Jump to content
pln

Пада температурата на двигателя

Recommended Posts

Здравейте,

Някой забелязал ли е да спада темп. на двигателя през зимата (при сегашните -10 -15 градуса)?

При мен (ЦРВ 3та ген. бензин) се случва преди да е напълно загрял - на 2 - 3 чертички, когато е температурата и спра малко по-дълго на светофар, спада с 1 чертичка, ако стоя на място.

Преди година си тръгнах от ски, пак бях загрял до 1-2 чертички и по нанадолнището се охлади.

Ходих в Бултрако, според тях термостата си е добре. Не съм сигурен как изобщо го диагностицират, май закачат на комп колата и чакат да видят, дали има промяна на темп., когато отвори.

Преди да е напълно загрял напълно двигателя, проверих радиатора - в горната му част и самата тръба, която влиза отгоре са затоплени, надолу обаче е по-хладен. Възможно ли е тази тръба да се затопли, без да е отворил термостата, само от контакта с двигателя в другия й край?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По нанадолнище няма как да не се охлажда. Онзи ден го забелязах това. При -12 слизах от х.Алеко и температурата стоеше доста под нормалното ниво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е напълно нормално. От опит мога да кажа, че двигателите на колите с по-малка кубатура (под 2000 кубика) много лесно изстиват в големите студове. Имах преди едно Митсубиши 1.5, при минус 10 градуса стрелката едвам се мръдна и така и не успяваше да загрее нормално. Приятели имам с коли с малки двигатели, вътре при студено време е пълен ветрилник. Според мен няма за какво да се притесняваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, чак пък на светофар да охлади при запален, ЗАГРЯЛ двигател ми се струва леко ненормално. Според мен термостата е тръгнал да си ходи, не затваря напълно и пуска по малко топло към външния кръг, което макар и малко се отразява при ненатоварен двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е чак пък на светофар да охлади при запален ЗАГРЯЛ двигател ми се струва леко не-нормално. Според мен термостата е тръгнал да си ходи... не затваря напълно и пуска по малко топло към външния кръг, което макар и малко се отразява при ненатоварен двигател

Случва се само ПРЕДИ да е загрял напълно - когато е на 1-2 чертички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата си е отишъл.Имах такъв случай и миналата зима го сменях в студа.При спускане 4-5 км. двигателя ми изстина при -12гр. .След смяната с оригинален от заявките не помръдва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Според мен няма за какво да се притесняваш.

Да, но си смени термостата! Заминал е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и моя може да е заминал, но пък колата си загрява нормално и си минава на газ. Усещам парното да духа малко по-хладно само. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега PLN, термостатът е заминал и не затваря добре. В тази връзка при наличните през последните няколко дни метереологични условия, автомобилът загрява изключително бавно, което, съпътствано от нуждата от използване на парно и дори краткотрайното спиране на светофар, води до понижаване на темп. на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Polecat, при теб може да е налице известно запушване на едното или двете радаторчета на парното. Потърси, има доста теми в тази връзка, включително и решение от колегата Policman...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казват колегите,термостатът е умрял.Смени си го с нов и ще забравиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След поредно ходене до бултрако се убедиха, че термостата е за смяна (не знам дали им помогна това, че не споменах гаранцията от самото начало). Та чакам нов. Мерси за съветите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вслушай се в съветите и предложенията на колегите, които по една или друга причина са били ангажирани с отстраняване на подобни проблеми.... ще си спестиш време, нерви и много финикийски знаци...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а колко трябва да е показанието на таблото на Хондата - 2.2 дизел, 140 к. с., когато е загряла до работна температура?

При мен показанието е: "остават още 2-3 чертички до средата".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И при бензиновите е така, явно там е работната температура.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят дизел не стига средата.

Явно средата на графата е 90'. На дизела нормалната работна температура е учудващо ниска : 76-80 градуса. Замервал съм го с Torque на телефона и дори когато температурата достигне 80 градуса, на таблото си седи две чертички под средата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V 3 има два датчика за температура. Един преди и един след термостата. В Бултрако, на живи данни, могат да се видят перфектно работата на термостата , без да отварят капака на колата....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×