Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.03.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Споделям информация какво съм сменил и колко е струвало към момента. Започвам от самото начало. На въпросния Акорд не работеше климатика. Напълних системата за тест с фреон. При тест всичко включваше - компресор, перки и т.н. Въпреки това липсваше налягане на компресора и имаше теч ( не голям, но имаше такъв). По моята логика в тази ситуация има проблем в компресора. При оглед на кондензатора установих липса на елементи и то доста по питата. Съответно посетих сервиз за климатици за експертно мнение. След проба и те установиха същите нередности, които и аз сам видях. Реших да направя сам подмяната на компресора, кондензатора и дехидратора. По въпроса дали може да се ремонтира компресора - вероятно може срещу доста прилична сума и несигурни резултати, предпочитам нов, чиято цена ще е малко по - висока от ремонта, но без излишни главоболия. Купих частите за около 700лв. Може и по - евтино да се купят, зависи каква отстъпка ползвате. Аз купих Nissesns. Подмяната не изисква кой знае колко умения, но все пак известна прецизност и последователност при сглобяването. Промивката на системата е абсолютно задължителна. В домашни условия не мога да кажа дали е напълно правилно, но аз ползвах препарата, който съм дал в горния пост и след това продухах с азот. Азотът изсушава идеално и затова е по - добрият избор. Сглобяването не е философия, сменяват се всички уплътнения и се стяга с динамометрите ключ(при възможност). Има клипове достатъчно за смяната стъпка по стъпка. На следващия ден отидох да заредят с фреон системата. Една особеност - новият компресор идва предварително зареден с масло. Препоръчително е да се източи маслото, да се премери какво е количеството му и да се сипе обратно в компресора толкова, колкото е по спецификация на производителя. След като се монтира на автомобила се завърта на ръка няколко пъти, след това се стартира климатика на празен ход. Следва да се пуска и спира на интервали 10 секс. работа, 10 сек. изключен компресор. Упражнението се повтаря 10 пъти след това се прави пробно кръгче. Зареждането на системата ми струваше 120лв. По мнение на специалисти проблемите с климатика идват от ненавременна поддръжка. Хубаво е дехидратора да се подменя на 2-3 год и да се дозарежда с фреон и масло.
  2. 1 точка
    Провери тампоните на двигателя и СК. А воя да не е от този лагер, за който говорят колегите в темата 🤔
  3. 1 точка
    Здравей, в такава, с навигация, не съм сядал, но има писано по темите назад из раздела...
  4. 1 точка
    Беше такова на цвят преди да го опресня с още 3,2л.
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Написах ти на лично , но и тук ще напиша, че да видят и други хора. Да аз сложих това на ZF оригиналното , което е за 9ск. автомат. Вдигна ми се разхода с 1 литър. Не ми харесва как сменя скорости на студено, но то така си беше и преди смяната. Това с разхода ми казаха, че е заради гъстотата на маслото в кутията. Опитаха се да направят адаптация , но не успяха. Така че не знам дали е удачно да слагаш нова масло. По добре пробвай с оригиналното.
  7. 1 точка
    Смених Кавазаки z750 с ето тази грозотийка.
  8. 1 точка
    Извинявам се, чел съм през ред. Махнах минуса, сложих +. Предполагам вносителите от Фрнация знаят по-добре. В този ред на мисли, не прочетохме джамбазина на @radkohondar какво е казал по въпроса. Какво стана, колега? Прибра ли си колата? В крайна сметка, каквото и да "разсъждаваме", не е оправдан риска за 2-300лв пътна помощ да се разчита на това какво е казала една жена в един хонда форум за това дали е легално или не.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Дошел, отишел. Микро и мини среща.
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Колеги, моля внимавайте, видях че по родните сайтове за обяви като olx и bazar представят китайски LED ментета за оригинални продукти, като ментетата са дори по-скъпи от оригинала! 😱 Внимавайте за бомбастични изявления на шарени картинки като 30000 лумена и 100 000 часа живот и проверявайте хубаво на сайтовете на производителите кои са официални дилъри и как точно изглежда продукта. Не пълнете джобовете на мошеници 😡
  13. 1 точка
    Тестерът мери наличието на вода в спирачното масло. Едва ли за 4 год. ще покаже, че е годно. Поне не и моя.
  14. 1 точка
    Ако си мислиш че знам всичко - в голяма грешка си. Но ми стана любопитно, та питах приятел, който внася коли от франция и друг приятел - застраховател. Каквото имах - казах. Не мога да напиша всичко - нека има интрига.
  15. 1 точка
    Не е зле. Продължавам с подготовка на другите детайли. Там трябва да стане бързо понеже нямам корекции, само шкурене с 500/600 и пръскане.
  16. 1 точка
    Ей тоз японец е изобретателят на VTEC-a
  17. 1 точка
    При мен се получи интересен парадокс. На Харвито преди около две години (бях ги купил от Тех Ко ) сложих дискове и накладки TRW . Останах крайно разочарован То не беше кривене още на втората седмица, накладките бяха толкова твърди, че бяха надрали диска. Смених на третата седмица накладки с Ате и престъргах дисковете на Про кът. Та бях се зарекъл повече ТРВ да не слагам. Преди месец на Митсубишито трябваше да се сменят предни дискове и накладки и задни накладки. Майстора- Хондаджия работел основно с TRW. Доверих му се и сложи всичко ТРВ. Към момента съм много доволен. Няма място за сравнение между тези ,който бях взел аз и това ТРВ. Не съм го разпитвал от къде ги доставя,но по някога по скъпото (без отстъпка от склада) излиза по евтино с допълнителните манипулации.
  18. 0 точки
    Женска обява: "От днес си забранявам вулгарните изрази. Ще описваме в плодове! Търся мъж с не много големи домати и среден корнишон. Предлагам две едри круши и малка слива! Само за сериозни градинари!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...