Jump to content

Japanese fever

Фен
  • Мнения

    2310
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    4

Japanese fever last won the day on Май 24

Japanese fever had the most liked content!

Обществена Репутация

281 Excellent

2 Последователи

Относно Japanese fever

  • Ранг
    Takumi Fujiwara

Profile Information

  • Кара
    Civic EJ6 D16Y7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Touge, Japan

Последни посетители

3855 профилни разглеждания
  1. Japanese fever

    Civic EJ9 - един инженерен проект

    Не знам, в Дупница бедната смес може да е полезна за двигателя, но по принцип не е.
  2. Japanese fever

    Civic EJ9 - един инженерен проект

    Да, това е хубаво, да не кажа задължително да се направи. Ако хода на буталото ще остане същия се мери колко сс е обема на гор. камера, колко ще е дебела гарнитурата и колко е високо (обема в сс) бомбето на буталото - след това се изчислява комп. число. Ето калкулатор за приблизително изчисление на комп. число. Той е само за D15 и D16 двигатели, но ако знаеш мерките на горните елементи може да си ги вкараш на ръка като мм: http://www.zealautowerks.com/dseries.html
  3. Japanese fever

    магазин за хонда в софия

    Какви части точно търсиш - бутала и/или сегемнти или филтри и аксесоари?
  4. Japanese fever

    Civic EJ9 - един инженерен проект

    Прави ми впечатление, че W5 главата има по-голяма горивна камера, което значи че, ако си със същите бутала ще ти падне комп. число. (compression ratio) Моят D16Y7 е сток с 190сс инжектори. Сместа не ми беднее, а не е като да не карам до 5000-6000 оборота. Въобще защо е пипана сместа?
  5. Japanese fever

    Civic EJ9 - един инженерен проект

    И за какво са ти по-големите инжектори като колата ти е сток? Отделно като се слагат задължително се найстрова/чипва ЕКУ-то. Внимавай с бедната смес! Отразява се фатално на двигателя, защото темп. в цилиндрите нараства. Може да изгори клапан или бутало.
  6. Japanese fever

    Civic EJ9 - един инженерен проект

    Свещите са малко по-светли, отколкото трябва (по-бедна смес явно и/или каране на газ), това се вижда и от цвета на изпускателните клапани, но може и да е от снимката. Не са толкова зле свещите. Има доста въглеродни наслоявания по свещите и клапаните. Те може би се дължат на горене на масло и/или некачествено гориво. п.п. Колега, намалявай размерът на снимките преди да ги качиш, защото темата ти е вече доста тежка заради тях и се зарежда по няколко секунди. Ще е хубаво снимките да са поне 2 пъти по-малки като ги качваш.
  7. Japanese fever

    Въпрос за гумички на клапани elring

    Какъв къртовски труд, нали главата я да де в шоп да я шлайфат? Да не си шлайвал сам нещо на ръка? Като се има предвид, че е шлайвана - на тази снимка повърхността изглежда грапава.
  8. Japanese fever

    Въпрос за гумички на клапани elring

    Наслоило се е въглерод по изпускателните клапани. Като гледам не е само по този.
  9. Как така е останала без антифирз? Как загря - на магистрала ил в града? Перката на радиатора работеше ли докато беше загряла? Ти какво направи след като колата загря?
  10. Japanese fever

    Да слагам ли резонатор или не ?

    Сложи резонаторът там, където е бил оригиналният, т.е. около стедата се пада, но го измери с точност. Те японците като са го правили не е било едно към гьоторе, всичко си е изчислено. Също този резонатор с дипките и ватата виж как ще го сложиш - дали с дупките стещу потока или по посока на потока. Те по принцип са направени с/у потока, но това му разваля скоростта.
  11. Japanese fever

    Да слагам ли резонатор или не ?

    Аз му предлагам да не си пипа оригиналния филтър и кутията, защото са си О.К. за сток двигател. Ще си развали върт. момент в ниските. До колкото знам оригиналните гърнета на Хонда са Walker, но те хич не са евтини. Други хубави гарнета са Magnaflow и Skunk2, но те също не са евтини. Идеята с гърне от VTi изглежда най-удачна. Старото ти гърне може и да свърши табота, но не знам щом е с вход 40 мм дали ще е хубаво да се сложи на 50 мм генерация. Ако има дупка и издиша го разкарвай. Може да го провериш като запушиш отворите и надуеш въздух от другата страна.
  12. Japanese fever

    Да слагам ли резонатор или не ?

    На 50 мм трябва да е всичко до крайното гърне и неговия вход също да е 50 мм. Сложи си крайно обикновено гърне с вход 50 мм. Проходно гърне за крайно винаги ще бучи и не ти трябва. Колко мм му е входа и изхода на това Себринг гърне в мм? Нещо голямшко ми се вижда. Явно си го прогорил и сигурно има дупка някъде щом изведнъж си е променило звука. Дупка в крайното гърне също нарушава скоростта на газовете.
  13. Japanese fever

    Да слагам ли резонатор или не ?

    Карай си със твоя колектор. Нали правиш разлика м/у колектор и даун пайп? Мисълта ми е, че това 40 мм може би е края на даун пайпа, който е след колектора, което О.К., ако колектора преди това е 40 мм или по-малко. Това проходно гърне, което мислиш да сложиш на мястото на катализатора какъв вход и какъв изход има като мм? Ако е повече от 50 мм ще има разширяване и след това свиване на генерацията, което не е добре. Защо не си сложиш два резонатора като този, който си показал по-горе или ти излиза скъпо? Или това гърне, което са ти дали е същото?
  14. Japanese fever

    Проект номер 2 -рибарски автомобил

    Това му дава + 20 коня и 50 Нм повече мощност, нали?
  15. Japanese fever

    Проект номер 2 -рибарски автомобил

    Като знам, че двигателят и трансмисията са му на Сивик и се чудя къде толкова ще се тикаш.
×