Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.12.2024 in all areas
-
4 точкиЗдравей, проблемът се разреши след смяната на потенциометъра. Смениха ми го за 2 минути, закупих го от Иван Иванов в Бургас.
-
2 точкиБлагодаря, и аз си мислих дали да не го смажа малко, но не посмях, а иначе казаха, че бил износен ключа и е почистена ключалката, 90лв ми взеха с нов ключ за палене и отключвам колата централно без багажника, както и от нешофьорската врата си отключвам без другите врати да се отключват. Като отключвам, имам предвид с ключ, не с копче. :) Сега завъртам ключа без забележки и паля, съвсем гладичко. Снимката е на новия ключ.
-
2 точкиДнес монтирахме дневни светлини. Мигачите ще изпълняват тази роля. ScreenRecording_12-03-2024 20-03-38_1.mov
-
1 точкаАз съм с такова, и няма проблем да го ползвам без да свалям акумулатора. Само прочети в упътването на автомобила къде точно трябва да го свържеш. И не забравяй. Първо закачаш акумулатора и после в контакта. Имай в предвид че това зарядно не става за съживяване на стар/ тръгна да умира/ паднал под 9 волта акумулатор, то е по-скоро за подръжка 2 пъти в годината да си дозаредиш акумулатора.
-
1 точкаАко при загряването и мирисът на феродо, дискът е сменил цвят към лилаво, значи не е от механизма на ръчната, а си е проблем в крачната и апарата и. Имах преди години такъв случай - еднократно (на Акорд 7 / фейс / комби, където ръчната също е в барабана на диска), но не открих нищо нередно. За всеки случай изпилихме малко "ушичките" по края на металните плочки- основи за феродовите крачни накладки, за да е сигурно че се движат нормално в апарата. Повече не се повтори драмата, но и я хванах навреме. Колата бе автомат, а там всяко съпротивление при движение се усеща.
-
1 точкаЕстествено че може, историята помни такива случаи, но би трябвало да го прави постоянно , или по-често. Има голяма вероятност, да е нещо в самия барабан при ръчната - я скъсана или откачена пружина, я разлепени накладки или нещо отчупено - ама си трябва разглобяване .
-
1 точкаЯсноо... просто ми попадна и викам чакай да питам Ама щом са минералка, дори няма PAO или естер.. не си заслужава толкова пари..
-
1 точкаЦени като за Ферари, ама ние Хондим по земята, а не сме в обълъците.
-
1 точкаСупер ,аз ги сменям по следната методика антифриз -2 години G12+ хидравлика -2 години Febi 46161 ,ползвам изцяло само масло на минерална основа скоростна кутия -5 години или 40 хил км ,което настъпи първо .PAO+ester-и 75W80 спирачна течност 2 години моторно масло на 5000 ,правя една смяна ранна пролет ,и една късна есен всички филтри при всяка смяна на масло свещи 15 хил км
-
1 точкаКато го отворя ще снимам ,досега не съм имал причина да свалям капака на клапаните 🙂 Пичовете дето са ти казали ,че са ти"перфектни" валовете са ти казали тва дето искаш да чуеш .Или не им се е занимавало с тази кола ,щото си е пипкава и отнема много време .Да мерят хлабините и в последствие реглаж-а .
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаПример за постоянство! Били са необходими 4200 часа търпение и над 720 000 кадъра, за да се улови един единствен, но перфектен! Фотографът го е направил в памет на дядо си, който го е запалил по това изкуство! Красива работа!
-
1 точка
-
1 точкаИскам да споделя малко опит и аз от посочения сервиз (Мотобокс). Като цяло в София според мен това е един от най-добрите сервизи за нашата марка, където биха то обърнали внимание и биха ти обяснили, НО винаги трябва да си имаш едно на ум. Аз съм малко перфекциониз и се дразня когато нещо не е свършено като хората, което понякога не е много добре. В този сервиз с хондите главно Цецо се занимава, който също е добър майстор и точен човек, но и при него нещата понякога се случват на проба грешка, което не трябва да е така. Веднага ще се аргументирам: В един хубав слънчев ден карайки по нашата родна магистрала Тракия ми светна чек енжина с грешка P0137 Low Voltage Blank 1 Sensor 2. Интересното беше, че тази грешка излизаше само когато карам извънградско, например изтривам грешката, карам в града и чек енжина не се палеше, но излезна ли извънградско до 10-15 км светваше с посочената грешка. Отидох в сервиза в Овча Купел и там категорични бяха, че втората ламбда сонда е заминала. Поръчахме я и след три дена дойде, след което я сменихме (180 лева всичко). Първото нещо, което ми направи впечатление, че сондата, която ми бяха сложили не беше за моят двигател (es20142-12b1), но нали има всякакви универсални сонди си викам, няма проблем няма да им се мешам в работата. Веднага след като сменихме сондата нямах излизания извън града да покарам извънградско и си мислех, че всичко вече е отшумяло, да ама не при, първото излизане извънградско пак чек енжина със същата грешка огря. Веднага говорих със сервиза и те бяха на мнение, че катализатора е за смяна. Реших да не сменям катализатор и да потърся още мнения и до колкото е възможно и аз да си диагностицирам проблемът. Веднага поръчах втора ламбда сонда от ebay за моят двигател blue print (60 лева), сам си я смених, но за съжаление проблемът остана. Направих няколко консултации през форума с колеги от тук, както и на място при Ванката(fenabg) в Дупница ходих, който ми направи реглаж на клапани и