Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.12.2023 in all areas

  1. 2 точки
  2. 2 точки
  3. 1 точка
    Пиши им пак. Може имейлът ти да е получен в spam folder-а им и да не са го видяли. Пиши им и от контактната форма тук: https://www.ravenol.de/en/service/contact И на имейл: info@ravenol-shop.de Все от едното място ще ти отговорят.
  4. 1 точка
    Няма официална информация, последните 2г. Но според torkon и последния анализ от 2021г. По ИК спектру масло ПАО с очень большой долей - я бы сказал чистое ПАО + Эстеры. (присадки и в чем они размешаны в учет не беру). То что пишут в MSDS может быть противоречиво и обобщено, особенно у американцев. Я больше доверяю ИК. В общем вывод такой, распущенные слухи про Amsoil не подтвердились, это все еще ПАО синтетика с Эстерами. Как было так и осталось, только пакет меняется... Аз лично нямам основателни съмнения нещо значително да се променило в състава му, без това осезаемо да рефлектира върху техническите показатели.
  5. 1 точка
    Направи ли са грешка. Няма регламент, който да позволи, кола Евро 4 да получи Еко 4 категория. Но то и без друго няма никакъв смисъл от тези глупости към момента. Единствено Еко 1 и Еко 2, могат евентуално да бъдат застрашени да не могат влязат в чудния столичен център.
  6. 1 точка
    С клещи "чирак" щеше да е "по-изпипано".
  7. 1 точка
    Не човеци са, а служители в бъгава система. И пак има "човешки фактор". Същата кола (от пост 182), 2007-мо ЕГН, на 351000 км с изрядни катализатори. На пункта казаха - Перфектна е, ама е стара. ЕКО 3 и се полага. А моята е и на газ, но и тва нямало значение. Нищо от таз регулация няма значение. Няма да има оправия, без значение дали са "тия, или ония". Все им е изгодно да ни "трият, доят и стрижат". Нямам против нормите, ама за КО ние те и прилагането им ... "мамата / бравата".
  8. 1 точка
    По тази дефиниция, уви, сме заобиколени от не-ЧОВЕЦИ
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Че кой би се разделил с такава кола, ако не му е омръзнала де. Но може и да има - времето тече, хората си променят приоритетите. Късмет в намирането и малко компромис в критериите. Колите не са нови, но са здрави. Моята имаше забележки, но съм ги отстранил и ще си ме вози.
  11. 1 точка
    Иванчо се прибира в къщи. И баща му вика: - Иванчо иди в на сестра си стаята и ми донеси чехлите. Той влиза в стаята на сестра си и кво да види - две красиви момичета учат онлайн.. Иванчо им вика: - А пък тате каза да ви е*а и двете. Сестра му потресена възкликнала: - Иванчо как може така да говориш на приятелките ми..? А той и казал: - Искаш ли да питаме тате ? Тя се съгласила... Иванчо отваря вратата и вика: - Татеее едната ли ? - И двете, бе, простак !!
  12. 1 точка
    Ламарината по каросерията е 1 ММ. Калници и врати са по тънки.
  13. 1 точка
    Лично за себе си отдавна съм избрал варианта отделни летни/зимни (комплект 4 броя). 1. Относно финансовата логика - за времето, за което ще изхабя 4 зимни и 4 летни, ще заминат два комплекта по 4 всесезонни. 2. При летните и зимните има голям избор и сред по-бюджетните варианти. При всесезонните или премиум или нищо. 3. Смяната и балансът два пъти годишно не ми пречат - така винаги имам проверени и добре балансирани гуми. Който не иска, купува комплект джанти и не се занимава. 4. В жегите всесезонните гуми не се държат оптимално. Обикновено лятото се кара повече и с висока скорост по магистралата. Там компромис не искам да правя. 5. Колите не се карат само от мен, а няма цена спокойствието, което дават хубавите зимни гуми (примерно на някоя непочистена рампа).
  14. 1 точка
    Точно така, група Еко 4 е само за ЕВРО V и VI. Няма пряка кореспонденция в номерацията. И моето CRV е по същия начин. Иначе това за пробега е някаква глупост, ма като знаем какви са по някои пунктове - не ме учудва. Предният път бяха забравили да ми сложат обратно щеката за маслото, добре, че се усетих навреме! PS. Може колата от репортажа да е дизелак Евро 3, тогава попада в първа група независимо от годината или пробега.
  15. 1 точка
    Гледах репортажа с човека с Волвото. Дори той се оплака че критериите не са ясно дефинирани за клиентите. Моята Легенда е 2007-ма, с Евро 4 в талона и като минавах преглед миналия август не споменаха че 330 000 са им много, но казаха че въпреки покриването на нормите им за ЕКО 4, повече от 3-ка не могат да и пишат.
