Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 27.11.2024 in Мнения
-
3 точкиТемата се заключва за един неопределен срок, моля хората с пуканките да не се сърдите. Когато съотношението количество/качество изписано по темата стане критично високо правя интервенция, за да се успокоите. Обръщам се в множествено число, въпреки че се отнася най-вече за колегата с поразяваща клавиатура, който разбуни духовете и развенча митовете. Мисля, че само Petro Canada беше пощадено. И да - форумът си има правила, а личните нападки и тонът на заформилата се дискусия не са баш по правилата. Поздрави
-
2 точкиАко е слаб акумулатора, но все пак си пали, чековете от първото палене, слид второто изчезват. На мен при под 11 даже ми изключва задният мост на SH-awd-то, но после се активира и всичко си гасне. Но си взех нов, че с мъртва клетка не си е работа. Придполагам че Дефлектният се е опрайл и ако ДА - за кво да пише. Регва се, пита, а после си пипа ушето, Отклонявайки се от обратна връзка. То за това има хиляди регистрирани, стотици четящи и само десетки пишещи. Здраве да е.
-
2 точкиЗимата си наближи а аз се разболях и късно успях да сменя гумите и да купя нови на Type R, че имаше нужда. Имах и там премеждия с гумаджията но това е друга тема за друг път и все пак я премених с нови 2024-та ДОТ, 2 предни. Задните макар и по-стар ДОТ, грайфера им е 7мм та ги оставих да си се търкалят. Предните дискове са супер зле, меря с шублера 2.0мм ръб близо, за кофата ама не ми се сменят преди зимата. Не, че ги нямам, имам ги нови АТЕ с ОЕ накладки и си чакат реда ама не искам да е преди този сезон а пролетта. Купих само 1 нови наклади, Galfer. Кутийката е 1:1 с АТЕ накладки, самото феродо и то прилича доста на АТЕ. Сложих ги, вече 500км прилепнаха добре, взе да спира още по-хубаво, не свирят. Ама аз и от предните TRW бях доволен, просто бяха на финала вече. Протече изпарителя...видях го без да искам, като сменям гумите. Гледам мокро петно на носача. Самият изпарител е монтиран добре но доста навътре в претъпканият кош на 8-ма ген Type R. Отивам при газаджията да види, оказа се, че капе масло от мембраната на газ, а не антифриз. Пита ме къде зареждам газ, но не тя е проблема а добавката която слагам. Слагам добавка за газ, която се впръсква под налягане докато се сипва самата газ. Тя е като ампула във вид на масло. Има ефект от нея, колата работи още по-меко, доволен съм обаче явно изпарителя, не е доволен. Газаджията каза, че няма драма, но трябва да се пристегне плочката ОБАЧЕ за да се направи, трябва или да се свали капака на клапаните или да се разглоби около чистачките. Е, нали оздравях та успях да затегна 6 от 7 гайки след сваляне на всичко около чистачките, а 7-мата е завряна на супер неудобно място и ще е друг път, като стане топло, за сега няма драма така или иначе. Та който ще слага добавка да знае, че може да има този ефект, при мен го хванах без да искам. Интересно е, че не миришеше и на газ а би трябвало а може и да не съм усетил, защото е било малко.
