Jump to content

Japanese fever

Фен
  • Мнения

    1603
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

112 Good

1 Последовател

Относно Japanese fever

  • Ранг
    Takumi Fujiwara

Profile Information

  • Кара
    Civic EJ6 D16Y7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Touge, Japan

Последни посетители

3120 профилни разглеждания
  1. Става за всичко колега. Много здрава точка предвидена за теглене. Също може да се ползва и за, ако искаш да си вдигнеш задния мост с крик тип крокодил. Същата функция има и куката отпред.
  2. Да, очукана е отвън и малко мърлява отвътре, но това не са неща, които не могат да се оправят с малко пари, особено в България. Може би за това и цената е такава, иначе двигателят, ако е в час може да изкара още 3 пъти по толкова мин.
  3. 1.4 I-VTEC

    Не знам, може да е бил със заминало турбо или съединител, но не бях очарован. Возил съм се в Н22А1, въобще не може да става и дума за прилика.
  4. 1.4 I-VTEC

    Разбира се, че всичко под 1.5 е куцо, пък дори и да е с турбо. Карах един Fiat 500 Abarth 1.4 Turbo - доста слабичко.
  5. Свети лампата за маслото

    A като подадеш газ колко е налягането? Какво значи "Свети лампата за маслото почти постоянно."? Кога изгасва? Иначе стойностите, които си написал са в нормите, но само на празен ход.
  6. CRX swap B16 или К20

    Накладката е това, което определя как спира колата (ако примеме, че всичко работи нормално по системата). На моите 240 мм дискове като им сложа агресивни спортни накладки и колата спира прекрасно (вярно, някои ядат дисковете повече, но изкуството иска жертви). Отделно, както съм казвал, ако спирачките ти държат, но гумите не - кел файда. Да, задните барабанни спирачки са слабички, но си вършат работата за такъв клас кола. Който иска хубави накладки да си вземе Hawk HPS (прекрасни за улицата и за писта стават) или Hаwk HP+ (чисто спортни - коват, скърцат, много цапат и ядат диска).
  7. КривИ дискове

    Определено има проблем с тези дискове, то за това е пусната и темата де. При много зверско спиране диска може да измени и цвета си, което тук не се забелязва. Отделно колегата каза, че Акорда е каран спокой и без екстремни спирания. Това навежда на мисълта за некачествени дискове или проблеми в апаратите. Аз карам с обикновени дискове и като ги сменя забравям кога е било. Ако не карам с агресивни накладни, които да ги изядат, дисковете ми издържат неограничено време (със сигурност над 100 000 км). Има коли, които имат проблеми с апаратите и от там може да кривят дискове.
  8. CRX swap B16 или К20

    Добре, какво като е 240 дискове. Картингите като са с един диск само и развиват над 100 км/ч, да не са умрели. Точно малкото тегло не изисква големи дискове. Ето Фене, дискове и накладки EBC за Ariel Atom с К20 (245 к.с.) и тегло 612 кг - точно 240 мм диаметър на диска. Ако не ми вярваш, сам провери. https://ebcbrakesdirect.com/automotive/ariel/atom/2-2004-/393
  9. CRX swap B16 или К20

    Какво значи 7К - това само за двигателя ли? Ако е така явно всичко вътре е сменено. На мен мисълта ми беше да си намери стой К20 и да си го кара така. Той ако вземе да го отваря и да сменя вътешностите, няма да ми излезе края. Сток К20 или К24 - 200 к.с. на вала (около 170 на колелата) малко ли му е? Без да го отваря.
  10. CRX swap B16 или К20

    Да, окаюването и спирачките са много важни и ще глътнат финанси. окачване: KONI Yellow БМВ имат една приказка - "Окачването трябва да е винаги по-бързо от колата!" Спирачките, според каквото се предлага на ЕС пазара, аз не бих слагал по-големи дискове и афтър маркет апарати. Просто само по-агресивни, спортни накладни.
  11. CRX swap B16 или К20

    Да, Боби е човек с доста голям опит и може да те насочи. Може би К24 да е по-добре от гледна точка на нови части. Имай предвид, че частите за тези двигатели не са евтини. Т.е. ако не намериш хубав двигател и решиш да го обновяваш после ще излезе скъпичко. Виж при В18 сигурно ще излезе по-евтино и по-лесно ще се намират части. Боби има проект във форума В18 с турбо. В18 или В20 (от CR-V) с глава от В16 също е доста популярен сет ъп. Пресметни си кое ще излезе най-евтино и си прецени. К двигателите са произведение на изкуството, но не са евтини.
  12. CRX swap B16 или К20

    Двигателите са идентични, просто са предлагани за различни пазари и години, а от там и различните кодове. Всичките са 200 к.с. с 8000 оборота ограничител. Иначе има и К20 двигатели с по 160 к.с. - гледай да не те преметнат! Ето, разгледай ги: https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_K_engine Тъй като имаш хубав бюджет, аз бих се насочил към K20A2 и К20Z3, който и да избереш няма да сгрешиш. A2 e слаган на 2001-2006 Сивик Type R, a Z3 на 2006-2011 Сивик Si. Z3 също се слага на една уникална кола със задно наречена Ariel Atom (само че там са му сложили компресор и е 300 к.с.). Сети се защо са избрали точно този двигател. K20 двигателите освен, че имат имат "квадратен цилиндър" (хода на буталото е равен на диаметъра на цилиндъра) в сравнение К24 двигателите, също са и по-високо оборотни (следствие от квадратния цилиндър) от тях и имат oil jets за охлаждане на буталата чрез маслото (А2 мисля, че го има, за Z3 не съм сигурен, колегите ще кажат). Z3 e по нова версия от А2. Хубавото на К24 двигателите е, че имат малко повече въртящ момент, но според мен по-спортни като изпълнение и характер са К20 двигателите, които съм споменал. Чети, пиши/говори с хора, които са го правили и ще намериш точния път. Аз съм твърдо з К20.
  13. CRX swap B16 или К20

    Твоите двигатели са K20A2, K20Z1, K20Z3 или К20Z4.
  14. CRX swap B16 или К20

    На кой двигател се спря?
  15. дросел клапа

    Ето колега, малко материал за четене: https://forums.hondabg.com/topic/94719-как-да-обуча-iacv-то-след-сваляне-на-акумулатор/ По принцип, ако ти е наред IACV трябва да се самообучи само след известно време, иначе поддържаш 3000 оборота на място докато се вкл. перката на радиатора после пускаш газта и започваш да вкл. фарове, размразяване на задното стъкло, за да се види как работи IACV, когато има натоварване. Това общо взето пише. Отделно не те знаем дали си въртял някакви болтчета за празния ход на самия дросел. Ако не си след като се обуачи IACV ще се оправят оборотите.
×