Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 31.05.2023 in Мнения
-
2 точкиМомче! тук става пределно ясно кой не разбира. Подчертаното в червено - имаш кардинална грешка в превода ти от английски на описанието, това е от абсолютното непознаване на електротехниката а вероятно и от непълното познаване на езика. Подчертаното в зелено - как би обяснил това? номиналния ток да е по-голям от максималния високи познания по електротехника или по английския на чичко Гошо? Подчертаното в синьо - това ли е съвета ти за установяване на истинността на твоите твърдения? Подчертаното в оранжево - само да попитам, "твоя" модул елиминира ли всички тези сензори и модули при лошо "замасяване" ? Подчертаното в лилаво - не съжалявай за това че не си направил поредната безсмислена проба! всъщност може да пробваш на дизел, ама не с турбина Епилог: не искам да кажа че аз разбирам всичко но че ти разбираш почти нищо е лесно разбираемо, искам обаче да те уверя че инженерите създали която и да е автомобилна свещ, бобина, комутатор, чукче, наковалня или който и да е елемент от която и да е запалителна система разбират мноооого повече от теб и със сигурност са докарали параметрите на всеки един елемент от запалването до стойности с максимално допустими граници на издръжливост и ефективност по всички показатели. А тези които измислят и продават подобни модули за уж подобряване на режими, мощности, икономии и други магии са като онези които лъжат бабите по телефона да си хвърлят парите през терасата,а бабите които им се връзват в един момент разбират че са излъгани, Вероятно за теб обаче този момент е далеч в бъдещето, но няма да е късно ако се вслушваш малко в съветите на хората! Дерзай! и успех в намирането на идеалния модул! Сори за офтопика но нямаше как да оставя без отговор изписаните небивалици!
-
1 точкаНа 69 години съм и съм карал много коли .От Шкода до Ауди .Имал съм и японски коли като Тойота Камри,Нисан Блубърд.Само Хонда не бях имал.- и понеже,сменяш съм имал повечето автомати реших да взема Хонда Сивик 1.8 бензин с роботизирана кутия.При тест драйва не усетих лашкането ,но още веднага след регистрацията бавната смяна на скоростите взе да ме дразни .При другите автомати ,които съм карал например Фиат Стило Абарт смяната на скоростите едва се чувстваше ,но там робота се управляваше хидравлично .При Аудито скоростната кутия беше обикновена и там въобще беше супер,но да и сменяш маслото на 60,000 км и да наливаш 9л масло и сменяш филтър ми бъркаше в джоба.А след като ми се наложи да снемам кутията заради теч от семерингата между кутията и двигателя разкарах Аудито защото никой монтьор не искаше да се занимава, а и искаха 1,000 лв за труд. С това лашкане на Хондата се видях в чудо.Мислех,че нещо не е в ред с робота, но се оказа,че е така ако ще и нова да я купиш тая Хонда.Робота се управлява от актуатор,който е електронен и управлението мисли 3-4 сек.докато реши какво да прави.На всичко отгоре след 2,000 км ме остави на пътя най- безцеремонно на скорост и да не ви говоря как се качва кола с автоматична кутия на репатрак в дъждовно време .Както и да е ! Оказа се ,че след 200,000 км някакви четки на актуатора свършват , в следствие на което изгаря един чип и тези джаджи трябва да се сменят и актуатора да се обучава.В Бургас никой не може да оправи такъв проблем.Само един майстор във Варна може да ремонтира тези актуатори .Айде пак на репатрак от Бургас до Варна.Човекът е голям специалист и оправи колата за 1 ден и сега японката заспа и взех да свиквам с лашкането и друсането , а и предпочитам да сменям скоростите от лопатките на волана или лоста .Сменям ли съединител обаче трябва пак да карам Хондата във Варна ,защото и той трябва да се обучава, а това малко хора могат да го правят .Все пак ви давам телефона на майстора Дидо 087 8977123.
-
1 точкаРазходът го постигам като карам НОРМАЛНО , без да се състезавам и рязко да давам газ. АКо караш със 160 по магистралата естествено,че ще харчи 2 литра отгоре. Карай със 120 и ще се убедиш. Нищо не е правено допълнително. Както и друг път съм казвал, хечбек sport модела има хубава спортна визия, но не е направена да се дава газ и да се кара бързо. Не мога да я определя като динамична за 182 коня, отстъпва на немските алтернативи по коне като скорост и динамика, но е страхотна като размер, визия, здравина.