-
1 точкаИ така – нова тема в тоз раздел. Отдавна се каня да го сторя, та днес (по случай годишнината), айде – хаирлия да е. Кръстихме колцата съчетано от имената на модела и на ползвателя и – малко заигравка и полисемантика. 😊 Берлинетата е далеч от реставрация, а и е без хидравлика на волана и климатик. Някак не върви да ги няма човек от този век. Точно преди година (13.09.2022) взех на синковеца Сивик 6 – хеч / префейс / ръчка / 1,4 – 75 коня. Той Сивик 7 не харесва, а баща му пачка за читава 8-ма ген бензин нямаше, та това бе варианта на който си „стиснахме ръцете“. Пиех си сутрешното кафе и зяпах в мобилето за колца на момчето, че скоро щеше да почне курсовете – да го подготвя малко. Видях тази, близко бе, пратих познат монтьор да я види. Каза че бива за парите си, взех синковеца и отидохме. Не ме очарова. Външно доста дреболии (охлузване / цепната задна броня „плитка” градушка + ръжда по задните вежди) но поне бе спретната вътре и без гнилоч отдолу. Пробвахме я (тримата с търговеца) извънградско – на втора си вдига 100 км/ч и не пушеше.Джамбазина смъкна цената на 2 бона и рече че купувам АГУ с малко кола – Боже, колко прав беше. L Вито каза че му харесва модела, но за конкретната не може да изрази мнение, щот не разбира. Реших да я вземем, пък каквото излезе, ще се прави. Минахме оценка, договорът бе готов при нотариуса, взел / дал и имахме „нова” Хонда в семейството. Получих тел-а на собственика и се чухме. Каза че е италианка, карана от майка му предимно извънградско (ежедневно, от село до Враца и обратно), и че е обслужвана последно на 400000 км – нови ремъци, ролки, водна помпа. Харчела около 1 литър масло (Шел 10-40) на 10К, но че клапани не са регулирани – били хидравлични. Реших че няма какво повече да го питам. J Идеята бе да потренира момчето на полигона, а иначе ще служи за градска „евридейка” на фемилито и пътем ще я постегна, докато вземе книжка. Някой ме бе питал дали ще се превръща в проект. Не, колата няма да се тунингова, но ще си е проект по възраждането и. Почнах с профилактика (проверка клапани), па да и свиквам и да откривам нередности, но с дребни седмични суми, нещата някак вървяха и я „вкарах в пътя”. На майтап си пишех хронологично какво влагам, докато не теглих чертата. L Що ли ми трябваше! Колата 2000лв + 90 оценка + 60 нотариус + регистрация в КАТ 20лв (запазих номерата) ГО / ГТП и годишна винетка си имаше. Общо 2170лв / 1997-ма родом, на 406600 км. Нов акумулатор + планка и шпилки за него 125лв Крушки Н4 + нови керамични клеми за тях 47лв Пера за чистачките – „бананки” Митотойо 9лв Нова генерация тръби, задно и средно гърне + резонатор в стил катализатор 334лв Баланс летни гуми + капачки Н и втулки 40лв Полиране фарове 40лв Тест – живи данни на АГУ 30лв Нови ОЕ свещи (от приятел) 20лв Здрава жабка + тапицерия за нея и джобовете на вратите 35лв Ремонт аудио окабеляване под таблото 60лв Тук 740лв Маншони рейка 2х17 + ляв вътрешен накрайник 31,50 59,50лв Тампони долни А рамена към купето 2 предни х 14 + 2 задни х 14,90 57,80лв Втулки горни А носачи 4 х 17 68лв Тампони задни надлъжни носачи 2 х 29 58лв Стенд преден / заден мост 45лв Труд по окачването 240лв Тук 528,30лв ДОТ-4 спирачки и съединител + смяна 65лв Масло МТF 2L + PSF 1L (подарък) от Бранко 56лв Рециклиране стартер 40лв Зимен сет гуми / стоманени джанти / тасове + шкурки и спрейове 195лв Тук 356лв До тук - общо разходи 1624,30лв Направих 1 извънградско 400 км, да видя как се държи на скорост. Емии – немощна е, но добрата новина бе 25 литра газ за прехода, а лошата - около 0.2 л масло. Като я купих, аспуха бе чист (по джамбазски), после почерня, но не пушеше, да я вземат мътните. Свещите черни, но компресия равномерна и в допуска. Гледах в цилиндрите с ендослоп - няма деруги, а хонингът е отчетлив. Реших че ще доливаме. На такваз четвърт вековна кола не си струва да се прави ремонт. Последваха още 2 извънградски хилядарки с общо 1 литър разход. Последното пътуване до Сандански и Попина Лъка над него, обаче ме размисли, а и не обичам нещо да не е в ред. Над града – баир 12 км, на 3-та /2-ра, а по завоите и 1-ва – стръмно. Надолу слизам на „моторна спирачка и обяснявам на момчето защо се ползва. Долу като подадох газ иии… , отзад стана димна завеса. L Пътем се отбихме при Фена в Дупница, изслуша ме и рече „Моторчето е ЧУК. Просто му трябва основен ремонт. Ако решиш, ще те вмъкна в графика си за тая година”. Прибрах се и 2 дена размишлявах. Калкулатора показа че основен ремонт спрямо доливане, ще се избие за 200 000 км. Викам си, „Бе кой ще я кара толкова”, но пък е много удачна за неглеже студентска колца, а ако синковеца не я следи ... Речено – сторено. Началото на декември я закарах на Ванката и му рекох – „Каквото нередно в мотора и периферията видиш пътем – сменяй”. Разкости я, каза че цилиндрите са в допуска (само хонинг), та мотора не е свалял, а само отворен отгоре и отдолу. Щял да изкара още доста хилядарки. 