Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.02.2024 in all areas

  1. 3 точки
    Ами, ниска си е и 8-цата. Най-ниската точка на предната броня на моята е на 13 см от асфалта. Това при положение, че карам с джанти 16-ки и гуми 205/60/R16. Не е най-красивата гледка, но... вози относително меко за модела
  2. 2 точки
    Днес реших да опресня маслото си на 3ген R20A2 бензин автомат,и да сменя филтъра автомат. Маслото се източва от пробката отдолу на двигателя развърта се с квадрат1/2 към 3/8. След развъртане и изчакване поне 30 до 50 мин изтича 3,5 л колкото повече чакаш изтича повече. Използваното масло от мен е Маслото се налива през пробката на щеката тя се намира от лявата страна на акумулатора Използваната от мен фуния е тази с дълго гърло използвах две една в друга,или трябва да се приспособи обикновена с маркуч. Филтъра автомат се намира под въздушния филтър,трябва да се демонтира неговата кутия,която се държи от болт за ключ 10 с удължиние са развива. Отзад е на два гумени тампона които влизат в шпилки.Просто кутията на въздушния филтър долната част се измъква нагоре от тях. Посоката на слагане на филтъра няма как да се обърка фиксиран е от самата скоба,вижда се на снимката. Малко по особено е сваляне или изместване да двете скоби държащи маркучите на филтъра АТФ, не става с обикновени клещи трябват такива си широки челюсти над 15мм. Цвета на новото масло е бледорозов и много рядко и течно. И маслото и филтъра са оригинални показани в горните снимки. Маслото е купено от общите поръчки https://ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Резултата е скоростите се сменят много плавно и без да се усещат никакво придърпване или задържане. Тази желязната туба ATF според мен маслото е една идея по-добро от стандартните сиви и тъмносиви на пазара. Моля темата да се премести в раздел 3ген.
  3. 1 точка
    Само да напомня. В петък от 18.00 ще е квалификацията а в събота от 17.00 ще е състезанието, в неделя няма да има нищо защото тогава започват мюсюлманските празници. Ще се излъчва по Диема спорт3
  4. 1 точка
    Здрасти, ето я и моята поръчка. Линк: https://ato24.de/en/motul-7100-4t-10w40.html Вид и количество: MOTUL 7100 4T 10W-40 - 1х4L Стойност на поръчката: 50,30 х 2,15 = 108,15лв Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Клубни поставки: Не
  5. 1 точка
    И аз взех моите от същото място и както казах, вече година съм доволен от тях.
  6. 1 точка
    @JapCar Относно номера на мотора: Намира се под EGR клапана, под металната тръба на охладителната система и над слейв цилиндъра на съединителя. Давам примерни снимки от моя мотор - червената стрелка указва местонахождението на номера: Ето как изглежда сниман отблизо:
  7. 1 точка
    Аз съм в Плевен, но в Англия е тъкмо обратното- правиш си тест драйв наоколо, дори без собственика да е в колата, а продажбата става за 10-15 мин на улицата, без нотариуси, такси, нови номера...( с какъвто номер се регистрира нова, с такъв умира на моргата) След 7 дена получаваш по пощата новия документ за собственост, защото старият собственик е изпратил на властите отрязък от стария документ... Няма малък/голям талон (това у нас е тъпо, за пари), представлява лист, сгънат на две, с различни отрязъци/цветове и не си длъжен да го носиш в колата, както и книжката си...
  8. 1 точка
    Здравейте. И аз минах по този път. Реших проблема като открих такъв оригинален чугунен, но беше от FR-V всичко си пасна с изключение на отворите за предпазната ламарина,но ги пригодих(предполагам ще пасне и от други модели оборудвани със същия двигател Civic,CR-V и т.н)Цената им тогава беше към 200лв. а аз го взех оригинален за 60лв.
  9. 1 точка
    ами лично е пробвано 180 е
  10. 1 точка
    Този номер по принцип се намира на позиция (P.5) - номер на двигателя/engine number, в големия талон на колата. Ако греша, моля колегите да ме коригират. В случая - търговецът следва да може да ти предостави тази информация от документите от Швейцария.
