Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.04.2025 in all areas
-
2 точкиЕто и виновника... Забравил съм да отрежа свинската опашка и тя издава това жужене,почукване.Така че огледайте добре,преди да грабнете таслитеи да разснопвате. Остана това 20250408_120805.mp4 но то си е при всички.
-
2 точкиБалада за BG джигита Не кола, а археологическа находка, вътре джигит с тежкарска походка. Облечен в анцуг, пазарска кройка, горд собственик на BMW Тройка. Убеден, че е най- големият пич, щом кара каруца с тунинг кич. Убеден, че когато колата подгони, не важат гравитационните закони. Убеден, че настъпи ли газ, на трета, вече е излитаща в космоса ракета. Убеден, че Бог му е навигатор и може да кара като авиатор. Убеден, че е безсмъртен и без страх, другите да дишат след колата прах. Убеден, че пешеходните крачки спират по- бързо от спирачки. Убеден, че ако кара смело, ще скрие произхода от село. Убеден, че е достатъчно тарикат да надхитри патрулката на КАТ. Убеден, че 20 минути подраняване е по- ценно от живот и нараняване... Убеден, че нищо не може да го спре, дори на цената някой друг да...умре... Жалко..., но това не е просто мит, а до болка реален бг. джигит. Автор : Петър Донкин
-
1 точкаОтварям темата за да спестя ядовете,които брах аз на други колеги.Та от нямане какво да правя реших да сменя течността на съединителя,бях я сменял преди 3 години без никакви проблеми тогава.Отворих пробката на долната помпа натиснах педала и....нищо,капнаха няколко капки и толкова.Педала съответно пропадна и колкото и да помпиш нищо не се случва.И така останах без кола на вилата на 100км. от дома.Добре,че бях взел малко инструменти и се започнаха йога упражненията по сваляне на горна помпа,който е свалял знае какво е.Не можах да извадя шплента на място и я свалих,както си му е реда с цялата планка.Онзи заверения болт,който японец го е проектирал,бял ден да не види🤨. Та какво се получава,може би и при вас: Пружината на горната помпа се чупи,тя си работи(горе-долу) нормално и буталото се връща от обратното налягане в системата.Отворите ли пробката обаче,при първото натискане на педала буталото остава горе и вече помпа все едно няма.Педала движи металния "гергелек" ,но помпата не помръдва. Както и да е,сега чакам от Аутодока нова помпа sachs.Долната също ще сменя,в маншона имаше спирачна течност.Цилиндъра и е наранен и е тръгнала.Горната има едва видими износвания вътре,но реших да играя на сигурно,че йогата не ми харесва😁. Съвета ми е,правете тези неща на подходящо място и с едно на ум,че не се знае.. Между другото за 3 години течността беше доста черна.Тогава сложих Ate dot4 Sl 6,такава ми остана от спирачките.Дали е по-агресивна към думичките от dot3 каквато е оригинално не знам,но тогава промих идеално,а сега пак боза.
-
1 точка@Tokio Ако това се отнася за мен, аз съм отговорил на поста на колегата @Angelov_88 чийто пост е от вчера. Сиреч, коментирал съм в деня на запитването. А колкото се отнася до автора на темата, може и да си е решил проблема, ама изглежда никой не е разбрал.
-
1 точкаhttps://www.liqui-moly.com/en/synthoil-energy-0w-40-p000341.html#20701 Ако е това, аз бих внимавал с него. Вярно има над 60% ПАО, но няма естери и нафталини не се виждат, та не знам какво за измислили да балансира базата.
-
1 точкаСенакс разчистват склада си от залежала стока с изтичащ срок. И аз ми отказаха поръчката " Съжаляваме но количествата са изчерпаха от този продукт" Обадиха ми се по тела, че са имали 4 туби но аз съм 5 клиент и въпреки, че получих днес по-рано известие по имейл да очаквам доставка. Според мен са имали по 4-5 туби от 5-6 вида масла с изтичащ срок и който се вреди.
