Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.04.2018 in all areas

  1. 2 точки
    @goga не е баш така. Ако аз карах такъв Франкенщайн (D15 с D13 бутала, който за капак и си похапва масло) щях да си отварям очите на четири, когато правя ремонт и човекът, който прави ремонта да е този, който взима частите. Така, ако нещо не съвпадне, да може да си го смени сам в момента на ремонта. Защото шанс частта да се сбърка има винаги (къде майстора, който поръчва, къде от магазина, който доставя), но когато D15-ката не е баш D15-ка шансът се увеличава доста. Играл съм го този филм да взема част от един и да я дам на друг да я смени и става много неприятно. Звъни единият и вика "това не става", вторият казва "как да не става бе, баш тва си е", докато спорът се уточни първият почва да се изнервя, щото губи време и пари с разглобената кола, която му се подмотва и почва да пришпорва нещата. Ефектът се подсилва, когато взетата част е от друг град или ако продавачът признае грешката, но за капак няма налично каквото ти трябва. И тогава всичката икономия ти излиза през носа. Та, аз не разбрах, дори да приемем, че фена е сгрешил (недоразбрал звездичката в задачата), звъннал ли е майстора на брата в историята да му каже, че тези сегменти не са баш за тази кола?! Наложило ли се е да я затворят по спешност, за да не рискуват да изгубят ден-два, в които фена да прати други сегменти? Ако не е видял, че сегментите не са за тази кола, следва ли да допуснем, че ремонтът може да е бил некачествен, понеже човекът няма необходимата компетенция или желание като цяло (абстрахираме се от "опита и името му", понеже засега не ги знаем, а разглеждаме само конкретния случай и ремонт) ? Едва на второто отваряне ли е видял, че сегментите не стават?! В епилог: @Japanese fever защо не си му пратил (донесъл) сегменти от Съединените Нормални Щати? Там оригиналните части май са доста по-евтини, не сте бързали с ремонта, доколкото четох, а ако им предявиш подобна рекламация няма да те пишат в Хонда форума. Само вероятно щяха да ти я откажат, понеже се поръчва с код на частта или рама. Иначе е рисковано. За всички.
  2. 1 точка
    Джакомче виж филтъра първо.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Първо бяха ментак сегментите, а после станаха грешните... Искането ви е нелепо както и да го погледнеш. Едно е да искаш да отремонтира за своя сметка двигател заради причинени щети от извършен от НЕГО ремонт. (за справка виж темата за Омбре и реглажа, темата я знаеш), но помисли трезво по въпроса за отговорността или това е лов на вещици? Въпросът ми е - ако бяхте взели грешни сегменти от магазин да речем в Щатите какво щяхте да направите? Искам да чуя гледната точка и на брат ти от първо лице. Пък после нека пак има изказвания как екипът си пазел "нашите хора".
  5. 1 точка
    Казваш, че заради продадената грешна част са причинени щети за близо 2000лв. Но и, че брат ти съзнателно решава да използва грешна част. Възмножно ли е майсторите при които е правил колата да са му казали, че тези сегменти не са за този автомобил, а той да им е казал "абе айде, ще станат"? Как решаваш, че @fenabg е виновен за всичко? Посочи коя е нормалната държава в която търговец продал ти някаква част ще носи отговорност за всички ремонти настъпили от съзнателното й неправилно използване? Защо не търсиш отговорност на майсторите, които са сложили грешна част съзнателно? Защо изключваш грешките на брат ти? Според законите на "нормалните държави" (каквито смятам, че и България е), имаш някакво време да върнеш закупена стока - ако я върнеш в оригинален вид. След това... все пак "нормалните държави" трябва да защитават и бизнеса на търговците. За това и писах, под формата на съвет - като искаш отговорност от сервиз, който и да е той - си купуваш частите и си правиш ремонта на едно място. Иначе всеки ще си измие ръцете с другия - дори да са правилните части, търговецът ще ти каже "некадърно са сложени", майсторите ще кажат "частите са калпави". И няма как да докажеш, че не е така. Взимате си поука и пиете една студена вода с достойнство, вместо да обвинявате който ви е удобно.
  6. 1 точка
    Нямам право да вземам страна,като модератор,но ще се изкажа като техник. Постоянно помагам на колеги във форума с евтини части. Винаги,ама винаги искам номер на рама. Не признавам Д14,1600 или minime.Няма такива истории.Има само номер на рама. С 2 думи сегментите са си били оригинални и там всичко си е наред. Грешни части ,неправилни части се подменят или се възстановява сумата според ситуацията ,ама след ремонт да търсиш сметка е леко казано несериозно. Кои части влизат в мотора и как се монтират си е единствено отговорност на извършващия ремонта и затова той си дава гаранция.След това има масла,филтри ,разработка и всичко това дава резултат впоследствие. Да сложиш грешни части в мотора е безотговорно! Това е моето мнение като техник и разбирам защо Фена поства темата .Това с кутията си е живо изнудване.
