Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.03.2023 in Мнения
-
2 точкиОправдано е смесването на масла с максимално близки пакети присадки, база и спецификации така, че да си "играеш" единствено с вискозитетните х-ки. Иначе - не! Понеже нарушаваш баланса на "сместа" (компонентите). А точно този баланс се опитват да постигнат производителите на маслата. Аз съм смесвал Shell Helix Ultra 5W-30 и Shell Helix Ultra 5W-40 в съотношение почти 1:1. Но и двете масла са с напълно еднакви бази (GTL) и пакети присадки. Различават се само по визкозитетните х-ки. Двигателят ми позволява вискозитети от 0W-30 до 10W-40. Цецо може да долива Shell Helix Ultra 0W-30 на Shell Helix Ultra 5W-40 (или обратното), но и при него, двигателите му позволяват широк диапазон от вискозитети. При R20A9 не е така. Там си има други особености и трябва да се съобразяваме с тях. Аз не бих си правил излишни експерименти и лабораторни упражнения с такъв двигател. При това нов и все още в изправност, надявам се. @Bizzito Прочети отново в л.с. какво съм отговорил на въпросите ти.
-
2 точкиЗа предно разположен колектор изолационната лента е добър тунинг, иначе колекторът е като калорифер пред двигателя, в комбинация с насрещния въздух, отделно вдига много температурата в коша. Вече почти всички двигатели са със задно разположен изходящ колектор.
-
2 точкиИ от мен малко инфо от скромния ми опит през годините. Nissens - радиатор на климатик (на предишна кола). От най-скъпите на пазара и изкара 2 години и се проби на същото място като стария. Истината и че евтините китайци по 100-120лв карат около година, а по-скъпите като Нисенса по 2 -2,5 и приключват. LUK - комплект съединители и маховици за дизел (2 броя на предишните ми коли). Никакви проблеми докато бяха при мен колите. Лично сменени от мен и до последно си държаха. Lemforder - кормилни накрайници (на предишна кола). държаха се нормално без проблеми и така се продаде. Sachs - задни амортисьори + прахозащитници+ тампони (на предишна кола). Перфектни като цена/качество без проблеми. Meyle - тампони по окачване, шарнири, тампони стаб. щанга, двигател и други (на предишните коли). Много добри за парите си и никакви проблеми с каквото съм сложил. На предишното Пежо 407 съм слагал шарнири + подобрение от мен гресьорка и два пъти на година при смяна на гуми и джанти допълване с морска грес и проблеми никакви докато беше при мен. За сведение оригинални шарнири са по скъпи и карат около година без гресьорката. Към днешна дата на предните носачи тампоните съм сменил с Meyle на Акорда и всичко е топ. А ако е и MEYLE HD още по-добре! Continental - Ангренажни комплекти с ремъци ролки и водни помпи (на предишните коли). Качеството е добро, вътре ролките са INA, в краен вариант DAYCO. На Хондата съм с пистов Continental - перфектен (свалих от нея Gates). Mann - филтри въздушни, горивни, маслени, купе. От години използвам само такива филтри за колите си. В момента на Акорда 3 смени съм направил само с Mann и за мен това са филтрите. SWAG/FEBI - Тампон десен на двигателя на Пежото 407. Няма такива боклуци найстина. При слагането на колата му се скъса шпилката, която държи лапата на мотора. Сега ще каже човек, че съм го стегнал до скъсване и още малко ееее да ама не. При мен има едно правило и то е работа с динамометричен ключ по книга (имам 2 динамометрични - един в ниските нютони и един във високите). Това е нещо което си спазвам винаги стягане с динамометричен и двойна и понякога тройна проверка на детайла. Добре че ми го смениха заради шупла в материала на шпилката иначе в началото разправяха, че съм го скъсал от пренатягане и то с динамометричен а добре ли е. ATE/TEXTAR - дискове, накладки. Обикновенно са били дискове АТЕ с накладки АТЕ и проблеми никакви. Сега на Хондата съм с дискове TEXTAR PRO и накладки АТЕ и комбото е трепач нито свири нито нищо. А и спирачна течност също АТЕ също перфектна. ELRING - гарнитури, семеринги, дифтунги за картер. Никакви проблеми. Има и още, но в момента просто не се сещам за точни марки. Уточнявам, че всички взети и сменени части са от доказани места и са ми минали през ръцете, за да се монтират на даден автомобил, затова мога да дам адекватно мнение за тези марки. С други марки с които не съм работил не мога да кажа как се представят! Поздрави!