  11. 1 точка
    Изключително полезен коментар от @Wyvern Civic 9 с мотор R18Z4 от 2012 г. с бутала R3A са проблемните автомобили. Номерът на буталото може да бъде видян отстрани на блока на мотора: Проблемът засяга мотори със сериен номер до R18Z4-1030320 (поне такова инфо се вижда от темата в civinfo - линкът по-долу). Поляците са надигнали глас и Хонда са "признали за проблема", но няма сервизна акция. Ето и темата в civinfo: КЛИК
  12. 1 точка
    Ако този остатък от масло по капака е от маслото в скоростната кутия - не изглежда добре. Трябва да е бледо розово. Това ми изглежда доста кафеникаво. Може и затова да мирише. Освен ако е някоя друга марка и не е с бледо розов цвят. Аз съм опреснявал веднъж с масло Хонда и веднъж с Равенол. И двете с еднакъв бледо розов цвят. И на щеката, като избърша на бяла салфетка е същия бледо розов цвят.
  13. 1 точка
    Извършвам ремонт на проблеми с осветелението на таблото и бордкомпютъра.Симптомите са неработещо или прекъсващо осветление на стрелките и дисплея на бордкомпютъра, случва се да се оправи в неравности или при натискане бутона за регулиране на осветлението. Цената варира според количеството неизправности между 150 и 200 лв.,съобщава се предварително и се плаща само по банков път срещу данъчна фактура. След ремонта осветлението си работи нормално и се регулира от копчето,вградения бутон продължава да си работи. В цената е включено почистване на таблото и стрелките от прах. От вас се иска само да демонтирате таблото и да ми изпратите с куриер. Ремонта трае един ден,с транспорта отиване и връщане общо 2-3 дена. Не връщам показанията на километража при никакви условия! Сипвам в таблото оригиналния софтуер и актуалните километри. Не нося отговорност за причинени повреди /щети от транспорт. Таблото преди изпращане се тества и заснима на видео. Номерата на всяко табло се записват с цел идентификация при рекламация.Ако не може да намерите инструкция за демонтаж на таблото ми пишете на лично или се обадете на телефона в подписа ми.
  14. 1 точка
    Преди дни също направих пълна подмяна на всички уплътнения, семеринг и лагер на помпата, както и пълна смяна на хидравличната течност поради потъмняване на старата и незнайни километри. Помпата се разглобява и сглобява лесно, важното е да се работи внимателно и да се знае кое как е свалено и извадено от нея, за да се върне обратно както си е било. При мен някой явно е правил помпата и преди, защото свалих от нея лагер made in china. А на всичкото отгоре някой умен тип беше сложил лепило за резби на гайката, която държи ролката задвижвана от ремъка. Както и да е ползвах оригинален лагер KOYO made in japan, всички уплътнения оригинални и семеринг оригинален NOK, както и масло HONDA PSF-S. Болта с шестограма 10мм под който е клапана се нагрява и тогава се развива, защото ако се напъне студен и не иска да се развие се пука корпуса на помпата и филма приключва. След сглобяване всичко се затяга с динамометричен ключ според сервизните изисквания и защото цялата помпа е алуминиева и шанса от пренатягане и проблем е голям. ВАЖНО: При слагане на новите уплътнения се мажат само с новото масло HONDA PSF-S Това е схамата за фейслифт 2006г. на която, както колегата Horn е споменал има допълнително уплътнение с номер 12. Друго важно е ако си поръчвате нещата сами да не забравите от първата схема с маркучите уплътнение номер 23, защото това и долното уплътнение от където се храни помпата свалят ли се веднъж задължително се подменят иначе смуче въздух и шума от помпата е много неприятен. Ако забравите номер 23 не се притеснявайте в Бултрако имат налични постоянно 100 - тина броя на грозната цена от 6лв/бр. И това е то цялата работа с помпата след което всичко е топ и течове вече няма.
  15. 0 точки
    Ako бмв мине покрай сервиз и не спре, значи са му отказали спирачките!
  16. 0 точки
    Трябва да покажеш CRX-a и идваме
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...