Jump to content

Blue Dragon

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно Blue Dragon

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

771 профилни разглеждания
  1. Благодаря за мненията и на всички, които се включиха в темата! Администраторите могат да я заключват.
  2. Не съм сигурен, че това е климатроник, по-скоро си е най-нормален климатик, за което никак не съжалявам. Ето видео какво точно се случва: https://www.youtube.com/watch?v=xtxMzHt7ktY
  3. Здраейте, съфорумци. От вчера съм нов собственик на Хонда ЦРВ 3, 2.0, 150 кс. бензин. Забелязам много странно нещо с поедението на климатика. Всеки път, когато променя накъде да духат клапите - към купето, към краката, към прозореца или към прозореца и краката климатикът се включва автоматично и тряба да го изключвам ръчно, което малко е досадно. Явно има някъде някаква настройка на тази функция, но не знам къде е. Моля за помощ, ако някой се е сблъсквал с този проблем.
  4. Както се вижда от описанието на темата въпросът е съвместими ли са карданите на Хонда ЦРВ първа генерация с ръчна скоростна кутия и автоматична скоростна кутия. Нека се изкажат само хора, които са се сблъсквали с този проблем, с догадки и разсъждения няма да ми помогнете .
  5. Мога да се похваля, че и разхода значително падна, особено извънградско. Преди трудно я свалях под 12/100 газ, сега разхода е около 10-11.
  6. Благодарение на Маркони и най-вече на Слави проблемът се разреши. Всъщност след още няколко заслушвания се оказа, че моторът прекъсва, дори и когато е топъл, но само на бензин. На газ е бетон. След като изпратих снимки на свещите на Слави, той ми препоръча да ги махна, защото били студени и изобщо не били за моя мотор. Днес ги смених с каквито пише по каталог - NGK RF6 и о, чудо! Няма прекъсване, припукване и други такива мизерии. Оборотите заспаха, изобщо не играят. Чак не мога да повярвам, че от едни свещи, и то нови, може да се случат такива мизерии. Предполагам, че някоя от тях е била дефектна и затова се е получавала такава аномалия.
  7. Ами не съм пробвал в интерес на истината така да паля директно на газ. Иначе замерих съпротивленията на кабелите с мултицета (на 20 килоома) - на 1-ви цилиндър показва 11,89, на втори цилиндър - 9,98, на трети цилиндър - 8,82 и на четвърти - 6,62.
  8. Малко развитие по темата: Двигателят продължава да си прекъсва по същия начин дори и като достигне 40 градуса, това обаче само на бензин и то доста по-рядко отколкото когато е студен. На газ прекъсване няма. Няма обаче как да пробвам дали ще прекъсва на газ студена, защото нямам такава опция на газовата.
  9. Policeman, то е ясно че прексва работния такт на поне един от цилиндрите. Янушев, компресия не съм мерил, но ми се струва, че ако тя не е наред няма да работи никак добре като запали, а както се вижда от клипчето първите 10-на секунди няма никакво прекъсване, почва да прекъсва след това и то пак не е някакво равномерно прекъсване, а общо взето когато си иска - и според мен не на един и същи цилиндър. Japanese fever, не съм сменял кабели на свещите, но ако бяха те би трябвало да прекъсва и когато е топъл мотора. За NGK-то си прав. Като я взех колата беше със свещи Бош някакви, които бяха видимо за смяна и ги смених са такива, каквито ми препоръчаха за каране на газ. Лошото е, че не помня (не ми е направило впечатление поне) дали така прекъсваше със старите свещи, които за съжаление изхвърлих веднага. Ако ги бях запазил, щях да пробвам с тях как ще е.