-
2 точкиМного ми е забавно как за всякакви неволи се търси причина в качеството на горивото. Как пък аз, за десетки години навъртял стотици хиляди км. с всякакви коли и горива, не случих ни веднъж на проблем с горивото? Значи караш кола Н-та ръка, на незнайни километри и библейска възраст и като се счупи нещо - виновно е горивото
-
1 точкаПросто синтетичните масла(ПАО-Естери) имат по-добра устойчивост на високи температури и вискозитетът се запазва по-дълго във времетото, отделно не изискват добавянето на огромни количества вискозитетни подобрители, които се разпадат и след няколко хиляди км. имаш съвсем различно масло. Виж примерно вискозитета на Хондовското, който е близо до 8 при 100гр. и на Амсойл, който е близо до 9. Виж и вискозитетния индекс колко е висок при Хонда маслото, това се постига единствено с подобрители, което се изисква заради минералната база.
-
1 точка
-
1 точкаХаресва ми вътрешният декор на капака, както и монтажът на предния рег. номер. С лентата опит нямам и не знам какъв точно е ефектът, но уважавам мераклийските работи.
-
1 точкаЗдравейте, допълвам поръчката с още следното: Линк: https://ato24.de/en/honda-0w-30-acea-c2-motorol.html Вид и количество: Honda 0W-30 ACEA C2 Motoröl 1 х 4 L+ 2 х 1 L Стойност на поръчката: (1х57,15 + 2х14,78)*1.9775 = 142,60 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер Клубни поставки: Не
-
1 точкаЗдравейте, бих искал да поръчам следното: Линк: https://ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30 0.946 L х 22 броя Стойност на поръчката: (22х8.49)*1.9775 = 369,36 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер Клубни поставки: Не
-
1 точкаНа лайсната има капачета/тапи, като ги свалиш леко с тънка отверка, ще видиш къде да отвиеш за да я свалиш. Можеш да видиш и при антената какво е положението, че не е невъзможно и от там да пропуска. Виж от тези 2 места какво е положението, пък после ще търсиш евентуално друга причина.
-
1 точкаИ моята е Швейцарка и точно тиксо са и залепили на сензора. В европа няма Акорд с автоматични дневни, само Американските версии и Acura TSX имат тази функция. При Европейската има място за бушон, но липсва модула за дневни.
-
1 точкаТя, водата си намира път, така че от всякъде може да е. Първо свали лайсната на покрива и виж там където са планките за монтаж на багажника. Сега може да нямаш монтиран багажник, но някога сигурно е имало и той не е бил стегнат както трябва. Затова най- вероятно, се е сцепила ламарината на тавана, около самата планка. Абе като свалиш лайсната, изчисти и измий канала около планката и ще откриеш евентуално цепнатината.
-
1 точкаЧестита Баба Марта на всички ! И по този повод, един актуален: - Мила, заповядай скъпа мартеница, както пожела ! - Глухар,...казах "Искам да се къпя март в Ница..."
-
1 точкаВ Америка е представен шоу-кар Honda CR-V Hybrid Racer, който представлява хитро съчетание от елементи на различни машини. От серийния кросовер CR-V тук е само горната част на купето (над поясната линия), включително стеклата и панорамния покрив. Панелите надолу, макар и стилизирани като CR-V, са от карбон и закрепени на тръбна рама. Пред задната ос е разположен 800 к. с. силов агрегат, който ще се появи на болидите от американската серия Indycar в 2024 година. Това е хондовски битурбомотор V6 2.2 + электродвигател и скоростна кутия Xtrac. Задното окачване е от болид Indycar, а предното от Acura NSX GT3 Evo22. Шоу-карът ще бъде използван за реклама в рамките на състезанията от Indycar.
