Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 17.11.2024 in all areas
-
4 точкиЗдравейте, да се включа и аз. Между другото, в първия пост на колегата mpetrov , който е на път да си купи Хонда (и няма да сбърка) е изброил три Хонди, които заглежда. Последната е моята, която продавам аз. Няма да го рекламирам, но всичко което съм написал си е точно така. Но не е това въпроса. Тя ще си намери късметлията. Понеже сега имам и Хонда 2.4 бензин и мога да сравня бензина и дизела. Също така преди да закупя 2.4 бензина съм обиколил много Хонди и съм ги тествал и мога да кажа следното: Дизела е уникален за каране. Много меко, много плавно, голям въртящ момент. По шумен е, но само при ниските обороти. На дълъг път е чудесен. 130км/ч при 2400 оборота. Икономичен, надежден и достатъчно мощен, за да те издърпа напред. Пробвах бензинови(2000 кубика по 150 коня). Не е същото... Мотора бръмчи, а автомобила не върви... Мисля, че са й малко тези коне... Значително по-висок разход от дизела. Ако се газифицира - разхода се доближава до този на дизела... Най-накрая се спрях на 2.4 бензин. Огромен разход! Невероятен вървеж! Автомат. Сега карам това. Сипеш бензин за 50лв (20 литра, защото трябва да е 100-ца) и караш няколко дена. Ама с кеф... Сигурно ще я газифицирам, ама не сега. Няколко извода: Дизел - ДА! Определено е за предпочитане, ако имаш чести извънградски пътувания. 2000 кубика бензин - да! Ако го газифицираш и караш спокойно, без особени претенции.. 2.4 кубика бензин - ДА! Но имай едно наум - голям разход... При всички случаи е по-евтино от такси! Но аз съм карал CR-V 2000 кубиковия бензин и този 2.4 литров... И сега със сигурностне бих си взел 2,4-литровия бензин. Но това си е лично мое мнение. Когато си търсих автомобил имах тест-драйв на един такъв 2-литров автомат. Ами буквално ще споделя това, което усетих - натискаш педала на газта до край... А резултата не е това, което очакваш... Набира скорост, но... пак си последен... Двигателя реве, а скоростта едвам-едвам нараства... Супер кратък извод: Бих си взел или дизелов двигател, или 2.4 литровия бензин (185 коня).
-
3 точкиСух тест за компресия, с извадени всички свещи, разкачени букси на дюзите и кабели на дистрибутора. Въртене на стартер 5-6сек. 1ви: 2ри: 3ти: 4ти:
-
3 точкиПонавъртях километри и автомата започна да работи съвсем адекватно. Тия дни се хванах да сменям свещи, да регулирам клапаните и покрай тях и мерене на цилиндрова утечка, ей така от любипитство. Старите свещи производство Франция: Новите са Japan: Поглед под капака: Имаше малко кир тук-таме ама ако цяло не видях нещо напрапчиво като износване по гърбиците. Утечка цил. 1 Цил.2 Цил.3 Цил.4 Резултатите са ок според уреда. На всички цилиндри се чува съскане, което идва от картера. Понеже тръбата около щеката беше омаслена реших да тества PCV клапана. Промих го и го тествах с компресора. Уж отваря под налягане. Забърсах тръбата и ще следя.
-
3 точкиСпокойно! Няма никаква основателна причина за притеснения. Маслото се вмирисва на бензин при всички двигатели с гориво бензин. Още повече, когато се кара на къси разстояния. Чести студени стартове, чести топли стартове, работа на празен ход. Всички са свързани с вкарване на т.н. "blow-bay" газове в картера, а те съдържат и неизгорял бензин. Ако гореше теменужки, маслото щеще да мирише на теменужки, но гориш бензин. Няма как да не мирише. Дори и последващи магистрални преходи ще изпарят бензина от маслото, но част от него вече се е свързала с маслото в различни съединения, които няма да се изпарят. А миризмата си остава. Бензени, толуоли и др. отрови. Не се филмирай излишно. Карай си колата с кеф и безаварийни километри от мен! П.П. И да допълня, че на къси разстояния и градско, маслото трябва да се сменя по-често поради тези причини.