-
1 точкаАко си с 1.5 двигател вариянта ти е на Prins около 3200 лв . Ако двигателя е 2 ка без турбо BRC около 1800 лв.
-
1 точкаКолега, аз се въздържах да коментирам откровените глупости, относно тоя модул... Очевидно колегата не е наясно и бърка и терминологията за понятията променлив/постоянен ток, стабилизирано/нестабилизирано/номинално/оптимално/максимално напрежение... и т.н. Дори и да има някакви познания, не е ОК да твърди неверни неща... На времето, когато колите стандартно бяха с чукче и наковалня, правехме транзисторни и тиристорни запалвания, но не за да се увеличи мощността, а за да се получава надеждна, стабилна, силна искра, независимо от състоянието на чукче/наковалня и съхраняването им многократно, заради нищожния ток през тях и липса на искра там...
-
1 точка
-
1 точкаКолега ти си готов да си купиш и оня модул за вкъщи който се предлага само по фалшивите сайтове, рекламиран и обявен за икономия на ток от 30 до 50%. Повечето от тези работи които си написал по-горе са като преписани от подобна реклама за поредния вълшебен модул, само че този път за автомобили, колко процента ще са икономиите не знам, пък ако няма икономии още по-лесно е да се обяви повишаване на мощността с 5 - 6 - 7% примерно , вероятно на опаковката ги пише и двете. Трябва да ти е ясно че силата на искрата сама по себе си никога няма да може да вдигне мощността на мотора, енергията на искрата е фактор само ако тя е съчетана с други подобрения по двигателя и периферията му.
-
1 точкаМ... да. Има си обяснение с проблема при колегата, може и да не е точно това но има нещо което са пропуснали да направят и по всяка вероятност в сервиза няма да си признаят. Този мотор да спука главата или блока е много малко вероятно и не, че не е възможно но колко случаи има такива.
-
1 точкаЕдно от първите неща които смених по моята кола беше водната помпа, до сега на различни марки автомобили винаги съм слагал марката Hepu (хепу) и никога не съм имал проблем. Все пак инспектирах старата, която е оригинална и нямаше никакви видими проблеми. Можеше да кара още много,но реших, че новата е по-добър вариант.
-
1 точкаЛесно е. Последователността е следната, демонтирам тампона на мотора при пистовия ремък, после тампона при въздушната кутия и акумулатора, после развивам болтовете на 2-та прикрепящи тампони купе-преден мост, достъпа към тях е само на свален гума. След което развивам болта на пръта към рейката, но преди това бележа с маркер къде точно е. Вдигам колата само отпред, демонтирам биалетките като отвия само една гайка (така че щангата да ми е свободна) подлагам хидравлично цилиндрично крикче в задната част на мостта и развивам 4-те задни болта на мостта. След което взимам тресчотката на 1/4 и дълга вложка 14 ММ. Прегледай дали щангата е изядена където лежи на тампоните. Това е всичко, реално ако не се прави за първи път и не всички болтове и гайки са ръждясали, процедурата е между 1-2 часа. Подготви си и динамометричен за стягане на стягане на болтовете на мостта.
-
1 точка@ceco_accord Аз така шофирах на връщане, с една халогенка и една ЛЕД. Според мен разликата беше само в цвета. Като яркост не са много по-ярки, просто са по-бели и това създава усещането за по-добра осветеност. Филипса свети като прожектор, но и халогенните дълги са също доста ярки: 1700 лумена за халоген НВ3 срещу 1850 за LED Philips. Явно Щатските модели така ги правят заради големите разстояния: по-тъмни, но по-трайни къси (НВ4 го дават за 1200 до 2600 часа) и по-ярки дълги, които също имат приличен живот бтв. На мен тези малко допълнителни лумени ми идват добре, тъкмо ще компенсират леко запрашените рефлектори и вече не кристално - чистите стъкла.
-
1 точкаПо всяка вероятност гарнитурата на главата не е била затегната правилно. Аз бих отишъл при @fenabg за да се приключи един път за винаги с този проблем, пък и водната помпа сменявана ли е с нова.... има си обяснение и случайност няма тук.
