Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.04.2025 in all areas

  1. 2 точки
    Отварям темата за да спестя ядовете,които брах аз на други колеги.Та от нямане какво да правя реших да сменя течността на съединителя,бях я сменял преди 3 години без никакви проблеми тогава.Отворих пробката на долната помпа натиснах педала и....нищо,капнаха няколко капки и толкова.Педала съответно пропадна и колкото и да помпиш нищо не се случва.И така останах без кола на вилата на 100км. от дома.Добре,че бях взел малко инструменти и се започнаха йога упражненията по сваляне на горна помпа,който е свалял знае какво е.Не можах да извадя шплента на място и я свалих,както си му е реда с цялата планка.Онзи заверения болт,който японец го е проектирал,бял ден да не види🤨. Та какво се получава,може би и при вас: Пружината на горната помпа се чупи,тя си работи(горе-долу) нормално и буталото се връща от обратното налягане в системата.Отворите ли пробката обаче,при първото натискане на педала буталото остава горе и вече помпа все едно няма.Педала движи металния "гергелек" ,но помпата не помръдва. Както и да е,сега чакам от Аутодока нова помпа sachs.Долната също ще сменя,в маншона имаше спирачна течност.Цилиндъра и е наранен и е тръгнала.Горната има едва видими износвания вътре,но реших да играя на сигурно,че йогата не ми харесва😁. Съвета ми е,правете тези неща на подходящо място и с едно на ум,че не се знае.. Между другото за 3 години течността беше доста черна.Тогава сложих Ate dot4 Sl 6,такава ми остана от спирачките.Дали е по-агресивна към думичките от dot3 каквато е оригинално не знам,но тогава промих идеално,а сега пак боза.
  2. 2 точки
    На мен ми прилича накой да е изхбил наколко спрея,за да прикрие явната ръжда. Много често автоджамбазите дават 10лв за два спрея и ето ти покритие против ръжда. Дано да се лъжа от снимката.
  3. 2 точки
    При отворена жабка, отстрани има един кабел,който се откача при смяна на филтъра на климатика, ако си забравил да го закачиш ,така се чува, както описваш. При мен, поне така се получи с един акорд к24. Бях забравил да го закача и направо ме побъркваше в движение.
  4. 1 точка
    Поръчах аз 0W40 Лики Моли, ПАО синтетика над 60% съдържание ...65 кинта 5 литра
  5. 1 точка
    1 колега, тук, в "Продава гуми / джанти" предлага страхотни 17-ки за Акорд 7 - сигурно си ги видял де?
  6. 1 точка
    Оказа се че съм объркал размера на гумите от сляпо вярване на писаното в интернет и нежеланието за толкова простия акт да погледна към средната колона зад вратата. Трябва да бъдат 225/45, а не 225/50 при 17" Хубавото е че от гумаджийницата се съгласиха да поръчат новия размер и да не плащам за връщането на първия. А така и товарния индекс си идва на оригиналния 91, вместо 94, че дори 98
  7. 1 точка
    Балада за BG джигита Не кола, а археологическа находка, вътре джигит с тежкарска походка. Облечен в анцуг, пазарска кройка, горд собственик на BMW Тройка. Убеден, че е най- големият пич, щом кара каруца с тунинг кич. Убеден, че когато колата подгони, не важат гравитационните закони. Убеден, че настъпи ли газ, на трета, вече е излитаща в космоса ракета. Убеден, че Бог му е навигатор и може да кара като авиатор. Убеден, че е безсмъртен и без страх, другите да дишат след колата прах. Убеден, че пешеходните крачки спират по- бързо от спирачки. Убеден, че ако кара смело, ще скрие произхода от село. Убеден, че е достатъчно тарикат да надхитри патрулката на КАТ. Убеден, че 20 минути подраняване е по- ценно от живот и нараняване... Убеден, че нищо не може да го спре, дори на цената някой друг да...умре... Жалко..., но това не е просто мит, а до болка реален бг. джигит. Автор : Петър Донкин
  8. 1 точка
    "Когато в двореца влезе клоун, той не става цар. Дворецът просто се превръща в цирк." п.п. Всички прилики с действителни лица и събития са случйни.
  9. 1 точка
    https://gemini.google.com/ Моята задница е по хубава! :D
  10. 1 точка
    Проверете стоп машинката на педала на спирачката, работи ли коректно. Има два контакта, един нормално отворен и един нормално затворен. Това е когато педала не е натиснат, при натискането му контактите се разменят. Нормално затворения е за круиза а нормално отворения е за стоп светлините. Най-добре се проверява с пробна лампа, на изхода на нормално затворения контакт трябва да излизат +12 волта, след натискане на педала напрежението трябва да отпадне. Друго лесно за проверка е дали няма изгорял предпазител.
  11. 1 точка
    От любопитство питах ChatGPT-то да ми направи комби от Ледженда. Тоа е голем тарикат. Отрязал е най-важното. Наложи се изрично да му искам снимка отзад. Тука вече се оака. Нем акъл Ai , ай - само информация. Тва че е замазал лаисните на задната броня си е напрао изстрел в краката. Не му е сила творчеството с мярка, а и си личат хамериканските му гени. Исках му Хонда, а не Акура.
