Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 25.10.2023 in all areas
-
3 точкиКато цяло голям проблем с тия ск.кутии или по точно с майсторите, който ги правят. Чуят ли хонда - отказват. Чудих се доста защо е така и намерих едно видео как защо какво се прави и си отговорих на въпроса -защо не искат. Аз смених кутия заедно със хидротрансформатор заради ритания и резки смени на предавките , след 1 година каране почнаха симптоми на хидротрансформатор, вибрации между 1000-2000 оборота, на място като спра трепери все едно ще гасне докато съм на Д , на N нещата се оправят. Майсторите отказват и кутия и хидро на хонда да ремонтират. Аз обаче ще се захванах сериозно да си намеря сервиз за тая кутия която ми седи и то явно ще е извън България. На видеото се вижда, че си е работа да почистиш и сглобиш кутията, и че всичко е вътре, а не като на немските всичко да е вънка и само зъбите вътре, а майсторите напоследък искат само с компютър да барнат нещо и да вземат пари, на никой не му се труди явно. Поръчах си чисто нов съединител/маховик/хидротрансформатор и ще споделя кво се случва след смяната, щото може и да се окаже, че самото хидро здава багажа а кутията е здрава. И другото нещо - не карайте с компромисни алтернативни филтри на ск. Кутия щото при мене почнаха ядовете като смених филтъра с такъв не ОЕМ, може и съвпадение да е, но може и да е причина да се счупи.
-
1 точкаАко всичко е в ред по колата, предполагам, че акумулаторите на Акордеоните се нуждаят от дозареждане заради тази прословута система, която спира алтернатора да зарежда, когато няма включен допълнителен товар - климатик, фарове и такива неща. И ако се кара повече градско, с повечко гасения и паления на двигателя - стига се до недозареждане на акумулатора. Това е чисто моя теория - имам зарядно за телефон, което мери ампеража. И следя как е постоянно, особено като си вися по светофарите в града. Ако няма голям ел. товар, заряда почти през цялото време е около 12,7, като варира - 12,5 - 12,8. Това колкото мога да се доверя на китайската джаджа 😁 Но като включа климатик или фарове - заряда стои постоянно 13,6 - 13,8 - 9. Аз съм с модул за дневни светлини и не включвам фаровете през деня и нямам товар. Това със сигурност оказва влияние на нормалното зареждане на акумулатора. Някъде по темите бях чел, че колега просто е изключил тази система за икономия и алтернатора си зарежда постоянно, и вече спрял да има проблеми с акумулатора. Те така - това са моите разсъждения и наблюдения по този въпрос Не съм разбирач по токове и ел. инсталации - изобщо. Не твърдя, че теорията ми е вярна От време на време бучкам зарядното на акумулатора и така
-
1 точкаНе, антифриза не съм сменял, но е доста бистър и не е променил цвета си. Преди харвито имах NISSAN Primera 2.0 eGT - 150 коня, 92-ри набор, много вървеше тая пущина. Тя си беше и бегачка, със заводски тунинг на двигателя, та редовно си я напъвах на макс. В един момент и при нея се проявиха подобни симптоми, като на харвито. Загряваше при много стръмни изкачвания и при продължително поддържане на скорости над 200-210 км/ч. Впоследствие, след няколко месеца, може би 4-5, издуха гарнитурата в областта на 3-ти цилиндър и вкара компресия в охладителната система. Явно, белята се е случвала постепенно, а не изведнъж, затова в началото не можахме да хванем причината. При замерване на компресията, разликите между цилиндрите бяха минимални и не подсказа, какво ще се случи. Допускам, че и сега съществува вероятност, да има подобно развитие.
-
1 точка
-
1 точкаНе, на газ е. Като я взех беше уж на 173к км, но в едни документи видях, че е на 230. Аз минах 120к за 6 години и я продадох на братовчед ми, който още я кара. Основен ремонт не е правен. Семеринга на коляновия вал тече от не знам колко време, но не е сдал багажа още Изпарителя го смених преди да му я продам.