-
1 точка
-
1 точкаДобър вечер на всички, да информирам, че пружините пристигнаха! Сега остава да намеря време да ги сменя... Поздрав на всички, ще кача снимки от смяната.
-
1 точкаКолеги, ако не сте го гледали: -Човека много обстойно показва, по какво се познават ментетата NGK и даже ги тества пред камерата..
-
1 точкаJapCar от личен опит при колите, най-добре е тампоните да са като залепени за стаб. щангата,но това е мое лично мнение с което не ангажирам никого
-
1 точкаМуцуната на новият "младежки" Акорд за Китай. Там се именува Honda Inspire. https://autoreview.ru/news/sedan-honda-inspire-debyutiroval-s-novoy-gibridnoy-sistemoy A Акорда явно е за чичковци, но и той бива.
-
1 точка
-
1 точкаГинеколог преглежда жена на магарето! -Докторе, появиха ми се някакви точици около слабините! -Мда, мъжът ви да не е дърводелец? -Да, Докторе! -Кажете му да си свали молива от ухото следващият път!
-
1 точкаСтрина Цонка била бая едра невеста, ма била много страстна и запалена по сексовете и други предимни мискинства. Мъжо и (бако Генади) бил па много гръджав (оно а нормално, иначе ако и он е едър, ше са като костенурке, само ше са търкалят и не моа са докачат), ама он я мандръсал само кръчмарската. Та таа стринка научила нова поза – „Ездачкята“ и она немала тръпение да са прибере у дома и с бако да си стресат месото и да са мандръсат дзверски. Прибрала са она у апартаменто като маче у ботуш и изревала като мечка от жешка ламарина, още от калиндору: - Генадиииийййй, глис спиртосан! Излачай са из дреите, сиги ше са либиме като невиждале!!! Бако бил винаги готов за сексуални игри и експериментове и веднъга са появил по сексуален костюм, т.е. фино гол, козиняко са накокръжил, у ръце държи еротичната бухалкя и я клати. - Легай, Цоне, щи са фръла отгоре куту кьорав магарок връз чувале с прана вълна… - Ааааа, нема! Тоа път ти ше легаш, а я ше са надена като камикадзе у циментова плоча! – запрела го стрина Цонка. - Епа, добре…- примъцал бако, що си помислил, дека Цонето моо даа гледала у порняците тия невесте, къде обуват гаще с уйеве и моо го подфане она на мандръсанье, ама бил мъжко сърце и са не уплашил много, легнал он с готовата томахавкя, а Цонка са фърлила връз него и са заклатила като рейсо из Враца. - Дръж го дръвен, Генадиииийййй, обичам таа, ти си ми пръвия от третата редицаааа…! – застенала мощно Цонето и така те барем половин час са гнясала и му натрошила кокалете. Дошъл моменто на свръшоко и стрина Цона са разтресла като биволица от стръшеле и зела да гръди като шипар у пресна баластра. Десет минути и бил оргазмо, она ги очетверила (събрала очите), после са довръндисала и рекла да провери дали Генчо е изпитал мандръсални удоволствеа. - Генадии, я свърших, а ти??? Е, оно и я…., стани, па дай лопатата да го изринеме, оти ми опущи заднио клапан.
-
1 точка- Миме, имах мокри сънища с теб! - Наистина ли? - Да. Сънувах те без грим и се напиках от страх...
-
1 точкаСъдията: - Гражданино, защо удушихте съвсем непозната жена? - Господин съдия, пътувам си аз в трамвая, влиза тая. Отваря чантата, вади портмонето затваря чантата. Отваря портмонето, вади билет, затваря портмонето. Отваря чантата, прибира портмонето, затваря чантата. Дупчи билета, отваря чантата, вади портмонето, прибира билета, затваря портмонето, прибира портмонето в чантата, затваря чантата. Отваря чантата, вади портмонето, затваря чантата, отваря портмонето, вади билета, затваря портмонето. Проверява дупките на билета, отваря портмонето, прибира билета, затваря портмонето, отваря чантата, прибира портмонето, затваря чантата, и в този момент се чу: - Всички карти и билети за проверка! Тя отваря чантата... Съдията: - Стигаааа, още веднъж отвори портмонето и ще те удуша!
