Jump to content

FBIMAN12

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно FBIMAN12

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    honda crv II бензин
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    град Плевен
  1. Колега, вслушай се в съветите и предложенията на колегите, които по една или друга причина са били ангажирани с отстраняване на подобни проблеми.... ще си спестиш време, нерви и много финикийски знаци...
  2. Каре за кардан - от къде ?

    Колега Rollin, отиваш в най - близкия магазин на "Тех-ко", извинявам се предварително за рекламата и там по размер могат да те снабдят с каре. До колкото знам са заменяеми, единственото условие е точния размер... Успех.
  3. Колега koszabg по т.1 както Иво Ленков е посочил в действителност се поставя допълнителен модул, за който газаджията ще ти поиска около 100 лв. В действителност струва около 40 лв. След монтирането му от специалист няма да имаш ядове. По т.2 най - вероятно увеличения разход на гориво е свързан с изключително ниските температури през тази зима и най - вече на това, че се задържаха продължителен период от време. Не изключвай последното, като фактор особено ако не е имало конкретни проблеми, за които има съмнение, че не са напълно и коректно отстранени. По т.3 изобщо не се занимай да слагаш резервоар с масло. Той е напълно ненужен и ще ти струва около 100 лв., като към тях ежегодно добавяй по 30 лв за масло. Просто си намери читав майстор и остави той да реши, какво и как да монтира, съобразено с твоите финансови възможности.
  4. Хонда сервиз Плевен

    Срещу завод "Мизия". Като влезеш в града от към гр. Русе караш към автогара и гарата. От там в посока бензиностанция "Шел". На светофара преди нея завиваш на дясно и караш по еднопосочното. След надлеза в дясно има бензиностанция "Еко" след нея стар, но актуален шоурум на "Ситроен" до него има като тунел. Влизаш там и първия сервиз в дясно след завоя. Ще видиш там една хонда бяла шеста генерация.
  5. Смяна на крушка на стоп

    Колега, след като отвиеш двете болчета, издърпваш стопа с равномерна сила. Препоръчвам ти да го хванеш с двете ръце в горната част, тъй като там ще ти е най - удобно. Захванат е с няколко щипки, който представляват пластмасови "стрелички" като лък ,само че завършат с малки топченца. След като излезе едната, другите са лесни. Обърни внимание само да ни би пластмасовата лайсна, върху която се захваща допълнителния багажник на тавана да не е застъпила стопа.
  6. Горивен филтър

    Колегата Restless е прав... По същия начин са и бензиновите сивици от седма генерация, включително. Сменя се само при необходимост...
  7. Най - вероятно е лагера. При евентуална смяна по-добре сложи цял комплект, защото може и притискателя да е дал фира...
  8. Колега Polecat, при теб може да е налице известно запушване на едното или двете радаторчета на парното. Потърси, има доста теми в тази връзка, включително и решение от колегата Policman...
  9. Колега PLN, термостатът е заминал и не затваря добре. В тази връзка при наличните през последните няколко дни метереологични условия, автомобилът загрява изключително бавно, което, съпътствано от нуждата от използване на парно и дори краткотрайното спиране на светофар, води до понижаване на темп. на двигателя.
×