Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.03.2023 in all areas
-
1 точкаЗдравейте колеги! Търкалям баба Хонда вече 100 хил.км. и малко след като я купих на времето и смених спирачните дискове с TRW и си бяха екстра около 70-80 хил.км., но поизтъняха та реших че е време да ги сменя и ето ти проблем. В магазина нямаше друго и сложих Kavo изкараха 3-4хил. км. и се изкривиха. Втория път реших да потърся специално TRW, взех от вносител, хем чрез приятел, а и те изкараха 5-6хил.км. и сега вече са криви. Шофьор съм от 30г. и едва ли точно сега съм променил стила си на каране, че да паля спирачките. Доста коли съм сменил и подържал, но да сменям дискове два пъти в годината хич не е нормално. Всичко на пазара ли е ментета? Има ли марка от която сте доволни? Благодаря!
-
1 точкаЗдравейте колеги!!! Как се демонтира километража! Имам изгоряли крушки! Благодаря!
-
1 точкаПривет, бих желал да поръчам: Линк: https://ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: HONDA ATF DW-1 0.946 L х4 Стойност на поръчката: 59,96*1.9775 = 118.57 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по револют Начин на получаване: - чрез куриер Клубни поставки: Не
-
1 точкаАа, готвя лятото. Утре "пържолите" отиват на черен мат - за "основно ястие", а "гарнитурата" още не съм избрал, че дълго стана "менюто" с версиите.
-
1 точкаЗдравей колега, моята поръчка: Линк: https://ato24.de/de/castrol-magnatec-stop-start-5w-30-c2.html Вид и количество: Castrol Magnatec Stop-Start 5W-30 C2 , 6х1L Стойност на поръчката: 6*9,57*1.9775 = 113,55 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени чрез Revolut Начин на получаване:п - Лично в кв. Малинова долина Поздрави
-
1 точка
-
1 точкаДобър ден! Моля, дайте ми предложения за сервиз в София или хондаджия, който да ми направи основен ремонт на двигателя с желание, без да си остави ръцете.
-
1 точка
-
1 точкаВчера го налях Равенола, дойде по-старата рецепта Dexos gen2, с дата 11/2022. https://oilgroupbg.com/pdf/ravenol/ravenol-dxg-5w30.pdf С 4+1 промоцията, явно чистят старите количества.
-
1 точка
-
1 точкаНа 20к е първата смяна(да се източат стружките от първоначалното напасване), след това през 80к.. През 20к е СВТ трансмисията, тоест на всяка смяна на двг маслото, което вече си е скандално.
-
1 точкаВпечатленията и от Фоксваген Пасат 2021 20tdi 4motion 190коня.Карам я от половин година -адски твърди седалки,возия като на сивик със спортно окачване,динамиката" според мен " страда заради DSG-кутията. Иначе доста икономична,стигал съм по независими от мен причини разход от 4,5 нафта. Матричните фарове са невероятни.Другото е голям багажник,устойчива е на завои. В момента колата е на 53000 км и мисля да я карам докато и приключи гаранцията.
-
1 точкаПървият собственик на колата ми е сменял два пъти оригинални дискове в Бултрако, защото първия път се изкривили. Искам да кажа, че може би не е проблема в дисковете, а може би в неправилен монтаж или експлоатация. Преди доста години съм сменял предни дискове на Рено с най-евтините Alied Nippon. Тогава хората ми казаха, че първите няколкостотин километра трябва да щадя спирачките и да внимавам да не влизам в локви със загрели дискове. Необходимо било заради първоначалното откаляване на метала. Дали е така, не мога да кажа, но го спазвах и тези дискове се карат и до ден днешен на 80К без проблеми. За марка дискове - чел съм много положителни отзиви за Blue Print, но нямам лично наблюдение. Разбира се Брембо и Цимерман имат висока репутация.
-
1 точкаАйде, на Хондитеее, топли - топли! https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/hibridnata-honda-hr-v-stigna-do-bylgariia-6132364
-
1 точкаЗдравейте! Извинявам се за късния отговор - не влизам много често във форума. Използвам колата предимно за градско каране, не съм я ползвал по разбити и черни пътища. Очакванията ми са да се държи като повдигнат Civic - реално само клиренса я отличава от стандартен градски автомобил. Относно шума от гумите в купето: с летните не усещах никакъв по-осезаем шум в сравнение с други автомобили, вкл. нови. Откакто съм със зимни има разлика, но нищо дразнещо и фрапантно. Колата като цяло е тиха в ниски обороти, но при форсиране двигателя става неочаквано шумен. Бих го посочил като недостатък.
