Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.11.2024 in all areas
-
2 точкиТо като цяло не изглеждат като иридиеви свещи на 86к. Ако ти е голяма тръпка какво се е случвало в този цилиндър, ходи да ти го прегледат с ендоскоп.
-
2 точкиТакааа ъпдейт пореден,но и важен да не се блъскате главата като мен с тая навигация. След като не тръгна с новия диск взех ново двд навигация за 250лв втора употреба. Дойде с диск за западна Европа но мен картата не ме интересува а да мога да си сверя часовника. Да обаче сменявам го ръчно и пак не ще да се свери. Също така бутона Audio спря да работи. Иначе си има музика свири си. Извадих диска и сложих новия и получавам надписа DVD Eror. Приятел ми дава неговия диск същата работа. После се сещам че трябва да се инсталира за да тръгне. Инсталира се като се влезе е скрито меню MENU+MAP+ CANSEL за 7-8сек. Оттам Version Download и се сваля съдържанието на диска и трябва да тръгне. И тръгна наистина диска карти на Бг всичко точно но пак не работи бутона AUDIO и часовника не се сверява по никакъв начин,как ли не го въртях и не ще. Тука вече ми идваше да хвърля всичко по дяволите. Сложих старото ми двд обратно инсталирам диска и по средата на свалянето забива и трябва да гасиш и палиш двигателя та да тръгне пак навито. Свалям пак старото и слагам новото,новия диск,инсталация тръгва си всичко но пак същите проблеми. Тук някъде ми присветва нещо в главата че станаха много инсталирания на дискове и може да се е напълнила паметта. И воала...намирам в менюто как се чисти паметта инсталирам новия диск и нещата заспаха веднага. Всичко си работи перфектно, часовника сверих,аудио бутона си работи и отивам да пия бира от радост. А чакайте щях забравя да кажа как става процедурата. Влизате в скритото меню оттам Unit Check оттам Navi.ECU системата започва да сканира и се появява бутона Mem Clear натискате,триете паметта.После инсталирате диска и сте готови.Работа за 5 мин,три дена си блъскам главата и на БТ звънях и те нищо не знаят и те така. Ай наздраве:) ПС. Междувременно спирам да заредя газ и радиото е останало включено,качвам се паля и няма ток.Акумулатора уж се беше заредил,няма бате мъртвец. Та и нов акумулатор взех Варта тоя път.
-
2 точкиЗдравейте ! Искам да улесня много от хората който могат да се припознаят в това нещо което ще разкажа и да спестя финанси който дадох и аз , от 2 години страдам от един проблем и след доста време, нерви, пари открих малкия проблем който ме е бутал през цялото време, та започвам от самото начало . Преди година имах проблем с автомата ми колата е акорд 7 2.4 фейслифт автомат “ седя си на светофара и когато трябваше да потегля автомата си изгуби скоростите и боквално седях на полу съединител и не можех да тръгна , даде ми грешка в автомата и нямаше какво да направя освен да я оглася и да запаля на ново, от което изведнъж грешката за автомата изчезна, но чека продължи да свети от което скоростите ми си дойдоха на мястото и реших да не я мъча и я закарах на първия паркинг и от там на репатрак . Няма да казвам имена на сервизи и тнт всеки ги знае . Казаха ми че пробелма е механичен и една торба пари за отваряне на кутията и диагностика, но реших да рискувам и за тези пари да взема друг автомат втора употреба с надеждата да е здрав. Смених автомата, половин година никакви проблеми, до момента в който не се случи същото нещо…Вариант да купя пак автомат ми се струва абсурден а да продам колата след наливане преди това, още повече … изчетох много форуми и тнт докато стигна до решението че пробелма може да се окаже в компютъра , още повече кой компютри стават и направо към съществената част смених компютъра с друг номер на моя съвпадат само чиповете (управелението на автомата ) моята е седан фейслифт тази от която взех беше комби фейслифт . В последствие разбрах че всички компютри от фейслифт стават за фейсови и всички компютри преди фейса стават от преди фейса, не се гледат номерата ! Колата заспа и всичко е наред , обучението на имобилайзера става с обикновен лънч за точно 2 мин !
-
1 точкаКакво толкова е да го погледнете, та чак напролет да чакаш? Тая процедура съм я правил пред блока за 15 минути и то със саморъчно направен "ендоскоп" през смартфона. Въпросът, обаче е тоя дето гледа, да знае какво да гледа и какво вижда. А свещите ги смени веднага, че тоя цилиндър съвсем ще "огърми". Причукването, дето го чуваш, може и да е от него.
-
1 точкаТя обявата е от частно лице и е оставена там да се продава вероятно срещу някаква комисионна . Това е обявата- https://www.cars.bg/offer/670a0481b80da34e3f069d02 Защо не е качил вина да може да се провери евентуално това негово писане дали е достоверно? Този твой приятел кара само хонди но автомат има ли измежду тях да може да сравни? Добре е комбито да се провери за теч, удар няма как да се скрие, ако е от Швейцария тази кола върви с книжка за преглед срещу корозия (там е задължителна) и няма как да мине преглед ако има ръжда, добре е да се вземе човек който има такава и да се гледа всичко ли си е на мястото или има липси не, че не се възстановяват но си е пара. Ако колегата е карал само Мерцедес тест драйв е задължителен колите са доста различни.
