Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.04.2024 in all areas
-
2 точкиБорбата продължава. Направих си стойка за детайли междувременно. Калниците ги чака 3-ти опит, все нещо не ми харесва.
-
2 точкиДа, друг код излезе като най-близък. 3 комплекта джанти ме чакат (5 ако не скромнича).😃
-
1 точкаДа живееш с някого означава да решавате заедно проблемите, които не би имал, ако живееш сам.
-
1 точкаИграта може да започва. Това са най-готиният модел стокови джанти за Акорд 7 фейс - поне според мен, де.
-
1 точкаБолтовете ги развивах с малко гедоре. Не беше голям зор да се развият. За шестограма не споря как точно се казва, използвах от тези масовите комплекти, които се продават даже и в зеленчуковите магазини. В момента не се сетих, че в гедоре-то имам и такива накрайници, та с малкото ключе си вървеше трудничко. Проблема се появи след като мих колата, но няма теч през уплътнението. Просто мих доста в купето. Накрая отварях люка за да изчистя и там. Затворих всичко веднага след като приключих и колата не беше ползвана 2 дни. След това се появи проблема. До момента вече съм отварял 3-4 пъти и за сега няма проблем.
-
1 точкаИзлезеш с шосейката, но облаците те притиснат времево. Умишлено хнванеш шорт кът с гуми за асфалт и той свърши. Ако стане беля - вариант Б - на рамо / на гарата / на БДЖ-то. Отървах се с А и сух, а на някои не им дреме - водата им е до колене. Локва, бара, ко ги бАра.
-
1 точкаСлед ремапа новия съединител изкара около 40к км и започна да приплъзва на 6-та в бууст. Преди две седмици го подмених с такъв от Тайп С. Усеща се доста по-твърд и стегнат. Ще видим той колко ще изкара. Около 450NM е колата.
-
1 точка
-
1 точка@stany681 Аз съм с такава, колега. От 2020-та я карам, 4 години ще станат Юни. Ако имаш конкретни въпроси, пиши тук или на лично. Проблеми никакви не сме имали за 4г. Нашата сега прави 50 хил. км. - https://www.carspending.com/bg/vehicle/18279-honda-cr-v-hybrid Още не съм сменял масло в CVT-то или диференциала. Обслужване в Бултрако (понеже е в гаранция), между 300 и 500лв. зависи дали се семеня въздушен филтър или някакви други дреболии. Разхода можеш да го видиш в Carspending, линка който пуснах горе. Мега доволен съм от колата. Аз карам пенсионерската, разбирай бавно и плавно. Макс 140-150-160 на магистрала. Има достатъчно мощност когато натиснеш да изпревариш или при нужда, но не може да се сравнява кола 200к.с. с ръчни скорости. Няма "отскок", но мен това ме устройва и съм свикнал. Нашата версия е с най-високото оборудване (Prestige) - отоплението на волана и Premium audio са най-яките неща в повече в сравнение с по-ниските версии. Колата е супер широка и удобна отвътре. На задния ред сме с 2 детски столчета и в средата остава място и за възрастен да седне. Фабричната навигация (Garmin) не ме кефи, затова си ползвам Android Auto за връзка с телефона - топ е. Качваш се и всичко тръгва: музика, навигация. Абе с 2 думи - караш и си пееш P.S. Прикачвам 1 оригинална Брошура за модела от Бултрако. Поздрави, Веско 2019_CR-V_Bro_260x210_BGHYBRID_web.pdf
-
1 точкаМарт. Доле 22, на билото горе - 2 градуса. Вива ла инерция. Понеже я стреснах и се прибра в "караваната" си, извиних и се (не че ме разбра) и я пренесох отвъд шосето, което бе тръгнала да пресича. За неа тва си е "скок във времето". The wall - a hole in the holy church. Пей чица над шир ината.
-
1 точкаКакто домашният майстор, така и този на колата може да разпознае читавите части от ментетата, ако наистина е "майстор". А ако е "човек", ще си каже, че няма как да монтира части на клиента за същите пари, както ако сам ги поръча. Сега по темата. В сайта има неща, които иначе нямат намиране или се намират само алтернативи. Аз си поръчах оригиналните крушки по таблото на Акорд 6 преди 3-4 години. Не че тук нямаше същите крушки и то за половината пари, но оригиналните бяха изкарали по 20 години. Тези също държат фронта засега.
-
1 точкаСлед Crossrunner-a и след година прекъсване е време да се завърнем към любимата марка.. Honda VFR1200XD Crosstourer.. 1200cc.. V4... DCT..
-
1 точкаДа не се окаже бензинова помпа както на не малко нови Хонди. Пиши какво е станало.