  10. Който има желание и нерви да изгледа това клипче и да сподели мнение. https://youtu.be/kUpitj-0MJ8 В случая двигателя запалва първоначално сутринта рано при температура на въздуха около 5-6 градуса. От клипчето се вижда, че първоначално първите 10-на секунди работата на мотора е перфектна, няма прекъсване и не тресе. След това изведнъж започва да прекъсва неравномерно и оборотите започват да играят (по принцип като е по-студено е още по-осезаемо и стрелката на оборотомера се мърда повече, а периода на прекъсване е по-дълъг). Когато двигателят загрее до около 35 градуса прехвърля на газ, след което пак има прекъсване, но е много рядко и постепенно изчезва съвсем. При напълно загрял двигател прекъсване няма - нито на газ, нито на бензин. Дистрибутарната капачка е чисто нова. При старата положението беше малко по-зле, но на нея електродите бяха доста изядени. Свещите са чисто нови (на около 2 хил. км) - Беру с разстояние между електродите 0,8 мм.
  11. Благодаря за отговора, преблемът е решен - използвах малки клещички с остри върхове лека полека ги подвадих клинчетата. В крайна сметка се получи повече от добре, полиуретановата подложка си заспа на мястото. Ето как стана: http://imageshack.us/i/p3OZCck8j Ако модераторите считат за необходимо, може да изтрият темата или да я преместят във форум 4х4, Технически въпроси, тъй като по невнимание я пуснах в този форум.
  12. Здравейте, извинявам се за глупавия въпрос, но искам да попитам как се сваля мокетената стелка в багажника на CR-V първа генерация. Стелката е хваната с 3 пластмасови клина, които не мога да извадя без да ги счупя. От онази гръцка верига магазини за детски играчки и домашни потреби с име на голям самолет си купих една подложка от полиуретанова пяна (струва 15 лв - 100 см х 180 см) и искам да извадя оригиналната стелка, да я сложа върху тази подложка и да я очертая, за да мога после да я изрежа за да пасне в багажника. Но пустите клинчета не искат да излязат, даже едното тръгна да се троши.
  13. Аз имах същия проблем. Обаче като размърдах буксата и се оказа, че скъсаните кабели са поне 5. Няма начин как да запоят към буксата. При мен проблемът го разрешихме така: отрязахме двете букси и след това от едната страна мъжки, от другата страна женски обувки, обвити в изолирбанд и цвят по цвят се съединяват. При мене от инсталацията към вратата имаше 20 кабела, а от вратата към инсталацията - с един по-малко. Излишният, който идваше от купето при мен е сив и така си остана да си виси. Също така при мен има два еднакви кабела - син цвят. Първоначално ги бяхме разменили и като пусна радиото и спускам лявото стъкло тонколоната пращеше. Като размених местата на двата сини кабела всичко си дойде на място. Сега като осъзнавам ситуацията според мене не сме го направили много удачно. Ако сега трябваше да го правя пак, щях да отида до някоя автоморга, да отрежа частта, която идва от купето и с поялника да запоя 20-те кабелчета (само да съвпаднат цветовете де). Сега при мене реално няма букса и гумата свободно си влиза във вратата заедно с кабелите и не знам при дъжд дали няма да се мокри. И да, шофьорската врата контролира централното заключване. При мене на него ми е вързана алармата - с два кабела, които са отделно от тези 20, които идват от купето. Ако пък другите кабели са ти здрави, това е добре. Разглобяваш вратата и вадиш другата букса и гледаш по цвят кои кабели трябва да срежеш. Режеш ги, пробиваш някъде допълнително една дупка в двете букси, прекарваш кабелчетата през нея и ги запояваш с тези, дето идват откъм купето. Ако тези от вратата идват къси ги удължаваш. Дано да съм бил полезен.