  16. 1 точка
    Климатроника е двузонов. Ляво и дясно се регулира отделно чрез клапи смесващи топъл и студен въздух.Дясната ти клапа е блокирала .Може да е моторчето,може да е механинчия редуктор,а може и вътре да има листо блокирало клапата. Поразглобява се и се пуска тест на климатроника .
  17. 1 точка
    Както Маркони каза, 190 коня са във високите обороти. При нормално изпреварване, да кажем 3000 оборота, 190-коньовия мотор прави към 90 коня макс. Ако 25 от тях отиват за компресора на климатика – това са ти 28% от мощността. Турбодизелът има доста по-голям процент от максималната си мощност в по-ниските/средни обороти, съответно може да се усеща по-малко. За сравнение, на 2000 оборота той достига максималния си въртящ момент (340 Нм), което са 95 коня – повече отколкото големият бензинов двигател на 3000 оборота. ПС: Сравнявам 2.4 с 2.2 литровите двигатели на Акорд 7 в случая.
  18. 1 точка
    Безспорно друг път.Съединителя на компресора е проектиран да работи до 10000 оборота. Все му е тая дали ще тръгне на 800 или 6-7000.
  19. 1 точка
    Вечния проблем на Хондаджията ...все не му стигат коне Вече и Redbul прихванаха от вас :). По същество....Климатичната система се износва и профилактира като всяка друга система.Обслужването не е скъпо и включва проверка на налягане, премахване на течове,смяна на фреон и масло,почистване на улуците за изтичане на конденз,както и на мухите от радиатора. Отнеманата мощност е функция на външната температура и колкото е по-топло на вън,толкова повече кончета дърпа климатика от двигателя.Е колко точно ще питате? В рамките на нормална 25 -30 градуса температура се взимат 25 коня.При 35 - 40 градуса картинката става по-друга ...ще се искат 30 коня и нагоре.Това се усеща на всеки двигател,даже и на 300 коня Ледженд. Е да ,там е само 10% ,но кога двигателя е 300 коня? ...при 6500 оборота. Сега се връщаме на картинката с нашия дъргел на нафта. Любим ми е изразът ..като включих 6-та по булеварда и двигателя почна да вибрира. Използването на ниски мощностни режими в ежедневието и променя горните сметки в това ,че един дизел 140 ,ползван като 80 -90 коня оставя само с 2/3 тяга при включен компресор.Отделно зареждаме с динамото консуматори и батерии ,вентилатори... Към автора на темата:Проверка на налягането /високото/ при съответния разбирач ще отнеме 20 мин.АКо надхвърля 15 бара при жега 35 градуса навън много вероятно е радиаторът да е попилян от мухи и да няма площ да си върши работата...
  20. 0 точки
    АбцолЮтно. Влизат варели / претакат зейето / излизат варели - кво са сварили, вари разбери ги?
  21. 0 точки
  22. 0 точки
  23. 0 точки
    Е именно, сравняваш масло с минимум 50% ПАО, Естери и сериозен пакет присадки с шир потреби. Знам, че не го долюбваш хич, но айде пречупи се малко. Виж аз почнах да харесвам Равенол
  24. 0 точки
  25. 0 точки
    Попитали преди време Хенри Кисинджър какво означава "дипломация на совалката"... - О, това е нещо съвсем простичко... Например, ако искам да омъжа дъщерята на Рокфелер за някой мужик от глухо руско село, бих постъпил по следния начин... Отивам в руското село, намирам някой мужик и го питам: "Искаш ли да се ожениш за американска еврейка?" "Пфу, за кво ми е? Тук си имаме достатъчно жени..." "Да, но тя е дъщеря на милиардер..." "Охо, това доста променя нещата!" След това отивам в Швейцария, влизам по време на заседание на управителния съвет на някоя банка и питам: "Искате ли руски мужик да стане президент на вашата банка?" "Пфу, за какво ни е?" "Обаче той е зет на Рокфелер..." "Е, това променя доста нещата!" После се връщам у дома при Рокфелер и го питам: "Искаш ли дъщеря ти да се омъжи за руски мужик?" "Абе, откъде го измисли?! В нашия род всички са финансисти..." "Именно... Той е президент на швейцарска банка..." "Охо, това променя нещата! Сузи, дъще моя, ела тук... Чичко ти Кисинджър ти е намерил годеник - президент на швейцарска банка..." Сузи, нацупено: "Пфу, всички финансисти са или импотентни, или пe'epacти..." "Да, обаче този е груб руски мужик!" "Ооо, това променя коренно нещата!"
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...