-
1 точка
-
1 точкаВъпросите са много и отговорите не са лесни.Но нека да осветля малко от положението. Всеки месец отварям мотор за ремонт и май вече свикнахме всяка Хонда да гори масло. Има проблем - решава се.Но защо се получава проблема? Нека да отговоря с малко снимки.(Кликнете върху снимката за макро детайли) Хубавеца е D16W5. Километража ,както ще видите няма значение вече... Симптомите: Нов внос...,след смяна на масло убийствен разход,пушене,липса на мощност,затруднено палене,прекъсване,загуба на мощност. Разход 3л./на 1000км.Маслото е мое,..демек с сигурен произход и проверени показатели. Първи впечетления: Масло на 1000 км е вече убито,черно като катран с мирис на сярна киселина. Тук положението не е розово.Натрупания нагар е 2 мм,кърти се сам и се виждат следи от отчупени парченца нагар,които са се удряли по челото на буталото. Огледално същото положение.Изключително много нагар ,който се отчупвал и попадал в горивната камера. Помощни аксесоари,но много важни- Мотор за празен ход задръстен на 90%, Дросела чак с намален диаметър,Втек клапана-отдавна спрял да функционира. Колекторите със същия чер приятел,катализатора обирал до едно време.Вече е почти задръстен. Газоразпределението няма как да не пострада.Вала е надран,кобилиците износени, втек-буталата задрали Двата картера са доказателство ,че маслото не е сменяно с години- наклепа е повече от милиметър. И снимка от по-близо... Последствията нямат нужда от измерване с микрометър... И вечния виновник...масления сегмент. Да ,но не е виновен той а собственика решил ,че може да не сменя масло 10-20-30к километра. 24 часа киснене в Меглио и нагара не пада.Абсолютен абразив,От тук нататък следва чистене с по нестандартни средства.. Тия няма как да ги спася,Фаските също,Водачите също.... Независимо от грозните картинки двигателя ще кара още дълго и новия му собственик вече ще знае ,че няма по простакоустойчив двигател. Да обобщим: Смяната на маслото на голям пробег води до образуването на нагар,той се увеличава и почва да се кърти под формата на абразив. Малки бучки нагар се разхождат из цялата маслена система.Износват се маслена помпа ,лагери,бутални болтове,разпр.вал,кобилици,всичко във втек системата. Задръстват се маслените сегменти,от там се увеличава картерното налягане.Започва омагьосан кръг....новото масло остарява мигновенно и продължава да прави бели в смазочната система.Нагара не се самопочиства и почва да яде бутало-цилиндровата група.Картерните газове задръстват дросел,МПХ и всичко по пътя си.Съответно клапаните трупат нагар и спират да уплътняват.Двигателя губи малко мощност ,но продължава да работи...докато задръсти катализатора и нагара по челата на клапаните започне да се възпламенява сместа преди ГМТ. Колко да е здрав този двигател? Много е здрав. Малко нови железа,пълно почистване и ново масълце ...обратно в играта...Това е Хонда!
-
1 точкаРадвам се ,че ви харесва.Следващата седмица ще има на живо съживяване...
-
0 точки
-
0 точкиКато каза "първото дете" ... На един приятел по-малката дъщеря - кака й нещо я ядосала и тя казала: "Първото дете е като първата палачинка - за нищо не става!" Не знам, дали тя го е измислила, ама ми хареса.
-
0 точкиTъй де! На първото дете, гинеколога му зе възхищава. А дядото: - Мотора требе да работи! И така второ и трето! На третото обаче доктора го вика и му казва: - Смени маслото на мотора, че детето е черно!
-
0 точкиСтарец, на 98 години, отива на годишен лекарски преглед. Лекарят го пита как се чувства. - Никога не съм бил по-добре. Имам жена на 18 години и е бременна. Чака мое дете. Какво ще кажеш, докторе? Лекарят го гледа за малко и вика: - Чакай да ти разправя една история. Знам един ловец, който никога не пропуска случай да ходи на лов. Но един ден, по погрешка, слага в раницата си вместо пушката един чадър. Когато бил в гората изведнъж идва мечка насреща му. Той вади чадъра от раницата, прицелва се в мечката и … БУМ!!!! Мечката паднала и умряла…. - Ха, ха, ха…. Стига бе, докторе, сигурно някой друг ловец е стрелял по мечката. - Тъй де.
-
0 точкиЗапознах се вчера с една страхотна мадама. Покани ме у тях в голямата си великолепна къща и всичко потръгна прекрасно. И както съм я навел на кухненската маса, чувам зад гърба си хлопване на входната врата и тя ми казва: "Мъжът ми си идва, давай бързо отзад..." И сега лежа в болничното легло и си мисля, че може би трябваше да избягам през задния вход, но пък такова предложение не се чува всеки ден...
-
0 точкиБравос, честито и безаварийно! Щях да кажа и "вятър в косите"... но ... това се кара със шлем.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00