Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 6.03.2023 in all areas
-
3 точкиЗдравейте, приятели! Преди няколко дни бях помолен да публикувам цени за гарнитури за капак клапани - ОРИГИНАЛ Подчертавам - оригиналните гарнитури не са Oiho, не са Musashi, не са Nippon - доста доставчици така говорят, само за да им се купи стоката. Наскоро имах такъв случай, човека ме пита "Защо ме гърбиш с цените, е тук един ми дава същите неща за 1/3-та от цената, която ми даваш ти." Когато ми показа офертата - човека му бил давал цени за Nippon. Та ... CRV I 2.0 B20Z1 Гарнитура капак клапани - 1 х 32,00 лв. Пръстен бобина, капак клапани - 4 х 10,00 лв. Пръстен болт, капак клапани - 7 х 9,00 лв. CRV, CIVIC, ACCORD - R18Z , R20A Гарнитура капак - 38,00 лв. Пръстен бобина, капак клапани - 4 х 7,00 лв. CRV, CIVIC, ACCORD - K24Z, K20A Гарнитура капак клапани - 1 х 38,00 лв. Пръстен бобина, капак клапани - 4 х 13,00 лв. Пръстен болт, капак клапани - 6 х 10,00 лв. CRV, CIVIC - 2.2 дизел N22B Гарнитура капак клапани - 1 х 47,00 лв. Пръстен болт, капак клапани - 4 х 8,00 лв. Поръчвам нещата с директен внос - доставката отнема около 20 дни. Освен тези гарнитури мога да доставям всякакви оригинални части. Цените - без еквивалент!
-
3 точкиМай реших проблема! От дума на дума с едни другари, открихме, че има следи от прескачала искра по свещите. Та почистих добре бобините от вътре и самите свещи по керамиката. Напръсках хубаво там където прави контакт бобината и свеща с контактен шпрей и за момента (вече 100+ км.) няма следи от гадното прекъсване. Направи ми още нещо впечатление което не знам дали е дефект или фичър. На диагностика в реално време, алтернатора си бъска 14.3-4 V, но от време на време не зарежда акумулатора и напрежението пада на 12.6 V. Не знам дали това е с цел екология, да не зарежда постоянно акумулатора или нещо е бъгнало. Ако някой има повече инфо моля да сподели дали и при вас е така. Благодаря.
-
2 точкиСистема за зареждане Honda ELD В началото на 1990 г. Honda започна да използва двустепенно електронно откриване на натоварването (ELD) управление на генератора. Вътрешният регулатор на напрежението на генератора ще контролира изхода при 12,6 волта (нисък товар) или 14,5 (висок товар) Тези системи може да показват ниска мощност на зареждане, докато превозното средство не се движи по пътя! Устройството ELD следи потока на усилвателя, за да определи условията на натоварване на превозното средство. PCM използва данни от ELD, обороти на двигателя, скорост на превозното средство, температура на охлаждащата течност, температура на въздуха и т.н., за да решите дали генераторът да работи при 12,6 волта, или при 14,5 волта.
-
2 точкиНяма ясно ядро, защото няма много и тежки замърсявания, с оглед на горивото LPG и предимно дългите преходи. Нормален режим на работа. Все пак забелязвам нещо! Ореолът в периферията на капката. Предполагам, ако не е обводняване, ще е някаква много лека фракция. Трябва да се има предвид, че маслото съдържа и малко естери, които са силно хигроскопични и поемат жадно влага и конденз. Това предразполага пък към корозия, когато прехвърлиш периода за смяна... Но каквото и да е, мисля, че е време за смяна на това масло. Колкото и да е "желязно", не е вечно! И с оглед здравето на двигателя, ако си доволен, поръчай от същото една туба. Вече е от новата партида API SP, ILSAC GF-6A, Dexos1 Gen3, да видиш има ли разлика.
-
1 точкаТрябва да се свали панела за климатроника, за да може да се свали панела около скоростния лост. Като го свалиш, ще видиш как се захваща кожата за рамката и за пръстена под топката на лоста. Малко е пипкаво. Спускайки се на юг по Патриарх Евтимий, като завиеш наляво за Раднево веднага след това от дясната страна на улицата има един магазин за автоаксесоари. Там също приемат поръчки за маншони от изкуствена и естествена кожа за ЦР-В 3 и по спомен бяха по-малко пари. Тези от естествена кожа никак не носят на износване и лично аз, следващия път бих пробвал с изкуствена.
