Jump to content

Japanese fever

Фен
  • Мнения

    1688
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

130 Good

1 Последовател

Относно Japanese fever

  • Ранг
    Takumi Fujiwara

Profile Information

  • Кара
    Civic EJ6 D16Y7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Touge, Japan

Последни посетители

3373 профилни разглеждания
  1. Имай предвид, че е възможно да си купиш нов модел кола преди да е изтекла календарната година. Т.е. в края на 2006-та аз мога да си купя модел 2007-ма и да го регистрирам, но това не го прави 2006-та. Справка по VIN ще покаже дали е 2006-та или 2007-ма модел. Но дори да е 2007-ма, пак може да е произведена края 2006-та. Другите неща няма да ги коментирам.
  2. Горене на масло

    Ако са запекли маслените сегменти, но компресионните работят, пак ли ще излиза пушек?
  3. Алтернатор или акумулатор.

    Колега, вземи си в багажника едни кабели за подаване на ток от друга кола и не я карай на дълги разстояния, защото наистина може да те остави на пътя преди да смениш акумулатора. Лошото е, че като умре акумулатора после и кабелите няма да те спасят.
  4. D15Z1 info

    Аз бих избрал D15Z1 (D15Z6, D15Z8) или D15B7. Всичките вървят горе-долу еднакво (разлика 10 коня), последният има по-къси скорости и е малко по-пъргав. Икономиците освен VTEC-E имат и по-дълги скорости за това са малко по-тромави. D15B2 не е пълен инжекцион, а моно - не е за предпочитане. Върви на някоя Хонда сбирка и искай да те повозят на няколко различни Сивика, за да видиш разликата.
  5. D15Z1 info

    От почти всеки D двиагтел и трансимия с помощта на около 1000 лв. може да изкараш много добри параметри, ако знаеш какво правиш и, ако майстора и мапера са ти добри.
  6. Мoже, ако стоиш на място и даваш газ - след 10-15 мин. ще се включи и перката. Перката не се вкючва веднага като отвори термостата. Нали като отвори навлиза студен антифриз от радиатора в блока, защо му е да се включва перката?
  7. Защо очакваш перката да се включва по едно и също време през зимата и през лятото? Ако е топла зимата, това означава ли, че темп. е като прeз лятото?
  8. D15Z1 info

    Не се усеща. Характеристиките са му същите като на D15Z6 и D15Z8 само дето има по-малка макс. мощност. За нов шофьор е О.К. За ритане - събирай още пари.
  9. Амортисьори

    Тези пружини може да се ползват на сток амортисьори, но трябва да им кажеш какви точно амортисьори ще ползваш: https://groundcontrolstore.com/collections/civic-crx-del-sol-coilover-conversion/products/coilover-conversion-kit-92-00-honda-civic-del-sollimited-edition
  10. Амортисьори

    Колега, сега видях, че Ground Control предлагат и само coilover пружини. Ако си намериш евтини амортисьори нови или втора ръка, може да си вземеш от тях само пружините. Пружините, до колкото виждам, са Eibach. За да ти излезе цената сложи мишката в/у определения продукт: https://groundcontrolstore.com/collections/civic-crx-del-sol-coilover-conversion Писах на Ground Control какви пружини биха препоръчали за жълто КОНИ на твоя Сивик и колко ще е доставката до България, но не са ми отговорили още.
  11. Амортисьори

    Виж този пич си е купил някакъв китайски coilover kit, който ще го слага на някакви амортисьори. Може да проучиш колко излиза и дали всичко + KONI-то ще е по-евтино от офертата на Ground Control.
  12. Хонда Сивик 1,6 бензин 125 к.с. - 2008 година

    Същият като 1.8, но с по-къс ход на буталото. Предлаган е в Турция, Египет и Сингапур: https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_R_engine#R16A
  13. Амортисьори

    Ако си виждал по ралита на остри завои как вътрешното задно колело се отлепя от земята, това поради дебела задна стаб. щанга. По принцип не е много хубаво, но повечто пъти е неизбежно.
  14. Амортисьори

