомат в Акорд, да му имаш и икономията на дизела да му имаш ... 

 

Към минусите бих добавил смяна на крушки, както за фаровете така и за стоповете, който е мислил как ще става, най-вероятно е умрял вече заради всичките псувни.

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е иронично към мен -извинявай че те притесних с мнението си. По същество автомата на 6-та е с 4 скорости, а на 7-ма е добавена още 1 предавка в допълнителен корпус и е сменено предавателното число в главното предаване. На  8-ма кутията е 100% като на 7-ма. Разликата е в софта, желязото е еднакво. От към съвременност и модерност сме леко назад и единственото оправдание (и разумен отговор за мен) е че тая кутия е адски дуракоустойчива и "нема кво а се пънат" да я подобряват.

От разход не се оплаквам. Уикенда - планински проход, 38км нагоре 8.1л/100, с прибирането 6.8л/100. За общо 80км (има и малко градско) съм дал 12.5лв за бензин А-95 (при актуалната му цена и лакомията на К24А3).

Нагоре бях сам, а сам човек с Хонда "не е сам" (ако ме разбирате). :)

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не беше с ирония,  по скоро се смутих, че мислиш че написа  " японски автомат с 6 скорости " а у наще японски са с по 5....

 

София Луковит София 2ма човека 140 магистрално климатик, в ограниченията извън градското 7.8 нафта.. това не е икономия.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал дизела,но от това което пишат колегите за разхода, не ми се струва толкова икономичен спрямо другите марки.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, GeorgiD написа:

Не не беше с ирония,  по скоро се смутих, че мислиш че написа  " японски автомат с 6 скорости " а у наще японски са с по 5....

 

София Луковит София 2ма човека 140 магистрално климатик, в ограниченията извън градското 7.8 нафта.. това не е икономия.

Това същото съм го правил с ръчка, даже го бях засичал. По спомен ми беше 6.5 в двете посоки, предимно заради високата скорост по магистралата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера забелязах, че на задните седалки отстрани във вратите няма въобще обособено място, където да си сложиш вода, чадър или нещо такова :D
На предната ми кола вярно, че това място беше по-малко отколкото е в предните врати, ама поне една малка водичка се събираше там. Трябва да спра да сядам отзад, че много минуси се събраха :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, GeorgiD написа:

Не не беше с ирония,  по скоро се смутих, че мислиш че написа  " японски автомат с 6 скорости " а у наще японски са с по 5....

 

София Луковит София 2ма човека 140 магистрално климатик, в ограниченията извън градското 7.8 нафта.. това не е икономия.

Тя Кромата която цитирах е "сбирщайн". Правена е в кооперация с Дженеръл моторс, но автоматът е Айсин -масово ползван от Тойота и камара други.

Иначе е базирана на Опел Сигнум като окачване, платформата е от СААБ 93 (дори контактният ключ е зад скоростния лост). Абе ... мани / бегай, но иначе е "много кола за малко пари".

Множко е. При мен е около 8.5. Поне на толкова като среден разход ми се връзва отпуската до морето и обратно (жега, магистрала и шосета + ръг/бъзък до плажа и градско). При нормални условия е литър надолу, а най-доброто е 6.4, но трябва да няма трафик и да не надвишавам 110км/ч. Модерните дизели и бензинки са по-икономични (вероятно), но няма кешовица за нова кола, а и вехтата ме устройва напълно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 51 минути, Cap_Slow написа:

Вчера забелязах, че на задните седалки отстрани във вратите няма въобще обособено място, където да си сложиш вода, чадър или нещо такова :D
На предната ми кола вярно, че това място беше по-малко отколкото е в предните врати, ама поне една малка водичка се събираше там. Трябва да спра да сядам отзад, че много минуси се събраха :D

 

На 8ма има място за бутилка, вярно 0.5л ама поне има.

 

Преди 1 час, simo vtecman написа:

Не съм карал дизела,но от това което пишат колегите за разхода, не ми се струва толкова икономичен спрямо другите марки.

 

 

Здрав може би, но икономичен, нека сме реалисти, не съм и мислил, че ще получа разход от 5.5 все пак > 2 литра мотор, автомат, но близо 8, стига това е подигравка. Отдавам го на 5степенния автомат като цяло.

Редактирано от GeorgiD
допълнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, ceco_accord написа:

Тя Кромата която цитирах е "сбирщайн". Правена е в кооперация с Дженеръл моторс, но автоматът е Айсин -масово ползван от Тойота и камара други.

Иначе е базирана на Опел Сигнум като окачване, платформата е от СААБ 93 (дори контактният ключ е зад скоростния лост). Абе ... мани / бегай, но иначе е "много кола за малко пари".

