Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.08.2023 in all areas

  1. 2 точки
    https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2008/20-EXECUTIVE/BODY-PARTS/FRONT-DOOR-GLASS-DOOR-REG-ULATOR/17SEA701/B__5300/6/3502 Водач за стъклото го водят, пък дали прави нещо друго, кой знае.
  2. 2 точки
    Ха-ха това за сенника беше добро [emoji2] Карай с над 50-60км/ч в дъжд и ще разбереш за какво е. Отвежда ти водата и страничното стъкло ти стои без капки. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
  3. 1 точка
    В Бултрако ли си ги регулирал и чистил, че 350лв? Доста парА за тези неща.
  4. 1 точка
    Капков тест 1 1.RAVENOL FO 5W30 от "ato24" 2.Honda accord-K24Z3 2009г автомат. 3.Общ пробег на автомобила- 360 000км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 7000км. 5.Цикъл извънградско/градско 60/40. 6.Средна скорост,около 35 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 6 месеца. 8.Мото часове около 200. 9.Изразходвано гориво 850л.газ и 150л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,2л. 11.Доливане няма,разход няма,или минимален около 3 мм от макс на щеката(при студен двиг.).Преди ремонта за този пробег,разхода беше над 3л. 12.Маслен филтър,"MAHLE OC 617"(made in china). 13.Въздушен "jakoparts". 14.Режим на използване лек.,с лежерно каране без високи обороти. 15.Предишно масло-Mobil1 super 5W30 A5 B5. 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. п.п. Колата е на второ масло(първото хвърлено на 3000км) след смяна на сегменти,разпред. вал и верига.Цялостно разглобен и измит мотор! (Качествен ремонт от "Rifto Garage" ) Изглежда перфектно,но май ще е добре подмяна? Подготвено е Ravenol FDS 5W30.
  5. 1 точка
    16 години карах същата кола. Тая лампа ми е светвала само веднъж и беше ламбда сонда. Буксата обикновено е под жабката в дясно. Направи самодиагностика с кламер или жица и ще видиш кое точно е.
  6. 1 точка
    Така си се казва ,тази с двата пина в зеленото калъфче.
  7. 1 точка
    Днес предприех смяна на кормилните накрайници. Нищо не тропаше от там но маншоните на външните бяха доста напукани като са все още ОЕ а като километри, близо 200 000км. Избрах да са всички на TRW, защото четох не лоши отзиви за тях. При свалянето на външните, имаше разлика в дължината им сравнено с афтърмаркет TRW TRW са малко по-дебели, изработката им е добра но са леко по-дълги а вътрешната резба е по-дълбока с около 10мм което е още по-добре но проблемът тук е, че при навиването TRW-тата на заводските ОЕ вътрешни накрайници, може да не остане ход за последващ реглаж. Вероятно вътрешните накрайници на TRW са прецени с по-дълга резба но така и не стигнах до тях, защото моите са здрави а здрава ОЕ част не искам да свалям. Пристъпих към монтажа и от едната страна до реглажната гайка бяха 20.6мм + още 13.6мм по-дълъг накрайник - 34.00мм. Реглажната гайка имаше ход още само 2 витки което е около 1мм, 1мм и малко. Все пак е достатъчно за реглаж. Драмата беше от другата страна. Там разстоянието до реглажната гайка беше 22.6мм + 13,6мм накрайника и нещата ставаха вече на минус 2мм. Реглажната гайка нямаше накъде да ходи т.е няма как да се направи последващ реглаж. Вариантите са няколко - връщате старият ОЕ накрайник, купувате нов ОЕ такъв, купувате нов афтърмаркет по размер с вашият стар ОЕ, сменяте вътрешните + външните афтърмаркет от 1 марка и нямате проблеми ИЛИ както аз реших - внимателно очертах и го смалих малко с ъглошлайфа 5мм за да може да има ход реглажната гайка. Направих го горе долу на дължина колкото ОЕ накрайника. Пиша всичко това за да имате предвид ако сменяте външните накрайници афтърмаркет и искате да ги монтирате на ОЕ вътрешни. Не премерих дължината на резбата на TRW вътрешен накрайник сравнен с ОЕ-то кеото е на колата, защото маншоните на вътрешните накрайници в тези коли са хванати в задният им край отвратително. Трябва да се бърка с някаква много дълга отвертка или тънка щанга която да избие самата скоба за да се свали. Не е измислено много практично и се радвам, че не се стигна до смяната им въпреки интереса ми в размерите Като цена на частите : ОЕ външен накрайник е 260.00лв в Бултрако а вътрешен е 192.00лв TRW - външен 40.00лв а вътрешен 33.00лв. Amayama външен е 35 долара а вътрешен 50 долара В крайна сметка веднага отидох на реглаж, направиха го перфектно и всичко е наред.
  8. 1 точка
    Кой ако не аз . Дано кучетата не са от най-едрите породи. широчина 125 см. височина 82 см. дълбочина (при кората за рез, гума) 85 см. дълбочина (между облегалка и затворена задна врата) 70 см. от там трудно може да се намери AWD. 1-во не им е нужно и 2-ро заради по-високите данъци хората си купуват само с предно предаване.
  9. 1 точка
    Я първо си смени батерийката на дистанционното. Ако има отделно чипче (плочка) към ключодържателя (за имобилайзера) - и на него също. Пък после се хвърляй да сменяш стартер.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Среща на евъргрийните ми.
  12. 1 точка
    И така, сам си оправих проблема, който се оказа доста странен. Та значи, когато ми свърши течността в казанчето, нямах време да налея нова. Минаха няколко дни, след което установих проблема. ПОради липса на майстори в отпускарския сезон, днес разчепатих колата и се оказа, че когато миещата течност в пръскалата е изсъхнала, се е образувал налеп някакъв около сачмите, които играят роля на клапани, да не се връща течност към казанчето. Изчистих вътрешността на пръскалките и всичко се оправи.
  13. 1 точка
    Операцията отне 30 мин. - сваляна на броня , монтаж и поставяне на броня. Скобите за задните вътрешни датчици са от този тип :
  14. 1 точка
    Сивушко е на 26 лазарника и с ентусиазъм става все по-добре. Малко арт раета.
  15. 1 точка
    На 14 лазарника е моята Хондюшка. Не й дават годините.
  16. 1 точка
    Реших да не правя нищо по Хондето,а да тунинговам на детето колелото,удоволствието също е неповторимо от грейналите детски очи.
  17. 0 точки
  18. 0 точки
    Превъоръжаване. Утилизирал съм старите бомби. Новите са заредени. ДВГ-тата с LPG на по 11 години нямат драма. Полет нормален.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...