Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.02.2024 in all areas

  1. 3 точки
    Едва ли точно той,би ти забранил 0W30. Колегата "dandilov" (да не забравя и "emod")имат тук,доста показни тестове на масла,които никой не би и си помислил,че биха могли да се налеят на автомобил от миналото хилядолетие и с такъв пробег,но уви той го доказа. Всичко се свежда до състоянието на двигателя,като при мен примерно,Ravenol SSV 0W30 е над Ravenol FDS 5W30,при друг ще е обратно!
  2. 3 точки
    Реших да поглезя старите тенекии и вече имат шагре по гърбовете. Със същия продукт ще се пръска и купето отдолу.
  3. 2 точки
    Малко съм изтървал момента за консервация, но не е и прекалено късно Ако го бях направил 2015-та когато беше свежарка от Италия и това сега нямаше да го има. Утре захващам боята. Реших да го правя с панели на колата (да трупам преднина в занаята). Вече имам два фалстарта, но поуките са налице.
  4. 2 точки
    Не. Не бих казал, че са понижили чак пък толкова качеството. Маслото като база си е о.к. Има си и естери. Всичко е до новите спецификации и одобрения, които покрива. А те имат определени изисквания и ограничения за разни параметри. Например сулфатна пепел, нали трябва да е "еко", а това пък води до по-малък TBN, например, който пък от своя страна води до по-малък ресурс на маслото да неутрализира киселините от продуктите на горене. Иначе си е стабилна базата, смазва си добре, но TBN пада до TAN за по-малко моточасове. Особено чувствително на бензин и повече градско. В немския форум има много анализи на DXG и винаги се представя много добре при изправни двигатели. Ето един рекорд: https://oil-club.de/index.php?thread/14606-ravenol-dxg-5w-30-mazda-3-bn-skyactiv-g-120-12-836-km/&postID=363772#post363772 Близо 13 хил.км. на бензин (дирктно впръскване), от които 70% дълги разстояния и 30% къси разстояния. Стойностите на износване са почти нулеви, но вижте къде е TBN! Понеже в Германия го измерват по метод ASTM D2896, свалете 2-3 единици и ще видите, че TBN е колкото TAN, даже и по-нисък вероятно. А това гледаме да избегнем.
  5. 2 точки
    Болния калник е в реанимация: Чака го малко шкурене и боя. Клепнах още малко парафин зад ламарините: Зад калниците ще е или парафин, или гума.
  6. 1 точка
    Здравей, Линк: https://ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Вид и количество: HONDA ULTRA LEO-SN 0W-20 1x4L Стойност на поръчката: 46,96*2,15=101лв. Начин на плащане: наложен платеж.
  7. 1 точка
    Имам две смени на масло с такъв филтър. Проблем не е имало. Поръчвал съм Махле и Кнехт. Идват едни и същи филтри с малка разлика в опаковката. И двата китайски. Единия от Евро 007 , другия от Макскар. Сега съм с Ман от общите поръчки- Германски.
  8. 1 точка
    Здравейте. Линк: https://ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4L Стойност на поръчката: 65,85 *2,15=141,58 лв. Начин на плащане: наложен платеж. Начин на получаване : Спиди Данни на лично съобщение.
  9. 1 точка
    Виж по-нагоре в темата какъв е проблемът на китайския Mahle.
  10. 1 точка
    Ще стане по-добра от нова!
  11. 1 точка
    @AzSumПреди 4г. DXG беше с мааалко по-други х-ки. като по-нисък вискозитет, по-голям TBN и др. Щом не го гори, може да продължиш с него, но съкрати малко интервала, с оглед на 60% градското и новата рецептура на маслото.
  12. 1 точка
    Не съм сигурен, че това е климатроник, по-скоро си е най-нормален климатик, за което никак не съжалявам. Ето видео какво точно се случва: https://www.youtube.com/watch?v=xtxMzHt7ktY
  13. 1 точка
    Това, че при стартиране на двигателя ти светва за кратко някоя от лампите на таблото не го намирам за проблем.
  14. 1 точка
    Ще си отговоря сам, може да е полезно за някой друг. Биалетката е с дължина 83 мм (габаритен размер), междуосовото разстояние между двата болта е около 65 мм. Отворите, в които се завиват болтовете са по-широки, което ще позволи корекция с още милиметър-два. Аз си поръчах от али-то, цената ми излезе малко под 30лв. с доставката. Пристигна за 2 седмици. Няма да слагам линк към обявата, за да не правя реклама, а и след време линка може да не е актуален. Можете да използвате следната комбинация от думи при търсене в али-то: "headlight sensor adjust height honda rod ball"
  15. 1 точка
    Проблема бил в пистолета (Geko). Взех още един парафин (Novol 640) и друг пистолет и работата стана за 30мин. Остана ми само да мина врати, капак и централните греди под салона. Употребих 500мл, т.е. с 1л се минава преспокойно цяла кола. За отдолу съм подготвил Novol 600.
  16. 1 точка
    Едричък си, не мож се скри зад фенера.
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Преди около година и половина сменях предни дискове с накладки оригинални, на кутиите пишеше Honda. Минал съм около 20000км. Не съм имал никакви проблеми при динамично спиране и при нормално спиране.
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    https://www.facebook.com/reel/703523101706628?fs=e&s=TIeQ9V
  21. 0 точки
    https://www.facebook.com/reel/703523101706628?fs=e&s=TIeQ9V
  22. 0 точки
    Мисля, че майстора е обърканият в случая. Търси компетентен човек да не купуваш всичко 2-ри път.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Създай нов...