Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.08.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте! По моя въпрос, благодаря за компетентните мнения! Оказа се вакуум клапана, който управлява актуатора на турбото. Не правеше достатъчно вакуум.
  2. 3 точки
    И да има комби пак ще питаш същото. 10 смесено за леджънд е с 95% селско и то не магистрално. Леджънд-а удря 20-ска градско, като стой та гледай. Реално тая мощност на 3.5-цата не ти трябва в 95% от случаите. Сигурно като изпреварваш по 8-9 тира и 10-15 коли помага, ама то щото всеки ден ти се случва това. Това с как си бил по-сигурен при изпреварване и т.н., са за семкаджиите пред входа.
  3. 2 точки
    ИзвинявайТЕ , но това не е сериозно. Нали разбираТЕ, че това не е сирене, за да го пробвам и да кажа, да вкусно е (има и вкусни сирене, в които няма и грам мляко). 70 000км. наливам Петро и мога да кажа, че съм доволен, все още не ми го гори и двигателя работи безупречно, та значи ли това, че Петро е пълна синтетика с много високо качество, което трябва да струва двойно повече, ами не! И за да продължа с дървеното философстване, тъй като в последствие видях, че сте качили МСДС файла на 5в30, който странно защо не е достъпен за сваляне от сайта или пък не съвсем... 50-75% - CAS:64742-54-7 25-50% - CAS:64742-54-7 Това е базата на маслото, причината за еднаквия идентификационен код по CAS e, че този код може да се отнася до 3-та и 2-ра група хидрокрек масла. Останалите са антиоксиданти. ПАО и Естери няма. Тоест Пакело Хелиум 5в30, което производителя и търговците твърдят, че е пълна синтетика, всъщност съдържа единствено хидрокрек 2-ра и 3-та група, коя е повече, коя по-малко, само можем да гадаем(ще видим дали ще ми пратят MSDS-a на 0в20). Но може би и там лъжат, както лъжат и при TDS-a. Явно това масло е дълбоко конспирирано и всячески се опитват да го принизят(на хартия) до евтини минералки, за да има за сензитивните ценители. Поздрави и нищо лично, просто си гледам интереса, така както вие си гледате вашия.
  4. 2 точки
    Извинявам се за коментара, но скоро не бях чел толкова глупости в един пост.
  5. 1 точка
    Точно там е разковничето.
  6. 1 точка
    Пак, добре, че от автосклада са се спрели навреме, защото са много претоварени и много често правят/стават грешки, дори с неща, които е проверено, че уж са така. Тези калници там ги видях и щях да ти ги пратя, ако ставаха за теб. Последните, които си пратил също няма да станат - пак са за фейс. Калниците на фейс и префейс са различни. Както и преди това ти писах, намират се афтърмаркет калници само за фейслифтовата версия. Това, което би могъл да направиш е да смениш цялата предница - капак, броня, фарове и калници с фейсови такива. Познавам колега, който преди 10 години го беше направил това. Само тогава всичко ще стане, но не съм сигурен, дали няма нещо различно по крепежите и очиларката.
  7. 1 точка
    Аз си взех бежеви Rezaw Plast от stelkite.com за CRV IV Добре стоят на светъл салон, но за една година виж шофьорската личи си следните от употреба, не успявам да я почистя с препарат на автомивка. Задните са по-добре, в багажника съм с черна. Стелките са ок, но с времето почерняват от мръсотията по обувките.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Винаги напомням на лапетиите : По-добре 40 минути по-късно, отколкото 40 години по-рано
  10. 1 точка
    И аз съм с Rezaw Plast в багажника,перфектна е,никаква миризма не е имала никога,с борд е и каквото и да поставиш не се пързаля.
  11. 1 точка
    Чисто технически може и да има риск, но безопасността е с приоритет. Мнозинството вече свикна в насрещното да вижда светлини и ако някой там е без, става настръхване при изпреварване в интензивния трафик! Да, едно време (когато нямаше абс-и и еърбеци) карахме и без светлини денем, но бяхме млади и много по-малко на пътя.
  12. 1 точка
    Бензинът е умряла работа особено ако е 2.0 (не говоря за агрегатите които са 3+ кубика). Единствената причина поради, която не карам дизел е заради емисиите, някак си не съм привърженик на цялата комбинация. А това да сравняваш вървежа на бензиновия мотор и дизеловия с еднаква кубатура е малко несериозно. Кел файда, че с газта е една идея по-тънко, в момента в който си някъде по чукарите и се опиташ да изпревариш някой, въобще не ти е до цената на газта, и само заради една цена да си рискуваш живота, някак си не е оправдано. Шофирането не е само да правиш икономии и да си мислиш как другите, които са с дизели или карат на бензин се бъркат повече, изживяването и тръпката от това да имаш ресурс определено си заслужава, но всичко опира до възможности и предпочитания. Успех с намирането на читав екземпляр, каквото и да вземеш (бензин или дизел) да не забравяме, че ще бъде хонда!
  13. 0 точки
    Кой е правилният човек от форума че в Бултрако ми казаха 1к
  14. 0 точки
    Днес, без видими причини (за започващ евентуален проблем) , на един светофар забелязах че от капака излиза лек пушек. Отбих в дясно и проверих, обаче пушека, примесен с миризма на нафта, идваше от под капака на двигателя. Леко и бавно прибрах колата до дома, свалих декоративния капак на двигателя и установих че дюзата на 3-ти цилиндър изпуска и изхвърля гориво. Викам си дифтунгата е изпуснала и започнах да разглобявам за да я сменя докато чаках да ми донесат нова . При разглобяването установих, че болта на петата където държи дюзата, се оказа доста разхлабен. Както и да е, развих го и извадих дюзата сравнително лесно. Проблема обаче се оказа не в дифтунгата, а в самата дюза която се беше цепнала в долната част. Както и да е, купих дюза втора употреба от автоморгата и я сложих за 10 минути и вече няма проблем - колата си заработи перфектно. Сега се чудя, от какво може да се е сцепила въпросната дюза и дали въпросното сцепване е довело до разхлабване на болта на петата.?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...