Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.07.2024 in all areas

  1. 3 точки
    Смених маслото на Црв-то с Равенол DFE 0-20, беше ми останало от Акорда. Също и смяна на всички течности/масла, скоростна кутия, диф, спирачки и съеднител с ОЕМ такива Надявам се да служи вярно!
  2. 3 точки
    Здравейте на всички. Да споделя една интересна история. Полезна за всички. Гледам на страницата на Бултрако (най-горе) интересна новина: СЕРВИЗНА АКЦИЯ ВЪЗДУШНИ ВЪЗГЛАВНИЦИ! Цъкам на линка и чета следното: Опасността за Вас и спътниците Ви В случай на удар, при който се отварят въздушните възглавници, съществува риск частта, отговаряща за надуването им (т. нар. инфлатор), при възпламеняването си да предизвика вътрешно налягане, по-голямо от нормалното. Ако това се случи, има опасност корпусът на инфлатора да се счупи и през въздушната възгавница да се разпръснат метални частици в купето. Те могат да наранят сериозно Вас и спътниците Ви и дори в най-лошия случай - да причинят смърт. Какво трябва да направите? Ако Вашият автомобил е засегнат от този проблем, незабавно се свържете с най-близкия до Вас оторизиран дилър на Honda, за да резервирате час за посещение, при което необходимите части ще бъдат сменени напълно безплатно. Какво ще направи Honda? След като автомобилът бъде приет в най-близкия до Вас оторизиран сервиз на Honda, инфлаторите на колата Ви ще бъдат сменени. Процедурата отнема приблизително час и не подлежи на таксуване. Нашият ангажимент към Вас Винаги сме се стремили да информираме чрез всички официални средства и източници собствениците на засегнатите автомобили. При каквито и да е обстоятелства не се колебайте да се свържете с нас, с удоволствие ще отговорим на всички Ваши въпроси и ще Ви окажем необходимото съдействие. В случай на необходимост, свържете се с най-близки до Вас дилър на Honda. Има линк, където може да проверите автомобила си. Въвеждам там VIN-на на 27 годишната си Хонда и ми излиза едно съобщение, че за автомобила ми има такава акция и трябва да посетя най-близкия оторизиран сервиз на Хонда. Записах си час в Бултрако и те ми казаха, че моята Хонда трябва да й се смени нещо в аирбека. Казаха, че ще го поръчат и ще ми звъннат да дойда пак да ми го сменят безплатно. Но ще отнеме 2-3 месеца, докато доставят необходимата резервна част от Япония. Благодаря на Хонда! Дори и моят 27 годишен автомобил не е забравен! Мисля, че само Хонда и Тойота са способни на това! Така че препоръчвам на всички да си проверят автомобилите. Не е шега работа, все пак! Аз си чакам резервната част вече!
  3. 2 точки
    Мъките се свършиха. Прозвънях минимум 50 обяви, нито една нямаше огледало. Накрая, точно преди да поръчам ново от Япония, открих последното в България, явно. Останало само дясно, различен цвят, но по чудо с всички пинове - подгрев, настройка, ел прибиране и мигача. Истинско чудо. За стъкло чакахме месец, като дойде някаква измишльотина, собственост на Pilkington: Yesglass. Според мен е боклук, но нямахме друг избор и го преглътнахме. Първото стъкло, което са получили е пристигнало спукано, та се наложи да поръчват второ, което пристигна за няколко дни. Най-големи им били мъките и чакането на стъкла за Хонда, с другите марки никакъв проблем, включително няколко доста екзотични модели, които бяха в сервиза, където го смениха. За сравнение, на ВАГ групата, включително доста дърти кошници, стъклата им пристигали с уплътнения в рамките на ден-два. Автомобила мина безпроблемно преглед (пункт на СБА, не в Стара Загора), като мнението на инспектора беше: Може да се мине с липсваща коруба на огледалото, тъй като самото огледало е на мястото си и не е счупено, а и си имате вътрешно огледало. За щетите от градушката по метала, ни сподели, че няма никога да имаме проблеми с тях, по гореизложените от мен причини - трябвало да пратят безброй коли за скрап, което е недопустимо в българската реалност. Ако сме желаели, ние да си ги оправим, но колата и така ще минава преглед, защото цялостта на купето не е нарушена. Няма щети там, където ляга стъклото, за да създават проблеми, а останалите щети, въпреки че са много по размер, са дребни. За Австрия ще започне да ме е грижа, когато тук получаваме техните заплати. И докато австриеца ще отиде и ще си купи друг Джаз, за нас това е невъзможно, както е непосилен и PDR ремонт, който ще ни струва цената на автомобила в сегашните условия.
  4. 2 точки
    Подкрепям! Тази зима имаше 1 ден сняг и всики леко заледени баирчета бяха задръстени от боксуващи. Даже слизах да ги избутам, че да освободят пътя. След това потеглях без даже да светне лампата за ESP-то. Да дам и аз моите 5 пари по темата: Поради липсата на сняг заложих на среден клас гуми - Дебица. Логиката ми беше, по-добре малко по-евтина зимна гума вместо всесезонна. Такава грешка втори път няма да направя. Не е оправдана раликата в цената спрямо каеството на високия клас гуми.
  5. 1 точка
