Добрата новина е, че моторчето е с метална "ябълка" (според снимките, които намирам в нета). Значи, вероятността да си я счупил е нищожна.
Лошата новина е, че около фара е много тясно, т.е. може и да не стане без сваляне на фара.
Все пак пробвай това:
Сваляш крушките за къси и дълги. Бъркаш през отворите и дърпаш внимателно рефлектора назад.
Когато си убеден, че ябълката е опряла в гнездото на рефлектора дърпаш по-силно, докато щракне. Трябва да си много внимателен, за да не пръснеш рефлектора.
Ако се окаже невъзможно да го направиш така, ще сваляш фар.
Преди да започнеш да разглобяваш, от копчето на таблото настрой фаровете в крайно ниско положение. Така ябълката ще е излазла максимално напред и ще е по лесно да я защипеш към рефлектора.
Махаш лампите за къси и дълги.
Махаш моторчето със завъртане, като фасунгата на крушка мигач.
Оглеждаш дали не е счупено гнездото в рефлектора.
Бъркаш през един от отворите за лампите и задържаш рефлектора назад към тялото на фара. Май ще е по-добре през отвора за дълги, защото е по-близо до моторчето и ще имаш по-добра опора точно където е гнездото в рефлектора.
Защипваш ябълката в гнездото и монтираш моторчето.
п.п. Нямам идея, как се сваля фара.