Jump to content

Japanese fever

Фен
  • Мнения

    2474
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    6

Japanese fever last won the day on Септември 6

Japanese fever had the most liked content!

Обществена Репутация

341 Excellent

2 Последователи

Относно Japanese fever

  • Ранг
    Takumi Fujiwara

Profile Information

  • Кара
    Civic EJ6 D16Y7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Touge, Japan
  • Интереси
    Да дразня закостенелите мордераторчета и borko_1, когато ми скачат.

Последни посетители

4032 профилни разглеждания
  1. Japanese fever

    Новата каляска

    Честито колега! Със здраве да си я караш.
  2. Japanese fever

    Потене на Стъклата

    Колега, ако не искаш да ти се потят стъклата включвай си климатика (независимо дали парното духа топло и студено) и тази иконка долу да е изключена, т.е. парното/климатика да взима въздух отвън, а не да върти само въздуха в купето. Стъклата не се сушат като пуснеш парното на топло, а кто пуснеш климатика - във въздуха от климатика винаги има по-малко влага, отколкото в горещия. Не случайно на по-новите коли като превключиш парното да духа на предното стъкло тази иконка/опция долу автоматично се изклюва и също така автоматично се пуска климатика. Ако парното ти е слабо това е признак за проблем в охладителната система, най-често неизправен термостат. Ако термосатът ти работи нормално колата трябва да вдига стерлката за темп. до оптималната позиция (малко под средата) за не повече от 2-3 километра в студено време. Ако й отнема да се качи до там за по-дълго време, значи термостатът ти не работи, както трябва, т.е. запекъл е отворен.
  3. OBD1 е по-нова и по-добра система от OBD0. Позволява по-голям контрол при настройване на смесите на двигателя, слагане на чип, тюнване с афтър маркет софтуеъри като Хондата, АЕМ, Crome, Uber Data и т.н. Предполагам настройването на газ също става много по-лесно и ефикасно на ОБД1, отколкото на ОБД0. Продават се кит ковертори/кабели, чрез които много лесно може да преминеш OBD0 на OBD1. Разбира се навръзването след това на сензорите си остава и не е работа за всеки, особено, ако не си го правил до сега.
  4. Колега, а ако има такова молекулярно изкривяване на метала не мислиш ли, че и цвета на диска/ на метала ще е променен? Може ли да има молекулярно изкривяване на метала без той да е променил цвета си? Аз мисля, че тук не говорим за изкривяване на дисковете поради прегряване, а поради някакъв друг проблем - дали накладките са били прекалено агресивни, дали апаратите не са работели както трябва, дали има някакъв фабричен проблем с дизайна на самата главина.
  5. Добре, а API GL4 ли е? Ако не е има вероятност да ти прецака синхронизаторите, защото са бронзови (месингови) или там от какъвто цветен метал са направени. http://www.clio197.net/threads/75w80-vs-75w90.57462/ The Difference between GL-4 and GL-5 Gear Oils as the Manual Transmission Fluid https://www.linkedin.com/pulse/difference-between-gl-4-gl-5-gear-oils-manual-transmission-daniel-shi/?trk=aff_src.aff-lilpar_c.partners_pkw.10078_net.mediapartner_plc.Skimbit Ltd._pcrid.449670_learning&veh=aff_src.aff-lilpar_c.partners_pkw.10078_net.mediapartner_plc.Skimbit Ltd._pcrid.449670_learning&irgwc=1
  6. Не разбрах дали говорим за нормално каране - улица или състезателно - писта. Това са две коренно различни натоварвания. На този въпрос ще ми отговориш ли? Honda MTF, определено не е за каране на писта, както и 0W20 моторно масло не е предвидено за каране на писта, но и двете дават отлична защита и икономия на гориво, когато се кара с тях на улицата и се сменят на определения от производителя интервал.
  7. За писта ли говорим или за улицата? Аз казах по-горе на диндин, че за улицата Honda MTF си е прекрасно. Казвам го, защото последните 10 години карам само с такова и съм изминал над 150 000 мили, пък нямам никакви проблеми. Разбира се сменям го стриктно на 50 000 км. А иначе вчера си купих Валволин 75W-90, но няма да го сипвам в Хонда, а в друга кола.
