Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.11.2023 in all areas
-
1 точкаЗдравей goodybg , кой е Драго и къде се намира ? Ще ти бъда много благодарен ако ми пишеш на ЛС .
-
1 точкаРиск губи,риск печели.В моя случай печели 🙂🙂🙂.Жилата се оказа проблема,даже от автокъщата момчето беше намерило и жила.Прибрахме се както някак си до Стара Загора и в един гараж мой приятел смени жилата за половин час и скоростите си включват по масло.Препоръчвам автокъща IHONDA Пловив.Ванката се казва момчето,един от малкото останали честни автотърговци.
-
1 точка„Не приемай нищо лично. Хората не правят нищо заради теб. Ти не си център на тяхната Вселена. Ти си център единствено на собствения си живот. Това, което хората казват или правят, е проекция на собствената им реалност. Когато не приемаш нищо лично, когато проумееш, че животът на другите е резултат от техния избор, тогава ти имаш имунитет срещу мнението и действията на другите и няма да станеш жертва на ненужно страдание...!” Дон Мигел Руис
-
1 точкаДа Галин, учудващо е но идеята е проста. Правят се неравности по черупката на лагера, или леглото му в кутията, така че да влиза доста трудно и съпротивлението в тази сглобка да е значително по-високо спрямо това в самия лагер при въртенето му. Има температурни разширения (различни на стоманата и алуминия) иии ... при не добре разчетен размер на леглото, а по-скоро при фрезоването на отливката извън допуска ... "Опаа, стават грешки, казал таралежа и слязъл от телената четка". Не е от зверстване с колата - просто "къса клечка" в серия произведени такива капаци.
-
1 точка
-
1 точкаПървото село до Пловдив, намираш земеделската кооперация, намираш най-мазния работник с грес до лактите и му казваш ,че някакъв лагер ти превърта. На бас се хващам ,че ще ти каже поне 3 начина за осигуряване без да е завършил 7-ми клас.
-
1 точкаИ един филтър за 20 лева на ашика има клапан и върши същата работа като тоя прехваления оригиналния, нито маслото ще ти оправи проблема, нито прословутия филтър. Хидрото на кутията при локъп е възможно да придава вибрации, тества се най лесно на байр, заключваш я и почва тресене, подаваш газ и локъпа изключва и тресенето изчезва.
-
1 точкаДоколкото помня след като си смени маслото и филтъра на кутията искаше да я отварям?
-
1 точкаЗдравей колега Първа Нация ,каквото и да значи... Много ще помогне ако напишеш в профила си от кой град си. При неправилно зададен въпрос няма как да получиш правилен отговор.А ти не знаеш какво да питаш! След това форумните тролове почват да хвърлят боб да гадаят и ти хвърлят леща. от което се объркваш почвече.Та въпроса ти би трябвало да бъде "Струва ми се ,че двигателя прекъсва или губя мощност или усещам вибрации" Изобщо дай дефиниция на думата "притрисане" .Аз ще ти дам допълнителна информация. На 50 км час Автомата не трябва да държи автомата на 1500 оборота. Възможните проблеми са много и без читав диагностик със съответната апаратура няма да си решиш проблема. Длъжен си след закупуването на автомобила да си направиш обслужване "нов собственик" Това включва всички течности и филтри,клапани,дросел, евентуално и ангренажен комплект. Сега към троловете: Няма как от скоростната кутия да има прекъсване, притрисане,придърпване и т.н. симптоми. Представете си че едни 200 кг се въртят и няма как масло ,свещ ,бобина да накара това желязо да спре да се върти.....Напротив...всяко едно прекъсване на двигателя ще се замаже ,прикрие от огромния въртящ момент ,който има скоростната кутия. така ,че спрете да давате криви съвети ,обърквате хората. Специално за Влади...Разрежи си филтъра на ск,кутия и ще се изненадаш ,че вътре има само цетка. От къде ги измисляш тези дивотии??? Кой ти каза че НГК са правилните свещи за твоя двигател? Денсо са в пъти по-добри и даже са по-евтини...??? Към Ноте: Като отидеш в Бултрако някой път се налага да им обесняваш кое е двигател ,кое е скоростна кутия.Фирмуер е лоша дума ,а и той никога не решава механични проблеми.Ти колко пъти сменя фирмуер на твоята кола? Марто_бо....Браво пич...само ти мислиш адекватно.В тоя режим двигателя няма 60 коня!
