Jump to content

mimors

Фен
  • Мнения

    62
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно mimors

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    fgfg

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2 i-CTDI (2008); VW Golf V 2.0TDI(2005); Peugeot 206 1.4 HDI (2005); Daihatsu Terios 1.3i (2004); VW Golf II 1.6 GTD (1987)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    RUSE
  1. Проблем с задна скорост

    Ами развива се с ключ. Като внимаваш да не изгубиш пружина или сачма или каквото има там зад тази джаджа. не се сещам дали това нещо е под или над нивото на маслото. В момента пиша по спомен. Случайно присъствах на смяна на съединител и имахме възможност с майстора хубавичко да разгледаме кутията външно и да поумуваме върху нея Естествено има вероятност проблема да е по дълбоко и да се наложи намесата на "гинеколог", но по скоро НЕ. Провери си и двете жила. Тях ще ги видиш лесно, като смъкнеш акумулатора и стойката.
  2. Ами и на мен в английския сайт ми излиза, че са за смяна ама.......... утре ще звъня във Варна
  3. Проблем с задна скорост

    Задната при тези е под 6-та за да включиш задна трябва да си спрял. Ако си в движение електрониката подава сигнал на някакъв електромагнит който базара една котвичка в кутията и не ти освобождава позицията на задната. Вероятно тази котвичка е останала в кофти положеное. При всички положения ти трябва сервиз/гараж. Мисля, че по тази кутия има само две електрически джиджавки. Едната е за задните светлини а другата е точно този ел. Магнит. Смъкни го и го виж дали работи или провери за прекъснат кабел. Успех
  4. Какъв зор е видял твоя каркуч? Поста ти ме подтикна да прегледам моя как е. Свети като нов каквито са между другото всички маркучи под капака. Обаждай се на някой джамбазин да ти праща от някоя блъсната.
  5. Благодаря колеги. Вчера се обаждах в бултрако. Кофтито е, че ме викат на място за да я прегледат и да ми кажат дали са за смяна или вече са сменяни. Другото което ми каза пича е, че освен възглавниците се сменя и модула ако е бъгясал "сущо безплатно". Според него симптомите при мен са за смяна и на модул. Не иска обаче да ми каже по VIN дали на моята са сменяни в швейцария преди да я купя. Трябва да се вдигна от Русе, да отида до София, да я видят, ако евентуално са за смяна, да ги поръчат и след това пак да отида да ми ги сменят. Тези дни ще звъня във Варна, да видя там на къде ще ме засилят.
  6. Направих ресет от жълтата букса, но Не. Лампата пак светва от време на време. Емича, дай малко подробности за смяната на еърбега в бултрако. За моделите от кои години става въпрос? Как точно протича проседурата?
  7. От 3-4 дена насам, понякога ми светва лампата за еърбега (малко след като запаля двигателя). Като изключа и включа контакта 2-3 пъти лампата изгасва и няма проблем до следващото палене (но не винаги). Закачихме я на един ЛЪНЧ и видяхме, че има записана грешка за проблем със шофьорския еърбег. Лятото откачах точно левия бег за да ремонтирам лентовия кабел във волана. След ремонта се наложи да ресетвам възглавниците от жълтата букса която е под таблото. Половин година от тогава всичко си работеше перфектно. Някой имал ли е подобен проблем? ЕМИЧА дай повече инфо за акцията на Бултрако за смяна на еърбеците.
  8. DPF светна и не изгасва

    Сори за правописните грешки в горните постове, но като пиша през телефона е така Лампата изгасна и в момента съм рахат! Покарах малко извънградско, регенерацията се активира и лампата изгасна на осемнадесетата минута.
  9. DPF светна и не изгасва

    Каква е причината тогава да не мине през регенерация при положение, че датчиците засичат високо налягане преди ДПФ филтъра? Би трябвало лампата да светне след неуспешен опит за почестване чрез регенерация, а вече споменах, че при мен такава не се е навлюдавала през последните холяда и сто-хиляда и двеста километра.
  10. DPF светна и не изгасва

    Днес и при мен започна да мига гадната ламра за DPF! Тъкмо ми направи впечатление, че от доста време не е правила регенерация и резултата е на лице. Една година я карам вече и за пръв път виждам лампата да мига, но до сега на всеки ~800км. си регенерираше. Помислих си че причината за дългото време без чистене на филтъра се дължи на по качествена нафта, но уви.... Нафтата и саждите са си същите просто рагенерасията не сработва. Възможно ли е нещо да се е объркало в настройките на софтуера и това да е причина за липсата на регенерация вече над 1100км. и от там задръстване и сигнална лампа?
  11. При тебе как се оправи тресенето ? Нали ти тресеше над 100 онзи път когато се беше появил белият дим.
  12. За много години колеги! От скоро (май от като сложих зимните гуми) ми се появи едно тресене при ускорение. Тресе само при ускорение межди 80 и 110 км/ч ! Има доста противоречиви коментари за това от какво може да се появява това тресене, от вътрешно каре през лагер на дългата полуоска, криви джанти (гуми), кардан, упорен лагер на кардана, маховик, дюзи...... Всичко това го четох във форуми за други марки и модели, таз за това реших да попитам баш където си трябва. Някой имал ли е такъв проблем с CR-V III ? Съмнявам се, да не е от крива гума, понеже съвпада проблема със смяната на гумите, но пък от какъв зор, от крива гума да тресе само при ускорение... не знам. Помагайте Кофти е, че летните ми гуми са в гаража на един приятел който е в чужбина и в момента нямам достъп до тях за да направя проба. Всъщност, сега видях, че sttekata е имал подобен проблем, но не е споменал как го е решил.
  13. Колега kyna какъв е този модул? От къде го купи?
  14. DPF светна и не изгасва

    Интересно моята когато е в регенерация не излиза никакъв дим от ауспуха. Само кофти миризма и жега като от пистолет за горещ въздух.
×