Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 23.11.2024 in all areas
-
2 точки
-
2 точкиАко "пушека" изглежда така, избила гарнитура. Следях я с месеци. Губеше по много малко. Трудно се реших да я "дам за отваряне". Ако е по-гъст и синкав с мирис е масло.
-
1 точкаФакт ,но трябва да се нагаждаме според ситуацията каквато е .Не зависи от нас ,щом сме влезли в ЕС ,тря спазваме определени правила -харесва ли ни или не . Но пък има избор на продукция ,на съответна цена разбира се. Аз лично имам тежка тежка непоносимост към дизелови коли,особено незнайно коя употреба ,на незнайни какъв пробег .Това по същество е бомба със закъснител. Но ако имах дизелов автомобил бих го карал само с АСЕА С2/С3 и в нафтата Keropur D
-
1 точкаВсичко се прави за екологията, тоест за нашето здраве, уж, а не за здравето на двигателя. За това ги измислиха тия С масла през не толкова далечната 2000г. и ги въведога през 2004г.. С е съкращание на Catalyst Compatible, тоест масла съвместими със системи за отработка на газовете(дпф и катализатори) и нищо повече. Ама като гледам как цял свят е опасан от курсовете на хвърчатите и как почти празни хварчила се реят из амтосферата и бълват тонове емисии, щото видиш ли имало норматив, ами много лицемерно взе да ми идва тая еврогейщина.
-
1 точкаДа. Исках да кажа, че за акумулатор грешката не е 66-01, която излиза на автора на темата. На първата снимка, първата грешка е за акумулатора. Това беше на моята кола преди повече от 3 години. А 11,9V без товар си е слаб акумулатор!
-
1 точкаНяма място за притеснения! Този "тънък" разход оказва толкова нищожно влияние, че не си заслужава да се коментира. Много по-голяма вреда на дюзите, турбото и EGR-а оказва не дотам качественото гориво на нашия пазар. Повишеното съдържание на сяра, с което е известен руският петрол и последиците от горенето на такова гориво. Също и парафини в нафтата и др. От това трябва да се притеснявате истински, а не от маслото.
-
1 точка
-
1 точкаС 0w20 слагаш а тези с географските ширини ги пращаш да не казвам къде,неграмотни майстори не прочели нищо. Двигател с изправна охладителна система изобщо не го интересува че при нас няма такива жеги от 40 гр. Изобщо не е добре за твоя двигател тези масла 5w30 или 5w40,,аз карам 3 ген CRV2008 с 0w 20. На Хонда е хидрокрек масло и не трябва да се кара повече от 8 хил км в зависимост от режима ,на колегата предложението е по-добро.
-
1 точка
-
1 точкаСпоко, не го мисли, вече са го измислили. А5В5 се препоръчва за дизелите на Хонда без дпф(по книжка), а и все пак това си е над 15г. двг. file:///C:/Users/dimit/Downloads/iDTEC%20Oil%20Recommendation%20Diesel%2001%20Aug%2008.pdf Основната разлика между ctdi и idtec е наличието на дпф при втория. На практика, не е от голямо значение каква спецификация ще сложи, но фул сапс-а ще пази повече, пък и фул сапс-а днес не е като фул сапс-а от онова време, доста по-орязан е днешния.
-
1 точкаМай не е много обикновен,мобил си е мобил и преди и сега: https://www.oil-club.ru/forum/topic/90517-mobil1-esp-5w-30-new-svezhee-2024-shear-stability-90-cycles/ А за цената..,има доста други миксери,с бутикови цени!
-
1 точка
-
1 точкаСлед два месеца чакането свърши. Според сервиза, няма конкретна причина за дефекта. Цитирам "Стара кола е, разваля се..." Казаха, че има една година гаранция на рециклираното управление на рейката. Да видим колко ще изкара. Всичко общо струваше 1547.00€. Митко, това с локвите го изключиха като възможност. Казаха, че е достатъчно добре защитено от вода.
-
1 точкаКолега послушай @Emicha направи една добра промивка чрез източване от всеки апарат,и обслужване и почистване апарати ,задължитлено смяна грес водачи. 250 мл да си изгубил течност е много,или са свършили накладките или изтича от накъде.
-
1 точкаОправило ти се е светенето на лампите - щом си долял 250 мл. , си бил почти без никаква.... Сега остава да завършиш и процедурата, като обезвъздушиш всички колела (да изкараш мътилката), доливайки поне още 250/500 мл. Така поне ще имаш спрачки, а и няма да си опасен за околните...
-
1 точкаНивото трябвапда на мах провери пак,ако е тъмна течноста смени цялостно чрез източване от всеки апарат течноста е дот4.
-
1 точка"Ако не може да се поправи с чук, значи проблемът е електрически!" Някой кабел, или блокът за управление на централното ти правят номера.
-
1 точкаТака си е. Когато зададеш посока на духане към челното стъкло, или челно стъкло и крака се включва и климатроника.
-
1 точкаДобре дошъл! Най-вероятно гори масло колата. Нищо страшно, стига да е под (макс) литър на 10000км. А и това важи, ако често активираш V-TEC-а. Знае ли се с какво масло е карана досега и какво сложиха сега? Има доста обширна тема за маслата в общия раздел. А и в самия раздел за Акорд 7 има купища полезна информация. Заслужава си да се разрови човек из "патиланското царство"
-
1 точкаЗдравейте, колеги, Изчетох всички мнения, които разбира се са доста полярни. Ще оставя и своите наблюдения (като собственик на такъв хибрид навъртял 55к км.), а не от нещо което съм чел в нета. Линк към carspending статистиката на колата може да видите в подписа ми, но ето го пак за да си го имате -> https://www.carspending.com/bg/vehicle/18279-honda-cr-v-hybrid Към днешна дата, средения разход за изминати 56 281 км е точно 7.5 л/100км. За колегата @mandata и другите скептици, само да припомня, че това не е болид от формула 1 и аеродинамиката му не е "Уаал" Също така теглото му е ~1700 kg без течности и товар. Ако среден разход от 7.5 не е топ за такова возило, здраве му кажи. (за справка /пак в профила ми в Carspending/ може да видите разхода на Акорда ми 7-ма ген. с 2.4 бензинов мотор -> 9,21 л/100км , за изминати 90+ к км.) И да, виско зависи от: 1. стила на каране 2. атмосферните условия 3. трафика 4. и още много други Всичките ми зареждания записани в Carspending са отчетени от пълен до пълен резервоар (на колонка), винаги при изразходване на цял резервоар. Т.е. карани между 500-700км. С оглед на горното, в прфила се виждат десетки записи с разход между 6-7 л/100км като най-ниският е 6.19! А най-високият 11.2 (но на доста по-късо разстояние от 320км). За шоуто мога да спомена, че при почти идеални условия, сме постигали разход от ~5 л/100км за около 250км пробег (извънградско, ранна сутрин при темп. на въздуха около 15-20 градуса) Който се чуди дали да си вземе такъв хибрид, мога да му кажа, че съм с 2 ръце "ЗА", но трябва да е добре поддържан и обгрижван (като всяка кола). Поздрави, Веско
-
1 точкаНе е нормално да са 1700 ,с около 200 -300 оборота над тихите на място. Пиши после за резултата.
-
0 точкиЕ към кой ,ти си местния гуру в маслата 🙂,един юзер се опита да ме изгони споменавайки ,че си имат теб .Като гледам ....познанията ти са повърхностни ....лишени от инжинерна логика ,причинно-следствени връзки и въобще непознаване в детайли на ДВГ и периферията му .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00