  8. Колега dandilov, Вискозитета на Honda MTF е много далече от 75W-80 и дори от 10W40. По-скоро е близък до 5W30 (ако не и по-рядко), защото е създадено с цел икономия на гориво и гладко превключване на ниски температури. Може да го видиш с просто око, ако имаш две шишета с разичлно масло. Отделно в книжките на Хонда пише, че само временно може да се кара с 5W30 или 10W30 моторно масло, докато стигнеш до някъде, от където може да си налееш Honda MTF. Днешните моторни масла нямат вече ZDDP и разни други добавки като молибден каквото има в старите масла, и ще си прецакаш трансмисията с тях. Имайте го това предвид като хакате по-гъсти масла в ръчните трансмисии! Маслото освен зъбните колела смасва и валовете, на които са нанизаните тези зъбчатки и от там вискозитета е от значение, за да прониква маслото насвякъде по най-бързия начин. Но това, както казха и по-горе е добре дошло за Фена и за Маркони.
  9. Знаеш английски, преведи си - Preferred и Recommended. Я дай абзацът за маслото в скоростите, за да видим дали и там пише - “Preferred и/или Recommended”? “Според теб може ли да се пренебрегне написаното от Хонда за двигателно масло, но да се спазва на 100% за трансмисионно?” Точно това искам да кажа! Най-малко сегашните моторни масла не отговарят на спецификациите на тези от края на 90-те и началото на 2000-та. А пък за синтетика в ръчна трансмисия - абсурд. Но пак ти казвам - твоя воля.
  10. Карайте с каквото решите. Ако трансмисията ти е за ремонт и искаш да я лекуваш с Торко (щот този в Амазон определено има проблем с трансмисията) - твоя воля. Ако вярваш на някакъв случаен елемент на Амазон, а моето киснене по Хонда форуми и каране общо над 150 000 мили с МТФ наричаш интернет рисърч - твоя воля. Ако Фена изкарва пари от ремонт на трансмисии и ти казва да караш с Торко или дори моторно масло, а ти пренебрегваш написаното от Хонда - твоя воля.
  11. Не знам, аз цитирам Honda Owner's Manual. Обади им се да ги питаш. Може би, защото синтетичното масло ще разяде пластмасовите елементи в трансмисиятса, ако има такива. А и минералното MTF e рядко/тънко и с толкова добавки, че си издържа спокойно 50 000 км, колкото е интервала за смяната му. Изкарал съм над 150 000 мили с такова, на две различни коли и трансмисиите са били като нови - включват мазно и на -25°С. Не ти трябва Торко, карай си с Хонда МТФ. Торкото е само, ако ще караш на писта.
  12. Ето я текущата поръчка: Прочети стр. 261 от тази книжка (owner's manual) за 2003 Honda CR-V, ако си с ръчни скорости или стр. 260, ако си с автоматични (може да се клика в/у сините номера на страниците и ще те отведе точно на съответната страница, без да скрол-ваш надолу): http://techinfo.honda.com/rjanisis/pubs/OM/AH/ACR0303OM/enu/CR0303OM.pdfhttp://techinfo.honda.com/rjanisis/pubs/OM/AH/ACR0303OM/enu/CR0303OM.pdf
  13. Japanese fever

    Относно джанти

    Колега, тъй като не съм запознат със CR-V, годините и фейлифтовете, ето ти сайт сам да си ги сравниш: https://www.wheel-size.com/size/honda/cr-v/ Тези модели в каталога, на които пише EUDM са за Европа. Само кликни на съответната година и след това на линка European domestic market EUDM. Но както казва колегата по-горе, ако на гумите пише, че са 16" няма как джнатите да са по-малки от 16".
  14. Колега, не сипвай различно масло от това. Поръчай го с общите поръчки: https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Върни или продай Реванола.
  15. Купи си Honda MTF (manual transmission fluid) от някое представителство на Хонда. Ето как изглежда: Смяната на маслото в трансмисията става за 15-20 мин., много е лесно. Гледай това видео преди да го смениш. Ако нещо не ти е ясно след като гледаш видеото - питай.
×