Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.02.2025 in all areas

  1. 5 точки
    Пълно е с идиоти ,които четат табелки и питат в магазина продавача, който още няма брада с какво масло се кара Хондата.. Пълно е с майстори-идиоти, които твърдят ,че тя колата ти е на 30 години и трябва да се кара с дебело масло. Пълно е с идиоти джамбази, които внасят кола от Италия и ти я продават като нова ,нищо че никога не и е сменяно маслото. Специално за Данди ...относно хвърлените с лека ръка твърденя ....за твоя Фобос. Изхвърлил съм над 100 и твърдя с името си ,че тая система няма настройване. Всъщност няма по-голям боклук от нея измежду всичко ,което съм виждал за 20 години. Пълен абсурд е да си правиш клапаните на 40000 и да караш на газ. Намесвам се само защото може някой да ти повярва...Двигателя ти е много хубав, но има фабричен дефект в главата ,който никой не може да оправи. Този ,който е проектирал хлабините на валовете ,никога не хващал луфтомер. До ден днешен всеки колега ,който регулира клапани на ЦРВ-1 го псува. Стъпката на резбите е голяма. Гайките са за камък 12 и се клатят,което задължително води до пренатягане. Стойностите на хлабините на всяка Хонда са цолови, но българина знае само 0,10 0,15 и 0,20. Това значи ,че по подразбиране от сервиза ЦРВ-то излиза с неправилно регулирани клапани. Да не продължавам с подробности ,че ставам досаден...
  2. 2 точки
    @rangchev Първо проверяваш дали зарежда алтернатора14.4V без консуматори, акумулатора държи ли ток,това се парви с товарна вилка там където продават батерии. Това е по-трудно за проверка но ми намирисва на разхлабен кабел за маса. Проверете и кабелите до алтернатора.
  3. 2 точки
    Който е влязъл и прочел във форума темите ми преди да си купи кола, никога няма да се нашие така....
  4. 1 точка
    Знаете ли, че магистралата Памир, известна още като M41, е легендарен път, простиращ се през скалистите планини на Таджикистан, Киргизстан и Афганистан. Това е един от пътищата с най-висока надморска височина в света, достигащ над 4600 метра (15 000 фута) в най-високата си точка, прохода Ак-Байтал. Магистралата пресича планината Памир, често наричана „Покривът на света“, предлагайки спиращи дъха пейзажи от заснежени върхове, дълбоки долини, високи плата и тюркоазени езера. Първоначално част от древния Път на коприната, Памирската магистрала е жизненоважен търговски и туристически маршрут от векове. Днес той привлича авантюристи и пътешественици, търсещи необичайно пътешествие, изпълнено с културни срещи с местните таджики, киргизи и памирци. Пътят е предизвикателен, с неравен терен и непредсказуемо време, което го прави истинско приключение за мотоциклетисти, велосипедисти и пътуващи по суша.
  5. 1 точка
    Ферари винаги са били близо до изкуството.
  6. 1 точка
    На дизелов акорд 7 стават и при теб трябва да е същото.
  7. 1 точка
    Веждата се получи прилично, с кит ще се дойде на линия. https://ibb.co/WNYHXSL6 https://ibb.co/svqz99T4 https://ibb.co/j9JXG5L3 Ред е на подложките. https://ibb.co/xKTqyc8D
  8. 1 точка
    Проверих каквото можах и тествах кратко извънградско. Няма биене при никакви обстоятелства. Питах и "аспухарите", които монтираха гърнето. Казаха да си карам, щом не издиша - няма оправяне, могат да ми вземат пари за ново. 2-та казуса за сега са приключени и синковеца замина - CIVITO ще даяни. Долях горивата, измих му колата, да не арчи свой леф, па да си пътува с кеф. Нали ни представя отлично в университета, дет съм завършил миналия век. VID_20250211_132720.mp4
  9. 1 точка
    Така е, може да изкараш 1 000 000 с цр-в без основен ремонт...защото използваш 5W масло :)) В днешно време освен вискозитета по табелка по-страшно е на какво реално отговаря от стандартна спецификация закупеният продукт. Пълно е с некачествени масла, те са проблема за "изцапаните" двигатели.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    На акурата ми в книжката пише да се опре дистанционното до бутона за палене. Така можело и да се пали колата. При ЦРВ от съшите години едва ли би било по-различно.
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Продавам Honda NSX-Т (TARGA - модел с твърд сваляем таван). Модел правен за Европа (Швейцария) с оригинално ляв волан. Оригинална боя. Без удари! Всичко по автомобилът е автентично и оригинално, без побългарявания и пумиярщини. 2024-а е обслужен от-до само с оригинални части. Нови гуми Yokohama. Минимални козметични забележки (драскотини), предвид възрастта и оригиналната боя. 1996-а година, 173 000км към момента на публикуване на обявата (кара се ежедневно и километража се променя). Цена 89000 евро. Намира се във Враца. 0877143963 Моля, само за сериозни обаждания от хора с реални възможности!