    Всички жълти КОНИ-та се настройват, по начина описан по-горе във видеото. Ето спецификации: http://www.koni-na.com/en-US/NorthAmerica/Products/Cars/Street-Performance/Sport/ Реално оригинално КОНИ-тата не са coilover амортисьори, но тези хора от Ground Control са ги пригодили, заедно в комплект с Eibach пружини. Стаб. щанги не оказват влияние на твърдостта на окачването, когато караш направо, т.е. не си в завой. По правило е хубаво все пак да се кара по равни писти. Задната стабилизираща щанга ще ти помага пи завиване на по-острите завои. За по-твърдо окачване трябва по-дебела щанга, иначе няма ефект. Аз на моя Сивик (сток окачване) съм му сложил 15мм задна щанга от Дел Сол (ще пусна снимки тук да я видиш, защото има и едни алум. плочки към нея за усилване на шасито), но за писта слагат 22мм и нагоре от Сивик Type R. Иначе много ще се бориш с understeer - недозавиване. Моят Сивик оригинално има стаб. щанга само отпред - 22мм, знам че повечето Сивици в Европа, обаче нямат като чета форума. Ето ти списък с какви стаб.щанги излизат различните Хондите фабрично от завода, за да знаеш каква да търсиш: http://www.civic4g.com/index.php/forum/viewtopic.php?f=2&t=7741 Honda OEM sway bar sizes (F - front, R - rear, n/a - not available): 2007-present Fit/Jazz: 21mm/F - n/a/R 1986-1989 All Models - 17mm/F - 17mm/R(the only reason i included it cause it was w/other info) 1988-1991 Crx HF: 17.2mm/F(hollow) - n/a/R 1988-1991 Crx Dx: 18mm/F(solid) - n/a/R 1988-1991 Crx Si: 18mm/F(solid) - 15mm/R 1988-1991 Civic Sdn: 19mm/F(solid) - 15mm/R 1992-1995 Civic Dx: n/a/F - n/a/R(coupes didn't come w/sway bars) 1992-1995 Civic VX: 19mm/F(soild) - n/a/R 1992-1995 Civic EX: 21mm - n/a/R 1992-1995 Civic Si: 21mm/F - 13mm/R (4drs Ex sdn cars did too) 1994-1997 Del Sol DOHC: 24mm/R - 15mm/R 1996-2000 Civic HX: 22mm/F- n/a/R 1996-2000 Civic EX: 22mm/F - n/a/R 1999-2000 Civic Si: 26mm/ - 13mm/R(4drs sdn cars too) 1997-2000 Civic Type R: 26mm/F - 22mm/R 2001-2005 Civic Dx: 2001-2005 Civic Ex: 2001-2005 Civic Hx: 2001-2005 Civic Lx: 25.4mm/F - n/a/R 2001-2003 Civic Si Hb: 25.4mm/F - 15mm/R 2004-2005 Civic Si Hb: 25.4mm/F - 17mm/R 2006-present Civic Dx: 25.4mm/F - n/a/R 2006-present Civic Lx/Ex: 25.4mm/F - 11.mm 2006-present Civic Si Coupe: 28mm/F(solid) - 17mm/R 2007-present Civic Si Sdn: 27mm/F(solid) - 17mm/R 1986-1989 All Models - 17mm/F - 17mm/R(the only reason i included it cause it was w/other info) 1990-1993 Integra Coupe/3dr: 23mm/F - 14.7mm/R 1990-1993 Integra Sdn 4dr: 23mm/F - 15.9mm/R 1994-1999 Integra RS/LS/GS/SE Coupe: 22mm/F - 12.9mm/R 1994-1999 Integra RS/LS/GS/SE Sdn: 22mm/F - 14mm/R 2000-2001 LS/GS Coupe - 24mm/F - 12.9mm/R 2000-20001 LS/GS Sedan - 24mm/F - 14mm/R 1994-2001 Integra GSR: 24mm/F - 14mm/R 1997-2001 Integra Type R: 24mm - 23mm/R(JDM) -22mm/R(USDM) 2002-2004 RSX: 23mm/F - 19mm/R 2005-2006 RSX: 2004-present TSX: 1988-1991 Prelude: 25.4/F - 17mm/R(this the only one i question cause i rememeber pulling the both bars and they was the same size as the 90-91 Integra) 1992-1996 prelude: 24.2mm/F - 23mm/R 1997-2001 Prelude: 25.4mm/F - 23.5mm/R 2000-2001 S2000: 28.2mm/F - 27.2mm/R 2002-2003 S2000: 26.5mm/F - 25.5mm/R 2004-present S2000: 26.5mm/F - 25.4mm/R (I posted the NSX... yeah, like we can afford them and they have a second # i didn't post. if you see the sway bar # you know. it's like 21x3mm.) 1991-1992 NSX: 18.3mm/F 17.5mm/R 1993-1994 NSX-R: 21mm/R - 17.5mm/R 1995-1996 NSX-R: 21mm/F - 19.1mm/R 1997 NSX-S, Zero and Zanardi: 18.3mm/F - 19.1mm/R 1997-2001 NSX: 18.3mm/F - 17.5mm/R 2002-2005 NSX-R: 22.2mm - 17.5mm/R
  15. Амортисьори

    Колегата тествал жълто КОНИ на писта с някакви Сбирщсйн пружини и вече има мнение - не става или става, но... Хората от Graund Control са направили kit - амертисьори + пружини и са тесвали многократно. Продават окачване не само за Сивик, но и за всяка друга кола. Според нуждите ти ще ти направяр комплекта с толкова твърди пружини, колкото е оптималното за писта и за улица или колкото ти лично искаш - т.е. всеки продаден комплект КОНИ-та е с различни пружини според нуждите на клиента. Ако знаеш английски им пиши един мейл поне да знаеш колко кг твърди пружини да търсиш (ако ще правиш Сбирщайн - само че това няма да са coilovers). Ако не знаеш, мога да го направя заради теб. Също си приготви пари за дебела задна стаб. щанга + усилване на шасито там, където се захваща. Там където е 17мм болта (на снимката) има алуминиева плочка, която усилва шасито м/у долните носачи. За свалянето, което искаш може и да не ти трябват по-къси носачи. Ще имаш малко негативен камбър, но той е добре дошъл.
×