  14. Понеже не ми се пуска нова тема, затова малко ще отклоня въпроса, но смятам че има връзка. Ситуацията е следната - на 22 декември тръгнах от Варна за с. Куртово Конаре (на около 20 км след Пловдив). Заради магистралите минах по Хемус до Шумен, след това по Ришкия проход и на Карнобат - на магистрала Тракия. Движих се с около 100 км в час, на магистралата също с толкова, рядко до 110 и много рядко със 120. До Карнобат колата даде разход 11 със зареждане на Лукойл (да упомена че бутилката ми събира около 24,8 литра, след което зареждането напълно спира, явно няма ограничител). От Карнобат до бензиностанция Лукойл (където пак заредих докато спре пълненето на газ), намираща се на около 40 км преди отбивката за Асеновград с изненада разхода скочи на 12. Следващите няколко дни последва обикаляне по съседните на Куртово Конаре населени места, ходене до с. Крумово, след това обикаляне в час пик в Пловдив, при което се събраха общо около 140 изминати километра, които си ги броя направо за движение в градски условия - който е карал в този район, особено между 16:00-18:00 часа знае за какво става въпрос. Зареждам този път на ОМВ (пак до горе) и хоп - изненада - разходът е под 11, но да го закръглим на 11. В следващите дни последва още едно ходене до Асеновград, обикаляне из Пловдив, връщане до Куртово Конаре. После пак маршрут Куртово Конаре - Пловдив - Стамболийски - Куртово Конаре, което си е горе долу градско каране, но да го наречем смесено. На 29 декември потеглям за Търговище и зареждам на магистрала Тракия на ОМВ на около 50-60 км след като съм се качил от пътния възел за Асеновград. Разходът е отново около 11/100. От ОМВ през Петолъчката до Котел - на около 170 км след зареждането копчето на инжекциона започва да пищи за празна бутилка. С многократно превключване на газ по нанадолнищата стигам до Омуртаг - общо изминати километри от последното зареждане около 210, от които поне 20 са на бензин. Така разходът на газ скочи много - повече от 12/100. През цялото време съм се движил със скорост 100-110 на магистралата, в прохода - колкото позволяваха пътните условия - пътят беше мокър и карах бавно, като се има в предвид, че още не съм свикнал с ЦРВ-то и не мога да преценя колко е стабилно в завоите, затова съм предпазлив - возя 2 малки деца. Изводът, който си направих е, че разходът при смесено пътуване е по-нисък от този извънградско и то бабешко каране. И в двата случая на дългите разстояния колата беше претъпкана от багаж - около 180 килограма човешка маса (двама възрастни, едно 6-годишно дете и едно бебе) и доста обемисти, но леки багажи - дрехи, детска количка, буркани, играчки и все такива неща - нищо, което да тежи по сериозно. Затова съм много озадачен, защо разходът извънградско е толкова голям. При пътуването ми от София до Варна, когато закупих колата - около 450 км, преди да сменя маслото и свещите, със светещ чек енджин за богата горивна смес на газ (което се установи по-късно във Варна), цялото разстояние изминах с 43 литра газ - едно зареждане на Търново от 19 литра (на София бях напълнил бутилката до горе) и едно зареждане като пристигнах във Варна от 24 литра. Това означава, че разходът на гориво е бил под 10/100, на до го кажем, че е бил 10. От София до Варна колата беше празна. Така че какво смятате - при пътуването ми до Пловдив и обратно завишеният разход извънградско се дължи на многото багаж, на свещите, които се оказа, че не са за тази кола или на нещо друго, или просто си е нормален. Само да допълня, че гумите са марка Ласа, A/T (което си го превеждам all terrain) с доста дълбок грайфер и колата няма никаква инерция по нанадолнищата. Тука вече не знам причината - дали от гумите или просто защото както каза един колега със същата Хонда, че колата си е аеродинамична като тухла.
  15. Регулиране на клапаните е първото нещо, което направих, всъщност само ги прегледаха, защото казаха че били добре. Сега като се замисля това 0,8 мм може и да е размера на резбата. А за свещите както казах ми предложиха 2 варианта, аз не знаех че Беруто са двуполюсни. Човекът, който ми преглежда клапаните ги видя и каза, че не са за тази кола по принцип, но не било проблем и да си карам с тях. Иначе NGK били по 9 лева парчето. Вярвам и на Коко 100, защото досега не ми е продал лоша част, явно по каталог дават тези Беру да стават за хондовския двигател.
×
×
  • Създай нов...