  14. 1 точка
    Всеки сам решава как да оцапа двигателя си,това което пишете е само как да насипваш повече е повече масло докато докараш двигателя си до основен ремонт. Моят споделен опит е как да намалиш този разход това не става с масло 10w40.
  15. 1 точка
    Гумичката на педала на съединителя беше доста износена и реших да сменя и нея, и тази на спирачката, която също беше поизносена. Първо поръчах от Алиекспрес метални с гумени "пъпки" (странно, но не ги намирам в списъка с покупките ми). Не ги препоръчвам! Тази на съединителя сдаде багажа за по-малко от 1000 км и то поне половината бяха извънградско. 3000 км по-късно тази на спирачката е тръгнала, макар че сигурно ще изкара още 4-5 хил. км. Тази на газта е ОК. Поръчах следните от Алиекспрес: https://www.aliexpress.com/item/1005003738259872.html Дават ги, че са за по-стар модел CR-V (2002-2006), но не намерих такива, за които да пише, че стават за 2012-2016 и затова избрах по размери (прилагам и снимка). Пасват идеално.
  16. 1 точка
    Аз не дочаках тестдрайва, и изневерих на любимата ми марка! След 11 верни и безпроблемни години с моето CR-V 3 iDtec много исках пак Хонда! Карах тестдрайв Сивик 11, разкошен автомобил, но аз съм си SUV-аджия. Прецених, че за 112 000 лв. колкото излиза CR-V advance с цвят металик, е по-добре RAV4 plug-in hybrid, и го чакам след 4-5 месеца. Като сложа на кантара двата автомобила, везните силно натежаха към Тойотата! Предимствата са много: 1. 80-100 км. градско на ток с Рав4 2. 306 к.с. , 0-100 за 6 сек. 3. 10 години гаранция 4. Производство в Япония на Рав4 Като екстри, Тойотата няма само обдухване и хедъпа. Неща, които не ми трябват. Карах Рав-ката плъгина, солидна возия, грабна ме!
  17. 1 точка
    Днес ще се отклоня малко от моторите , но две поредни коли ме вцепениха вчера и днес . Искам да ви обърна внимание на спирачната система. Ако вашият живот не ви е мил и не ви пука то помослете за останалите. Ще започна със спирачната течност която се сменя на максимум 36 месеца ! Ако сами си сменяте накладки няколко неща които ще изброя ще са ви от полза . 1 винаги проверявайте дебелината на диска и я сравнете с зададения минимум , ако е под ,на или с някоя десета до минимума то незбавно ги сменете . 2 при смяна на накладки задължително почистете и смажете водачите с греста предвидена за тази цел . Никога с графитна .! 3 подложните пластини на накладките ги свалете почистете тях и основата на супорта на която лягат . 4 уверете се че наклатката влиза леко в леглото си и е притискана само от пружинна сила на пластините . При нужда изпилете водача на накладката от чеплъка на шанцоването и боята . 5 обезмаслете дисковете 6 Преди монтаж на диска се уверете че сте почистили идеално главината от ръжда, налепи и всичко което би попречило диска да легне с цялата си площ на нея. 7 не мажете медна грес на диска и след това да монтирате алуминиеви джанти.