Множко е. При мен е около 8.5. Поне на толкова като среден разход ми се връзва отпуската до морето и обратно (жега, магистрала и шосета + ръг/бъзък до плажа и градско). При нормални условия е литър надолу, а най-доброто е 6.4, но трябва да няма трафик и да не надвишавам 110км/ч. Модерните дизели и бензинки са по-икономични (вероятно), но няма кешовица за нова кола, а и вехтата ме устройва напълно.

 

Tам е работата, преди време, като реших че ще е Хонда Акорд последен модел тогава се зачудих много, бензин/дизел, дизела го взех с идеята, че е икономичен (имайте в предвид че тръпна от подръжка на нафта)... ако ми излика колкото бензина - ами не благодаря ама си карайте японския дизел ... винаги бих взел бензин особено в БГ.. винаги, бензиновият двигател е в пъти по -прост от дизела и в пъти по - евтин за подръжка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, GeorgiD написа:

Не не беше с ирония,  по скоро се смутих, че мислиш че написа  " японски автомат с 6 скорости " а у наще японски са с по 5....

 

София Луковит София 2ма човека 140 магистрално климатик, в ограниченията извън градското 7.8 нафта.. това не е икономия.

Точно така Не е! Това го знаят хора които са сменили поне пет-шест коли от различни марки с различни мотори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, Митко Йотов написа:

Точно така Не е! Това го знаят хора които са сменили поне пет-шест коли от различни марки с различни мотори.

 

Мога и с цифри ако има спорещи юнаци :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, колата в изправност ли е? 

На мен ми даде 7.1 с F18B2 със 130-150 макар и от Бургас към София + 2 пъти ходене Бургас - Градина.

Това ми се вижда ужасно висок разход за дизелова кола.

Редактирано от Knoxville

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега много ти е разхода. Мойта 2.4 ръчка Варна-Прага-Варна преди месец 7,4 с умерено каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 3.07.2018 г. at 10:57, GeorgiD написа:

София Луковит София 2ма човека 140 магистрално климатик, в ограниченията извън градското 7.8 нафта.. това не е икономия.

 

Определено нещо не е както трябва. Прекалено е висок този разход за този участък.

Аз съм го правил немалко пъти, само че продължавам до Плевен, като в повечето случаи зареждам на Луковит и си засичам разхода. Всеки път е около 8.5-9.0/100 газ.

За дизел 7.8 е много.

Дори на старата ми А4-ка '97, която е с 4-степененния автомат на Айсин, този маршрут ми е давала 6-6.5 макс.

 

Тук, във форума, като се заспори за бензин/газ vs. дизел, съм чел много мнения на колеги с 7-ци дизели за разход от 5-6 градско.

Вярно, не автомати, но все пак дизели.

 

Редактирано от romborak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си направих 1 експеримент, имах ходене до Севлиево не спешно, напълних до горе и тръгнах за 209 км по километраж ми даде 6.2, като след магистралата съм карал средно със 100 км/ч, магистрално - 130-160. Климатик и само аз. На връщане кара жена ми ... 90 навсякъде магистралата 120 разход 6.6-6.8 не си спомням вече, тука има нещо сбъркано.

 

Как да е темата не е за за разходи на варела ми а за това което ни и което не ни харесва :)

 

Открих още нещо което не ми харесва, фаровете ми 'пожълтяха' от седе на слънце или не знам кво та трябва да ходя да ги оправят :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жабката със сигурност не е сред големите в класа, но нещо друго забелязах днес. Реших да проверя кога ми изтича прегледа и гражданската и тъй като колата я паркирам в подземен паркинг и е доста тъмно - в жабката няма лампа :D
Може би нещата са измислени така, изначално самата жабка не събира толкова много неща, че в последствие евентуално да ти е трудно да ги откриеш в тъмното. 

 

ПП: И като стана въпрос за осветление, това е първата кола, в която виждам бутона за аварийните да няма подсветка (вечер като си запалил фаровете). 
Управлението на волана също няма, което в началото докато свиквах с колата си беше проблем, най-вече при пускане и регулиране на автопилота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Cap_Slow написа:

това е първата кола, в която виждам бутона за аварийните да няма подсветка (вечер като си запалил фаровете). 

Моята е фейс и има. Или пре фейс нямат или са ти изгорели крушките :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен:

1.жабката си има светлина.