категорично каза, че проблемът е в газта (колата има газ), и точно там се оказа проблемът. Газовата дюза на втори цилиндър не работеше както трябва, като след нейната смяна всичко заспа. При първоначалното обслужване (когато купих колата) в Мотобокс ги попитах какъв вискозитет масло ще ми сложат в мотора, тъй като исках маслото да е от тях, бяха категорични, че в Бултрако слагат 5w40 и те такова слагат. Марката с която работят е FUCHS TITAN SUPERSYN, аз изрично ги помолих ако може да сложим 5w30, за което нямаше проблеми, казаха ми - ти плащаш каквото искаш такова ще сложим, а вече я карам с 0w30 тъй като ми се струва, че е по тих мотора. По предницата там ми смениха една биалетка, тампони на носачи, тъй като имах сериозно чукане в предницата, след което всичко затихна :), но едно почукване във волана по неравности си остана. При повторна консултация с тях ми обявиха, че трябва да бъде сменен един слайдер в рейката и че от него е проблемът, обявиха ми цена 500+, трудът не е малко, но слайдерът е евтин 37 лева, в линка отдолу колега е обяснил как се сменява (пост 183). Реших да не давам толкова много пари и да си я карам така, тъй като ме увериха, че няма проблем така да се кара. В един хубав слънчев ден реших да легна под колата и аз да си погледна окачването, в крайна сметка установих, че двата външни кормилни накрайника бяха се омаслили, т.е. греста беше избила. Веднага се разбрах с фенабг да се видим и той ми ги смени с хубави, от тогава всички шумове във волана ми изчезнаха, все едно карам друга кола, в тази връзка той установи и, че шарнирите също са заминали (гумените им маншончета бяха скъсани), нещо което колегите в Мотобокс бяха пропуснали, аз го отдавам на това, че са претрупани с работа и не винаги може да видят и да диагностицират всичко точно. Последният път при тях като ходих си бях взел масло тук от поръчките Петро Канада, та там го загледаха доста това масълце и думите на един от тях бяха, че доста хора го слагат, но най-вероятно е някакво менте, засмях се и от тогава вече сам си сменявам маслото .... Както и да е, написал съм ги всички тези неща за да те мотивирам да не се доверяваш на сляпо. Търси, събирай мнения, хорат тук във форума са разкошни и винаги биха помогнали кой с каквото може на база събран опит и практика. Успех! ПП Ето и темата за смяната на слайдера (пост 183)
-
1 точкаТова зарядно дава ток максимум 3А, който е крайно недостатъчен за възстановяване на стари акумулатори с капацитет над 30 - 35 Ah. Просто десулфатизиращият му режим реално няма да работи. Да, ще зарежда до някаква степен, стартерът ще върти и ти ще си мислиш, че акумулаторът е зареден, а той в действителност ще е зареден макс до 75%. Следва още сулфатизация на плочите и скоро - "хвърляне в кофата". За акумулатори 40 и над 40Ah трябват по-мощни зарядни. Токът, който трябва да отдава зарядното, е необходимо да бъде най-малко 1/10 от капацитета на акумулатора, за да се осъществят правилно регенерационните процеси на плочите и решетките. И особено в режим "десулфатизация".
-
0 точкиКатаджия, бесен, че цял ден не е заработил нищо, спира старец на магаре. - И така, татенце, защо превишаваме скоростта? - Как мога да превиша скоростта на магаре? - А защо го биехте така силно с пръчката? Не знаете ли, че животните-това са нашите по-малки братя. Сега иди и му се извини! Старецът отива при магарето, прегръща го, милва го по главата и му говори: - Извинявай, магаренце миличко за това, че те биех с пръчката... Не знаех, че батко ти работи в КАТ... 😂❤️❤️
-
0 точкиНеврохирург в автосервиз. - Докторе, май колата ти е за основен ремонт на сърцето и, и ще ти струва поне 2 бона. - Ми, добре. - Апропо, защо аз бачкам за 2 бона, а ти за 20 - все е сърце, без което и кола и човек не може? Пресегнал се докрорът, врътнал ключа и рекъл: - Айде, направи му ремонта докато работи.
-
-1 точкиКолегата си има семейство и още 100 неща на главата, и не мисли специално за теб дали ти е дал отчет. Ако имаше някакво развитие щях да напиша. Колата в момента съм я оставил на човек да я гледа и чакам да ми се обади. Така умнико, пояснявам акумулатора показа 11.9 защото 1-2 седмици не я бях карал и палил. Пали от четвърт. Наскоро карах Бургас - София и обратно смятам знаеш колко км са това. Дали нямаше да изгасне VSA-то за тия километри ако беше от акумулатора как мислиш а? Правим се на много знаещи и много помагащи, ама само си чешем езиците. Не писах по-рано точно щото нищо полезно не каза и с нищо не помогна. Пробрах и с друг акумулатор за всеки случай - същия х*й. Компа е ок, няма следи от намокряне. АБС модулът няма нужда от "запознаване" на тоя модел Хонди. Ако все пак колата запише грешка и има нужда от адаптация грешката е 84-01 Sensor logic failure. Нещо друго имаш ли какво да добавиш смотльо? Да пробвам да сменя задната гума, диска и абс датчика може пък да е от това а? Като нямаш какво смислено да кажеш по-добре недей си отваря устата изобщо, камо ли да ми държиш сметка какъв съм бил и защо не съм писал, охлюв!
-
-1 точкиОк явно буталото задира в цилиндъра,а това е от несмяна на срирачна течноста ня събира много вода става корозия вътре в самия цилиндър,това ще се реши с смяната му.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00