-
1 точка
-
1 точка"Мили момичета, всяка дупка в асфалта първо е малка. И колкото повече гуми влизат вътре, става по-широка и дълбока. И после започват да я заобикалят!" Наблюдение на бай Пешо от Пътното.
-
1 точка– Скъпи, ти харесваш ли моята приятелка Мими?!? – Кви глупости говориш бе, аз харесвам само теб!!! – Ало Миме, не иска тр*йка…
-
1 точкаБаба Яга сварила ракията и се чуди, с кой да я изпорка. Обадила се на Змея. - Аре бе, копеле! Само ти не си умрел, ела да къркаме! - Ида, ида... Баба Яга си сипала едно и седнала на прозореца да го чака. Гледа търчи тоя, па падне. Стане и пак търчи. Падне, стане и пак. Стигнал накрая. Баба Яга сипала еликсир, пили по едно, две и го питала: - Що така тичаше, падаше, тичаше? - Ми щот, кат си помислим за ракията - бързам! Ма кат се сетя, че после ще требе да те е*а, припадам...
-
1 точка- Що си дошла в кръчмата ма? - Да те прибера бре, пиянде таквоз! - Ай, вземай ма и са махай.
-
1 точкаГрък заема мястото си в самолета. След малко до него се настанява страхотна мадама и той се опитва да подхване разговор. – Бизнес пътуване или ваканция? – пита гъркът, разтреперан от мерак да я свали. – Конференция на нимфоманки в Чикаго – изтърсва тя. Мъжът преглъща от вълнение, невярвайки на късмета си и пита отново: – А какво е вашето участие на тази конференция? – Аз съм лектор и използвам опита си, за да разбия някои популярни митове за секса. – Какви например? – пита гъркът. – Ами, един от тях е, че афроамериканците са най-надарени, докато истината е, че местните индианци имат най-големи членове. Друг мит е, че французите били най-добрите любовници, докато фактите показват, че това са гърците. Всъщност, извинявайте, не би трябвало да обсъждам тази тема с вас, та ние дори не се познаваме – сепнала се изведнъж жената. – Винету – протяга ръка гъркът. – Винету Караманлис…
-
1 точкаШофьор е спрян - проверка за алкохол: - Духни силно в Дрегера - инструктира го полицят Шофьорът небрежно изпуска 50лв. в полицейската кола. - Добре, духни още веднъж - да сме сигурни... Шофьорът "изпуска" още 20. - Да нямаш астма нещо ?! Духни силно, като първия път!
-
1 точкаМутра бизнесмен уговаря по телефона някакво разплащане. - Толкова са, бе! - Абе, казвам ти колко трябва да платиш, ти ми спориш тука... Чакай малко! Влиза секретарката. - Росе, я ми кажи - колко нули има в един милион? - Шест! - Мерси! Отново хваща слушалката. - Чу ли бе! Като ти говоря, да ме слушаш. - Щом в един милион има шест нули, значи в два са дванайсет...
-
1 точка
-
1 точкаИван бил женен , но имал голям мерак на малката балдъза .Чудел се как да и посегне , че не било редно, грехота , но мерака силен . В селската кръчма се събирали попа , даскала и кмета .Те като елит на селото , бистрели на винце и ракийка политиката и решавали проблемите на селото . Иван бил хитрец .Една вечер си намазал с катран лицето , турил си рогата от коча дето заклали миналата зима и почукал късно посред нощ на прозореца на даскало . - Даскале , аз съм Сатаната ! Ако Иван не чукне малката балдъза , ще има мор за цяло село .! Три пъти подред нощ ,тропал на прозореца на даскала и му говорел като Сатаната . На другият ден в кръчмата .Даскала недоспал , изплашен разказал на попа и кмета за случката : - Попе , ти си божи човек .Нощеска при мен идва Сатаната и ми каза , че ако Иван не чукне малката балдъза , ще има мор за цяло село . Попа : - Даскале , снощи тъй са беше накълвал с онази пивка ракия , че и св.Петър може да си видял . Иван слушал от съседната маса . Вечерта пак се дигизирал и при кмета : - Кмете , аз съм Сатаната ! Ако Иван не чукне малката балдъза , ще има мор за цяло село ! И пак три пъти му тропал на прозореца . Вечерта кмета изплашен , треперещ споделил за случката : - Попе и на мен ми се яви Сатаната .Каза ,ако Иван не ...малката балдъза , мор за цяло село .Кво ще правим ? Попа : - Кмете , от блаженото ще е .