1000 км разработка (половината до 3000 об/мин и само на бензин) с 0.0 л разход. После ново масло Шел 5W-40, с което и сега няма разход – генерацията чиста. Сивикът бе на 410000 и почва втори живот. Сега е на 415000 и си е все така. 😊 Ремонта ДВГ при Фена Гумички клапани - ОЕ 198лв Сегменти - Т.Р 140лв Биелни лагери - NDC 46лв Гарнитура картер - Ajusa 36лв Гарнитура глава – Elring 58лв Семеринг разпред вал – OE 19лв Комплект гарнитури капак – Elring 36лв Гарнитура всмукател – Ajusa 18лв Шлайф + мивка 60лв Ревизия глава 180лв Масло за разработка 50лв Воден радиатор 120лв Термостат ТАМА 32лв Ролка обтяжна климатик 48лв Семеринг избирач на ск. кутия 15лв Антифриз – HEPU 30лв Бензин А 95 20лв За частите ДВГ 841 + допълнителните 265 + труд 654 = тотал ремонт при Фена 1760лв До тук 3384,30лв ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ДВГ Масло след разработката Shell HELIX ultra 5W-40 5L 72 + смяна 97лв Маслен и въздушен MANN филтри ДВГ 26,80лв Щанги за скоростите от ударена кола - на малко км, но без луфтове 30лв Газови опори задната врата от морга, но работещи 20лв Спойлер задна врата от морга – черен 30лв Нови дюзи и филтри на газовата 140лв Изтегляне на едрите кривини по купето с технология за градушка 120лв Гумички за педалите 14лв Сваляне и слагане на гумите от алуминиевите 14-ки + нови вентили и баланс 65лв Фолио за облепване на джантите + плотер 20лв Преден ЛИП 60лв Задна броня 80лв Лява предна седалка от донор заради облегалката и 40лв Ляв сенник и патрон / вътрешно огледало, капачка за масло ДВГ - общо 40лв 5.05.23 Смяна бутилката на газта с Атикер 31л 160 лв + 160лв труд за преправяне + 40лв реглаж и нова карта на газовата 360лв Регистрация на бутилката на ГТП 45лв Пасване и смяна патрон шоф врата + нарязване 2 нови ключа с нов чип в единия 100лв Кърпене задни вежди + кит и филер / напасване брони от приятел. Платени материали 50лв Боядисване с подготовката на 2-та задни панела + 3-тата врата и задната броня 400лв Течен парафин на спрей – за кухините по врати, прагове и други места – 2 бр 26лв K-FLEX шумоизолация – 6мм гумиран слой с лепило и алуминиево фолио 6х1,5м 167,30лв 2 вида вата (по 2 квадрата) към шумоизолацията (22лв) + 1 л. BODY 910 – общо 39лв Десен пластмасов праг и капачки за задните кори в багажника 30лв Проверка и зареждане климатика с фреон 50лв Профилактика на механиката в предните врати и ел. инсталацията на лявата (не работеше говорителят и огледалото) + крушки по осветлението на таблото 65лв Нови задни говорители + монтаж и нови кабели / клеми за 4-те говорителя 100лв Крушки Н4 Osram H4 Night Breaker +200% 60/55W 12V P43T, 2 броя 50лв DRL модул за дългите 16,90лв Различни диодни крушки за плафон / предни габарити / заден ход 18лв Полиране на задните блок стопове 20лв Нови гумени стелки 25лв Тотал общо разходи след покупката (без куриерски) - 5704,30лв. Сигурно има още някоя невписана дреболия, ама здраве да е – кой и задиря, а и си стана „хоби кар“. Кофти е че толко пари отидоха, но не съжалявам че съм ги вложил, а и в рамките на година време не съм ги усетил драматично, с изключение на предколедният ДВГ ремонт. Таа, до тук около 7,7 бона, за кола на ¼ век, но технически вече е ОК и „сток”. Изкарала е 5 петилетки, ще го вози още 5 студентски години. Той си я харесва, а и друга да си вземе, тази щял да си запази. Караме я с момчето – кефи ни „старата школа” и аналоговото усещане. Пътем я шумоизолирах в голяма степен (и има ефект). Правих и други подобрения - някои са споменавани из форума, други не, но като цяло, описаното тук е просто да се има представа колко излиза стягането на колца купена за без пари. Така или иначе стойността и за мен и момчето е над цената и в момента, та „разрошихме гаргата“. 😊 Разумът угнетява чувствата, но чувствата освобождават разума! А силата е в мечтите и те дават крила. Само упоритост в следването им трябва.