  18. 1 точка
    Като пуснах темата мислех, че ще се развие, но явно не допадна на ютуб мастърите . Е, аз ще почна да пиша. Ще почна със следното: хора, сглобявавали двигатели чрез клавиатурата и ютуб, по-добре да не пишат, не само тук, давайки акъл за точно същото. Масово явление напоследък . Започнаха се теми за масла, ремонти, части и т.н,. и лица, незнаещи какво има в един мотор, се оказаха на пирамидата от знания. Масово наблюдавам препоръка - ей тва масло си сложи, но не го карай повече от 6к. Е защо да го слага тогава? Ахаааа... ми евтинко е. Бях прочел и коментар, че мотор не може да изкара 200к с 10/40. Е, може! Знам повече от 30 такива на 300к+ и не са виждали друго, но това са мотори до към 2000 година. От там нагоре и самите производители промениха моторите, но не и принципа им на работа. Основната причина един мотор да гори масло или по-точно причини са няколко . 1 Сегментите и не винаги тяхното износване, а спичането на маслосъбиретелните пръстени и невъзможността им да работят правилно. Тук обаче ще се получи един омагйосан кръг. Защо спичат? От старо масло и немърливо отношение към мотора на водача. Тесни или запушени дренажни отвори на маслосъбирателните пръстени . 2 Прегравяне на мотора и омекване на сегмента. 3 Горните две вече са на линия и водачът почва да слага наливни лайна с цел по-ниска цена на маслата. 4 В по-редки случаи - износени гумички на клапаните. 5 Наличието на газ. Защо и газ? Една неправилно монтирана и настроена газова може да доведе до прегряване на мотора, бедни смеси - детонации и висока температура в цилиндъра. Респективно маслото в цилидъра/каналите на буталото се изпича. Почват отлагания. 6 Елипса в цилиндрите. Разход на масло в комбинация с газ постепенно води мотора до неговия край. Защо - би питал някой? По-късно ще пусна и снимки за това какви отлагания се получават от тази комбинация и какви наранявания могат да причинят на цилиндрите и буталата. Манията да се кара с тънки масла ми харесва, но днес при мен беше 37 градуса, и ако имах к24 - да речем, със сигурност маслото в нея нямаше да е 0в20. В Щатите били карали с такова. Дреме ми. В Щатите са си я купили нова, горивата са им 10 пъти по-качествени и не карат на газ. С появяването си к20 икономика е сгрешен на чертожната дъска и по-точно архитектурата на глава. Лоши магистрали на мазането на валовете, респективно износването им. Вече при к20 тапира и к24 тая недомислица я няма. При предходните мотори такъв проблем няма. Тук идва и друга драма, и пак с к20-та, дори и к24 - чукането в мотора. Проблем голям и от какво? Износване на буталата и почват да играят кючек в цилиндъра. Срещал съм негативни коментари за R-серията, но за мен това е доста по-направен двигател от съвремнните мотори на пазара.
  19. 0 точки
    Най Пернишката кола не е VW Golf а Mazda RX 8, защото е с вИнкелов двигател.
  20. 0 точки
    Ако мъжът ви само яде, лежи на дивана, пие бира и гледа телевизия, значи му е добре с вас и ви обича. -------------------------------------------------------- Самолетна катастрофа. Единствено една от стюардесите успяла да се спаси, като скочила с парашут, и попаднала на самотен остров. Гледа обаче - на брега един човек пече месо. - Кой си ти? - Аз съм от Враца, тук съм вече от 15 години. Гладна ли си? - Гладна съм. - А какво би ми дала за едно парче месо? - Бих ти дала това, което не си виждал от 15 години. Тогава човекът скочил, прегърнал я и я попитал: - Вярно ли си донесла ракия?
  21. -1 точки
    Колега запознат ли си със спецификациите на маслата произвеждани 90-98 година, химичните присадки добавяни тогава и към днешна дата...хващаш се за вискозитета само. В книжките за обслужване на много марки автомобили сигурно си видял таблиците с препоръчвани диапазони от различно по вискозитет масла относно средногодишен РАЗЛИЧЕН КЛИМАТ!? Някъде да пише не карайте с 10W40 или 5W40 и т.н. А запознат ли си с прехода между двигателни масла с различни спецификации според изминалият пробег и износване на двигателят с вътрешно горене. Моята кола още НЕ изразходва 3л масло при изминаване на 10 000 км и до достигане на такава консумация ще я карам и обслужвам по един и същи начин. Двигателят на този модел, без належащ ремонт, какъв пробег има с нормално обслужване? От мой опит до тук 400 000 км, като в Италия до 150 000 е карана с 5W30 и след това с 10W40. Колко още живот има...никой не може да каже ти го гарантирам. Според теб понеже е карана с 10W40 и постоянното ти обяснение във всички теми засягащи думите масло за двигател в honda cr-v rd1 аз нямам работещ двигател в колата. Ами за твоя изненада имам същият си двигател, с който е излезнала колата от завода. И нищо чудно да работи по-добре от твоят обслужван с цитираният от теб едва ли не задължителен вискозитет. Ако искаш помисли и как така клапаните в оригиналната ми все още глава търпят реглаж през 40 000км. Колата ми работи предимно на газ с оплюваната къде ли не българска газова система ФОБОС 1. И да не збравя, колата ми е още с оригиналният си катализатор Прекрасен автомобил, за мен достатъчно здраво конструиран и изработен!
  22. -1 точки
    Не му се връзвай чак толкова. В главата му е само вискозитет на маслото и реглаж на клапани. Друго няма...Аз си карам моята хонда с Gazpromneft Premium N 5W-40, API SN/CF, ACEA A3/B4, което струва 58 лв за 5 л и хич не ми пука. На двигателя също. За 7-8 к км доливам 5-я литър и нова смяна.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...