-
1 точкаЕто го новият SDS на Ravenol DXG 5w30. По-постничък ми се струва и ПАО-то е надолу(на хартия), но реално колко е само те си знаят с тези интервали, които посочват. Sdb_RAVENOL DXG SAE 5W-30_1111124_de_ALL.pdf
-
1 точкаШирина каквато искаш слагай(там нещата опират до икономия), но височината на гумата е фиксирана и щом си качил с 1 цол джантата, сваляш с 1цол гумата. Ако преди си бил на 55, с 18ките минаваш на 45, всичко по-различно ще доведе до некоретно отчитане на скоростта.
-
1 точкаНяма проблем. Няма как да източиш цялото.Изпускаш докато спре да капе.После пълниш около 3.5 литра. Палиш и на място превключваш като на всяка позиция задържаш около 5 сек. P-R-N-D-S и после обратно за по 5 сек. Гасиш и тогава отвиваш контролната пробка. Ако не текне доливаш докато започне да прелива от нея. След това завиваш и си готов.
-
1 точкаАз имам подобно наблюдение от моят R20A3, тъй като колата я имам от 1,5г, а преди са я карали с 5в-30, и аз сложих такова, но след смяна от Равенол към Амсойл, забелязох промяна във вървежа, завишен разход, та дори звукът на двигателя не е същият. Та и аз мисля да минавам на 0в-20 както си е по книжка.
-
1 точкаЛеко да ъпдейтна темата. Сипах го това масло 5в30 и веднага ми направи впечатление, че мотора стана малко по муден. Разхода скочи с около литър. Явно му идва дебело и не ме кефи така. Ще го сменя с 0в20...
-
1 точкаТест последен 1) Honda Accord 2004 k20 2) масло Ravenol DXG 5w-30 dexos1 gen2,ILSAC GF5,API SN. 3) маслен филтър Hengst 4) общ пробег на двигателя приблизително 270000км. 5) пробег на маслото точно 13285км. 6) цикъл извънградско/градско 90/10% 7) сезон 28.06.2022 /03.03.2023 8) мото часове не повече от 200 9) половин резервоар бензин и около 1500л газ 10) обем на налятото чисто масло 4.6 повече няма как да се източи 11) доливане около 1.2л сега е на средата. 0.8л е масло Yacco GDI 5w-30 12) разхода е приблизително 100м/л на 1000км.
-
1 точкаЗдравей, колега! Този филм с радиаторите съм го играл. И има голямо значение марката на радиатора. Казвам го, защото работя във фирма за авточасти. Nissens или NRF са читавите радиатори. И никога ама никога китайците ITN. Когато ми протече оригиналния радиатор бях принуден да си взема ITN, защото тогава още бях студент и не работих и този радиатор протече след 4 месеца и му направих рекламация, т.е. замениха ми го с друг. И около 4-5 години карах с ITN-на докато една зима не видях отново антифрз по горния край където е снадката м/у питата и пластмасовия резервоар, но тогава вече бях в занаята с авточастите и си поръчах Nissens и вече 5 години нямам ядове. Въпросния Nissens, който се продава по магазините за сивиците 5-та и 6-та ген. е за автоматична кутия, но не пречи по никакъв начин да се кара и на ръчка, т.е. има отдолу едни тръби. Радиатора си идва в комплект с капачка, която е на 0.9 бара и е с малкия клапан. Цената му е около 160лв.
-
1 точка- Тате, какво е "диктатор"? - Това е човек, който прави каквото си иска, без да се интересува от мнението на другите... - Като мама…и тихо, да не ме чуе.
-
1 точкаМонтирах тези DOT 0823: https://www.continental-tires.com/car/tires/premiumcontact7
-
1 точка
-
1 точкаЗа подаване на сигнали тук,нйй-долу в страницата има опция "Предложения и сигнали",отваря се страница за попълване на сигнала,може и от телефона. https://www.bim.government.bg/
-
1 точка
-
1 точкаКолеги, да внимавате с тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11676275563351555&slink=rcvcl9 Колата не е SPORT, а доста рядкото DX изпълнение за Канада, което значи, че няма климатик. Няма и круиз контрол. Да няма после теми "Как се пуска климатика на моя сивик 10 - не виждам копче"
-
-1 точкиКола на 40хил км и да сложиш 5w30 за моето виждане и изтезаване на двигателя. Тук е по точния Равеньол за твоя двигател https://ato24.de/en/car/engineoil/ilsac-gf-6a/0w-20.html
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00