  12. 1 точка
    На клипчетата е доста по-силно (калпав телефон), но ме дразни. При топло купе го няма - калпав матрЯл, дет викаше оня - магистралния с лентичките.
  13. 1 точка
    И една лека добавка, внимавайте, като флашвате с китайски инструменти и кракнати софтуери за същото. По чужбина репортват за много убити компютри поради грешно калкулирана чексума от софтуера за флашване, понеже е стара версия а новата съответно е само оригинална, лицензирана. Също и самите "флашери" не са толкова стабилни откъм четене/запис, като при запис има повече уморени компютри.
  14. 1 точка
    Да внеса малко светлина по темата с R20. В момента си доизглаждам моята, като колегата както е описал в ниските колкото дърпа, толкова и не е нещо особенно. Има лаг в реакцията на двигателя спрямо рекуеста, другото е, че колата не се усеща линейна спрямо оборотите и когато отворих картите вече видях, че просто фабрично така е направена и до голяма степен си изгладих нещата. Като разход, има разлика, падна, като има още на къде да се расте в тази посока. Дросела също не го отваря до край,да се има предвид. Но избягвайте да наливате готови файлове или правени такива от разстояние, понеже има неща, които ако се пипнат двигателя няма да изкара дълго. Другото е, че егр на празен ход ме работи, отваря се прогресивно с товара в една много тясна граница, която клони към смешна/излишна, на фул тротъл също е затворен. Витека както вярвам повечето знаете работи над 1800 оборота (до 3500) при мнооооого лек товар, леко да натиснете педала на газта и спира моментално, не се усеща изобщо, кога спира и кога тръгва, ако усещате нещо, вяроятно колата има друг проблем.
  15. 1 точка
    Здравейте приятели, от скоро и аз съм горд собственик на FRV 1.8 2009 година. Искам да изкажа огромни благодарности на Бранко за съветите, които ми даде за покупката на този автомобил и за пълното му обслужване. Заслужаваше си всеки един от 400те километра пътуване до Русе и обратно. Скоро ще кача и снимки в отдела "Снимки на колите ни". Благодаря.
  16. 1 точка
    Да, не я пипай! Аз също сложих съединител от Тайп С и до момента нямам проблем. Иначе с обикновен изкара около 40к и започна да приплъзва.
  17. 1 точка
    В продължение на темата. Пръчах лайсни за вратите от тук: www.pawa.pl Самозалепващи са. Паснаха добре. Цената беше 45 Евро за лайсните + 15 Евро за доставка до БГ, чрез DPD куриер. Който се интересува - имейл за контакт с продавача: pawa@pawa.pl (Piotr Pieluzek)
  18. 1 точка
    Здравейте, да приключа тази тема. Колите които са с АСС трябва да са с равната емблема (една лъскава), не само при Хонда, а при всички автомобили с такъв тип дистроник. Ето тази при Акорд https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/75/Honda_Accord_2.4i_Facelift_front-1.JPG Останалите са с обикновената емблема, релефната. Радара се намира зад емблемата, а не в самата емблема. Реално той е много скъпата част. При Акорд за да се защити този радар отзад и за да осигури нормална работа цялата предна решетка е по-различна от обикновената. Обикновена: http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_14602.jpg С ACC: http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_94883.jpg В моя случай проблема се оказа, че емблемата беше релефната и тя смущаваше радара. От невежество отворихме радара за да го "оправим". От там той спря да работи и ми светна в оранжево ACC на дисплея. В BG такъв радар не можах да намеря. Радара на Акорд 2006-2008 е съшия като при Ледженд 2006-2009 (не съм тествал, но така излиза). В Полша явно са много по-разпространени и ми намериха от там. Като монтирах работещия радар положението беше какво в началото на темата. Тогава направих лека модификация на емблемата. Лъскавата емблема просто няма основа, а е тънка пластмаса. http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_85624.jpg http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_5218.jpg За цяла решетка втора употреба за кола с ACC искат 900лв. Извадих основата и вместо нея сложиш тънка 1мм пластмаса и я боядисах в черно. Отгоре сложих емблемата и стана доста добре: http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_166041.jpg Сега вече ACC работи без проблеми и е голяма глезотия. Цялото незнание ми излезна към 500лв. Надявам се с тази тема да ги спестя на някой понеже колите с ACC са малко и информацията е оскъдна.
  19. 1 точка
    Крайният резултат : фд - 4.25 1-3.25 2-1.944 3-1.5 4-1.17 5-0.94
  20. 1 точка
    Когато става въпрос за скоростни кутии, всичко което казва fenabg трябва да се възприема без грам съмнение, и трябва да се записва в дебели книги с голям шрифт.
  21. 0 точки
    Купихме си с жена ми първата "играчка за възрастни"... Дойде тази възраст, в която вече можем да си я позволим. Дълго я гледахме с удивен поглед. Аз действах по интуиция, а тя чете инструкцията, защото е по-умната. Натискахме разни копчета, играчката ту се надуваше, ту се свиваше, създавайки незабравими впечатления. Днес едва я получихме, а вече три пъти я ползвахме. Забавна вещ е това - апаратът за кръвно налягане!
  22. 0 точки
    Ох, кат каза БДЖ - Много ме кефи новият им слоган: "Повече минути за същите пари".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...