При мен си има лек теч около валовете. Сменях три пъти гарнитурата, нови комплекти с гумени и метални шайби. След 5000-6000км пак започва да протича...Правих процедурата при реглаж на клапани, не специално да спра това омасляване. Пробвал съм и без да слагам силикон в ъгълчетата, пак същата работа. Victor Reinz също мина, като марка без особено ефективен резултат спрямо останалите. Последно направих избор на гарнитура с шублера, избрах не марка, а по дебелина на профила да е най-висок в канала. Другото е обърнах всички шайби в комплекта обратно и под тях поставих метални с вътрешен диаметър преминаващ през уширението на шпилката след резбата. Проверих капака за кривина, почистих всички повърхнини и монтирах със силикон само в ъгълчетата по описание в ръководството. След въпросните няколко хиляди километра пак има омасляване...Карам и чистя основно маркуча на охладителната течност през някакъв пробег, да го предпазя от разлагане и раздуване в следствие на маслото. Може и избора на масло да е причина, наливам 10W40 Motul, liqui moly, Castrol и последните смени с някакво полско...Ако използвате пълни синтетики може и да няма омаслявания. Колата ми наближава 400 000км и мисля в моят случай е излишно да правя повече експерименти с масла и гарнитури :)