Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.04.2023 in all areas

  1. 3 точки
    Аз пък, след 7 години пауза се завръщам 2008 CBF 600 S ABS (стария беше 1:1, но 2004)
  2. 2 точки
    Кой кат назе. Фемили трип с 2 коли. Сиковеца имал бални снимки с класа на пещерата Проходна, а тамо не сме били. Обаче обещал да вози 3 девойки. Предложих му Леджо, но той си иска Сивушко, макар че по празниците ни вози с големата Хонда. Майката му ми вика, айде и ние, че не познава пътя, та аз отпред, а той по мене. Иначе съм доволен от него. Кара премерено, по ограниченията, не отговаря на провокациите ми и над 100 ми "разтяга ластик", а не да се пъне да ме гони. За 300 км преход, само 1 дупка уцели. Даже мигач дава, да го изпреварват бързаците. Късметлия съм с това момче, а и Сивикът му приляга и ме радва как стои на пътя. Той си го кара като пенсионер, а аз го ръчкам кат тинейджър, все едно сме си разменили ЕГН-тата. Но все пак е мой наследник. На влизане в Монтана спираме един до друг. Свалям деснио джам и му викам - 1 светофарна гонка? Нави се. Даде газ, врътна гуми - дадох му 1 кола преднина, но още Леджо бе на първа, когато го резнах. Все пак имам по 1 Сивик на всяко от 4-те двигателни колела. Най ме радва че си "знае гьола", а и девойките се изкефиха - хлапашка ни работа, но "жив е живота". VID_20230414_165234.mp4
  3. 1 точка
    #galin_k Ние сме с две различни марки по колите, но АКО В МОМЕНТА трябваше пак да слагам- веднага щях да избера Viofo! Следя най-големият немски ютубер за магистрални видеа( той е изпробвал десетки марки, откакто го следя), за него Viofo са най-добрият вариант като качество-цена....
  4. 1 точка
    Като начало свещи, вьздушния филтьр в смисьл дали постьпа вьздух в двигателя после клапани реглаж има и още но подмени свещите за начало...
  5. 1 точка
    Провери си Дистрибуторната капачка . Като е влажно и вътре има нагар колата пали на 2-3 цилиндъра. При мен се е случвало изобщо да не може да запали.
  6. 1 точка
    IACV ти определя празния ход. Чистиш го и правиш обучение. Иначе в движение предполагам компа следи и скоростта, също товара от консуматори. На неутрална в движение трудно ще видиш 750 оборота.
  7. 1 точка
    Колегите са писали вече за начина на работа на системата. Ако не си го засякъл някъде - ето начини да се изключи системата - вади се кабелчето за тази система от буксата, която е на алтернатора. Пиша по спомен - за седма серия май беше зелен с бяло. Няма никакви проблеми като се изкара кабела от буксата - алтернатора върти на постоянен заряд. Сега това дали вдига разхода и с колко - нямам идея, сигурно се скъсява и живота на алтернатора. Друг вариант е да има постоянно включен консуматор - фарове, климатик/парно. Не се сещам за друг голям консуматор. Тогава алтернатора пак върти на постоянен заряд, дори и да е зареден вече акумулатора. Аз съм съм седма, 2,4, АТ. Като карам из града почти постоянно ми е на 12 и нещо. И аз имам в запалката уред, който отчита напрежението. Много рядко се вдига на 13 или 14 и нещо. Закачал съм и съм гледал на живи данни - абсолютно същото. Извън градско по - рядко се изключва зареждането - не знам защо е така. Не зависи от скорост или обороти - и за това съм си правил експеримент. Аз карам с модул за дневни светлини на дългите. Настроени са на 20%. Системата не отчита тази консумация и не влияе на включването и изключването на системата за зареждане. Като включва фаровете веднага започва да зарежда и волтажа се вдига. Зимата понеже по рано се стъмва и и по - мрачно като цяло - карам предимно на фарове или с включено парно. Нямам грижи със зареждането на акумулатора като карам повече градско. Сега в това пролетно време карма предимно на дневни светлини в града, без парно или климатик и рядко се включва зареждането. Гледам от време на време да закачам акумулатора към зарядно да се дозареди, за да не го скапя. И така Занимавка си е и постоянно следене. Но ми е станало навик. Ако махнеш кабелчето - няма да имаш тая грижа
  8. 1 точка
    Да не кажем, че даже гори с по-ниска температура от тази на бензина, съдейки по адиабатната температура от 1980°C на пламъка на LPG спрямо 2140°C при този на бензина при постоянен обем или налягане. Колегата е възможно да се е заблудил с по-високата температура на самовъзпламеняване на газта ( над 500°C) спрямо тази на бензина и оттам по-ниската склонност към детонации.
