Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.10.2022 in all areas
-
5 точкиОсвен за цените, мога да добавя и че комуникацията е на ТОП ниво! Пиша днес и има ли го в БГ - утре е при мен. Закрастих се по "вкарването в пътя" на Сивика на синковеца, та си пообщувахме със Стефан и неусетно нещата се случваха, все едно ги вземам от комшията и си пасваха на колата веднага. Доволен съм и точно така (като клиент) си представям неговата работа!
-
3 точкиАма те могат и безплатно да го направят по бензиностанциите да е. Кой плаща сметката после? Аз не искам да плащам за този, дето кара двойно повече от мен, а още по-малко за този, който не кара, а гори двойно повече от мен.
-
3 точкиОт днешна дата, ние сме фирмата, която бие цените на всички доставчици за оригинални части - в това число включвам Amayama и PartsOuq.
-
2 точкиМисля че ако тази тема съществува още няколко години (и ако Евро съюзниците-чиновници не се прецакат) в нея ще обсъждаме само китайци. И без това, нещата отиват като в оня виц, "дето китаецът навсякъде по планетата може да си купи родно производство". Който има време (превъртайте рекламите) и разбира руският, или просто гледа, ще схване видеото, а за останалите - превод на няколко ключови изречения: Китайците нямат традиции и просто копират, но вече не буквално. Правят го бързо, без чудене и настройки по Нюрбург ринг, просто електричките се държат превъзходно заради спецификата си. Другото е като в нормална скъпа кола с всички екстри, но на половин цена! По-добро от Тесла и по-нормално от нея. Китайците категорично не ги пускат нито на европейският, нито на американският пазар. Икономически войни, и защо - ами, просто обикновените потребители плюят на всички брендове. Просто им трябва нормален автомобил - нормален, хубав, удобен, голям, комфортен, бърз - ето го! Но вие не можете да си го купите. Защото в европейските всичко е сложно и скъпо и ако "това" се появи на пазара им, естествено всички ще купуват това. Фактически, европейците не допускайки китайските автомобили, негласно признават че те са на достатъчно добро ниво и просто се страхуват. Това е отговорът! Да уточня че Донг Фенг от дузина години произвежда Хонди за азия, и вероятно тази е с технологията на новото хибридно HR-V, с ДВГ за "рендж екстендер". Колата е с италиански дизайн, пневматично окачване и 1000 N/m, 860 км запас на хода, 4,6 сек. до 100 ! Емиии ... ???
-
1 точка
-
1 точкаОбикновено от 1 до 2 седмици, текущата не е изпратена все още и не нямам представа. :)
-
1 точкаЗдравей, Наско. Моля за това масло: Линк: https://www.ato24.de/de/shell-helix-ultra-0w-30-ect-c2-c3.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 0W-30 ECT C2/C3 1х4l Стойност на поръчката: 35.95х1.9775=71.10 Парите ще преведа по банков път. Начин на получаване: Лично в Малинова долина.
-
1 точкаВторият -> https://soamaps.com/country/BG/12086/gtp-eood-car-inspection-station Тестват спирачки, газове, светлини, чистачки, и слизо долу да гледа. Всичко за около 25 мин, като през цялото време седиш в колата и правиш квото казва. Няма тестер за амове. Ааа, и предимството е, че работи и събота, и неделя от 8 до 18 :-)
-
1 точкаСетих се и за нещо още много важно и защо при мен се стигна до сравнително ранен ремонт след поставяне на газовото - след не повече от 60 к км при перфектна преди това кола. Тъй като аз сам си регулирам клапаните ми направи впечатление, че същите започват да стягат още на 14-15 к км след реглаж. Като под стягане имам предвид доста сериозно такова - пластина 0.05 едва влизаше на изпускателните. КОгато закарах колата на майстора си, тъй като е много съвестен, каза че има съмнения защо се получава така и провери делкото - нямаше никакво закъснение/предварение (забравих кое точно от двете ми каза - както и да е) - точно НУЛА градуса при необходими ОСЕМ. Поради тая причина ми обясни той ми стягат толкова бързо. Някой друг "майстор" явно си е оставил ръцете преди това при сваляне на делкото. Не го е проверил и регулирал с уред, както направи моя , а е сложил една отметка със секач и е мислил че всичко е наред при обратното сглобяване. Моя майстор ми показа колко малка е разликата при правилното зацепване на делкото - почти незабележима за окото по белега, който преди това са направили със секача. п.с. за протокола - близо 1500 км след ремонта и повторната смяна на гумичките, няма видим разход на масло. Дано и така си остане.
-
1 точкаКолега искам да ти БЛАГОДАРЯ за инфото. Обадих на човека Стоян по телефона който ми остави. Отдели ми 10мин човека да ми обясни всичко на въпросите. Благодаря ти много за инфото още един път
-
1 точкаИ в Монтана (в пункта на който минавам) е така. Сам си я вкарвам и местя, а лицето само си прави нужното. Нямат "тресачка" за амовете, а само канал с валяци за спирачките + газ анализатор. Тук също има камера и тече запис на процедурата.
