Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.10.2024 in all areas

  1. 3 точки
  2. 2 точки
    "И все пак те съществуват..."
  3. 2 точки
    Право в десетката! Авторът на темата е предупреден. Само с питане не става, особено неколкократно.
  4. 1 точка
    Това имах предвид, че вероятно пише, че времето за работа, зависи от температурата, но никъде не пише, че включването зависи от нея, ти само предполагаш... Следвам някаква логика, не опит... Представи си, че не ти работи нещо ( както в случая огледалата) и търсиш причината с проби, измерване, нима ще чакаш температурата да падне под 0гр, та да започнеш да мериш... За времето на подгряване и на огледала и стъкло, е логично да зависи от температурата, но е нелогично, включването само на огледалата, да зависи от температурата. (казуса в темата) След като двете се включват от един бутон със светлинна идикация, е логично управлението им да е общо, но захранването на силовата част на релетата, да е от различни бушони, заради различната мощност... (това е и кзуса на питащия, едното работи, другото, не..)
  5. 1 точка
    Имам пяна от друг модел на Хонда, но пак за 16' патерица и можеш да си я модифицираш, за да редиш в нея. Ако искаш, пиши на лично - ще ти я подаря.
  6. 1 точка
    По принцип, не обичам обсъждането на тема "Кой, колко гориво харчи?", но ... Когато купя "нова" кола, е така, информативно-ориентировъчно я проверявам, колко харчи. Таааа, колата е CR-V 2, K20A4, ръчка, 2007-ма година, на 131К мили (истински). Преход от 2900 км от Англия до България - разход 11,1л/100км. Двама човека, багажника пълен до стъклата, кутия на покрива. Задната гума беше почти на 10мм вътре в арката на калника. Сега, празна, арката е почти 30мм над гумата. Разходки в България - Костенец - Ихтиман - Вакарел - Белица (над Вакарел) - София (включая градско в час пик), празна кола с 1-4 пътника, без кутия на покрива. Две зареждания пълен-пълен, на една и съща колонка на Л¥К (ако има значение). На първото зареждане ми даде 8.9л/100км, ама имам около 150км с празна кутия на покрива. На второто зареждане - 8.1л/100 км. Само за протокола - карам агресивно-безопасно, т.е. педала до ламарината при потегляне и скорост, колкото пише на крайпътната табела. На магистралата, на баирите около Вакарел - 130-150км/ч. Карам предимно на круиз контрол, включая градско. Абе щом мине 30мили/ч цъкам круиза. Навик от ежедневието на шофьор-доставчик с ванове и камиони. Тааа, тетака. Доволен съм. edit: Сметките не са математически точни. Закръглявам на кръгло число, т.е. 48.3л са 48, а 337.6км са 338.
  7. 1 точка
    Аз и на двете Хонди и при 1 ген и сега съм сменял антифриза и термостата,оригинални. Антифиза на Хонда е лонг лайф,той и неговите качества са отговорни за доброто охлаждане на мотора и топлината зимата, както и дългата в времето работата на водната помпа. Винаги при мен и и антифриза и термостата са в топ стояние ,нови и оригинални. Парите дадени сега от мен са 110лв за антифриз и термоста,равняващи се на едно посещаване на пицария,дори няма да стигнат. Спестих това с пиците,но семейството се вози на топло.
  8. 1 точка
    Емо ти се бъзикаш нещо. Как си представяш аз да почна да ровя мануала защото "някой" го интересува нещо какво точно пише вътре по даден въпрос а той самият не иска, ми ако иска. Всеки може да си ръчка по колата колкото си иска и когато си иска, въпрос на личен избор и свободно време.
  9. 1 точка
    Минавам да кажа, че комплекта за резервна гума пристигна - 06421-TGG-506ZA за Honda Civic 10gen Prestige,1.0 Elegance, 1.0 Executive. Комплекта НЕ съдържа организайнер за инструментите (кръглата черна пяна/стереопо, в която се редят). Има крик, ключ, П-образна планка за затягане с 4 болта (болтовете не са в комплекта ами като вдигнете /ако имате/ килима отдолу под него са завити, т.е трябва да си ги имате), някаква пластмаса където се слага от другата страна за да обира вибрациите, стяга за гумата, лепенки. Крикът не съм го снимал, но той си влиза в предназначеното му място в лявата част на багажника. Протектора на прага на багажника се сваля много лесно само леко го дърпате нагоре и той излиза (в случай, че сте с килим/кора и трябва да ровите под него/нея или да го/я махнете) По ръководство за монтаж (вижте първия пост) пише, че трябва да свалите килима (това по скоро е кора) и да не го ползвате повече но аз реших, че искам да си го оставя. Ако си оставите килима имайте предвид, че е малко тегаво да прецените къде да го пробиете за да паснат болтовете на планката. Аз развих малко болтовете първо за да надигнат леко кората/килима и така пробих кората/килима. Същото направих и за болта за стягане на гумата, там подложих един от болтовете на планката за да повдигне. Болтовете може би идват една идея късички за да минат и през кората но в крайна сметка след доста упорство успях да ги завия и 4-те. Имайте предвид също така, че дупката за болта (големия винт) за стягане на гумата е затворена от нещо като болче/щипка и трябва да го извадите за да се освободи. Ето малко снимки: https://photos.app.goo.gl/Wc6zsAKV2atdrzGD6
  10. 1 точка
    Вече имам втора кутия за ребилдване на сухо, докато моята си е на колата. Понеже от Акорд нямаше в цяла Европа ми светна лампата, че същата кутия се е монтирала на Роувър 623, след като Роувър наследяват линията за Акорд в ЮК края на 90-те след излизането на 6-та генерация. И така, намерих си същата кутия на деня след кратко търсене за коли на части е олх. Още сондирам кой мастер кит да си поръчам, дали от Сащ, дали от Китай... Вчера и днес тествах задния тампон на мотора. По книга трябва да се отключва под 800об. и да се заключва над 920об. Там където пуска вакуум и удря в зелената скала означава, че компа през ICM подава импулс на контролера на вакуумния соленоид за тампона и соленоида отваря веригата с вакуума към диафрагмения актуатор на тампона. Не видях скъсано по гумената част на тампона, нито теч на масло. Раздвижих лостовата система с WD40. На драйв и задна не работи с нулеви вибрации, но са доста поносими. Интересно защо се беше скъсал предния тампон. 🤔 Смених си пръскалките на предния джам с такива от сивик 6-та и в момента къпе перфектно. Смених горивния и въздушния филтър, оонацвъках ледове за където имах под ръка и се огледах за филтъра на купето. Гледам, гледам и не виждам. Дали изобщо има такъв на 5-та? 🤔
  11. 1 точка
    Не че светеха зле, но 3 годишният лак взе да се люпи, таа - потъркване с... преди след ... лампата на Аладин
  12. 1 точка
    Иначе за Цецо: Със Слънчева пътека😊.
  13. 1 точка
    Аз го имах същия проблем с акорда. На празен ход не зарежда, като дадеш малко газ над 1500 оборота и зарежда. След смяна на регулатора на напрежение всичко си дойде на мястото. Проверих и диодите за всеки случай, но там всичко беше наред.
  14. 0 точки
  15. 0 точки
  16. -1 точки
    Тоз със Голфа от 95-та не го мисли! Всички преди 2002 минават без проблем, защото няма изискване за наличен катализатор!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...