Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 25.03.2023 in all areas
-
5 точкиТова ми звучи, заядливо, завиждащо, злобно, мразещо и така нататък.... Всеки човек се бори за нещо повече, по-големи успехи, по висок стандарт , по-добро благосъстояние , или там каквото се сетите. В тази страна, всеки може да прави каквото си иска, да се развива както си иска, да бъде бизнесмен, да бъде търговец, посредник, монтьор, шофьор, хотелиер, строител, хамалин, гей, хомо, момо, или каквото си избере. Само си пожелайте и изпълнете мечтата си - имате възможност ! п.п. Тъй наречения бизнес, не може да се слага под общ знаменател.... Има "бизнес" и бизнес, има "бизнесмени" и бизнесмени -така че ако някой иска да каже нещо конкретно, срещу някой бизнес или бизнесмен, да назове нещата с точните им имена, а ако не може, по-добре да не взима отношение !
-
2 точкиИдва лятото и всеки се чуди дали климатика му работи адекватно. Ето как може да си направите сами диагностика на климатика. Без разни прехвалени майстори да Ви будалкат и да се учат на баш гръб. Без да натискате педала на спирачката натиснете старт бутона два пъти. Изчакайте 10-20 секунди да се стартира медията. След това задръжте бутона за включване и изключване на вентилатора като същевременно натиснете 5 последователни пъти бутона за подгрев на огледалата. После пуснете бутона за вентилатора и изчакайте ,след секунди започва да си прави диагностика не пипайте нищо. Като приключи изкарва тези две страници. Ако има някакви грешки в клапи или другаде ги триете. След това гасите колата и сте готови.
-
1 точкаШа му вържа парти балони - като гръмне някой, да го сеща че е близо до ремонта. Важното е че се майтапим, ама даде 20 лв от сумата за бронята.
-
1 точкаТа ако на някой му се наложи да прави нещо подобно ето какво направих аз... Свалих панелчето (това отзад на което има 2 решетки) и от там прекарах кабела в подлакътника. Дупките за вентилацията се оказаха достатъчно големи, за да мине usb-то, а там където се допира панела до въздуховода изрязах съвсем малко от пластмасата(2-3мм), за да не се прекъсне кабела, намотах и малко изолирбанд за по-сигурно. От там под кората до където ви е кеф. Аз лично го прекарах покрай лоста за ръчната и така се вижда има няма 5см кабел и поне на това адапторче микрофона работи супер от тази позиция.
-
1 точка
-
1 точкаРазбрах какво се случва. Ако нулираш поз.А преди компютъра да ти напомни тогава интервала се намалява с 1/2 при мен 130 дни. Ако се нулира след напомняне от компа дава 260дни
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей, Карам такъв Акорд вече 12г. С изпреварване на МПС движещи се до 50-60км/ч няма никакъв проблем. Сваляш на 2ра и се изтрелваш дори и натоварен с работещ климатик. На 3-та предавка автомобила не е толкова пъргав, но не бих казал, че е муден и е трудно изпреварването. Относно двг маслото. Изненадам съм да чуя, че този двигател може да гори масло. На мен никога не ми се е налагало да доливам. Не съм забелязал да има разлика в нивото между смените. Не изключвам да намаля с някакво малко количество, което не съм отчел. Тази кола за мен е изключително надежден и безпроблемен автомобил. Освен консумативи и главина друго не се е налагало да сменям/ремонтирам за 172хил км. До някъде съжалявам, че ще трябва да се разделя с този автомобил.
-
1 точка
-
1 точкаЗа градско ги направи 2 десети под норматива, а извънградско ще се върнат в нормата. Градско се кара бавно и е по-комфортно, а извънградско ще са по спецификация към окачването и нужното сцепление с асфалта. От години практикувам така и няма странични ефекти, особено щом не са нископрофилни.
-
1 точка
-
1 точка... но е тема за размисъл, че пак идат избори, а то не остана "малко зло" - сите се изучиха.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте колеги, искам и аз да напиша за моето впечатление и преживяване с Бранко. Карам Харви 2002г автомат, и кутията реши, че е време за смяна на стартов съединител. Започна търсене на сервиз и майстори отначало в Пловдив през Дупница и накрая в Бултрако. Навсякъде отказаха да се занимават, защото не ставала за ремонт. От форума научих за Бранко. Отначало говорих с него да я направи ръчка. После обаче той реши да направи ремонт на кутията с части от Япония. Направи я като нова на инат, както се изрази той. Та ако някой има нерешим проблем с Хондата си, Бранко е много голям инат и ще реши проблема ви. Ако Дунав не беше толкова близо този човек щеше да се удави във вино и ракия. Та така от моя опит с него, с една дума читав човек. Да е жив и здрав.
