Jump to content

Japanese fever

Фен
  • Мнения

    1847
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    12

Japanese fever last won the day on Януари 12

Japanese fever had the most liked content!

Обществена Репутация

110 Good

1 Последовател

Относно Japanese fever

  • Ранг
    Takumi Fujiwara

Profile Information

  • Кара
    Civic EJ6 D16Y7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Touge, Japan

Последни посетители

3097 профилни разглеждания
  1. Свети лампата за маслото

    A като подадеш газ колко е налягането? Какво значи "Свети лампата за маслото почти постоянно."? Кога изгасва? Иначе стойностите, които си написал са в нормите, но само на празен ход.
  2. CRX swap B16 или К20

    Накладката е това, което определя как спира колата (ако примеме, че всичко работи нормално по системата). На моите 240 мм дискове като им сложа агресивни спортни накладки и колата спира прекрасно (вярно, някои ядат дисковете повече, но изкуството иска жертви). Отделно, както съм казвал, ако спирачките ти държат, но гумите не - кел файда. Да, задните барабанни спирачки са слабички, но си вършат работата за такъв клас кола. Който иска хубави накладки да си вземе Hawk HPS (прекрасни за улицата и за писта стават) или Hаwk HP+ (чисто спортни - коват, скърцат, много цапат и ядат диска).
  3. КривИ дискове

    Определено има проблем с тези дискове, то за това е пусната и темата де. При много зверско спиране диска може да измени и цвета си, което тук не се забелязва. Отделно колегата каза, че Акорда е каран спокой и без екстремни спирания. Това навежда на мисълта за некачествени дискове или проблеми в апаратите. Аз карам с обикновени дискове и като ги сменя забравям кога е било. Ако не карам с агресивни накладни, които да ги изядат, дисковете ми издържат неограничено време (със сигурност над 100 000 км). Има коли, които имат проблеми с апаратите и от там може да кривят дискове.
  4. CRX swap B16 или К20

    Добре, какво като е 240 дискове. Картингите като са с един диск само и развиват над 100 км/ч, да не са умрели. Точно малкото тегло не изисква големи дискове. Ето Фене, дискове и накладки EBC за Ariel Atom с К20 (245 к.с.) и тегло 612 кг - точно 240 мм диаметър на диска. Ако не ми вярваш, сам провери. https://ebcbrakesdirect.com/automotive/ariel/atom/2-2004-/393
  5. CRX swap B16 или К20

    Какво значи 7К - това само за двигателя ли? Ако е така явно всичко вътре е сменено. На мен мисълта ми беше да си намери стой К20 и да си го кара така. Той ако вземе да го отваря и да сменя вътешностите, няма да ми излезе края. Сток К20 или К24 - 200 к.с. на вала (около 170 на колелата) малко ли му е? Без да го отваря.
  6. CRX swap B16 или К20

    Да, окаюването и спирачките са много важни и ще глътнат финанси. окачване: KONI Yellow БМВ имат една приказка - "Окачването трябва да е винаги по-бързо от колата!" Спирачките, според каквото се предлага на ЕС пазара, аз не бих слагал по-големи дискове и афтър маркет апарати. Просто само по-агресивни, спортни накладни.
  7. CRX swap B16 или К20

    Да, Боби е човек с доста голям опит и може да те насочи. Може би К24 да е по-добре от гледна точка на нови части. Имай предвид, че частите за тези двигатели не са евтини. Т.е. ако не намериш хубав двигател и решиш да го обновяваш после ще излезе скъпичко. Виж при В18 сигурно ще излезе по-евтино и по-лесно ще се намират части. Боби има проект във форума В18 с турбо. В18 или В20 (от CR-V) с глава от В16 също е доста популярен сет ъп. Пресметни си кое ще излезе най-евтино и си прецени. К двигателите са произведение на изкуството, но не са евтини.
  8. CRX swap B16 или К20