-
1 точкаВторник след работа реших да си направя експеримент, с цел потвърждаване на тезата, споделена от няколко колеги по-горе. Преди прибиране вкъщи, развих капачката на казанчето, извадих тръбичката и я оставих да виси безопасно надолу. До дома са 2,1 км, а V6 загрява до работна температура за 0.5 км. Жената обаче ме води да пълним багажника с провизии, та станаха 6 км. В гаража вдигнах капака да видя ефекта. На антифриз не е воняло, понеже нямаше разплискано от казанчето (там антифриза е студен), а и клапана на радиаторната капачка не е отварял (за да претака), от където би воняло, понеже вече там е жега и налягане. Тоест, всичко отвън сухо. Оставих казанчето отворено и тръбичката висяща отвън. На другата сутрин тя беше изсъхнала, в казанчето нивото не бе мръднало (нема кЪ), но в радиатора антифриз не се виждаше. Тоест свил се е и е дръпнала въздух. Затворих казанчето, запалих и отидох на работа. Всичко си бе ОК и парно - "ток". По обед (за да изстине) проверих нивата. В казанчето бе намаляло, а в радиатора до горе. Никакви странични симптоми не съм усетил. Дръпнала си е системата колкото и трябва, и се е самообезвъздушила. Днес пак всичко си е наред с колата. Та, важното е тръбичката на казанчето да не е на сухо при изстиващ мотор - не че е голям проблем. Вече в движение (особено лятоска) е добре всичко да си е здраво и както е измислено, за да няма драма. 1 време Бранко е писал по въпроса. Там няма конкретно споменат модел като изключение от типовата работа на системата, а ето и темата: Пълно казанче. Суха тръбичка На другият ден - след каране. VID_20231107_180736.mp4
-
1 точкаВиж тази тема с подобен проблем: Автоматична кутия или вътрешни карета Ако е бобина рано или късно ще светне "Check Engine" или най-малкото на диагностика ще излезе някаква грешка.
-
1 точкаЗдравейте! Маслата пристигнаха. Тези, които са с получаване чрез куриер, ще бъдат изпратени утре, а тези, които са за лично получаване, може да се взимат. ✅ При взимане на маслата, може да се сдобиете с комплект клубни поставки, които имам налични при мен, можете да ги получите и по куриер, като ги изпратя заедно с поръчката Ви или като ги поръчате отделно. Изглеждат ето така: Цената е 12 лв. за комплект.
-
1 точкаJpcarparts. Доставката от япония дойде за 12 дни. Процедурата. Вадиш си EORI номер в митницата и освобождаваш пратката. Попълваш разни декларации и други дреболии
-
1 точкаЗначение няма, че не кара Хонда. Ако иска и самолет да кара, важното е да доставя читави части на нормални цени. Не съм му нито роднина, нито близък приятел, пазарувам от него определни неща, които не ми се чакат сам да си ги доставя или които не мога да намеря в момента. Към този момент - точен е, бърз е, ценово е добър, отговаря по никое време ( събота, неделя, късно вечер, на почивка ), какво повече? В крайна сметка му палят главата със стотици безумни въпроси ежедневно и го казвам като човек който се е занимавал със същото преди години. Нормално е да има и недоволни, неразбрали и неудовлетворени.
-
1 точкаПробвах скъпото на Ромпетрол, по-голяма гавра с колата си до сега не бях правил. Повече няма да им стъпя никога на бензиностация, ако ще да няма друга в радиус от 100км. Отвратително вървене, висок разход. Моята не е базова и веднага се усеща като нещо не е наред. За момента само с Лукойл нямам разлики и знам какво да очаквам. Чакам Шел да превземат изоставените обекти на Газпром в Пловдив и ще заредя и там най-сетне.
-
1 точкаЗа първи път чувам за тези масла и нямам представа какво представляват, няма и никаква информация в нета, за разлика от множеството анализи на Петро, но..... Гледайки дейта шийта на Петро 0w20(това слагам напоследък и това ме интересува) и на Пакело 0w20, по нищо Пакелото не превъзхожда Петрото, дори напротив. Не виждам как това масло може да бъде ПАО бизирано. Според мен това масло е хидрокрек + малък процент ПАО(евентуално), с по-ниски нива на сулфатна пепел и ТБН от Петрото, което е признак за по-беден пакет добавки, като последното не кореспондира с нуждите на дъртите ни бензинови Хонди с верига. В този ред на мисли, тезата ви за отпадането на Петро за мен е несъстоятелна. Цената от 26лв. се доближава до цената на масла, които са доказани синтетики и не виждам как може да убедите някой в качеството на маслото, посредством личните ви възприятия и усещания. Направете химичен анализ на маслото или си осигурете от производителя, за да бъде всичко правдоподобно.
-
1 точкаКупи си нов от ebay.co.uk и не се занимавай с резонаторни гърнета и други глупости... Катализаторът е най-големият обезшумител в изпускателната система. С всичко друго ще си имаш едно непрекъснато боботене в купето... http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-JAZZ-Catalytic-Converter-Exhaust-90842H-1-2-2-2002-9-2008/311317685938?fits=Car+Make%3AHonda%7CModel%3AJazz&hash=item487bfae6b2:g:0csAAOSwEeFVBGK0#rwid
-
0 точкиАко няма електрожен, поне едра пила ще извади.
-
0 точки
-
0 точкиБезплатните актуализации са 5 години за колите преди 2018г и 3 години за по-новите. То е ясно, че не си заслужават, но заради гъдела го правим. Аз лично ползвам AAWireless модулче и безчично съм с Waze по разбираеми причини.
-
-1 точкиПри тази информация дадена от колегата. Може да са свещи,не е писал сменял ли ги е,може да е бобина. Може до е от непочистен дросел , казва че е в ниските обороти.
-
-1 точкиТова ли сложи японски Като сменяш маслото увери се че слагат оригинално масло Хонда и филтъра го сменят с оригинален,повечето майстори незнаят къде се намира той. На диагностика се вижда работа на запалителната система. В крайна сметка може да е кофти гориво,.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00