2.на аварият бутон,има гнездо за крушка и му сложих,сега свети.;)

Не се сещам за нещо, което не ми харесва,но определено звука (кликването) при превключването на скоростите (ръчна кутия) е голямо удоволствие..:P.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като говорим за осветление, жабката ми свети постоянно, а бутоните на волана и вратите светят твърде слабо, та за да не ме дразни, съм намалил и осветлението на таблото. Щеше да е добре ако се регулираха заедно, но явно е технически комплицирано или скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Cap_Slow написа:

Жабката със сигурност не е сред големите в класа, но нещо друго забелязах днес. Реших да проверя кога ми изтича прегледа и гражданската и тъй като колата я паркирам в подземен паркинг и е доста тъмно - в жабката няма лампа :D
Може би нещата са измислени така, изначално самата жабка не събира толкова много неща, че в последствие евентуално да ти е трудно да ги откриеш в тъмното. 

 

ПП: И като стана въпрос за осветление, това е първата кола, в която виждам бутона за аварийните да няма подсветка (вечер като си запалил фаровете). 
Управлението на волана също няма, което в началото докато свиквах с колата си беше проблем, най-вече при пускане и регулиране на автопилота.

 

Колега, моята е пре фейс и бутона за аварийните свети. Най - вероятно ти е изгоряла крушката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, крушката е изгоряла.

Мисля че до 2004, бутоните на волана фабрично не светят.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8ма генерация, бутона за аварийните си свети, в жабата не бръкам ама май имам приставка у багажнико за нея, да я прави хладилна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тази приставка в багажника дето прави жабката хладилна? При мен просто има една клапа която като се отвори започва да духа вътре студен въздух от климатика и по този начин охлажда жабката. А зимата когато си на парно я затопля. Същото е положението и с пространството в подлакътника, там си държа водата и е приятно хладна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, ceco_accord написа:

Като говорим за осветление, жабката ми свети постоянно, а бутоните на волана и вратите светят твърде слабо, та за да не ме дразни, съм намалил и осветлението на таблото. Щеше да е добре ако се регулираха заедно, но явно е технически комплицирано или скъпо.

 

Може ли една снимка когато е удобно, да видя къде е крушката за жабката, защото преди малко се убих да я търся и никъде не видях - нито крушка, нито място за такава (ако евентуално някога е сваляна). За бутона ще проверя как стои въпроса, дано го накарам да светне :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една снимка. Отпред в ляво на закопчалката. Свети когато си на фарове и без значение дали е отворена или затворена вратата. 

 

IMG_20180706_135057.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко и незначително уточнение - свети при включени габарити. Буксата с цокъла влиза хоризонтално в посока от двигателя към купето, лампата е модел W5W (като за габарити). Добра идея е да се замени с хубава LED лампа, защото при продължително каране на фарове става много горещо около нея, ако е с жичка. Много подходящи за там са тези, които светят само в посоката, в която трябва, което прави жабката изключително добре осветена. Подчертавам, че не съм ги пробвал и не мога да ги препоръчам. 

 

Намират се в Алито, с търсене "t10 led" на 4-та страница с резултатите.

 

HTB1bABadzgy_uJjSZKPq6yGlFXaQ.jpg

 

На гърба е посочен мостовият изправител, т.е. няма значение как се поставят в цокъла, винаги светят. Даже ако се махне това съпротивление от 220 ома, нагряването и консумация на самата платка значително ще спаднат, което ще удължи живота на чиповете. 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, DAN_DAN написа:

Каква е тази приставка в багажника дето прави жабката хладилна? При мен просто има една клапа която като се отвори започва да духа вътре студен въздух от климатика и по този начин охлажда жабката. А зимата когато си на парно я затопля. Същото е положението и с пространството в подлакътника, там си държа водата и е приятно хладна.

 

Г - образен профил заформя правоъгълно местенце където е по-ладно от останалото място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Издразни ме, че работи толкова тихо на място, че завъртях ключа да я паля, докато работеше.

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.07.2018 г. at 15:45, GeorgiD написа:

 

Г - образен профил заформя правоъгълно местенце където е по-ладно от останалото място.

При мен няма такава "екстра". Ако е възможно може ли една снимка, че ми стана интересно какво е това "животно".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Knoxville написа:

Издразни ме, че работи толкова тихо на място, че завъртях ключа да я паля, докато работеше.

От Сивика и предния Акорд имам навик, като реша да паля -гледам оборотомера преди да въртя ключа. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неща , които ми харесват в к24-ката

 

Външен вид - :worthy:

Качество на интериора и кожата

НАдежден мотор 7000+ оборота не им се плаши изобщо

Озвучителната система - доста добро качество според мен

Добре стоене в завои и приятно управление с хидравликата

 

Не харесвам:

Малко по шумна е над 120 км/ч за такъв клас.Не е фатално , ама можеше по-добре.Буквално 25-30 годишни френски коли има с по-добра изолация.