-
1 точкаЗдравйте! Да се похваля и аз с един топ монтаж от Markony! Колата е Акорд 8, 2.4, Type S. ГУ е монтирана в началото на Октомври, но мнението ми закъснява, тъй като исках да се уверя, че всичко ще е наред и след тест! Изминати над 6К км. Разхода с моето шофиране е повече от задоволителен 12-12,5! Да разкажа малко повече за монтажа: 1. Звъннах да запазя час! Разговорът ми с Бранко продължи доста време за да уточним желаното от мен. П.с По-голяма бутилка, защото не обичам да правя множество спирания по време на пътуването ми от т. А до т. Б. 2. Оставих му автомобила, но не успяхме да се срещнем лично в уговорения ден, тъй като ми се налагаше да пътувам по-рано до Русе. 3. В следващия ден беше започнал монтажа, като своевременно и мигновенно ме уведомяваше за монтажа, със снимки и доста информация. 4. Очаквах, че монтажът ще бъде стандартен (монтиране на газовата и това е). Монтажът при него включва, регулиране на клапани, почистване на капака на клапаните, ултразвуково почистване на бензиновите дюзи и супер коректно отношение! П.с. Един ден, когато купя по-хубава хонда монтажът отново ще е при Markony! Успех!
-
1 точкаЗдравейте! Охладителната система работи малко сложно,но като се знае можете да направите съответните проверки. 1.Смяна на течност, Обезвъздушаване Монтира се фуния,която влиза плътно в гърловината на радиатора,с което се изолира разширителния съд.Фунията се отрязва там където диаметъра е 17,5 мм и се набива в радиатора. Пълни се с оригинален антифриз Honda Type 2 ,докато спре да влиза.Във фунията се оставя 3 см.ниво.. Пали се и се оставя на празен ход,с парно обърнато на топло и изключен вентилатор.Допълва се постоянно и се държи ниво 3 см. Отваря термостата,включва се перката за охлаждане на радиатора. Двигателя се гаси и се оставя да изстине напълно. Антифриза се свива и си дърпа всичко от фунийката. На абсолютно изстинал мотор се долива до края на гърловината и се затваря капачката. Разширителния съд се допълва до чертичката минимум и се затваря. С това обезвъздушаването приключва. Работа: Антифриза загрява и се разширява.Като мине налягане 1 бар течноста започва да излиза през големия клапан на капачката и да се излива в разширителния съд.На загрял мотор в разш.съд нивото може да се качи до MAX.Като почне да изстива в двигателя се създава вакуум. Тогава се отваря малкия клапан на капачката и двигателя засмуква течност от разш.съд. Този процес се повтаря постоянно,докато двигателя работи.На всяко включване и изключване на перката капачката пропуска по 250мл в двете посоки. Ако има останал въздух в системата ,той бива изхвърлян в разш.съд в такта загряване.При изстиването може да се засмучи само течност,така че системата се и самообезвъздушава. Достатъчно е да се поглежда само нивото в разш.съд,за да се прецени как функционира системата. За правилната работа е необходимо: 1.Абсолютно херметична система,издържаща на налягане 1 бар и вакуум 0,5 бара. 2.Работеща капачка 3.Изправен термостат.В повечето случаи 78 градусов 4.Здрав и добре уплътняващ маркуч между радиатора и разширителния съд.Там налягане няма,но има малък вакуум. Скоби не са задължителни. 5.Здрав и пълен до минимума разширителен съд. 6.Изправен термодатчик, пускащ перката на 95-100 градуса.
-
1 точкаЗдравейте на всички да споделя и аз моя опит. Преди почти година се занимавах и аз с търсене ня този проблем. На моя акорд се оказа от силикона в каналите на рейките на тавана. За оригиналния силикон говоря под гу;ените уплътнения. Точно в ъгъля към багажника са три тенекий заедоно и предполагам от усукване се пропуква силикона, колкото и да е интересно влиза от там и пълни багажника. Лесно се проверява с шише с вода какато е отворено наливаш и чякаш :)
-
1 точкаНе, има пластмасови държачи на който се хваща бронята, трябва пак да се свали или от вътре през багажника ако имаш достъп, трябва да провериш като свалиш мокета. При мен беше така. От вътре се виждат белите клипове на който е хваната черната пластмаса продължение на калника. Водата влизаше от там.
-
0 точки
-
0 точкиДве приятелки си споделят: -Мацка моя е като трабантче! -Е, как така? -Ами, два такта и впръсква!
-
0 точкиТя скоростта не е въпрос на икономия. Вече икономията е въпрос и на скорост. Ако кефът идва с високата скорост, 1,20 лв за 1 литър газ не е нещо което да мислиш. Спестил си 13-тина лева, помниш ли за какво ги похарчи?
-
-1 точкиНе трябва да има никакви помощи за т.нар. бизнес. Просто не заслужават тези мошеници. Като не могат да се лишат от скъпите коли и екскурзийки, да фалират.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00