-
1 точкаПункт за прегледи "Толева махала" - до Божурище, София. Миналата седмица минах, няма такива глупости там - седиш си в колата и правиш каквото ти кажат.
-
1 точкаНай-важните два дни в живота ти са денят, в който си роден и денят, в който разбереш защо! Марк Твен
-
1 точкаАко си от София област, ще ти кажа пункт в провинцията, където няма да те тормозят, само седиш в колата, поне аз така минах преди месец.
-
1 точкаТвърде много аспекти от личният ни живот опират до онея 240, дето втори ден не могат да намерят измежду себе си 1 да бие звънеца! За кого бие камбаната?
-
1 точкаВзех маслото от куриер. Благодаря много, всичко е точно както винаги. Поздрави
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: 38.95*1.9775 = 77 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Има ли възможност и за филтри, маслен и въздушен?
-
1 точкаВ този ден на 48-то народно събрание имаше и нещо хубаво на паветата - БЕЗДОМНИЧЕТО. Гордо изправен и по-умен, и с по-голямо сърце от всички вътре ! Ако скоро това не свърши, много скоро всичко ще свърши!
-
1 точкаНаскоро купих двойка бензин от човек. Минах я на оглед в сервиз /30лв/, не се откри нищо. Почнах да правя реглаж на клапаните и се оказа, че имам износени гърбици на изпускателния вал и разтеглена верига. Та сега ми идва на акъла, че вместо преглед на автомобила в сервиз трябваше да искам реглаж на клапаните в сервиз /разликата в цената е минимална/ и щеше да лъсне истината. Като съвет за бъдещите купувачи - искайте реглаж на клапаните в сервиз. Слаби места са на този модел веригата и изпускателния вал, а струват мин 2000лв.
-
1 точкаБуквално преди седмица си взех от тази серия, по-точно този модел - http://www.akumulatori.bg/335/Product/1301/YUASA 50Ah YBX5053 #info .. бях се засилил към Bosch или Varta 60Ah, но видях че Yasa имат някаква промоция до Ноември и се възползвах
-
1 точкаАко се наложи да правиш глава сменяй и сегменти, че след това шанса още веднъж да отваряш мотора е голям.
-
1 точкаЗа още по-нагледно: Видео с гумичките елринг: vlc-record-2022-09-21-12h39m59s-гумички елринг.mp4-.mp4 Видеото от днес с Виктор Рейнц: vlc-record-2022-09-21-12h46m29s-гумички виктор рейнц.mp4-.mp4
-
1 точкаДа споделя след ремонт на главата, какво се случи и при мен. За съжаление сложих гумички "Елринг", без да се заинтересувам по-подробно поради добър предишен опит с тях. След ремонта - пушеци при първоначално палене с отчетлива миризма на изгоряло масло - всички знаете какво означава това - гумички на клапани. Пушекът се изчиства за 20-30 сек след палене, но ако престои пак няколко часа - отново пушек при първоначално. Колата отново при майстора ми, на който имам много голямо доверие - реши за всеки случай да провери и клапанчето на маслените пари от картера, но естествено не беше оттам. Изключи колата и след няколко минути огледа стеблата на клапаните с ендоскоп - сухи. След няколко часа обаче престой пак с ендоскопа се видя, че на единия цилиндър са омаслени. Купих гумички Виктор рейнц, нова смяна - без грам пушек от ауспуха при каквото и да е палене. Отделно се зарових по технически характеристики и установих защо "Елринг" са проблемни. 1. Размерите на сртеблото на клапана на нашите хонди според сервизното ръководство са следните или приблизително 6.6 мм: 2. Гумичките които продават Елринг за за клапан 7 мм, което е супер странно - всмукателни: - Изпускателни 3. Сега гумичките на Виктор Рейнц, които явно са правилния размер: Извод: Никога не слагайте Елринг
-
1 точкаКолеги,в крайна сметка избрах бензина 2.4 ,къде заради прословутите проблеми на дизелите ,къде заради цените на горивата (на бензина ще сложа газ),отделно ,че до сега карах девет години Мазда 6 бензин и явно съм свикнал на бензиновия мотор ,дизела колкото и да е обезшумен не можах да свикна с дизеловите "честоти". Автомобила е 2010 без навигация и дистроник с всички други екстри.
-
0 точки
-
0 точки- Алло! Вы почему не забираете машину? - Какую? - Тойоту "Авенсис" - А где? - В автосалоне на Каширке! - Минуточку! Я сейчас... . Урррааа! Леха, не ищи! Мы вчера деньги не пропили! Мы машину купили!
-
0 точки-Не те е срам пияница, алкохолик долен, да се прибираш в 4 часа сутринта. -Жена не съ ядосвай, ни съ прибирам, дойдох само да взема акордеона.
-
0 точкиhttps://www.facebook.com/PR0TAXIBG/videos/414107060583174/?idorvanity=168989410498917 Просто внимавайте! На моториста явно не му е за сефте. Явно "отстъпката" дава "странични ефекти".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00