    Двигателите са идентични, просто са предлагани за различни пазари и години, а от там и различните кодове. Всичките са 200 к.с. с 8000 оборота ограничител. Иначе има и К20 двигатели с по 160 к.с. - гледай да не те преметнат! Ето, разгледай ги: https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_K_engine Тъй като имаш хубав бюджет, аз бих се насочил към K20A2 и К20Z3, който и да избереш няма да сгрешиш. A2 e слаган на 2001-2006 Сивик Type R, a Z3 на 2006-2011 Сивик Si. Z3 също се слага на една уникална кола със задно наречена Ariel Atom (само че там са му сложили компресор и е 300 к.с.). Сети се защо са избрали точно този двигател. K20 двигателите освен, че имат имат "квадратен цилиндър" (хода на буталото е равен на диаметъра на цилиндъра) в сравнение К24 двигателите, също са и по-високо оборотни (следствие от квадратния цилиндър) от тях и имат oil jets за охлаждане на буталата чрез маслото (А2 мисля, че го има, за Z3 не съм сигурен, колегите ще кажат). Z3 e по нова версия от А2. Хубавото на К24 двигателите е, че имат малко повече въртящ момент, но според мен по-спортни като изпълнение и характер са К20 двигателите, които съм споменал. Чети, пиши/говори с хора, които са го правили и ще намериш точния път. Аз съм твърдо з К20.
  9. CRX swap B16 или К20

    Твоите двигатели са K20A2, K20Z1, K20Z3 или К20Z4.
  10. CRX swap B16 или К20

    На кой двигател се спря?
  11. дросел клапа

    Ето колега, малко материал за четене: https://forums.hondabg.com/topic/94719-как-да-обуча-iacv-то-след-сваляне-на-акумулатор/ По принцип, ако ти е наред IACV трябва да се самообучи само след известно време, иначе поддържаш 3000 оборота на място докато се вкл. перката на радиатора после пускаш газта и започваш да вкл. фарове, размразяване на задното стъкло, за да се види как работи IACV, когато има натоварване. Това общо взето пише. Отделно не те знаем дали си въртял някакви болтчета за празния ход на самия дросел. Ако не си след като се обуачи IACV ще се оправят оборотите.
  12. Интересно защо са пласмасови прахоуловителите на CR-V , дето уж се води SUV. Защо не пробвате с такива от Сивик, те са железни. Най-много да се наложи да разпробиете централния отвор и да ги скъсите с ъглошлайфа, защото може би ще дойдат по-дълги. Иначе при Сивик, независимо, че са железни има едни много дебели стоманени шайби отгоре (надпрахоуловителя) и отдолу (под него, където е тампона). Един път като сменях окачването една такава шайба (горната) ми хартиса (не съм имал проблеми и без нея). Дебела е не по-малко от 2мм. А тази, дето е под прахоуловителя е и по-дебела. Само че при Сивик пружината не стъпва в/у тази част. Знаете как е.
  13. КривИ дискове

    Браво, хубаво, че е решен проблема, поне за сега. На мен друго ми е интересно - колко е дебелината на диска в момента, тъй като вече два пъти са пристъргвани? Или ако не се знае дебелината поне колко са пристъргвани общо? Гледам нещо на машината 0.7, предполагам мм. Тази машина и от двете страни ли ги стърже? Питам ги тези неща, защото знам, че при Сивик, ако дебелината на диска намалее с 2мм (1мм от всяка страна) - диска вече е за смяна, т.е. води се износен.
  14. Въпрос за Ремус

    И аз го оценпвам, за това казах, че се засмях. Само, че като не знае кой пише от другата страна, може това чувство за хумор може да има реални резултати.
  15. Въпрос за Ремус

    По-голяма простотия не бях чел скоро. Мерси за смеха! Ако това издевателство се направи след отрицателно време гърнето става е на пълен ръждилник? Звука се постига с друго гърне и/или с по-дебели тръби, но второто влошава работата на двигателя, особено на ниски и средни обороти.
×