Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.08.2023 in all areas

  1. 1 точка
    Не е потенциометъра, а проблем в таблото. Тези табла, страдат от студени спойки. Спират да светят и други неща. Сваляш го и го носиш да се огледа и презапои.
  2. 1 точка
    Последните 2 седмици: Рециклиране на хидравлична помпа Рециклиране на стартер с почистване на колектора.
  3. 1 точка
    Здравей и добре дошъл! Този автомобил по мои наблюдения се продава от около година и започна някъде от 40 хиляди лева. Последно го бях видял на 34, не знаех, че е смъкнат още повече от тогава. Изпълнението е топ и цената е нереална почти. За тези пари трудно се намира и читав сивик 10 вече. Имах точно такъв Акорд 9.5 около година и мога да кажа само хубави неща. Вариаторът му понася много добре, а разходът извънградско е около 6.5/100. Аз съм постигал и 5.3. За газ не става. А конкретно за тази - може би на място има нещо, дето плаши хората, но винаги можеш да попиташ за оглед в сервиз.
  4. 1 точка
    За информация на четящите темата: Подходът, описан в постовете ми, и схемите са правилни и могат да се използват като помощ, когато попаднете в моята ситуация - 5pin към 16pin преходник. Използвайки тази схема (след описаната по-горе преработка на 5pin-овата букса на колата) успях да разреша проблема с прочита на данни от компонентите на мотора, като указах на диагностиката, че е свързана с 3 pin DLC, а не с 16pin DLC. Описаното по-горе прекрояване на 5pin-овата букса на колата обаче води до невъзможност да се четат данните от ABS-a и SRS-а. За да бъдат прочетени, трябва да се възстанови първоначалното състояние на буксата на колата и да се укаже на диагностиката да използва 16pin DLC. Самата 5pin-ова букса на колата се прекроява лесно. Проблемът идва от това, че пин 7 на 16 пиновата букса е необходим както за четене на данни от мотора, така и за четене на данни от ABS-a и SRS-а. Това е .
  5. 1 точка
    Благодаря Дани! Указаната в посочените от теб сайтове подредба на пиновете: е същата при моя кабел. Аз просто съм обърнал номерацията на пиновете. Ето ги подредени спрямо горната схема: Проблемът е, че в тази конфигурация чете ABS, SRS и "вижда" PCM-a (powertrain control module), но не може да чете инфо от него. Затова разчитам някои колеги, като например @docev или @dindin, да са се сблъсквали с този проблем и евентуално да дадат насока. Прекроих кабелите на колата в 3-пинов вариант, водейки се от инфото в hondash и техния преходник 3pin->5pin - ТУК и ТУК.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Моята любов. Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk
  9. 1 точка
    Мда. Майката му е монтаж в преден калник на джантата и ако не опират - плащаш и караш. Автомата е умен - знае че си под наклон и ползва ДВГ за моторна спирачка и на ниски предавки, а в баир не се пъне да минава на горна предавка. За 30 месеца съм ползвал "перцата" зад волана дузина пъти - ей тъй - щот ги има.
  10. 1 точка
    По-добре меки, нищо че цапат! И аз съм с TRW отзад. Миенето на джантите е по-евтино от смяна на бързо износващи се дискове.
  11. 1 точка
    Този разход може да се дължи на VCM системата. Като не се настъпва, работи на 3 цилиндъра. Все пак ще се газифицира след нова година.
  12. 1 точка
    Тя тая е "кръчна" спирачка. Да, напомня. Ползвай я, иначе амортизираш скоротечно тампоните на мотора и кутията!
  13. 1 точка
    Здравейте съфорумци, И аз да кажа една добра дума за НИК ГАЗ в гр. Варна. На моята Honda crv 2010г 2.0 150кс монтирах през мес. Декември/2020 газова уредба система РОМАНО-Антонио с OBD-II. Изпрарителя е HD т.е. по мощния - за двигатели над 110 kW. Гаранция 2 години. Колата много добре се държи. Моторът работи тихо и разходът е приличен 12,0л-12,5 л/100км(смесен разход:40 градско и 60%-извънградско). Вярно, изминатите километри засега са само около 2 000, но мисля, че е достатъчно показателно. Динамиката на ГАЗ и бензин е еднаква. Коректен и точен е в обслужването. Настрои добре работата на газовия компютър - този разход е приличен и ме устройва (при положение, че не губя от динамиката на мотора). Препоръчвам го за японките. Слага основно ГИ с-ми на A.E.B. или РОМАНО и държи на качеството. Друго си е на ГАЗ, като заредиш бутилката и забравяш да следиш километрите.
  14. 1 точка
    Още една добра дума за Ник газ, както е споменато в предните постове.
  15. 1 точка
    През 2012г. си сложих газов инжекцион тук във Варна при Никгаз. Намира се по пътя за Каменар срещу Орекс. Изпарител Томасето, полски компютър. За 8г. никакви проблеми, може ли да пиша телефона? Да кажат модераторите.
  16. 1 точка
    При "Markony"в Русе,ще ти я направи,като на неговатамарка РОМАНО!После само ще черпиш...,за добрата работа и препоръка де!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...