-
1 точкаСупер, нищо му няма и 20 години стои ако тубата е запечатана и не е на пряка слънчева светлина.
-
1 точкаЗа таквиз дебили никой не съжалява, освен роднините им. Проблемът е че светът не е черно-бял и грехота да ги отписваме, а и всеки човек има шанс да се поправи сам, или да му бъде помогнато. Агресивните забележки обикновено се приемат фрустрирано и не дават резултат, а най-добрият учител е личният опит на потърпевшият, но и той не винаги дава резултат, понеже у дебилът нема анализ и поуки.
-
1 точкаТочно за този не мога да кажа, но по принцип са еднакви. Т.е. Компресора си е нормален компресор, със стандартен накрайник. Бозата се слага по 2 начина: 1. Налива се бозата и след това се помпи. 2. Бозата се впръсква при помпенето. В инструкцията трябва да е описано. Аз си взех такъв комплект на Osram, понеже моя липсваше. Гуми съм помпил с този компресор няколко пъти и е доста по-бърз отколкото стандартните такива компресори от зеленчуковия магазин.
-
1 точка
-
1 точкаПоръчах аз 0W40 Лики Моли, ПАО синтетика над 60% съдържание ...65 кинта 5 литра
-
1 точкаКупихме си с жена ми първата "играчка за възрастни"... Дойде тази възраст, в която вече можем да си я позволим. Дълго я гледахме с удивен поглед. Аз действах по интуиция, а тя чете инструкцията, защото е по-умната. Натискахме разни копчета, играчката ту се надуваше, ту се свиваше, създавайки незабравими впечатления. Днес едва я получихме, а вече три пъти я ползвахме. Забавна вещ е това - апаратът за кръвно налягане!
-
1 точкаА който иска 70% РАО + 10% полиолестери, може да си поръча, с доставка от Испания, "Exline": https://compralubricantes.com/motor-25?q=Fabricante-ExLine+(Extreme) Бившата линия "Extreme", на руснаците. Как ги доставят в Испания тия масла, не знам. Но е факт, че само от там може да се закупят в момента.
-
1 точкаВероятно е с изтичащ срок на годност, Сенакс са официален представител на Лики Моли, а и да правиш ментета на тази марка е като да печаташ фалшиви 1 доларови банкноти. Струва си защото лаб. анализи на 15-20 годишни масла показват състояние като на прясно току що налято в завода. Дори може да се вземе с цел доливане ако има разход или автомобила е взет на старо и за едно кратко прочистване на ДВГ за 2-3 хил км .
-
1 точкаТоване е екстра, а изискване. Има ли ксенон колата трябва да е със система за самонивелиране. Само американските чекии до 2010 нямат изискване за тая система и са на копчето отстрани. И разбира се понеже сме в България, тука всичкото инженер разбира от всичко. Купете си кола, която можете да поддържате, а не да ревете у инъернетЯ кое било нужно, или ненужно.
-
1 точкаРАО няма в msds-a. А и не виждам свободни % за него. Ако има, то ще е безсмислено да се съобщава. Има разработени нови модификатори на вискозитета, които били по-стабилни и не се разпадали като старите. Мобил се хвалят, в новата си рецептура, с такива и с някакви други неща. Затова изхвърлиха от маслата си РАО, GTL и молибден, но като гледам, новите им анализи на отработки са пълна трагедия...
-
0 точкиПри нас VTEC-a не дава мощност, по-скоро я намаля. Работи както каза колегата между 1800 и 3500 оборота. И до 130 км/ч. И от трета нагоре. И за да я вкараш в този режим трябва съвсем леко да натискаш педала на газта. А си натиснал малко повече и изключва. На празен ход не работи. Иначе съм пробвал да карам 100-на километра във витек режим, наистина даде нисък разход по табло, около 6/100.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00