-
2 точкиИмах наказание колеги и не можех да пиша. Ходих в петък да гледам колата, много запазена без ръжди, Закарахме я при майстор хондаджия, закачи я и я погледна, каза че е супер колата, нещо пипа зад мотора и каза че от там течали, не разбрах какво? Ауспух чист и ръждясал, маслото на кутията розово но малко(ще се сменя като я взема). Бяха качили някакви гуми all terrain които според мен бях криви и доста тресяха на пътя, разбрах се с човека да сложи нови зимни гуми и да я тествам след това, всичко наред ли е я взимам. Вчера моя приятел от Враца я тества с новите гуми и каза, че го няма тресенето вече, така че утре ще ходя да я взимам направо.
-
2 точки
-
2 точкиГотски е, но нито е Jazz, нито е от Honda. Напоследък зачестяват визии на Хонда модели от фриланс дизайнери. Дано на "босите" по "високите етажи" им "светне ламбата", иначе авто бизнесът съвсем ще го свитне тоя наш бренд.
-
2 точкиЕ, който си е купил CR-V, се предполага, че не е очкавал да си е купил спортен автомобил. Нали? А пък на CR-V-то не му е това целта като цяло. Това е високо повдигнат, голям лек автомобил, който се предполага, че трябва да осигурява необходимия комфорт и сигурност за по-улегнали хора. За моите нужди CR-V-то хем си върви, хем си вози комфортно, хем си има всичко, което ми е необходимо за дълъг, спокоен и ненатоварващ път. Който иска да върви като ракета, трябва да се ориентира към нещо друго.
-
2 точкиНищо не измислих, па се отказах от тез хрумки. Направих си чертеж за челната част на наличните капачки, та го пратих на приятел, да ми го разпечата на 3D принтер. Той пък нещо се бъгнал и пробата станала кат плетена шапчица. А ме мързи да заглаждам 4 броя. Айде - и таз идея отпадна. А снего тропа на вратата. Поръчах си комплект от ОЛХ-а с хром емблеми - и без това гайките са такива и ще "засенчват" бренда с блясъка си. Викам си - Колко па да са зле. Ауу - много! Ама за 20 лв ... Криви чела, елипсовидни вместо кръгли, отзад зъбчетата не щракват в джантата, емблемите не лягат добре заради чепака от дюзата на шприц формата, а като капак на всичко - гланцови. Иначе HONDA - тайландски - сигурно от некое гаражче с допотопен инструментариум и кривогледо ОТК. Откопчах Н-ките от капачките, извадих пиличките и шкурките, па си ги оправих. Фолирах ги със същия черен мат и това ще е.
-
1 точкаЛимита гледам е 9.5-12.5 бара (135-178psi). Ако измерването и уреда ми са верни, значи не трябва да я мисля компресията. За маслото е рано да се каже, но за 1000км с 5/30 не виждам да е мръднало нивото. Ще следя.
-
1 точкаКолегата е уцелил качествени маркучи от място/търговец А и валове от място/търговец Б. Очаквам да разбера каква е целта на темата с такова кликбейт заглавие - реклама или нещо друго.
-
1 точкаКолега @svemar, неосъществения проект беше на Карада (сега Соларей), когато преди десетина години Бултрако отвориха офис във Варна и им отнеха представителството за автомобилите и моторите. След няколко години и Бултрако свиха байрака, защо затвориха представителството, не знам, сигурно сметката не е излизала, а облужваха цяла Източна България. Със сегашното им завръщане, лично за мен радоста е двойна, защото притежавам автомобили и от двете марки.
-
1 точкаЕдно време се ползваше клингерит (идно таквоз зеленикакво), но мисля и с друг сравнително мек на смачкване листов материал може да стане. Ако намериш коматекс 1мм примерно. Реже се с макетно ножче.
-
1 точкаВиж и нея, та да стане ясно колко е и дали е равномерна. Дори и да е леко под заводската, ако разликите са малки - ще живее още дълго.