-
1 точкаЗдрасти Наско, ето и от мен https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-40.html Вид и количество - Shell Helix Ultra 0W-40 2x4L Стойност на поръчката - 36.25 + 36.25 x 2.15 = 155.90 - 20% = 124.70лв. https://ato24.de/en/ravenol-scheibenfrostschutz-bio-20-c.html Вид и количество - RAVENOL Scheibenfrostschutz BIO -20°C 1x5L Стойност на поръчката - 11.95 x 2.15 = 25.70 - 20% = 20.50лв. Общо - 124.70 + 20.50 = 145.20лв. Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма
-
1 точкаЗдравей колега, Ще се включа със следното: Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 1x5L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-hdx-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL HDX SAE 5W-30 2x4L Стойност на поръчката: ( 3*41.95 )*0.8*2.15 = 216.46 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Поздрави!
-
1 точкаСамо констатирам белким други нови колеги да се погледнат как биха изглеждали в очите на тези които им помагат или поне се опитват, иначе ми е все тая за тОа да се оправя както намери за добре.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка☕🚬 Кафе и цигари може ли ? Всеки да сипва в автомобила квото си реши .Има достатъчно интернет ресурси ,тясно специализирани където може да си избере подходящ продукт на база чужд опит ,лабораторни изследвания на свежи и отработени масла .
-
1 точкаИталианка е, амаа ... Ще го опрови другарчето, но е пипкаво за съжаление. Вероятно някога е напъван, скъсана си беше гайката. Нама да му е за сефте да реже и бърка в рога.
-
1 точкаПрясна информация от миналия месец. Автомобил Honda Jazz 1.4 iDSi 2005г. Смяна на спирачна течност, с вакуум помпа, до проитчане на нова, бистра, течност от всеки спирачен апарат. Общо изразходвано количество: 0,8 литра. При CR-V системата би трябвало да има по-голям обем. Така, че си вземи минимум 1 литър.
-
1 точкаПривет, това е моята поръчка - Линк: https://ato24.de/en/amsoil-signature-series-0w-20-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series 0W-20 Synthetic Motor Oil 1x3.785L + 3х0.946L Линк: https://ato24.de/en/honda-hcf-2-0-946-l.html Вид и количество: Honda HCF-2 5х0.946L Стойност на поръчката: ((60.15 + 3*16.05)*0.8 + 5*19.99)*2.15 = 401.17 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Благодаря!
-
1 точкаЗа първите 10 000 км. средният разход на колата от подписа е 4,9. През лятото беше спаднал до 4,7. След магистрала се вдигна на 4,9 и сега си седи така.
-
1 точкаКарам от почти седмица с тях. Процедурата за смяна е описана в User manual-а, обаче свалям джантата, за да се освободи повече простанство. При монтажа на лед крушките се наложи да сложа фиксиращата втулка и да откача масата от корпуса на фара и да я закача към Canbus модула. Също от лявата страна махнах филтърната кутия за да мога да бръкна, че нещо ми беше доста тясно.
-
1 точкаМомко спри се бе, защото не се усещаш как затъваш и почваш да гледаш в огледалото в опита да засегнеш отсрещния...тия психоанализи са просто нелепи, недей. Всичко казано го има черно на бяло. Да не говорим, че до преди да се появиш ти, няколко такива теми бяха заключени, тъй като бяха твърде обемисти, не си мисли, че си светъл лъч в този форум и носиш някакво нечувано знание. А това, че скочи и на dandilov(един от най-добронамерените и културни хора в този форум) говори предостатъчно за теб. Не искам да те коментирам повече.