Заключалката на вратите от вътре е изнесена много към средата на вратата и ако искаш да си изкараш ръката отвън докато караш , пречи , това лично ме дразни малко :D

Друго много дразнещо е тъпото свирене , когато ключа е вкаран и се отвори вратата.

Последно , което се сещам е че когато си нулираш трипа на борда да засичаш км и разход - максималкото е 1000км.На всички коли е 10000 поне.Уж е кола за извънградско , малко странно

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек е достатъчно веднъж да стъпи на френските пътища (не магистралите), за да разбере защо "мачка, пичка и елхичка" са по-безшумни и возят по-меко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Night mode :punk::cool:,кефи ме много!20190831_055943.thumb.jpg.0e38c34007313af1d99210bdd0556d12.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен, но рядко му се радвам, понеже почти не пътувам нощем, а и зяпам напред гонейки фаровете. :)

IMG_9544.JPG

IMG_9540.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено в седмицата ме дразни това изскачащо нещо от вратата, което служи за заключване и отключване на вратата. Не мога да си сложа ръката на ръба на прозореца, докато карам, без това нещо да ми се забие в ръката.

 

В 6-та генерация това беше вградено по по-интелигентен начин.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен не ми пречи. Явно си по-висок и седалката ти е по-назад, или караш с опънати ръце, заради което облегалката е по-наклонена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм 175см и разстоянието от седалката до волана е такова, че при изпънати ръце китките да ми падат на волана. Но и воланът е изтеглен максимално далеч от таблото (т.е. в посока към седалката), за да имам повече пространство за краката и наклон на облегалката. Ако пусна ръка през отвореното стъкло, ще попадне точно на палчето за заключване. На мен не ми пречи толкова, защото не го правя, но си е факт.

 

Цецо, най-вероятно не си изтеглил волана към себе си толкова и затова не си го усетил.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че позицията на седалката, облегалката и волана оказват голямо влияние. Следобед ще разместя всичко, но предполагам, че палчето пак ще ме ръчка около лакътя. 

А в задръстването хората от колите в съседната лента искат да ми гледат часовника.. :honda:

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бос крак съм 165см. Градско колата карам с маскимално вдигната задна част на седалката (за да не ми пречи корубата на външното огледало), а предната и част е свалена до долу. Облегалката е почти вертикална (за да ми е по-близо нерегулиращият се ъгъл на подглавника), а волана максимално изтеглен назад и свален почти до долу. При изпънати ръце китките са отгоре на волана. Извънградско спускам задната част надолу и местя седалката леко напред, без да пипам облегалката. Така разстоянието за ръцете до волана остава константно, а на краката им е по-удобно, като ги кръстосам "по турски", карайки на круиз контрол.

Всеки си има своето телосложение и си намира удобна поза, а и никога не карам на свален прозорец, особено пък градско - имам си шибидах.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този ред на мисли, това е нещо, което не ми допада в ергономията на колата, но то си е строго индивидуално предпочитание (последният ред). Начинът, по който аз си намествам седалката и волана е следния:

– Свалям седалката до най-ниско положение и я местя напред докато петата на десния крак стигне основата на газта или идна идея преди това с известна чупка в коляното (ако съм по-близко от това, ми е неудобно да натискам спирачката при по-честа употреба).

– Повдигам предната част на седалката докато подпре крака за опора и същевременно местя седалката напред, ако е нужно.

– Изправям облегалката дотолкова, че при изпънати ръце китките да попадат върху волана. Своевременно с това издърпвам волана дотолкова, че да имам по възможност по-голям наклон на седалката. Също го регулирам и по височина, за да е максимално ниско, но без да закрива показанията на таблото и без да е твърде близо до бедрата ми, ако това се случва.

 

Следвайки тези стъпки се оказва, че, за да съм достатъчно близо до максимално изтегления волан, ъгълът на седалката трябва да е доста прав, което ми е некомфортно за продължително каране. Ако направя облегалката по-легнала, запазвайки разстоянието до волана, приближавам краката към педалите и тогава е неудобно местенето на крака от газта към спирачката, тъй като спирачният педал е по-близо до мен. Алтернативно на това е да сваля волана още по-ниско, за да приближа повече горната му част до себе си, но така ще скрия част от километража и някои светлинни индикации (като мисля, че тази за маслото и/или за зареждането на акумулатора).

 

Та такива, малки проблеми – иска ми се воланът да можеше да се изтегля една идея повече към мен.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...