Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.06.2025 in all areas

  1. 2 точки
    Сменени задни дискове с Rotinger, накладки ATE, плюс профилактика на апаратите. Спазени всички препоръки без цялостна смяна на спирачната течност, че нямаше втори човек да натиска педала и го оставям за друг път . Нещата си паснаха перфектно. Минати 50км вече и всичко е точно! Задните дискове мисля, че са оригиналните от завода (надписа е HONDA), а колата вече е на 250000км. Задните накладки са с пъпки, все пак съм седан, но предните майстори при смяната не бяха улучили точно леглата на буталцето и старите накладки не са "изядени" равномерно
  2. 2 точки
    Изкуствения интелект го е обяснил перфектно. Твоето оригинално реле FS е с обратен диод, а другото което си намерил е без такъв диод. Оригиналното ти НЕ можеш да го замениш с това което си намерил, ако сложиш релето без диод почти е сигурно че ще опукаш транзистора който управлява релето, а този транзистор е някъде дълбоко в платката с електроника и ако се наложи неговата смяна филма става голям. На релето без диод може да се сложи такъв но е много важно да се види полярността на захранване на релето, и все пак ако релето не се отваря си е по-трудно изпълнението, но не е невъзможно.
  3. 2 точки
    Здравейте и от мен. И аз излочих с едно пилотче Black Edition 2021-ва год. Канадка на 52 000км. До тук съм навъртял 30-40км, та не мога да дам някакви впечатления, освен че си е изцяло друг автомобил( сравнявам с Legend). @Flameff, деактивира ли си изключването на цилиндрите? Към момента това ми е дилемата!
  4. 1 точка
    Вече 6-та година карам такава. До сега по мотора съм сменил само подгревни свещи, иначе по окачването стандартното за модела - ляво и дясно вътрешно каре, дясна втулка на рейката и най-скъпият ми ремонт беше съединител с маховик и е скъп предимно, защото взех ОЕМ, иначе има евтини афтър маркет части. Ако сега трябваше да избирам такава бих взел Type S - 2.2 кубика, 180 к. с., не че не съм доволен от вървежа. Моята сега е 180 к. с., но Type S спокойно става едни 230 к. с.
  5. 1 точка
    @kvd74, мамка му, не видях темата по-рано...От звука си помислих, че не е въртящ се елемент а нещо някоя ламарина резонира ама явно наистина е била помпата...Има ги GMB, такава монтираха преди месец на Аеродека. Смениха ангренажа в сервиза, взех им Continental ремък, ролките и помпата си ги взех на Blue Print, само, че вътре помпата в кутийката е на GMB а ролките на SKF. Бяха ми предложили Aisin ама отказах и явно по-добре. Ако бях видял по-рано, щях да ти взема 1 Blue Print, ама....
  6. 1 точка
    Насочи се към бройките ,които не са по 10000 лв ,те определено ще са "скалъпени". По-скоро обърни внимание на тези от 12-15000 лв ,ако трябва изчакай докато ги имаш отколкото да съжаляваш след това
  7. 1 точка
    Не знам, не го правя аз. Като качих клипа с шума от първия пост отварях капака да вида ремъка и ми се стори даже хлабав. И моя оригинарен Кейхин изкара над 200х.км., но по същия начин почна да шумоли, след като месеци преди това издаде някакв зверски шум. Тогава помислих, че се удариха буталата с клапаните. Явно тогава се повреди. Не съм сигурен, че имат лагер, класическия със сечми в улей. Един ми обясняваше , че било някакъв шибър. Имам два боклука за дисекжия и ще напиша какво и е устройството и какво се е строшило. На една полска фирма писах, имаха я, но се отказах. В омаслена хартия, найлонов плик и кашонче на тъмно.
  8. 1 точка
    Не слагай реле без диод, ако оригиналното е със. Риска да се повреди нещо е много голям. Диода би могло да се сложи и извън релето, но си трябва жичкаджия да го направи както трябва. Предполагам, че това е релето, което ти трябва.
  9. 1 точка
    Давам инфо! Проблема се оказа въпросното реле, което е ограденото на снимката! След смяната му климатроника работи коректно. Благодаря на колегата за това, че ме насочи!
  10. 1 точка
    Забравих да уточня, че изпозвам добавка за гориво Oilsyn Hybrogen Road за по-чисто изгаряне на гориво-въздушната смес. Купувам я от https://autoro24.de/produkt/oilsyn-hybrogen-road/ с доставка през https://www.ggbg.bg/bg/
  11. 1 точка
    В София, Младост 1А, до бензиностанция "Еко" се водят. Запазва се час, предварително онлайн, на https://gtp.bg/
  12. 1 точка
    Минах ГТП. Всичко е на 6! Спирачки, фарове, окачване и т.н. Предварително преглеждат и аварийният комплект (аптечка, триъгълник, жилетка, пожарогасител). При измерване на емисиите, момчетата от пункта започнаха нещо да се суетят. Питаха коя година е колата и на колко хил. км. е? 2007г. на 140 000 по километраж, но реално смятаме на 240 000. Питах: "Всичко наред ли е?", отговориха първо със жест: "Муа!", после с думи: "Бонбон!" И ме поздравиха, че имам толкова стар автомобил, а в такова добро състояние. Излишно беше да обяснявам, че за да го докарам в това състояние съм хвърлил 5000 лв., без да правя ремонт на двигателя. Ползвах и талон за 15% намаление, от гражданската при SDI, та ГТП-то ми излезе 76,42 лв. В допълнение правят преглед и заверка на пожарогасители за 9,90лв. Веднага се възползвах. Помолих да ми направят разпечатка от теста за емисиите, но вече бяха подали данните към НАП и не беше възможно. Въпреки това ми направиха една снимка, на това, което можаха в последствие: Искам да поздравя този пункт за ГТП! Техниците са опитни и си вършат работата както трябва! Догодина пак съм там.
  13. 1 точка
    Емии, това ще и е. Почистих я и я измих. Същото сторих и с гаража. Минавам на по-здравословен, екологичен и бюджетен транспорт - за градско.
  14. 1 точка
    По празниците свърших малко работа. Един бърз преглед. После една бърза смяна от 19-ки на 20-ки И открихме сезона. Другият път ще видя Акура-та дали тегли, като тоа японец. Само да и преправя инсталацията за теглича, че отвъд голямата локва е различна.
  15. 0 точки
    Полезно ти е инфото за помпата. Много ги зяпах в нета какво е снимано, но явно някои снимки са произволни. На Херцбус снимката е GMB, ама вътре е досущ, като айсина, само не Айсин надпис, а някаква поредица от цифри. Джапко и Джапанпартс направо снимки на хондова помпа😄. Щеше да ми е полезно инфото за Блупринт. Знам, че пакетират подбрани части, но не знаех какво. И аз сложих ремък Конти, а ролката е JC Premium с лагер на Койо. И INA са с такъв и пружинка в комплект, но нещо се получи разминаване с нея и отидох на JC Premium без пружинка. И от мен едно инфо за Блупринт- палеца на делкото им е YEC.
  16. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...