-
1 точкаВзе нещо много да ми олекваш ментално пич, нито даваш някакви аругментирани отговори, клещиш се като ощипана девойка, като те сложат там дето ти е мястото, почваш и да обиждаш. Аре у лево и да ни се разминават пътищата.
-
1 точкаПърво - не знам, какви точно са усещането и звука при проблем с 4х4 на Хонда. Някои говорят за "виене", други за "тропане/щракане", трети за вибрации в цялото купе, четвърти за всичко заедно .... в тази тема се говори за "тупкане"... Второто ми CR-V 1 JDM го купих с проблем. При потегляне с навит волан се тресеше цялата кола. По него време (около 2011-та г.) бях вече чел много за DPS, имах се за знаещ, и бях много, прекалено много активен във форума. Реших, че това е прословутия проблем със задния диф на CR-V. Да, ама не! Оказа се счупена чашка на предното каре на кардана. Свалих кардана и не го качих повече. А днес, а утре и ... три години си карах колата без кардан. Значи Ама може и да НЕ е. Към днешна дата вече карам 5-тото си CR-V. Не съм имал проблем с DPS-а. Затова казвам, че не знам, какви точно са симптомите за проблем с DPS-а на Хонда. После Не е една, много са. Кажи-речи във всички съм писал. Хвърлих едно око. Объркващо е, дори за мен. Няма смисъл тук питащия да се рови във всички стари теми. Почти навсякъде в темите се мъдри препратка към това: https://offroad-bulgaria.com/forum/основни-форуми/автомобили-4x4/дискусии-по-марки/honda/104558-халдекс-или-виско-муфа?t=104513#post2033734 Пост #14. Човекът, въпреки че не е хондаджия, си направи труда да обясни т.нар. "Полиране на дискове на задния диф" на Хонда. Таааааа По процедурата "Око да види, ръка да пипне". Гледаш, пипаш, мърдаш, натискаш, въртиш ... Ако нямаш условия и познания, отиваш при някой, който има. Когато се убедиш, че кардана е здрав, правиш "Полиране" и тогава сменяваш маслото.
-
1 точкаНамерих за сравнение и стара снимка спрямо новата. Ами разликата е значителна. Преди, за 2244км маслото наистина е по-замърсено. Виж и ядрото, и каква е замърсена дифузната зона. При новата капка дифузната зона е чиста, а ядрото все още е в начална фаза на насищане. Карай спокойно. Всичко е наред!
-
1 точкаФренда заварчик каза че и 2 тампона ДВГ има за смяна. Поръчах / дойдоха - синковеца се прибра, па викам на 1 другар - аре да ги сменим. Десният се даде без бой, но на левият се скъса предният болт, а задният си откина гайката - заварена вътре в левия рог - демек ГРЕДА с него. Със сложена кора за тръбите на резервоара и зимният сет колела - замина пак при френда заварчик - да дупчи и кърпи, та да смени и левия опорен тампон. Само "връзах попа" - със свинска опашка. Иначе, под капака - паяжина - ко да търсим там. Само сипах зимна течност и това бе.
-
1 точкаМомчето се прибра - нали рожденник, та капнах пак от Сивика му. 1) Автомобил – Honda CIVIC 6 / префейс / хеч / ръчка – 5 ск. , D14A3, 1997г. 2) Масло – 5W-34 - микс от 2 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-30 + 1,2 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-40. 3) Маслен филтър – BLUE PRINT ADH22114. 4) Общ пробег на автомобила – 424888 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2888 км . Долният трип е нулиран с новото маслото и си превърта хилядарките без да се пипа. 6) Цикъл извънградско / градско – приблизително 75% / 25% 7) Средна скорост за пробега около 75км/ч извънградско и около 20 км/ч. градско. 8) Сезон на експлоатация - 12.06.2024 - 23.11.2024 9) Мото часове – около 71 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – около 215л газ + някой литър А 95. 11) Пробата е взета в рамките на 10 мин. след 10 км градско от напълно загрял мотор и съхна 24 часа на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,2 л. Без доливане на масло за периода. Нивото - "Сон Шон Жмо". 13) Разход на масло - 0,0 литра. 14) Други - Пробата е сканирана на скенер CanoSkan LiDE35 с 600dpi. 16) Предишно масло микс от 3 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-30 + 0,4 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-40, предно - SHELL HELIX ULTRA 5W-40, преди него тайната формулата на Фена за разработване след ремонта (1000 км с разход 0.1л.), а преди това е карана с наливен SHELL 10W-40 и разход 0,5л за 1000 км.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаКакво скрито търсим? Аз освен нулиране, разход, температура и километри май не знам.
