Jump to content

Japanese fever

Фен
  • Мнения

    2189
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    4

Japanese fever last won the day on Май 24

Japanese fever had the most liked content!

Обществена Репутация

251 Excellent

2 Последователи

Относно Japanese fever

  • Ранг
    Takumi Fujiwara

Profile Information

  • Кара
    Civic EJ6 D16Y7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Touge, Japan

Последни посетители

3722 профилни разглеждания
  1. Странен звук от колелата

    Към авторът на темата: Зависи на какъв пробег е колата и дали шумът наподобява ромолене може и а е лагер на главина. За втория човек с въпростите - или е лагер в скоростите или лагер на главина на колелото. Ако натиснеш съединителя и шумът изчезне значи проблема е в скоростите.
  2. 2.2 i-CDTI, разход на гориво

    Може, ако тези 300 км са били на равно. Ако, обаче има баири водачът ги вижда (и се засилва) преди темпомата да ги е усетил.
  3. D15Z1 vs D15B2

    Тази тема, забрави ли я или ти е малко? И двете вървят еднакво бавно в сток състояние. Не може да разпознаеш при покупката. Едната, защото е натсроена да работи икономично (има по-дълги скорости, което я прави бавна), а другата, защото е моно инжекцион. По принцип D15B2 има повече потенциал, но след смяна на инжекциона и някои други доработки. Иначе в завоите са бързи (ако знаеш как да караш), защото колата е лека. Седана е един тон, а хечбка е под тон. Мен на правата ме изпреварват много по-мощни коли и като дойдат завои - ги настигам и дори задминавам.
  4. @Wyvern сега да се досети защо, когато газта още гори изпускателните клспани вече са се отворили. Значи при горива с еднаква темп. (примерно), ако едното гори по-дълго от другото, това не повишава температурата на съда (цилиндъра), в който се получава изгарянето? Друго нещо, което допринася адски много за изгаряне на клапани и бутала (защото вдига темп. в цилиндрите) е, че по някаква причина (неизвестна за мен) повечето газови се настройват да са с бедна смес.
  5. Двигател на газ работи при по-висока темп. от на бензин, за това горят клапани и като цяло се скъсява живота на двигателя. По-голямата хлабина на клапаните е нужна, защото при по-висока темп. металът се разширява повече. Това е на кратко без цитати.
  6. Еми, ако е бензин - да приключило е, но ако е газ горенето не е приключило, ако съдим по думите на tonywoolf, чиито мнение съм цитирал. Каква е според теб е причината да изгарят изходящите клапани на коли карани на газ? Аз казах, че газта развива по-висока темп. от бензина, но ме обориха, че не била по-висока, а просто горенето продължавало по-дълго време, което аз приех за вярно, въпреки че по-дълго горене = по-висока температура.
  7. Къде съм казал, че стига до изходящите клапани? До колкото виждам съм писал само за входящите. Това прочете ли го?
  8. Айде да ти чуем твоето експертно мнение. Аз отговорих на колегата защо маслото не изгаря или дори да изгаря това не му пречи да смазва и защо изгарят изходящите, а не входящите клапани. На този въпрос ми отговори, другото го остави.
  9. Колегите, които се занимават с газови ще ме поправят. Същите тези колеги, които твърдят, че газта изгаря с еднаква или по-ниска темп. от бензина, но пък горяла по-дълго време и поради това изгорелите газове били по-горещи. Справка - темата за свещите в този раздел: @tonywoolf
  10. Всмукателните клапани се омасляват отгоре и когато се възпламени горивото те вече са затворени, т.е. маслото по тях няма как да изгори, защото първо е по горната им повърхност и второ - те са вече затворени, когато се подава искра и се възпламенява горивото. Маслото също играе и охлаждаща роля в случая. Горят изпускателните клапани, защото те са отворени, когато горенето продължава.
  11. А каква е твоята глава?
  12. Колега, двигателното масло също изгаря по стените на цилиндъра, но същевременно с това и смазва. Работата тук е, както спомена mar_tod по-горе, че се смазват само всмукателните клапани, а клапаните, които изгарят най-често са изпускателните.
  13. Трети стоп .... може би четвърти

    Задният спойлер е основно за по-добра стабилност при високи скорости - 80-100 км/ч и нагоре (разбира се качва и разхода донякъде). Може да влияе по някакъв начин на аквапланинга, но малко се съмнявам. Аквапланинг се получава първо при предните колела и може да се случи при много ниски скрости, при които спойлера още не оказва влияние. Ето, малко за сина ти да чете, вторият материал е на английски: https://bg.wikipedia.org/wiki/Аквапланинг http://www.formula1-dictionary.net/downforce.html
  14. Замърсен дебитомер

    Аз първо бих потърсил от морга оргинален.
  15. Интересна теория. Евала на майсторите! Знаеш ли какво става като пуснеш педала на газта, независимо дали си в града или си на маистрала?
×