Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.01.2025 in all areas

  1. 3 точки
    Доста тъпо решение, дават ти ниво мин макс, ама ти казват да не наливаш до макса 😂 Ми да бяха коригигирали щеката. Каква е колата?
  2. 2 точки
    Девет-степенният автомат ZF-9HP се монтира само на дизел. Бензинките 1.5 turbo са само със CVT.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Вечерята е сервирана. 😄 Левия подкалник съм го рендосал, нямаше изненади, освен дупката във вътрешния панел. Отдясно е по-зле. Освен дупката в багажника ще трябва да се изкърпва и веждата, която е обилно наклепана с кит. След заварките ще смъкна тръбата на резервоара да се изчегърта и тя. После започвам да клепам грунд и шагрен. Веждите ще останат на шприц кит до момента, в който ще изравнявам цвета на панелите.
  6. 1 точка
    Защо самолетите не летят над Тибет? Тибетското плато е известно като "покривът на света" със средна надморска височина над 4000 метра. В случай на аварийно кацане или спад на налягането в кабината, стандартната процедура изисква самолетът да слезе на по-ниска височина, където има повече кислород. В района на Тибет такъв маневрен резерв не съществува, тъй като планините са твърде високи. В Тибет няма достатъчно на брой и подходящо разположени летища, които могат да служат за аварийно кацане. В случай на проблем със самолета, пилотите нямат много опции за безопасно приземяване. Тибет е известен със силни турбуленции, причинени от високите планини и ветровете, които духат през региона. Планинските вериги създават големи въздушни турбуленции, които са опасни за стабилността на полета. На големи височини въздухът е много разреден. Това може да затрудни работата на двигателите и да намали ефективността на самолета, което е критично за дълги полети. Планинският терен затруднява навигацията и комуникацията. В случай на авария, спасителните операции също са много трудни за изпълнение в този отдалечен и недостъпен регион.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Прощавайте, моя грешка пише Не превишавай максимума на щеката Автомобила не е Хонда - Рено Лагуна 3 купе фаза 1 2009год
  10. 1 точка
    Лека поправка. Така написано е малко подвеждащо. Исках да кажа - "Бензинките 1.5 turbo автоматик са само със CVT."
  11. 1 точка
    В Европа е имало опция за ръчна скоростна кутия на 1.5Т. Щатите и Канада, от където са внос повече на пазара, са само CVT, затова и ръчната кутия се среща рядко.
  12. 1 точка
    Най-вероятно проблемът е в електронния модул, управляващ мигача, който пък е във фара. Тъй като това е нов автомобил и е в гаранция трябва да направите гаранционна претенция. Повредата е еквивалент на изгоряла крушка на старите фарове обаче най-често подменят целия фар.
  13. 1 точка
    Не съм на 100% сигурен, но май е Hill-start Assist Control (HAC).
  14. 1 точка
    Прекрасно време в Пловдив... ...и нова Хонда...
  15. 1 точка
    Реших да споделя моя опит със скоростната кутия на джазката (2005). Имах лек шум от първичния вал, който изчезваше при натискане на съединителя. След смяна на маслото шумът остана. Нямах проблеми с превключване и виене в движение. Дълго време проучвах скоростната и четох из нета докато шумът малко по малко се увеличаваше. Стана време за смяна на съединител и реших, че ще го съчетая с подмяна на лагерите в скоростната преди да е станало по - сериозно. Почнах да търся майстори да свършат всичко на един път, но или можеха след няколко месеца, или отказваха защото ще се чакат частите и т.н. Бавно и славно намерих номерата на всички части и почнах да ги поръчвам за да ускоря нещата ако намеря сервиз. Съединителят съвсем се беше скапал когато намерих хора за ремонта. Единия сервиз за съединителя и сваляне/поставяне на скоростната, другия само за кутията. Бях готов с частите и така помогнах доста. Шумът се оказа от единият лагер на първичния вал. След ремонта шумът изчезна и всичко е точно. Лагерите са 7 + 3 семеринга за скоростната и 1 лагер + 1 семеринг за коляновия вал. Хубаво е да се сменят всичките щом ще се отваря. Лагерите ги поръчах от Триера, всичко друго от Amayama. Качвам списъци с частите и .pdf файл с чертежи, в който има линкове (синьо за семерингите, червено за лагерите). Има номерата на Honda, както и на NTN. Лагери Jazz.txt Семеринги Jazz.txt Скоростна кутия - Jazz.pdf
  16. 0 точки
    Племе туземци залавя един българин и вождът им му казва: - Има три условия, които трябва да изпълниш, за да те пусна да си ходиш жив и здрав, иначе ще те ядем! - Казвайте условията, ще се пробвам! - Значи, трябва да изпиеш 5 литра от наш`та здрава 65-градусова ракия, трябва да извадиш зъбите на най-силната и най-зла пещерна мечка-стръвница и трябва да успееш да преспиш с най-личната ни мома, дето досега за 30 години на никой не се е дала! - Добре, бе, няма проблем! Давай ракията! Изпил нашият ракията, влиза в пещерата на мечката и след половин час излиза отвътре клатушкайки се пиянски, целият изподран, нахапан, кръв тече отвсякъде...Подпира се нашият на входа на пещерата, поглежда разфокусирано туземците и с пиянски нюанс в гласа ги пита: - Абе..на коя мома трееше да вада зъбите? ================================================ Един юнак имал член дълъг 50 сантиметра. Този факт го измъчвал цял живот. Накрая решил да вземе някакви мерки. Ходил при всякакви лекари, знахари, естрасенси и шарлатани. Нищо. Никой не могъл да му помогне. Накрая отишъл при една много дърта баба, вряла и кипяла в материала. Тя му казала: -Извън града, след циганската махала, до бунището има едно малко блато. Там живее вълшебна жаба. Обикновено седи на един камък. Отиди при нея и я попитай: „Жабо ти мен обичаш ли ме?” Тя ще каже: „не” и тоягата ти ще стане по-малка, ако ме разбираш. Юнакът с големия байрак отишъл до блатото и наистина гледа една жаба седи на камък до брега. -Жабо! Ти мен обичаш ли ме? -Не - отговорила жабата с човешки глас. Мъжът побягнал обратно към къщи. Взима една рулетка. Мери. И о чудо! Оная му работа е намаляла с 10 сантиметра. Побягнал обратно към блатото. Отишъл до жабата и пак я пита: -Жабо, жабо! Ти мен обичаш ли ме? -Не-е-е - троснато отговорила пак жабата. Юнакът пак обратно към къщи. Пак мери. Чудо! Паламарката е намаляла с още 10 сантима. -Лелее! Супер! Още веднъж и ще ми стане 20 сантиметра, което си е вече нормално. Затичал се обратно към блатото. Пристига запъхтян: -Жабо! Жабо! Ти мен обичаш ли ме? -Абе колко пъти ще ти повтарям бе човек. Не те обичам. Не, не и пак не!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...