  7. 1 точка
    От ръчката за отваряне до бравата имаш метална пръчка. В двата края на пръчката има пластмасови скобички, които се явяват и втулки за лагеруване на пръчката към бравата и ръчката. Ако имаш късмет, може да се разминеш със счупена скобичка. Иначе отиваш на счупено рамо на ръчката или на бравата. Ръчката е с пластмасово рамо, а бравата не помня дали е пластмаса или метал рамото. Механизъма за стъклото е метална "ножица". Единствената профилактика е гресиране. На три от крайщата на ножицата има пластмасови ролки - две в шината, хваната за стъклото и една в шина, хваната за вратата. Тези ролки се износват с времето, започват да клапчат и създават проблеми. Четвъртия край на ножицата е хванат за моторчето и се върти в алуминиева втулка, която също се износва (чупи), и проблем. На този край има зъбен полумесец. Огледай, колко са износени зъбите. Обикновено се износват, когато стъклото стигне в крайно горно положение. На средата на двете рамена на ножицата също има алуминиева втулка и нали се сещаш - износване = проблем.
  8. 1 точка
    Стояне, всеки може да си мисли каквото иска и да си тълкува нещата, както прецени. Но след като имаш шофьорска книжка,значи имаш завършен 8-ми клас и би трябвало да си научил, поне основните неща на правописа. И никой не иска от теб,да имаш завършена Българска филология, но подобно писане е неуважение към четящите. Уточнявам само, а не се заяждам. И вече по темата ти: Преди беше пуснал подобна тема, в раздела на 3-та генерация, където споменаваше и за проблема с ключа. Разбирам че си ходил на ключар (но не си направил нищо). Същото се е получило и с жичкаджията (относно клемореда), както те беше посъветвал колегата docev , а щеше да е добре,ако беше отхвърлил и тази възможна причина. Разбрах, че след смяна на горивния филтър, е имало подобрение (според теб), а според майстора на помпи и дюзи, от там не можело да е проблема - той провери ли ги, или само предполага? Майстора ти, също отхвърля и евентуален проблем с датчика на коляновия вал - но щом топла е палела по-трудно, може и той да прави мизерия. Елементарна проверка се прави, когато колата е загряла и преди да запалиш, поливаш датчика със студена вода, за да го охладиш. Запали ли нормално,вече ти е ясно. Съмняваш се за въздух в системата - възможно е, (провери за хлабави връзки) но също така може да ти изпуска и клапана в гуменото мехче за ръчното подкачване на гориво. Преди палене, провери дали е меко или твърдо, като когато е изправно, трудно ще го сплескаш до половината. Ако е меко , напомпай няколко пъти докато се втвърди и виж как ще запали. Провери тези две три неща и пиши.
  9. 0 точки
    Децата често си мислят такива неща. Все си спомням, когато по френски бяхме писали съчинения кой какъв иска да стане, как част от текста на една съученичка, който тя чете беше: "Mon mari sera riche et aura une banque". Това към 1996г някъде. После след близо 10 години учене във Франция и Европа се върна в България, омъжена е за психолог и постоянно се занимава със социални каузи в родния ни град. Та, преекспонират се нещата. И за да не съм оф: Момче към чичо си: - Чичо, чичо, от чекии правят ли се мускули? - Не знам, но продължавай, скоро ще свърша.
  10. 0 точки
    Всичко е получено!!! Коректен и точен Благодаря!!!
  11. 0 точки
    Маслата са получени. Както винаги, бърз и точен
  12. 0 точки
    Получено! Благодаря на колегата за коректното отношение!
  13. 0 точки
    Ясно! Щото видях, че се предлагат колони за акорд, но 4 ома.. с преходници за монтаж.. Значи няма проблем да се монтират, ако не държим на максималната гирлотия
  14. 0 точки
    От година и малко притежавам Акордеона от подписа ми и не е имало ден, в който а не се приближа и кача в колата с кеф! Което не означава, че няма трески за дялкане ! Не видях някой да се оплаква от мега кривите размери (без значение 16 или 17 цола) на гумите - луда работа, спрямо масовите размери на 7цата - едно 150-200 (да не кажа и нагоре) лева в повече като дойде време за купуване на гуми... Да, багажника е неприлично малък за такъв клас автомобил, особено сравнен с този на седма генерация, но за мястото за пасажерите на задния ред не мога да се съглася. Аз съм 1,87, но за проба съм сядал отзад при нормалното за мен положение на шофьорската седалка и имах достатъчно място за краката. Другото, което не ми харесва е липсата на резервна гума (пък била тя и патерица) - пяната и компресора за условията на бели държави като Германия, Франция и т.н. може би са ОК, но за пред българските кратери не вървят . Въпреки всичко, никой от горепосочените от мен и колегите недостатъци не би ме разубедил от повторната покупка на същия автомобил, ако можех да се върна година назад - като си погледна моя Power of dreams забравям и за багажник, и за DPF, а от време на време и за дупките по пътя, предстоящата война м/у САЩ и Русия и какво ли още не !
  15. 0 точки
    Става и тапи от спирт за горене, с подходяща боя
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Създай нов...