-
1 точкаТова е сух тест на утечка при ГМТ на всеки цилиндър с вкарване на сгъстен въздух от компресор. Теста започва при налягане 7 бара и се следи колко изтича през семеринги, клапани, гарнитура и т.н. Не съм правил тест за мерене на компресия. Сефте го ползвам тоя тул, така че може и да пропускам нещо по настройките на сетъпа. Меренето много зависи и от компресора колко дебит ще подава към цилиндъра и дали ще успява да компенсира утечката. При мен изглежда, че двете стрелки на входа и изхода показват еднаква стойност, което не съм сигурен че трябва да е така. Би трябвало тази на изхода винаги да дава по-малко от входната и делтата между двете да е процента утечка. https://youtu.be/h993q16Oul4?si=0y7IIgau5YY-mRKR
-
1 точка
-
1 точкаТя формулата е проста: Над 12 кила на 1 конска сила - мъка. Около 10 на кон - утилитарно. Около 8 кг на 1 к. с. - проктично с елементи на забавление. Към 6 на 1 - достатъчно за всякакви режими. Около 4 на 1 - "бензин в кръвта". Около 2 кила на 1 кон - за да се изплащиш! Най-забавните коли са леките с малък мотор, а най-комфортни са тежките с голям ДВГ. Между тея 2 крайности всеки намира себе си. Човекът е адаптивен - колкото / толкова. Някои правят "от мухата - слон", че не върви им колата, но от слона муха трудно и скъпо е.
-
1 точкаПритежавал съм дизелови и бензинови ЦРВ-та европейки но 2.4 мотора е друга бира,прилично вървене и прилично горене.
-
1 точкаКолега послушай @Emicha направи една добра промивка чрез източване от всеки апарат,и обслужване и почистване апарати ,задължитлено смяна грес водачи. 250 мл да си изгубил течност е много,или са свършили накладките или изтича от накъде.
-
1 точка
-
1 точкаВаловете и веригата се виждат при регулиране на клапаните,,тоест като се свали капака на главата. Запомни ако е тази или което друго CRV 3 нищо повече от 0w20 или 0w30 хубава синтетика за масло на 8-9 хил км смяна. Читава газова има тема за София при Иво Ленков в Каравел газ. Карай колата автомата проявява магариите си като загрее,виж цвета на маслото автомат трябва да има розов отенък.
-
1 точка
-
1 точкаОЕМ Съединител комплект за 2.2 дизел - 140 коня Все по-често ме питат за оригинални съединители, защото... 🍀 Оригиналния кара по 15 години 🍀 Лагерите на афтърмаркетите тракат след 6 месеца 🍀 Афтър маховиците и те от нови са леш понякога 🍀 Като сложиш труда на майстора, и то излезе по скъпо със заместител Цена с демпфер: 2900 лв (да наистина е оригинален!) (притискателен диск, феродов, лагер и маховик - всичко оригинал на ХОНДА) Номера: 22105-PGE-325 22105-PGE-315 22105-PGE-325 22810-PPT-003 22100-RBD-006
-
1 точкаСега ще ми се смеете, ама като се сетя колко пари дадох за парче гума. Старото сърце не ми даде да го пратя на боклука. Половин ролка Самовулканизираща лента такава имах, двулитрова бутилка от кока кола, пистолет за топъл въздух и половин час време. Крайният резултат, ще стои за резерва. Може и да не потрябва, ама знае ли човек...
-
1 точкаНаправих си чаша ментов чай, пуснах си радио "София" в гаража (94.5 MHz - препоръчвам) и си монтирах светлина в краката на предните две места. На 2016+ моделите е песен. Само трябва да се внимава с беговете в краката, където има.
-
1 точкаСлед сутрешното кафе реших и за колата да се погрижа. сложих и зимната течност чистачки Накрая и за мен реших да се погрижа преди
-
0 точкиСутринта по "Алабин" посока "Ботев" минавам " Витошка" и няколко коли пред мен спряха! Заобикалят нещо и минават в ляво! Давам мигач, НО железният кон ме настига! И какво да видя срещу мен, инвалидна количка със седнал човек с вдигнати ръце дава знаци! Трамвая спря и блокира "Витошка", а Инвалидот стана, сгъна количката и се качи в трамвая! За съжаление тази кола нямаше регистратор!
-
0 точки@mytanta аз мисля, че това не е огромен разход, а си е нормален разход. И съм убеден, че в градски условия (и може би в извънградски също) при разумно каране - дизела ще е по-икономичен (в лева на километър) от газифициран бензин.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00