Jump to content

mimors

Фен
  • Мнения

    46
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно mimors

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2 i-CTDI (2008); VW Golf V 2.0TDI(2005); Peugeot 206 1.4 HDI (2005); Daihatsu Terios 1.3i (2004); VW Golf II 1.6 GTD (1987)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    RUSE
  1. Подкартерна защита

    Трябва ли да се ходи в Бултрако за да се направи тази проверка по ВИН?
  2. Колега ти като смени крушката под платката псоле светнаха ли ти всички копчета на това панелче ,защото аз като я смених свети основно и най-силно за въртенето на огледалата, но това което е за сгъването на огледалата почти не свети ? Ами да свети си всичко. В момента въобше не ми прави впечатление дали светят или не. ☺ втеляването беше само в началото като я купих. Ако сега ми изгори онази ши....та крушка, няма да си играя да я сменям.
  3. Колега от къде взе тези крушки ? По магазините за електроника ги има
  4. Грешка на ЦРВ 3 - P109A

    А как се ресетва този датчик ?
  5. Горивен филтър 2.2 i-Ctdi

    Какъв филтър сложи? Бош, оригинален или някакъв друг?
  6. Колеги..... искам да попитам. Нашите автомобили претенциозни ли са към нафтения филтър? В Сивик форума като че ли дискутираха нещо от рода, че филтъра трябва да е или орогинален или Бош. Нещо обаче ми се губи темата. Аз като взех колата си купих всички филтри, масла, ролки и пистов ремък. Смених всичко без горивният филтър(мястото му ми се видя доста кофти). Решил съм преди зимата да сменя и горивния, но гледам, че е Filtron. Не знам дали превантивната мярка няма да ми изиграе лоша шега ако сложа този филтър. Нека колеги които са минали по този път да ме посъветват нещо. Благодаря предварително.
  7. Колеги, интересува ме дали са еднакви коляновият вал и биелите от N22A1 и N22A2
  8. Не мога да разбера, има ли някакви допълнителни пластмаси около навигацията, или просто си я напъхал в дупката? Какъв е модела на устройството? Дай линк да го разгледаме подробно.
  9. Дай да видим снимки. Отблизо и отдалече как изглежда.
  10. Налягане на климатика

    А как се прави ресет с комбинация от бутони? На тройката, дали има вариант за такъв ресет?
  11. Налягане на климатика

    Хондите май са си така. Моята 3-та ген също, на 22 AUTO ми е малко топличко.Просто намалявам на 20 и нещата се оправят. На предната ми Сузуку Гранд Витара, на дълго, ако не искам да хвана синузит, трябваше да го държа на 25-26 градуса.
  12. DPF светна и не изгасва

    Важно е какво правиш след като я хванеш да регенерира. Точно тогава трябва да се кара с над 3000 оборота, за да се разпалвт хубаво саждите.Моята винаги я хвашам по моментния разход. Когато индикатора показва между 10 и 20/100, дори при съвсем леко докосване на педала на газта, значи дъни нафта за регенерацията. В този момент вентилаторите на охлаждането работят постоянно. Обикновено след 5-10 мин. каране на около 3000 об. Всичко приключва. В началото когато не й познавах чалъмите, първата й регенерация в моите ръце ме накара да намразя нафтата на OMV. Помислих си, че нафтата им е кофти и колата гори много с тяхното гориво. Направи ми разход 9.6. При нормален разход, по маршрута по който се движа с 7.4 на сто. Оказа се, че аз съм пречил на колата да си премине регенерацията и съм карал часове в такъв режим, при положение, че всичко може да мине за 5 мин. Ама пусто му невежество..... аз от къде да знам за тези режими.
  13. Не е гуми. Преди малко върнах зимните и се заслушах. Пак го има същия шум. Шумоизолацията, че е зле, зле е. Дори се оказа, че е прекалено зле! Баси колата! Аз такава шумна кола до сега не съм карал. Грейт Уола е в пъти по-тих от тази Хонда. Язък и за кожите, за темпоматите, за панорамните тавани, за ксеноните, за легендарната здравина............., като слизам от нея с главоболие. Въпреки слабата, дори никаква шумоизолация на купето, си мисля, че такива шумове не са нормални. Трябва да я занеса на някой да и постави диагноза и да видим какво трябва да се ампутира.
  14. Аз за това искам да махна кардана и да карам малко без него (ако е възможно). Вярно, че не е постоянно 4х4, но все пак си има натоварване при предаване на движението към помпата. Ако спре да "мрънка" без кардан, значи е или от помпата, или от трансфер кейса (раздатката). Както и да е. Реших да проверя дали някой не е отстранявал подобен шум.
×