-
1 точкаЩе се опитам да ги преведа правилно и литературно издържано. Струва си да опитваш, да си точен и с думите, и с идеята.
-
1 точкаПижо и Пенда са код оставен от предците ни. 🇧🇬 🇧🇬 🇧🇬 БЪЛГАРСКА ЛЕГЕНДА ЗА МАРТЕНИЧКИТЕ Аспарух вече бил на десния бряг на Дунав. Брат му Баян и сестра му Хуба го чакали на левия бряг и търсели брод за България. Вързали края на бяло кълбо за крака на сокола, за да полети и им покаже брода, по който да минат. Хазарска стрела пронизала Баян. Бликнала алена кръв, която обагрила бялата връв, която трябвало да послужи като знак за Аспарух, че скъпите му брат и сестра идват при него.След като получил скъпата вест, Аспарух късал конци от бяло – червената нишка, връзвал ги на ръцете на войниците си и повтарял: “Нишката, която ни свързва да не се прекъсва никога. Да сме здрави, да сме весели, да сме щастливи, да сме БЪЛГАРИ! Бил ден първи, март, лето 681.
-
1 точкаЛошо ми става като гледам сметката, колега. Дано да е рядкост подобен ремонт. Всъщност не виждам горивен филтър да е сменян, нямаше ли нужда след като е почиствана системата? А има ли колеги от четящите, които си карат години наред без да слагат добавки и без да имат каквито и да е проблеми?
-
1 точка
-
1 точкаТест пети и последен - тази седмица ще сменя маслото. 1) Масло – Mobil 1ESP LV 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 208350км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 9240км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 60/40 в полза на извънградското. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 23.06.2022г. до 26.02.2023г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 560л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло преди 2050км. - 400мл., от малко над средата на макс. го напълних. Качвам снимка на просвет след 24 часа сушене и след това PDF файла. Test 5 Mobil.pdf
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте отново, Започваме след паузата с новата кола и новия двигател. Без да се замисля минах на бензин. От сервизната история видях, че до сега са направени 4 смени на масло чинно на 1 една година на около 15 хил км всяка. Аз очаквах да са направили макс 2 смени Сипвали са 5w30, явно това е практика не само в България. Не се вижда много на снимките, малко на прозореца, обаче има стабилен ореол от бензин и маслото мирише на бензин. Дано да е защото карам градско само на ECON режим. А предполагам знаете за голямата издънка 1.5 турбо на следващия модел, който вкарва яко бензин в маслото особено когато се кара на този режим. Дано и тук не е така, ще го следя на различните режими как е. ПП: Това е третата проба, която вземам, първите две ги изтървах и не можах да ги сканирам. Та проблемът е, че маслото просто не капва от смотаната пластмасова щека. Чакам чакам и накрая допирам леко капката. Това проблем ли е? 1) Автомобил – Honda CR-V 2017 R20A9 2.0 бензин; 2) Масло – Honda 0w20; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 68 177 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 400 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 85/15; 7) Средна скорост - около 57 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 13.02.2023-21.02.2023; 9) Моточасове – около 7; 10) Изразходвано гориво - около 43 л бензин 95 + добавка; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.7 л; 13) Доливане на масло – не е правено; 14) Други – предходно масло 5w30; Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец.
-
0 точки
-
0 точкиМутра в родилното. - Господине, имате здраво момче - 3750. - Ее, докторе, браво! Ей ти 4 бона, щот съм щастлив.
-
0 точкиВ болница сестра пита своя колежка от родилното отделение: - Кой реве така силно във вашето отделение. Да не са четирите близначета, които се родиха през нощта? - Не. – отговаря другата. – Това е баща им.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00