  9. 1 точка
    @Suyahoka Кажи на майстора, че това не е вярно! Та да знае занапред. LPG гори с почти същата температура като бензина (между 1000°C - 1100°C) в работен такт вътре в цилиндъра. Разликата е в това, че LPG гори по-дълго време. И така в такт "изпускане" LPG все още гори с пламната си температура, докато при бензин, изходящите газове са с температура между 800°C - 900°C (той вече не гори в този момент). От там е и проблемът с прегаряне на изпускателните клапани и леглата им.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Зареждането от доста години е направено така на повечето автомобили от среден и висок клас, поне от 15 години. Само че при другите марки е по прецизно и никога не изключва заряда изцяло както при Хонда. Според описаното от теб, системата ти за зареждане си работи точно както трябва, все пак винаги има съмнения за лоша връзка при колебливи състояния на заряд. Ти не споделяш обаче как си караш колата, всекидневно ли? по колко километра на ден? на съвсем къси разстояния ли караш? с колко чести стартирания на мотора през деня? изобщо много са факторите които съсипват акумулатора за кратко време. Ако се кара малко и на къси разстояния е задължително да се дозарежда с автоматично зарядно поне по един път на 2 месеца, а не както си писал - чак когато го усетиш че върти трудно, тогава е фатално късно. Щом като имаш волтметър на запалката и казваш че е точен нещата са много лесни, просто като включиш на контакт и преди да стартираш погледни колко показва уреда, ако е под 12,4 волта е добре да го дозаредиш, ако е под 12,1 волта е направо задължително. Трябва да си много сигурен обаче дали показанията на волтмера в запалката отговарят на действителното напрежение измерено на клемите на акумулатора, защото там е най точния показател за състоянието на акумулатора, и точно за там се отнасят цифрите които съм написал по-горе.
  12. 1 точка
    С китайски всесезонки февруари бях на Боровец. Сняг да искаш. Е, не ме предадоха...
  13. 1 точка
    Дали ? Crossclimate 2 имат Summit маркер, което значи, че стават и за доста сурови зимни услови @KroGh от октомври CR-Vто е с Crossclimate 2 и наистина возията е по-добра @tenata Ами с един комплект джанти и 2 чифта гуми излизаше по 150лв смяната с хотела. Ако се карат 3 сезона да речем зимни гуми, това са 6 смени, а и летните гуми са си цифра
  14. 1 точка
    Въпреки, че нямам Хонда (имам Тойота), форума ми е много полезен особено с компетентните мнения на тема масла, газифициране и т.н. Дори в момента от толкова четене ако ще си купувам кола за до 20-25к.лв и тя трябва да е Хонда знам каква да си взема без да пускам тема тук, а именно Акорд 2,4 бензин автомат седан, ако не с елъжа К24А, знам и къде бих я закарал за пъплно сервизиране и газифициране (пак без да пускам тема). С две думи -лично за мен форума ми е много полезен, разбира се трябва да се отсяват мненията, но с няколко прочитания разбираш кой юзър знае за какво иде реч, но важното е, че всички помагат.
  15. 1 точка
    Намерих карбуратор, йеееее!
  16. 1 точка
    Какви 6 години Карам нови гуми (поне нови когато съм ги взел). Когато гумата е нова, първия и втория сезон има горе долу еднакво и стабилно поведение на пътя. На 3тия сезон вече силно започва да се усеща, че вече каучука си губи качествата - повече приплъзване на мокро, превъртане при рязко тръгване и тн. 4ти сезон не съм карал никоя гума (а взимам марки, които са на приемлива цена, но топ позиции на ADAC тестовете), вече не става и в крайна сметка при лоши пътни условия или екстремна ситуация знам, че може да ме предаде. Като цяло карам по 10-15 хиляди на сезон (25 хиляди на година) и хубавите гуми се търкат много за 2 сезона. Но дори да карате доста по-малко, пак е добре да се има предвид, че и от стоене гумата си губи качествата.Ако не мога да си позволя да карам с читави гуми, по-скоро няма да карам - МПС-то трябва да е изрядно, иначе застрашаваме както себе си, така и другите. Не случайно има държави, в които по закон гумата не може да е по-стара от 2 години.
  17. 0 точки
    Бравос, честито и безаварийно! Щях да кажа и "вятър в косите"... но ... това се кара със шлем.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...