То мазните паржоли дето ги яде снощи , тъй действат тежко на стомаха и човек сънува кошмари . Иван пак чул и вечерта посетил дегизиран попа .Три пъти му тропал на прозореца и три пъти му казвал , че е Сатаната и ако Иван не чукне малката балдъза , мор за цяло село . На другият ден още по обяд попа събрал кмета и даска в кръчмата . Попа треперещ , озърта се : - И на мен ми се яви Сатаната .Боже, опази нас грешните ! - кръсти се . - Да вземем да направим нещо ? То грехота .Боже ,опази нас грешните ! - пак се кръсти . - Да отидем да говорим с баща 'и и момичето .Ей , там батя 'и наполовина да го тури , че барем половината село да спасим . Боже, опази нас грешните ! - кръсти се . Отишли при бащата на момичето и да кажат за случката и да спасят селото от мор . Попа : - Бат Любене , голямо зло тегне над селото .Ей , на Сатаната са яви и на тримани и каза , ако Йовка не даде на батя си , мор за цяло село .Боже , опази ! Ма грехота е , но нека Йовка да даде на батя си наполовина да го тури , че барем да спасим половината село . Йовка слушала зад вратата и като чула , излязла и тропнала с крак : - Или целия кат' на кака ,или мор за цяло село !
-
1 точка
-
1 точкаВтулката е за civic 8 gen чакам да ми я направят и да я монтирам ще споделя има ли ефект
-
0 точкиНещо й е бутано Фабрично са ограничени на 209км, освен ако не си падал отвесно отнякъде ха-ха
-
0 точкиЗа твоят модул за сефте чувам, ако не разбираш, моля не пише глупости да спамиш. Никъде не става дума за икономия, нарича са оптимизация и подобрение ! Карай си колата каквато е и не се бъркай в чуждите, без да са ти искали мнението
-
0 точкиПоради ELD модула, премерих и видях ,че понякога когато няма никакви консуматори в електрическата системата на автомобила се поддържат 12 волта, когато пусна фарове и парно са 14 волта, реално същия волтаж се пуска и към бобините. От опита ми с предишните автомобили дето съм имал, вграждал съм модул на прав ток, който захранва бобините с 15 постоянни волта, дори когато се върти на стартер да запали. Премерих под товар на всички предавки и всички обороти ампеража до който стигат общо 4-те бобини на акорда е не повече от 3 ампера, максималния изходен ток на модула е 6 ампера, а номиналния изходен ток е 7 ампера. Като се има в предвид, че бобините са с захранване от 12 до 14 волта, дори може да се вземе предвид 14 волта, реално аз ги захранвам с 15 волта което е 1 волт, ако 1.4 волта е 10% от 14 , реално с около 8% вдигам напрежението към бобините, но то е постоянно и не се променя, което не смятам за проблем. Като резултат от този модул, на всички коли мощна ми се овеличавала, не съм мерил на дино, но по усет определено се съживява и става по пъргава в ниските и средните обороти. Проблем с горене на бобини на 3-4 различни автомобила след поставяне на модула не съм имал, реално искрата става малко по силна и по-добро горене на въздушно горивната смес, да не споменавам, че лошото замасяване на ЕКУ-то и различните сензори и модули също влошават поведението и разхода на двигателя. За съжаление съм монтирал модула само на атмосферни мотори и не мога да дам информация за турбо моторите, иначе на предишният ми автомобил свещите бяха перфектни на 50 000 км на газ, сега акорда го карам близо 55 000 км с този модул, а свещите са малко над 40 000 км и даже скоро го прегледах, нямат видими износвания, пробиване или какъвто и да е лош признак.
-
0 точки"Хубавото" на чая е, че можеш да го пиеш по време на работа. "Хубавото" на уискито е, че изглежда точно като чай.
-
0 точки
-
0 точкиНе знам как е при колегата, но при мен едва влиза крика така че варианта с картона не е оферта, освен ако колега не е само 2D И смело бих казал, че при свалянето да нацелиш главата е много по-трудно от сглобяването, защото си го слагаш в камъчето и бучкаш
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00