-
1 точкаНямаше. При него четеца е приключил. За по евтин вариант между другото продават в eBay лентовия кабел с четеца за 160лв. Той се скапва с времето. А при тебе както е ако не ти се отваря капачето,при запален двигател задържаш бутона за отваряне и с дълъг нокът подпъхваш горе вляво вратичката надолу и ще се отвори. Следваш горе процедурата и си готов с навито.
-
1 точкаОтворих я. Може и да е същата. Беше преди три години. Ходих да гледам Црв. Идеално на снимки, но не и от близо. Затова писах да внимава при огледа.
-
1 точкаОтваря се с копи/пейст... С/у КАТ има 2 автокъщи, не, че има значение коя... Митко от Плевен има комби автомат, може да каже повече... Като слабо място, е известно,чукане в десния прът на рейката. Отсреща двора на КАТ е неравен, направи там едно кръгче бавно и ако има луфт, ще го чуеш. Оправя се със смяна на една втулка, направена от стругар...
-
1 точкаНе се отваря линка. Аз съм ходил да гледам срещу кат във една автокъща и щом жената забеляза стечената боя смятай. Затова много внимателно при оглед.
-
1 точкаСя, тук работата е колкото изкара, но от опита ми с фолирания Сивик - нищо не е мръднало по купето в 2 сезона жега и 1 сезон студ, а на старите му джанти (сивото е фолио) нищо им няма, та съм куражлия. Да - горните са зимни - на колата са 4 месеца, а и тва каст фолио 751 си е добро.
-
1 точкаОт години ме дразнят 5-те масивни спици на стоковите 17-ки, та уикенда взех мерки, претеглих за и против, въоръжих се с файл и изрязани на плотер петолъчки + пищова за горещ въздух, и си поиграх. VID_20241102_205144.mp4 Фолиото не може да се разтегне до дъното, та след изрязването, си направих конусче и останалото боядисах с матов спрей. Целта бе по-малко сиво и изместване на масивната му част в периферията, за да изглеждат жантите по-големи. Остава да си измисля и спретна някакви "по-дизайнерски" капачки (сигурно черни) и ще се "преобувам", че идела зима, а в събота карах колело - по къс ръкав.
-
1 точкаОще от едно време, народът беше казал: "Купи си Фият, да береш яд." ...но ти си знаеш... 🙂
-
1 точкаЗа Стара Загора сервиза е един - при Венко. Намира се на богомиловско шосе. В двора на автокъща Оникс Карс... влизаш в двора и караш надолу, до края. Там има едно хале.
-
1 точкаДобре си я чел, само дано не си пропуснал важните неща - да си приготвиш 1/2 резервни болтове / ако се наложи да режеш някой/, ако сменяш големите тампони на носача към купето да бележиш как са набити старите, и най важното нещо - щангите да ги стегнеш когато колата е стъпила с цялата си тежест на земята!
-
0 точкиСвещите са сменени и точно затова планувам напролет за да поработят и да видим има ли пак разлика. Да ги съчетая един вид двете неща. И аз мисля че има връзка с почукването, засега не смея да кажа дали има разлика, защото то не е постоянно. По-нататък ще видим, следя го изкъсо и него. Голямо ухо извадих, а?
-
0 точкиПреди 9 години и 2 Хонди и аз се бях решил на "изневяра" и обмислях Субару 3.0 Аутбек. Тогава се отказах в полза на Акорд 7 / 2.4 / АТ и не съжалявам, но в мен остана частица от онази мечта. Вчера с френд скокнахме до Варна, да си купи такъв. Малиии - "Какво ни пиле укълва".
-
0 точкиЕдин мъж се развежда за шести пореден път и съдията го пита: - Господине, ама защо пак се развеждате? - Ще Ви обясня, господин съдия. Първата ми жена беше спортистка, постоянно викаше: "Темпо, темпо, по-бързо!". За това се разведох с нея. Втората беше лекарка, постоянно казваше: "На всеки 6 часа - по два пъти!". Третата беше зъболекарка, все викаше: "Няма да го вадим, има още време!". Четвъртата беше кондукторка, все казваше: "Влизай навътре, има още място!". Петата беше учителка, все викаше: "Не съм доволна, можеш още!". Шестата беше бензинджийка, все казваше "Вади маркуча и да си оправяме сметките!". Сега съм си намерил една - строителен инженер - с нея ми е най-добре. Тя вика: "Няма страшно, ако днес не стане, утре ще стане. Ако ти не свършиш работа, друг ще я свърши."
-
0 точки"Пролет е! Най-, убавото време! Дръвата цъфтат. Ората киат. Пчелите са зашаматени още. Слънцето ти вади очите. Сутрин пече, следобед вали, вечер вее. С ватенка си препотен, без ватенка си простинал. Туршията свърши, домате нема. Требват парета за бански, ма требват и за кюмюр. С юрган пръхтиш, без юрган се гърчиш. С обуща ти почервенеят пръстите, у сандале - посинеят. Със затворени прозорци на колата се изприщиш, с отворени - ангина. За спържа е късно, за таратор е рано. Зимнио театър затвори, летнио още не е отворен. Снего се стопи, морето не се е сгреяло... Пролет е! Най-убавото време...'
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00