Jump to content

Japanese fever

Фен
  • Мнения

    1741
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    9

Japanese fever last won the day on Ноември 28

Japanese fever had the most liked content!

Обществена Репутация

62 Neutral

1 Последовател

Относно Japanese fever

  • Ранг
    Takumi Fujiwara

Profile Information

  • Кара
    Civic EJ6 D16Y7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Touge, Japan

Последни посетители

2926 профилни разглеждания
  1. 1990 Honda CRX пълна реставрация

    Да, прекрасна ювелирна работа в детайли. Голям труд и търпение. Но тази игра с червено о черно ми дойде малков повече. Интериора щеше да е по-добре, ако е само черен или поне таблото, вратите и тавана. Само мокета и седалките да останат с червено. Има и коментар под видеото: Толкова много работа и да сложиш карбуратора обратно вместо пълен инжекцион + тежки джанти от '99-'00 SI и пластмасата на задното стъкло - несериозно. Хем го прави да е всичко сток, хем не съвсем.
  2. Като го пипнеш и помиришеш ще разбереш. Обикновено идват предварително намазани. Сигурно вътре на инструкциите си пише.
  3. Взимай го. Пише че ползва памучната марля на K&N. Трябва да го омаслиш. Явно е по-евтин, защото е по-малък, съответно има по малка площ. Може би е по-евтина изработка, но какво от това. Вече много малко продукти може да намерия, на които пише Made in USA. Америка си изнесе производството в Китай, сега ще си сърбат попарата.
  4. Не съм виждал филтър на K&N, който е син или някакъв друг цвят от червен. То по принцип филтърът не е червен, но масълцето, с което се пръска е червено и от там филтъра също става червен, но иначе мисля, че е безцветен. Направен е безцветен, а маслото червено, за да се вижда къде си пръскал и къде не. Ето ги всички възд. филтъри на K&N. Такъв като този дето си постнал не виждам, всичките са затапени отред и пише K&N на тях - водят се Universal Clamp-on Air Filters: https://www.knfilters.com/air_filter.aspx
  5. Проблем с паленето Honda Civic V gen 1995

    Извинявай! Моя грешка.
  6. нагар върху свещ

    Моята също гори 1л масло на 4000-5000 км. Виж свещите как изглеждат (само че тези са на 50 000 км): Колата само на бензин ли се кара или и на газ?
  7. нагар върху свещ

    Колега, на какъв пробег са тези свещи? Може вече да им е време. Сложи нови да видиш дали пак ще се получи така.
  8. Колега, какво тончо те притеснява? Китайският прозиход ли, нали пише K&N на него? Защо не попита продавача? Слагай този, който пасва на твоята кола и си свиркай. Тези филтри се ползват след като се омаслят с един спрей на K&N, предполагам знаеш. После се перат с един друг спрей и после пак се пръскат с масления. Питай ги този дали е такъв. По пирнцип някой ползват спирт или бензин за чистене и някакво обиновено масло, но K&N репоръчват да се ползват техните продукти.
  9. Проблем с паленето Honda Civic V gen 1995

    Добре бе колега, защо в профила ти пише 1.5 автоматик, когато колата е 1.6 с ръчни?!? Оправи си информацията ф профила, за да може да е ясно за каква кола и двигател се говори, по принцип, не само в тази тема.
  10. Проблем с паленето Honda Civic V gen 1995

    Щом е VTEC, не е двувалка. Това е JDM двигател (OBD1) аналогичен на D16Z6 и не е 1.5, а е 1.6.
  11. Проблем с паленето Honda Civic V gen 1995

    Да, ZC е двувалката. Много ми е интересно как са побрани всичките тези цифри на плочката за кода на двигателя.
  12. "Въпроси относно пътни ситуации"

    Шофьорът на Ауди-то, който караше в настещното на Хемус вече е без книжка. (не, че и без книжка не може да се кара, де) https://dariknews.bg/novini/bylgariia/zadyrzhaha-shofior-karal-audi-v-nasreshtnoto-na-magistralata-video-2065946
  13. Textar или Ferodo

    Обикновено по-агресивните (спортните) накладки скърцат. Те също ядат повече диска и правят повече прах. В това няма нищо лошо, зависи какво търсиш. Като се купуват накладки се гледат 3 признака - скърцат ли при спиране, колко добре спират и колко прах пада от тях. Прегледай накладки Hawk HPS и дискове Centric (Stop Tech). Най-доброто от двата свята - писта и улица. Спират много добре, но не скърцат и не прашат.
  14. Онзи ден на -5°С доливах 5W30 (верно, полусинтетика е) и течеше като мед. Маслото на Петро Канада, за което говорим губи течното си състояние при -25°С, но става като мед много по-рано. Отделно Хонда не препоръчва да се кара с масла започващи с 10W, когато температурата навън е -7°С или по-ниска.
  15. Що, зимата в България не пада ли под нулата?
×