    Здравейте, След 6 години прекрасно съжителство ще се наложи най-вероятно да сменя Legend-а за нещо с по-голям багажник. Доста по-голям. Та, накратко, доста изчетох, изгледах и т.н. по темата. Вариантите, към коите съм се насочил, са 3 (горе-долу години на производство 2016-2020) --> MDX, Odyssey, Pilot. Бих оценил всякакви мнения, особено от хора, каращи/карали някой от моделите по-горе - проблеми с тях, препоръки, удобства, неудобства, обслужване, части, комфорт на возенето, динамика, сигурност, екстри и каквото и да е по темата. Засега все още не съм гледал на живо нищо от посочените, за да имам лично впечатление. На теория съм подготвен за плюсовете и минусите на всяка, но друго си е да чуеш нещо от първа ръка. Като най-приоритетни за мен мога да посоча сигурност, комфорт и динамика на колата. Благодаря предварително на всеки отговорил! P.S. Ако някой планира да купува Legend в безупречно състояние с перфектна поддръжка, е доста вероятно скоро да пусна тема с такъв. Приятен следобед!
  6. 1 точка
    Проблема е отсранен. Лошо стечения на обстоятелствата. Делкото ми си е било изправно. Просто в момента съм със счупен крак и ходя с 2 патерици. Като вляза в колата патериците стоят на пасажерската седалка до мен. И като съм слизал съм чукнал шоковия датчик . След това сме сменили бобина и комутатор но явно комутатора е бил сдал багажа. И отам моето делко не дава искра на другата хонда. А нейното делко не дава искра на моята заради шоловия датчик. Днес реших да купя нов комутатор и след смяната му делкото вече даваше искра на другата хонда. После видяхме че чека не изгасва на моята а продължава да свети. Наведох се да сложа кламерче за диагностика и погледа ми спря на шоковия датчик. И се сетих че може и да не спира само гориво. Натиснах го - чека изгасна и колата запали. Поуката е че шоковия датчик не спира само горивото а явно и някакви токове. Въпреки че на буксата даваше напрежение.
  7. 1 точка
    Здрасти, аз имам някакъв опит с търсенето на голям багажник и повече от 5 места, тъй като съм с три деца 3 столчета. Не знам как е при теб положението. Иначе имах Пилот но 1ва генерация - супер кола, много сила, обем, огромен багажник. Тогава бях с едно дете и я продадох, после с второто и третото съжалявах Но имаше си и филми с намирането на най-баналните части, като примерно предни дискове. Няколко пъти ми даваха грешни дискове от БГ магазини. Сега мисля положението е доста по-добре. Тази година гледах и тествах Пилот, МДХ и Одисей в подобни години и по-стари, но накрая се отказах и взех Црв IV защото с три деца реших като имам нещо за смяна просто да я оставя на майстора и да я взема бързо, без да се нагърбвам с търсене на части, чакане и прочие. Друг клас кола, но багажникът е също огромен, побира лесно 3 столчета на втория ред, но липсата на V6 също не е за пренебрегване. За тези коли внос от САЩ/Канада, задължително искаш снимки за щетата и инфо, защото всички са с щети. За 9 степенната кутия на ZF (и при трите модела я има според нивото на оборудване) прочети и се информирай добре, че филма не е малък ако има проблем. Най-вече в първите години 2016-2017 мисля. И трите са с директно впръскване, та няма газ. Акурата за мен е най-яката, това си е самолет Има колеги и с МДХ и с Пилот във форума, говори с тях най-добре.
  8. 1 точка
    70 лв е добре. Значи ще го търся пак, че скоро имам път към плевенско. Аз се мъчих и не успях, дано той успее.
  9. 1 точка
    В момента цените на колите втора/трета ръка са на безумни нива и въобще не си струва покупката на такава. Сложи му един куфар на покрива на легенда и си решаваш проблема. За пример
  10. 1 точка
    Купрата е убиец..Имал съм честта да е карам и повозя ..Това набира като пистов мотор..Не знаем колко са надеждни, защото са от скоро и не ги карат много..но няма сравнение
  11. 1 точка
    Нали си до Русе, потърси контактите на Маркони от Русе, има ги във форума. Обади му се, той ще знае.
  12. 1 точка
    Имам само един комплект джанти. В интерес на истината откакто имам колата повече от 5 години не съм виждал сняг Живея в Стара Загора. Но изхождам от презумцията,че веднъж ще ми потрябват и... Зимни съм решил да взема, но още не съм го избистрил. Ще пиша тук когато направя своя избор. Скоро гледах долните резултати, които са на база няколко показателя и е проведено от ADAC
  13. 1 точка
    Супа на деня: Уиски по избор + замразени Н2О крутони!
  14. 1 точка
    Гледах ревюто на Бричка за Cupra Formentor 310 или 390 кс с двигател от RS3. Доста интересна машинка, определено потече лигата Има живец, количката. Има и опция с Акрапович, звукът е песен за сърцето и ушите. Също ме кефи варианта на Шкода Кодиак VRS - бензинов 2лт турбо с 250кс мисля. И това много яко ще върви! Отвъд океана има алтернатива от Акура - RDX & MDX с турбини, също изглежда мега точилките Какво ще кажете?!
  15. 1 точка
    Пиши на тоя китаец от който си го купил има ъпдейт аз като го сложих и всичко е ок. И при мен имаше някви аномалии но сега е наред
  16. 1 точка
    Moторът трябва да е К20А4, който е със степен на сгъстяване 9.8/1, тоест компресията трябва да е над тези стойности, условно с около 1 бар при двг на повечко км. Увери се, че е мерена правилно: свалени свещи на всички цилиндри, загрял двигател и напълно отворен дросел.
  17. 0 точки
    https://www.facebook.com/share/r/UVGnLvEeNjbKKe2o/
  18. 0 точки
    Ситринта ставам и кво да видя - тези сладурски и спокойни пчелички са си направили гнездо на терасата. Скоро ще имам вкусен мед
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    Хонда Акорд 2.2, 2009г. При задаване на скорост на круиз контрол от Set на волана, колата изключва турбината и влиза в авариен режим. Някакви идеи, колеги? Благодаря!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00

Съобщение



×
×
  • Създай нов...