-
1 точкаКолегата пуснал темата се покри като пръдлив, не пише за развитие по проблема. За това на такива с един два поста не пиша ама нали сме оРа реших да направя компромис със себе си но не трябваше. На такива в природата им казват паразити (организъм който се храни само око се прикачи към друг организъм сам по себе си не може да съществува).
-
1 точкаЗдравейте, Първи тест с масло RAVENOL DXG SAE 5W-30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – RAVENOL DXG SAE 5W-30 3) Маслен филтър – HAMP H1540-RTA-003, Въздушен – PURFLUX A1752 ; 4) Общ пробег на автомобила – 214500 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 360 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 90/10; 7) Средна скорост ≈ 103 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – от 07. 11. 2024; 9) Моточасове – 3,5 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 33 литра ЕКО (България),; 11) Kтм = (л.33 / 4.4 л.) ≈ 7,5 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 5 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,4 л; 14) Доливане на масло – не, 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км., Mobil 1™ ESP 5W-30 – 7076 км, Liquimoly Specialtec DX1 5W-30+Liqui Moly Oil Additiv MOS2 – 720 км, PETRO CANADA SS 50W30 - 4612 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията ((Euro Copy Paper)
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЕ... Хайде да не им стане нищо на турбината и инжекторите, ако се използва съвременно, добро A5/B5 масло, и ако двигателят не гори масло, без DPF! Що трябва да се хвърляме на ACEA C2/C3? Какво пази турбината и инжекторите в слуая, след като не гори масло? И след като не се очкакват отлагния? А коя спецификация пази веригата по-добре? Колкото и и да се пренебрегва? ..."Think about it".
-
1 точкаПонавъртях километри и автомата започна да работи съвсем адекватно. Тия дни се хванах да сменям свещи, да регулирам клапаните и покрай тях и мерене на цилиндрова утечка, ей така от любипитство. Старите свещи производство Франция: Новите са Japan: Поглед под капака: Имаше малко кир тук-таме ама ако цяло не видях нещо напрапчиво като износване по гърбиците. Утечка цил. 1 Цил.2 Цил.3 Цил.4 Резултатите са ок според уреда. На всички цилиндри се чува съскане, което идва от картера. Понеже тръбата около щеката беше омаслена реших да тества PCV клапана. Промих го и го тествах с компресора. Уж отваря под налягане. Забърсах тръбата и ще следя.
-
1 точкаИ на мен ми е интересно, но май няма официална информация. Тук таме ако някой каже нещо. ПП https://www.kirklandhonda.com/what-is-honda-econ-button/#:~:text=If you've never used,speeds to help reduce acceleration. Значи основното си е педала да, подава равномерно газ, не знам как не го усещаш. Може би на автомата ще има по-голям ефект. Аз си цедя ръчните, няма как да стане работата.
-
0 точкиАйде юнаци, продължаваме с маслата и само с маслата. Темата е отключена.
-
0 точки60г. се гледа в огледалото, нисък, с увиснало шкембе, слаби мускули, 100кг., плешив, общо взето.........! Поглежда към леглото, а там спи невероятно красива манекенка 180см, с перфектни форми! - Да не дава Господ, толкова да заобичам парите!
-
0 точки
-
0 точкиЕ към кой ,ти си местния гуру в маслата 🙂,един юзер се опита да ме изгони споменавайки ,че си имат теб .Като гледам ....познанията ти са повърхностни ....лишени от инжинерна логика ,причинно-следствени връзки и въобще непознаване в детайли на ДВГ и периферията му .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00