-
1 точкаТоку що пристигнал, още топъл. При разклащане трака като детска играчка. Утре заминава на място.
-
1 точкаДобавките за гориво на PRO-TEC са наистина много добри(ползвал съм PRO-TEC OXICAT, PRO-TEC VALVES & INJECTION CLEANER), но за да се усети ефект трябва да се изгорят поне два резервоара.
-
1 точка@Г.Писаров @Robben Различни коли, различно експлоатирани двигатели и т.н. Единственият начин да разберете дали ще подейства е да я пробвате. Най-добре действа при дълги преходи с постоянна скорост. По възможност магистрални.
-
1 точкаТочно съчма е. Ако е задръстена с полипи тръбичката, тя залепва в мизерията и вакуумът не може да я мръдне.
-
1 точкаПри свален клапан и раздрусване до ухото се чува звук като движение на малка съчма вътре. Не знам как да го опиша иначе ако не се чува нищо, значи е задръстен.
-
1 точка„Никога не бих заменил страхотните си приятели, прекрасния си живот, любящото си семейство за по-малко бели коси или по-плосък корем. С напредване на възрастта станах по-дружелюбен и по-малко критичен към себе си.Станах мой приятел... Не се укорявам, че съм изял допълнителна бисквитка, не съм оправил леглото или съм купил нещо глупаво, което не ми трябва. Имам право да бъда разхвърлян и екстравагантен. Виждал съм много скъпи приятели да напускат този свят твърде рано, преди да осъзнаят голямата свобода на остаряването... Кой ще ме вини, ако реша да чета или да играя на компютъра си до четири и да спя до обяд?.. Кой ще ме направи по-щастлив, ако си стоя в леглото или пред телевизора колкото си искам?.. Ще танцувам на тези прекрасни хитове от 70-те и 80-те години и в същото време ще искам да плача за изгубената любов... Ако искам, ще се разхождам по плажа по къси панталони, които ми прилепват на отпуснатото тяло и ще се гмуркам самоотвержено във вълните, въпреки неодобрителните погледи на околните... Знам, че понякога забравям неща, но има някои неща в живота, които просто трябва да забравиш!.. Помня важни неща. Разбира се, през годините сърцето ми е било разбивано много пъти. Но разбитите сърца ни дават сила, разбиране и състрадание. Сърце, което никога не е страдало, е безупречно и безплодно и никога няма да познае радостта да бъде несъвършено. Имах късмета да живея достатъчно дълго, за да останат завинаги запечатани на лицето ми сивата ми коса и младежкият смях. Мнозина никога не се смееха, много умряха, преди косите им да станат сребристи. С напредване на възрастта е по-лесно да бъдеш позитивен. Не ви пука какво мислят другите за вас. Вече не се съмнявам в себе си. Спечелих си правото да правя грешки. И така, за да отговоря на въпроса ви, харесва ли ми да съм стар? „Харесвам човека, в който се превърнах.“ Няма да живея вечно, но докато съм все още тук, няма да губя време да съжалявам за това, което е могло да бъде или да се тревожа за това, което ще бъде.” Габриел Гарсия Маркес
-
1 точка
-
1 точкаА всъщност трябва или не трябва да трака? Защото прочетох някъде, че като нов НЕ трябва да трака.
-
1 точкаНе слушайте страховете си, а надеждите и мечтите си. Не мислете за разочарованията си, а за потенциала си, който не сте използвали. Нека ви е крижа не в какво сте се провалили, а какво още можете да направите. Папа Йоан ХXIII
-
1 точкаЗа тези, на които им е интересно... Запушен/непроходим кулер... - почистване на кулера със слаба струя вода с маркуч от чешмата за около 5мин. - изпада доста кал/пръст.. До чиста вода... 850км магистрално каране през Гърция - все есно не е било...