-
1 точкаКолеги, след втори сезон с Kumho HS51 мога да кажа само добри неща за тази гума. Новата смес определено е дала ефект и няма отклонения като предишната. Въпреки меката гума не се износват преждевременно, все още имам доста грайфер а карам на дълги разстояния често.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаНовото Хрв не предлага 4х4 изобщо?! Каква е тази глупост, то това беше най-яката екстра в 1ва ген (във втора го имаше като опция поне). Поредното разочарование.
-
1 точкаСваляш волана в най-долна позиция. Хващаш лайсната около километража и рязко я дръпваш. На щипки е. После ще видиш 4 винта. Развиваш. Махаш двете букси и си ти. Аз съм с лед крушки и както казва колегата съм с късмет защото не се е налагало да ги сменям.
-
1 точкаЛесно е, има 3 винта на кората на волана, развиваш ги и сваляш двете кори, след това волана максимално надолу, издърпваш корите на километража и развиваш 4 винта които го държат, отзад на има 2 букси които вадиш и сменяш изгорелите лампи. P.S. Съвет от мен, не слагай лед лампи защото често ще правиш упражнението по смяната им, освен ако не изкараш невероятен късмет
-
1 точкаДа ти е честита и споделяй повече! Днес я тествах на автоизложението. Определено приятна градска кола с мижав разход. Настъпих я по Тракия прилично и разхода се качи двойно - 6/100. Като цяло ми допада, но не бива да се очаква нещо от нея над 100 км/ч. За градската джунгла е супер. На старт ел. мотора даже върти гуми. Тиха е, стабилна (навежда се поради височината си), но не знам дали ми допада ревът на ДВГ генератора, който звуково имитира смяна на предавки. Ценичката и е висока, но не изглежда евтина кола, ако не и "заничаш". Интериорът е доста удовлетворителен и е от "старата школа".
-
1 точкаИмам удоволствието да я карам вече повече от месец - впечатленията ми са много добри. Изключително практичен, просторен за размера си, приятен за управление, безшумен в града и икономичен автомобил!
-
1 точкаЗдравейте, колеги.Опитвам се да си сменя механизма на задната чистачка, но ударих на камък.Разглобих всичко: махнах рамото на чистачката, свалих и гайката под него, свалих и капачето на пръскалката, отвътре: свалих кората, махнах буксата на захранването, махнах тръбичката на пръскалката, отвих 3те болта които държат механизмът. Сега се държи само на гумата през стъклото, върти се, но неще да излезе, а не смея и много да напъвам да не счупя стъклото. Ако някой е правил тази замяна на механизъм на задна чистачка, моля да даде съвет, как и какво трябва да направя за да стане, без да счупя стъклото.
-
1 точкаСкоро и в БГ: https://cars.honda.bg/honda-hr-v-ehev/ Иначе е симпатяга тва ново Харви.
-
1 точкаНе знаеш какво да кажеш или не ти приема командите колега? Ако не знаеш какво да кажеш ето я процедурата: 1. Пускаш блутута на телефона 2. Натискаш бутона за voice командите на волана и казваш Phone setup 3. Мадамата ти дава няколко опции.. натискаш пак бутона и казваш Pair 4. Ще те попита за нещо като пин код.. натискаш бутона и казваш 4 цифри примерно 0 0 0 0 5. После май ти казваше кода и пита дали е правилния - натискаш бутона и казваш Yes 6. Сканираш телефона за устройства и избираш Honda HFT 7. Въвеждаш кода който си казал по рано 8. После ще те пита как да именуваш телефона.. казваш му нещо и си готов. Ако не ти приема командите (ама никакви команди) значи имаш някакъв проблем, я с микрофона, я със самият модул. Дано съм помогнал
-
1 точкаНяма такъв филм бутилките да са през 5 литра, има всякви бутилки всякво производтство, а тов аколко ще събере зависи от много неща. Правилото за безопастност е твоята 37 литрова бутилка да събере 80% от обема си, което е някъде към 30 литра грубо. Тези 80% трябва да ги определя поплавъка но както ти е казал мастора тва нещо много трудно се нагажда. И след като не е нагоден може да събира по малко или повече от 80те%, тва пък зависи от налягането на газта на кулонката. Ти сам спомена че си събрал 35 литра, от тук на сетен ако искаш да спазваш правилото за безопастност ще трябва да си правиш сметката колко газ да сипеш за да не я препълниш, макар че и да я препълниш нищо и няма, тореидните бутилки са много по здрави от цилиндричните и при тях препълването не е проблем за съда. Проблем е когато е голяма и дълга бутилка там стените на бутилката вече при препълване носят доста повече налягане от стените на тореидната бутилка. Надявам се съм бил достатъчно ясен, няма смисъл да се занимаваш с настроика на поплавъка, тва е много дълъг и тегав процес в времето пък и рискован караи си колата и си имаи едно на ум, лятото не я зареждаи дюкме и после да я оставиш веднага на горещото слънце да седи цял ден, не че ще гръмне ама за всеки случаи
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00