-
1 точкаUpdate: днес го смених. 5 минути е работата. Излезе лесно, малко го подпрях с отверката и беше вън. Старият бе много омазан и не тракаше. След промивка с wd40 започна да се чува тракане, но ще стои резервен.
-
1 точкаПобеда от тази вечер! Разходът хич не е зле за бензинов Акорд извънградско на това разстояние, нали?
-
1 точкаБез да ви се намесвам строго в спора само ще вметна 2-3 забележки още ,за да ви откажа да си ги мерите.....кремвиршите. 1.Стил на каране:Изключително важен за икономията на гориво.Ръководете се от работата на круиз контрола ,ако може да схванете какво прави де.Никакво рязко подаване на газ и никакво бързо достигане и поддържане на скорост.Давам пример на тия с двойките и тройките с бордкомпютър и моментен разход.Минавате на 4-та и ускорявате от 50 до 100км/ч,включете круиза и намалете до 50 км/ч.Натиснете resume.Компютъра ще стигне пак до 100-те ,които преди малко вдигнахте на крак,но по различен начин.Наблюдавайте разхода ако можете.. 2.Масла,гуми и геометрия.10-30% влияние върху разхода.Всичките разходи горе,са с различни гуми,различно напомпани,с различни грайфери и различно качество.Предниците може да са затворени,задницата може да е разкрачена,една газова бутилка пълна е 100кг и бензина до горе е още 60.Асфалта даже е различен като сцепление там където сравнявате.Масло :с 0w20 ще имам с литър по-малък разход отколкото 10w40 в градски цикъл до 10км на вкъщи-работа.Марката няма значение. 3.Аеродинамика-булбари,степенки, фарове,кросбари,багажници.Обикновено свалят "икономичната"скорост с 5 до 20км.Това има значение само за извънградско.В града има значение само теглото на доп.оборудване.Икономичната скорост е харктерна за отношението двигател/купе и е уникална за всеки един модел,но Хонда я крепят около 90-110.Или златните 3500 оборота..при някои двигатели са 3800.При Сивика ми беше 115.На Харвито ми е 100,на ЦРВ-то ще видим ,че там съм в голям филм с 6-та скорост. 4.Гориво А-95 тук в БГ е от 86 до 94 октана.Единствено си слагам добър бензин в Румъния и всеки път не мога да си позная колата като динамика и раход.Там на колонката пак пише 95 ама по техния стандарт.Предполагам при Краси ,че в Англия бензина е още по-хубав,ковто значи ,че наистина има проблем и то не с колата ,а с навици от стария автомобил. За 3-ката/DMZ/ ще кажа ,че средния разход е верен само от судено до студено и е реален чак на третия ден.За сега градско в Русе-ужас жената си кара на 12,5,но седна ли аз става чудо.....14-15.И това пак на бордкомпютър,реалния е повече.Но понеже съм на газ,чак след седмица ще имам точни данни ,колкото може да са точни от първото мерене. Неправилно е и да се сравняват различни поколения двигатели с еднаква мощност.1-цата е най-хубавия двигател от към мощност и ускорение,двойката е някакъв хибрид между лош двигател и лоша аеродинамика,като лош имам предвид скопен от евро стандарта.3-та е най-зле от всичките-посредствена аеродинамика,скопен двигател от евростандарта,но най-приличен разход. Над автоматиците нямам наблюдение,но пак твърдя ,че най-зле е к20.От малкото ,които съм газифицирал. Тук спасението на 2-ра и 3-та генерация е само чип или тротъл контролер...вече са по 200 лв и всеки може да си го позволи.За да не ме тровите на лични ето един линк за малко по-скъп,но с красив интерфейс: гугъл>e-drive advance 4 throttle controler. Като изключите всичко казано до тук изправността на автомобила ви като цяло-механика,електроника,гориво и филтри,настройки.... се вижда на всеки тест,скенер,обд четец като адаптация на тримовете.Всичко над +/-5% е някакъв дребен проблем.Това важи само при условие че имаме читава/нова/ предна сонда.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00